Çok Can Yakacak K70 RGB MK.2 Mekanik Oyuncu Klavyesi

Corsair in yeni mekanik klayve si K70 RGB MK.2 yi inceliyorum. Bakalım oyuncu klavyesi olarak corsair klavye nasıl iş çıkartmış. Keyifli Seyirler
Detaylı İnceleme Yazısı: bit.ly/2OSlzEd
-------------------------------------------------------------------------------------
info@donanimarsivi.com
donanimarsivi.com
facebook.com/donanimarsivi
instagram.com/donanimarsivi
Track: WATEVA - Ping Pong Party [NCS Release]
Music provided by NoCopyrightSounds.
Watch: trvision.net/detail/video-qrwwCrJa_0M.html
Free Download / Stream: ncs.io/PingPongPartyYO

Herunterladen

YORUMLAR

  • Eski formuma geri dönüyorum 😂

    Donanım ArşiviDonanım ArşiviYıl önce
    • abi nerden alabileceğimizi atmamışsın ben alıcam güvenilir site istiyorum sense sadece video çekiyorsun ?

      CODEXCODEXYıl önce
    • Benim eski pc 800 tl ydi lan

      Eren UlusoyEren UlusoyYıl önce
    • Merhaba Abdullah Hocam. İnceleme ve testlerini gayet başarılı buluyorum. Yalnız rica etsem malum suan Türkiyede i5 8400 kullananlar baya fazla..Bu işlemciyi GTX 1070, 1080 kullananlarda var. Bende bunlardan birisiyim( bütçe kaynaklı sebeblerden dolayı). i5 8400 BLCK OC yapıp, z370 Gıgabyte ile denesen, harika ötesi olur.. Yapan bir çok kaynak var yalnız Türkçe değil ve açıklayıcı değil . Hem birçok kişinin faydalanmasına olanak sağlayabileceğinizi düşünüyorum. İlgilenirsen çok seviniriz. Umut ve Ümitle Bekliyorum

      metin mutlumetin mutluYıl önce
    • abi arkandaki pc nin duvar kagidi nin adi ne lutfen cevap yaz.

      iÖmeriÖmerYıl önce
    • Abi lütfen 2500 TL veya 3000 TL laptop göstere bilirmisin

      Arda AtciArda AtciYıl önce
  • Allahım nasip et be çok pahalı .d

    Ali KaradanAli Karadan5 gün önce
  • Abi razer blackwidow u mu önerirsin yoksa bunu mu

    Emirhan UysalEmirhan Uysal6 gün önce
  • herkes karambit kullanır donanım arşivi tornavida kullanır işte donanım arşivinin farkı

    Ege YılmszEge Yılmsz29 gün önce
  • kurban olduğumbana ver

    mamimamiAylar önce
  • Kanka tepkime sürelerinide paylaş tanıdım malzemelerinin

    sinan salih yalçınsinan salih yalçınAylar önce
  • cherry mx red switch mi daha iyi cherry mx speed mi daha iyi

    HaQQuS abiyi severek izleyen efeHaQQuS abiyi severek izleyen efeAylar önce
  • 8:00 noluyor lan bana sneıderın son dakikalarda attıgı 2 fuzeyi hatırlatttı fenerliyim bu arada

    Yiğit Tuna ErdağıYiğit Tuna ErdağıAylar önce
  • abijim 1700 lira naptın sen ya

    Tuna SultanTuna Sultan2 aylar önce
    • @HaQQuS abiyi severek izleyen efe çok fark var

      Tuna SultanTuna SultanAylar önce
    • 1300 tl

      HaQQuS abiyi severek izleyen efeHaQQuS abiyi severek izleyen efeAylar önce
  • 6:58 tuu

    Hz. AysiaHz. Aysia2 aylar önce
  • ulan o kadar anlatmışsın klavyeyi en can alıcı noktasını yine çekmemişsiniz sinir oluyorum ya arkadaş ses hissiyatına neden yer vermiyorsun? bi çok insanın en çok merak ettiği şey sesinin tatmin ediciliğidir eminim ses testi yapmışsındır diye sonuna kadar izledim göremedim yazıklar olsun unlikenı aldın moruk..

