No video

ÖYLE Mİ DERSİN ? | Mark Zuckerberg

Sosyal Medya Hesaplarımız;
TRvision Kanalımız ► goo.gl/2Vnde5
Instagram ► goo.gl/fz5NeG
Facebook ► goo.gl/0H9v1h
Twitter ► goo.gl/7MFzrM

görünümler
248,573

YORUMLAR

  • Vibio

    Eᄂ ǷҐΘFEŠΘ̈ҐEᄂ ǷҐΘFEŠΘ̈ҐAylar önce
  • Cevabını gerçekten bilse kendi milyoner olurdu :)

    Uğur ÇakUğur ÇakAylar önce
  • Bu fikri çalan bir hırsız. Mahkeme bunu kanıtladı.

    Emrah TunaEmrah TunaAylar önce
  • Bal gibi hatun... annesi arımıydı ne..❤❤❤

    Ayaz AyAyaz Ay2 aylar önce
  • 4.28 Hata okulun interneti yavaslamadi çoktü

    A Emin KayaaltıA Emin Kayaaltı2 aylar önce
  • İyisin hoşsun da Türkçe konuşuyoruz ve Türkiyede yaşıyoruz ya bu yüzden diğer dillerin kelimelerini ve isimlerini telafuz ederken anadilimiz gibi telafuz edemememiz bir gerçektir. Ve bu sosyal bir realitedir. Tıpki diğer ülkede yaşayan farklı kültürdeki insanların bizim dilimizdeki kelimeleri telafuz ederken kendi dilleriyle eklemlendirip telafuz etmesi gibi. Bu yüzden Zakırbörg yerine Zukerberg ve Maykrasoft yerine de mikrosoft demek bence daha doğru olur. Başarılar...

    Neyse NeNeyse Ne3 aylar önce
  • Adamın sahibi olduğu uygulamanın mesajlarından adama sövmek de ne bileyim... görürse youtubeyi satın alıp kanalı kapatabilir

    Ebrar EvgiEbrar Evgi3 aylar önce
    • Hll lan en okumaya deger espriantik bir yorum biçimi

      Salihcan YavuzSalihcan YavuzAylar önce
  • Ssg bekleriz

    Kadir IşıkKadir Işık3 aylar önce
  • Siz simdi analiz yapincada para kazandi adam. :) iste olay bu.. Hahahahhaha

    Erkan KoçErkan Koç4 aylar önce
  • Bizi unuttunuz gitti alırım bi biyografimi heeee

    Oğuzhan ÜstünOğuzhan Üstün4 aylar önce
  • Pelin 😍😍♥️♥️♥️♥️

    Elnur KerimovElnur Kerimov4 aylar önce
  • Ya bu Pelin artık görünmüyor Oğuzhan'ın yanında,acaba küstüler mi ?Bir bilgisi olan var mı?

    Assassin's LyciaAssassin's Lycia4 aylar önce
    • +HELİN İLKAY aynen :( renk katıyordu

      Assassin's LyciaAssassin's Lycia3 aylar önce
    • Ayrılmış babala dan vibio ya geri dönmüş.... üzdü 😢

      HELİN İLKAYHELİN İLKAY3 aylar önce
  • mark zuckerberin ölüsünü bile s*keyim ilk hesabımda numara kayıtlı diye ikinci hesap açtırmıyor açıncada bi görüyorsun aniden kilitleniyor mark zuckerber sosyal bir diktatörden başka birşey değil

    Tegin Ali UğurTegin Ali Uğur4 aylar önce
  • Yeni video pelin hanım lütfen

    Erol ErdoğanErol Erdoğan4 aylar önce
  • Neslican tay videosu yaparmısın

    salih aksoysalih aksoy5 aylar önce
  • Ama 2 ay oldu yeni bolum yok. NEDEĞĞEN

    PERSONA NON GRATAPERSONA NON GRATA5 aylar önce
  • ERSUN YANAL öyle mi dersin istiyoruz.

    Caner GüzelerCaner Güzeler5 aylar önce
  • Sen ne gereksiz bi insansın

    Alp SaralAlp Saral5 aylar önce
  • Yeni bölüm nerdeeee?

    Gizm Ersyn AytçGizm Ersyn Aytç5 aylar önce
  • Abi bu kiz cok iyi sunuyo

    muhammed promuhammed pro6 aylar önce
  • mmmm şeyy. acaba yine verilen sözlerin tutulmadığı bir dönem mi oluyor? hani haftada 1 olacaktı?

    Görkem GörkGörkem Görk6 aylar önce
  • Ayda bir mi geliyorsun

    Abdullah KayaAbdullah Kaya6 aylar önce
  • Babala nın en iyi transferi pelin olgun net

    Gökhan ÖNALGökhan ÖNAL6 aylar önce
  • Pelin bi ara Salih Bozok u anlatsan

    Ebrar TetikEbrar Tetik6 aylar önce
  • Müslüm Gürses Bekliyoruz..

    Astropedi İnşaAstropedi İnşa6 aylar önce
  • Oğuzhanında öylesini görmek gerek

    İBRAHİM BIÇAKCIİBRAHİM BIÇAKCI6 aylar önce
  • Gız video çeksen senin saçını başını yolarım hmmm vallaha özledim

    Celil UlusCelil Ulus6 aylar önce
  • videoyu izlerken face den bildirim geldi bi etrafa baktım izleniyom diye ürktüm aq

    UmuT CaNUmuT CaN6 aylar önce
  • toparlanmışsın tebrik ederim :D ve hala youtubedaki en sevdiğim yüzsün...

    Turhan TüzünerTurhan Tüzüner6 aylar önce
  • tamamen bence yahudi oyunu özellikle abd seçimlerinde gerçek yüzünü göstermiş

    Oguzhan YaziciOguzhan Yazici6 aylar önce
  • babaladan lutfen git!

    deniz Ozdeniz Oz6 aylar önce
  • Benim videolarıma da bakar mısınız? Tarih ve kültür videosu yapıyorum.

    Tarih & Kültür - KAÇTarih & Kültür - KAÇ6 aylar önce
  • Mark Zuckerbergi boş ver de , Ya bu koz çok tatlıymış :)) Evlenme teklif etsem kabul eder mi acaba ???

    Mehmet UzunMehmet Uzun6 aylar önce
  • video yu anlat geç saçma sapan yan girişler yapmışınız sade basit ve net ol un

    tonyu kuktonyu kuk6 aylar önce
  • Video için teşekkür ederim inşallah aydınlanırız 😂

    Abdullah AlbayrakAbdullah Albayrak6 aylar önce
  • Yenisi gelsin hadi

    Smithi erkanSmithi erkan6 aylar önce
  • Facebook yüzünden 2010 da annem ve babam boşandı alllah belasını versin Mark.

    ƦƖ̇ƘƠ MЄƦƬƦƖ̇ƘƠ MЄƦƬ7 aylar önce
  • Ablaya avlu hakkında da bi video yapabilir misin? Vibio daki hic güzel yapmamış bazı kimseler😬

    Deniz DemirDeniz Demir7 aylar önce
  • 1 dikili ağacım yok ama izledim

    Muhteşem İkiliMuhteşem İkili7 aylar önce
  • Dakikada 1,9 ₺ kazanırsanız 1 yılın sonunda yaklaşık 1milyon ₺ sahibi olursunuz hesabı kitabı ona göre yapın öptüm .

    GangasterGangaster7 aylar önce
  • Pelin Olgun ile daha fazla vidyo gelsin

    Funda TorunFunda Torun7 aylar önce
  • mark bile erdoğanı idol olarak görüyo amarikan mahkemelerinde 'kandırıldık' demiş

    Metin ÇelikMetin Çelik7 aylar önce
  • .. ya sunucu iyi tamam ama Burcu Baktur ile arasında ağır uçurum var.

    Tümay Barış DURAKTümay Barış DURAK7 aylar önce
  • Adam fakırdan zakır olmuş..

    Krm MtluKrm Mtlu7 aylar önce
  • Che guevara gelsin...

    Sunay AltıntasSunay Altıntas7 aylar önce
  • Ara Guler videosu istiyoruz

    Remi TaşıRemi Taşı7 aylar önce
  • Hayvan gibi bilgi hatası var videoda.