    Furkan ÇiftFurkan Çift2 aylar önce
  • Abi ben bunu alıcam ama enter tuşu küçük ama sende büyük abi neden

    WraBossWraBoss4 aylar önce
  • Beyler bu klavyenin speed modelimi yoksa apex promu

    Mustafa KararağaçMustafa Kararağaç5 aylar önce
  • off ya bir kalvye alcam deniz bank yok awk

    AntRauseAntRause6 aylar önce
  • 6:58 Hhehehe

    Habibe TüverHabibe Tüver6 aylar önce
  • K70 RGB MK.2 Red Mi K70 RGB MK.2 Speed Mi ?

    Kadir SeverKadir Sever7 aylar önce
  • şuan 700 tl az önce 499 tlye hepsiburadada satılıyordu benden önce birisi aldi diye alamadim şimdi ağlıyorum

    FakeLiFeTRFakeLiFeTR7 aylar önce
    • Ben aldim

      tft8 iyoyix8tft8 iyoyix82 aylar önce
    • Üzdün reyiz

      onur çayanonur çayan7 aylar önce
  • fiyatına göre yorumlarsak ÇÖP.

    ZoggukoZogguko8 aylar önce
  • Kuran dersinde sure okurken ben 00:01

    Rügar YıldızRügar Yıldız8 aylar önce
  • Ya evin kirasını ödeyeceksin ya da bunu alacaksın sjsjj

    limonlunemesislimonlunemesis8 aylar önce
  • dakika 1:lan ne güzel klavye bende alayım bundan dakika 2 :aynen ya kesin alıyorum dakika 3:lan ne güzel yapmışlar ya dakika 4:kesin yarın almaya gidiyorum dakika 5:1000 tl mi çık lan videodan kapat kapat kapat

    Erim ÖzgörErim Özgör11 aylar önce
  • Benim merak ettiğim bir konu var. Bu ve bunun gibi bir kaç video seyrettikten sonra bu klayeden satın aldım. Her şey anlatıldığı gibi. Klavye on numara. Ancak merak ettiğim ve kimsenin bahsetmediği bir konu var. Led ömrü. Bu klavyenin ledlerinin ömrü ne kadar? Sabah açıyorum pc yi akşam kapatıyorum. Tüm gün yanıyor. Evdeki led ampüller 1 ila 2 yıl içinde bozuluyor. Bunlar ne zaman bozulur ki? Birde tuşların altına ikişer adet oring koydum. Mebran klavye kadar sessiz oldu. Harika oldu. İyiki almışım .

    malakarakfulmalakarakful11 aylar önce
  • Her tusa ayri ayri renk nasil atiyoruz ? Allah askina bilen biri varsa yazsin

    Teknoloji ManTeknoloji Man11 aylar önce
  • Temmuz’da alacağım bu klavyeyi inşallah

    Dünya PamukcuDünya PamukcuYıl önce
  • corsair k63'ü inceler misin ? 400 TL ye alınabilecek güzel klavyelerden biri olabilir mi sizce

    CastroCastroYıl önce
  • Buna para vermeye gerek yok al x7 hem hiz tus destegi var torbo hemde tuslari bunlar kadar sert degil yumusak hemde 130 150 birak isigi olmasin ne olcak oyun karanik ortamda oynanir tamamen sacmalik isikli misikli hayirdir pavyona mi gidiyonuz gereksiz para tuzagi steelserirs apex aldim begenmedim valla x7 candir :)

    TaraFsız MannTaraFsız MannYıl önce
    • ayn ayn kesin öyledir dandik marka 🤦‍♂️

      HaQQuS abiyi severek izleyen efeHaQQuS abiyi severek izleyen efeAylar önce
  • abi 1000 tl ne kalp var bizde yapma gözünü sevim