    HarunHarun7 aylar önce
  • Çok güzel yaa

    Naci KajmerNaci Kajmer7 aylar önce
  • VİBIOYA GERI DON YENI GELEN BOK GIBİ OZLLETTIN

    半仙WOLF半仙WOLF7 aylar önce
  • Facebook benim verilerimi çalsa ne olur aq

    ÇağrıÇağrı7 aylar önce
  • Pelin abla neden vibio yu bıraktın

    ŞAHİN ŞAHİNŞAHİN ŞAHİN7 aylar önce
  • Hayatım film La benim Zükerberk kimmiş, 12 yaşında büyük ihtimal top oynayıp akşama kadar eve gidiyordum, bence başarılıyım. Eve gidebiliyordum yani. top ekstra yetenek.

    Karanlık AdamKaranlık Adam7 aylar önce
  • Özlemişiz

    __ lbna__ lbna7 aylar önce
  • 900 milyonu kabul etmeyip 4 milyon dolarlık servetiyle en zengin olması falan saçma değil mi

    Mustafa TakMustafa Tak7 aylar önce
    • yanlış söylediniz herhalde

      Mustafa TakMustafa Tak7 aylar önce
  • Nasıl milyoner olursun? Böyle aptal videoları izlemeyerek IQ nun ve yaratıcılıgının düsmesine izin vermemis olursun. Abonelikten cıkıp ders calısmaya baslayarak milyoner olunur. Daha kendine yardımı dokunmayan 3 gram beyni olan youtuberlerden medet umacak kadar vasat olmayın.

    AmonEKO TVAmonEKO TV7 aylar önce
  • boş

    Fatih AykurtFatih Aykurt7 aylar önce
  • kandırıldık:: zuahahahhaa

    FilmDizi HDFilmDizi HD7 aylar önce
  • Yabancı isimleri biraz daha fazla yaparsanız sevinirim.

    Mert YıldızMert Yıldız7 aylar önce
  • Mortal Kombat gelsin ♨️🌀

    Bega BerkBega Berk7 aylar önce
  • 😍

    Abdurrahman GulcanAbdurrahman Gulcan7 aylar önce
  • hh

    hakan keskinhakan keskin7 aylar önce
  • Bu kadar akıllı Eli yüzü düzgün ve bu kadar da zengin bir adam olmasına rağmen çok da güzel olmayan bir Çinli diş doktoru kadın ile evlenmiş olması ne kadar enteresan Bize kalsa Victoria Secret mankeni nden aşağı kalır bir kız tercih edilmez bizde Kafalar böyle ama bak farklı düşünüyor

    KingoKingo7 aylar önce
  • Pelin seslendiren kadına o kadar gıcık ki hemen tripleniyor 😂😂 boş bi insan bunları izleyerek vaktinizi öldürmeyin

    Bir BeyfendiBir Beyfendi7 aylar önce
  • Aaa Pelin Abla buradasın demek çok iyi olmuş. 👍

    Muhammet UlavurMuhammet Ulavur7 aylar önce
  • Arka plan ve parlaklık; izlerken sizi de rahatsız etmedi mi? Arka planda koyu renk tercih etmeniz daha hoş olabilir. Zaten Pelin'in ten rengi açık, ortamın da parlaklığı yüksek. Kör olmama ramak kaldı(!) Bence bunu bir düşünün...

    Batuhan YükselBatuhan Yüksel7 aylar önce
  • otobiyografi yapsan çok güzel olmaz mı pelin

    CbGamer 35CbGamer 357 aylar önce
  • yav ne güzel gidiyoduk sen niye geldin ki tekrar

    Bey TVBey TV7 aylar önce
  • Siktimin kaşarina bak sen en sevmediğim insan tipi 0.19 da dediği lafa bak gerizekali arın anlayabilmek için herhalde diyip Alay ediyor. Oğuzhan reis böyle orosbularda pirim yaptırma. Söylediklerin örtüsursun yoksa. Ha dediğin lafa itaben evet senin gibi gerizekalilarin anlayabilmesi için öyle yapmışlar. Kodumun kaşarı..