    MR. AFTONMR. AFTONYıl önce
  • Beyler uygulaması direk mi geliyor

    Reksoon MahirReksoon MahirYıl önce
  • atılır mı lan o klavye :D

    MadBullMadBullYıl önce
  • 6:55 :D

    Berke AltıntelBerke AltıntelYıl önce
  • 7:17 deki oyunun adı ne

    MasqE GamingMasqE GamingYıl önce
    • rainbow six seige

      Anıl SparrowAnıl Sparrow7 aylar önce
  • bu mu yoksa k95 platinum mu

    KOD ADI VayneKOD ADI VayneYıl önce
  • Hala laptop klavyesi

    ExentionerTRExentionerTRYıl önce
  • Sizce blue switch mi daha iyi yoksa red switch mi daha iyi

    HyperGamer9000HyperGamer9000Yıl önce
    • red

      HaQQuS abiyi severek izleyen efeHaQQuS abiyi severek izleyen efeAylar önce
  • *Alcam diyordum fiyatı duyunca klavyeme sarıldım*

    Batuhan BiradlıBatuhan BiradlıYıl önce
  • Gençler 93 dislike babalar dır babalar cocuklarına klavye araştırmak için geliyo buraya ve klavye nin parasını görünce cepleri yanıyo :(

    Alper ÜnalAlper ÜnalYıl önce
  • Abi Trust gxt 890 cada'yı incelermisin

    3 oyuncu3 oyuncuYıl önce
  • Abi ben sessiz klavye kullanamiom o sesini duymam lazim olmuo yoksa

    Give me some portakalGive me some portakalYıl önce
  • Abi Sen O Kadar Klavye Mausu Napinya Bize Ver:)

    《gacha• •ʀʏᴀɴ》[KØ]《gacha• •ʀʏᴀɴ》[KØ]Yıl önce
  • CORSAİR K70 MK.2 Mi ? HyperX Alloy Elite mi?

    Can i win ?Can i win ?Yıl önce
    • HyperX Alloy Elite tabiki ama 800tl fiyat farkı var yani.

      Yagami LightYagami LightYıl önce
  • aşık oldum

    ENXENXYıl önce
  • ya kardeşim malmısın nesin biz klavyeyi elimize aldıgımızda senin o söylediklerimizi zaten görebiliyoruz o klavyenin macrosu nasıl yapılıyor seri tuş basma kombinasyon calışımı varmı programlaması nasıl onları göstersene oyun klavyesi alıcaz tipi ile ilgilenmiyoruz agırlıgı ile ilgilenmiyoruz programlana bilmesi ile ilgileniyoruz

    ali 4n1kali 4n1kYıl önce
  • bi satın alma linki koysaydın güzel olacaktı nerden baksam enter tuşu küçük olanından var bi bulamadım

    Furkan ZenFurkan ZenYıl önce
  • -Sonuçta 1000 tl Geç geç klavye 1000 tl miş :D

    LOTUSUN EFENDİSİLOTUSUN EFENDİSİYıl önce
  • Beyler baştaki müzik ne

    - Joker- JokerYıl önce
  • Arkadaşlar Hem RGB Hemde Mekanik Klavye Almak İsteyenler Aynı Zamanda Ucuz Olmasını İsteyenler Bu Klavyeyi Araştırabilir Gerçekten Çok Güzel ve Ben Bu Video Sayesinde Bu Klavyeyi Aldım Gerçekten Hissiyatı Süper :) trvision.net/detail/video-pj_imJNY-ks.html

    Emre GüzelEmre GüzelYıl önce
  • İNSAN ONA ELLEMEYE KIYAMAZ 😊

    Çılgın oyuncuÇılgın oyuncuYıl önce
  • Dostlar*1000

    FoolbarFoolbarYıl önce
  • Bu Klavyeden aldım çok kaliteli ışıklar canlı tavsiye ederim

    Emar SaakEmar SaakYıl önce
  • akıl işi ürünler tanıtır mısın 1000 tl lik klavyeye kaç kişi para verebilir biraz mantık lütfen.

    Ali CengizAli CengizYıl önce
  • Corsair yazılımı kapalı olsa bile ayarlar korunuyor mu yani yazılım sürekli açık mı olmalı

    Gökhan Ç.Gökhan Ç.Yıl önce
  • Everest Rampage Hydra R7 bundan önce tasarlanan, Blue Optic Switch ile gelmiş güzel bir klavyedir, başgan. Bir ara yolun düşerse bi al da inceleyelim ;)

    Selman MusluSelman MusluYıl önce
  • Abi lütfen cevap ver ben mekanik klavye alcamda mavi switch mi alayım yoksa kırmızımı

    Kızgın arıcıkKızgın arıcıkYıl önce
    • Kırmızı al

      Muhammed CambelMuhammed CambelYıl önce
  • abi bu klavyenin linkini verirmisin diğer sitelere baktım hepsi ingilizce itopyada CORSAIR K70 RGB MK.2 Türkçe Cherry MX Red Gaming Mekanik Klavye linke basıp görebilirsin abi

    EMRE YAKAEMRE YAKAYıl önce
  • *aga yak yak bunu alacaktım para yi ogrendigim direk videodan çıktım amk gamepower warlock red switch alcaktim o da dolar yüzünden uçtu gitti blody a90 alim bari dedim oda uçtu gitti zaten 1 sene önce ramapge chief ve rampage sm-700 aldim mouse nin boyası çıktı bana herkes rampage chief mekanik dediler gittim aldim iste böyle offf offf gittim salak gibi 250 lira para verdim okul harcligimla almistim zaten gitti bütün para ALLAH İNŞALLAH herkeze istediği seyelri nasip eder AMİN size de dert olmayim simdi.*

    Bora DönmezBora DönmezYıl önce
  • Bir şey sorcam oyuncu klavyelerinde İ-Ç-Ş TUŞLARI YOK YA İ-Ç-Ş NASIL YAZILIYOR.

    Anlatacaklarım VarAnlatacaklarım VarYıl önce
  • Can you ask me if this video is the same as your keyboard purchase link? Big ENTER keyboard

    麻膩麻膩麻膩麻膩Yıl önce
  • abi çekiliş yapsan keşke ama gine cıkmaz bana :)

    Yunus Emre TürkYunus Emre TürkYıl önce
  • Fiyatı da çok can yakacak reiz.

    İbrahim Yamanlarİbrahim YamanlarYıl önce
  • 4:48 e kadar herşey iyiydi de gmfnlşkgmh ordan sonra videoyu kapadım

    Vişne SuyuVişne SuyuYıl önce
  • Abi klavye iyi güzelde alacak para yok

    Yiğit SaykiliYiğit SaykiliYıl önce
  • klavye çekilişi yapıcakmısın artık?

    Berke BirgünBerke BirgünYıl önce
  • m-tr.gearbest.com/keyboards/pp_1282800.html?wid=1433363

    kansemrekansemreYıl önce
  • Merhaba kanalim gelisme asamasinda ve ben hizlica gelismek istiorum sorun cikmadikca her gum 1 video atiorum abone olursaniz sewinirim trvision.net/pass/UCJlAMrr0_kYwTWiJ3KdJjdQ

    Adem öcelAdem öcelYıl önce
  • h110 m hediye edicek koca yürekli arkadaş varmı ?? veya uygun fiyata satıcak ?? iletişim gztepelee192@gmail.com

    Kaan DereliKaan DereliYıl önce
  • arka plana şunu koy özledik trvision.net/detail/video-22W0rYxkpaw.html

    Emre KeleşEmre KeleşYıl önce
  • Abi baştan söylesene 1000 TL olduğunu yaa

    MeRt KeMeRliMeRt KeMeRliYıl önce
  • Adam Nefes Alımıyo

    Onur ÇetinOnur ÇetinYıl önce
  • Biz ekrana ekmek banıyoruz reis klavyeyi kablosundan tutuyor ve fırlatıyor xD Güzel video

    SnorpeSnorpeYıl önce
  • Abi i5 li i7 li amdli gtx 1050 ti lı 3000-4000 tl arası pc topla

    Laz OyuncuLaz OyuncuYıl önce
Çok Can Yakacak K70 RGB MK.2 Mekanik Oyuncu Klavyesi