    Yilmazz AlayyYilmazz Alayy7 aylar önce
  • Çok iyi olmuş

    muhteşem kafalarmuhteşem kafalar7 aylar önce
  • Sonra döndüm dedim ki ULAN NE GARULAR VAR BEEEE

    Namu DaraQNamu DaraQ7 aylar önce
  • Sen ver sürekli bio ver ama o bio larda kendine daha çok yer ver bence

    vedat alper ünalvedat alper ünal7 aylar önce
  • bn 12 yaşında sümüğümün tadına bakıyodum

    can dskncan dskn7 aylar önce
  • Su pelin cok itici

    un knownun known7 aylar önce
  • Atatürk gelicekmi önceki kanalda da yapıcaktınız

    Görkem BüyükadamGörkem Büyükadam7 aylar önce
  • Facebook kendisi bulmadı başkasının fikrini çaldı ve mahkeme kararı ile fikir bedeli ödeme cezası aldı

    BalamirBalamir7 aylar önce
  • Senin o yanağını ısttırırım

    Muhittin AcerMuhittin Acer7 aylar önce
  • Parayı görünce vbio u sattım diyosun

    AquaManAquaMan7 aylar önce
  • 8:34 inceyi anladınız mı üffff

    Ciwan AkgülCiwan Akgül7 aylar önce
  • adam savunmayı erdoğan gibi yapmış vay aq

    Deniz Vurgun KayaDeniz Vurgun Kaya7 aylar önce
  • Bu kadın işini bilmiyo 👎

    civan imrecivan imre7 aylar önce
  • Koskoca mark sosyalizm medya kurallarının yöneticisi sizin aşk acılarınızı naabsın lan 😂

    Gorkem AksoyGorkem Aksoy7 aylar önce
  • Peki hocam.com'un 31 Ekim 2018 de kapanacagını duyurması :( Resmen üzüldüm. Facebook kapansa bu kadar üzülmezdim. neden kapanıyor ya :(

    Kevser PANKevser PAN7 aylar önce
  • 12 dksınıda dinlemedim sadece izledim

    Gercek DelikanlıGercek Delikanlı7 aylar önce
  • O değilde bu adam instagram ı satın aldığına göre aynı sorunlar instagramdada yokmu o zaman dans 🕺🏻

    serdar çınarserdar çınar7 aylar önce
  • En sevdiğim youtuber :*

    Humanist UzayliHumanist Uzayli7 aylar önce
  • Silmek için bi sebep oldu

    Ali YILDIZAli YILDIZ7 aylar önce
  • Steve Jobs'ı da yapın.

    lennonsheart y’knowlennonsheart y’know7 aylar önce
  • facebook tan buldum özgür :D

    ozgur topcuozgur topcu7 aylar önce
  • Hepimizi tek tek fişleyen dünyanın en büyük casusluk sitesinin kurucusu hepsi bu.

    İstanbul Selviİstanbul Selvi7 aylar önce
  • Pelin hanımcığazımız BaBaLa'ya gelmiş ya la!

    Inqilab QuliyevInqilab Quliyev7 aylar önce
  • abla yapmacık gibimisinmii acaba

    Bloddy CatBloddy Cat7 aylar önce
  • Niye aldatılmış ki ?

    Ebul Vefa UstaEbul Vefa Usta7 aylar önce
  • Vay zuckerberg demek trump senin sayende başkan eğer olmasaydı dolar 6 değildi way anasını

    BEDİRHAN BERBERBEDİRHAN BERBER7 aylar önce
  • Bu ne guzellik pelinya seni izledim sadece

    nezih üncünezih üncü7 aylar önce
  • güzel gönderme var bence .. :D

    habibullah aydın Yücelhabibullah aydın Yücel7 aylar önce
  • hatun taş

    sefa /sefasefa /sefa7 aylar önce
  • Steve jobs yapin pleas +1leyin

    eminem VEVOeminem VEVO7 aylar önce
    • +1

      Recep Selim BenliRecep Selim Benli7 aylar önce
  • O değil de Pelin kilo mu almış

    İsmail Zerenİsmail Zeren7 aylar önce
  • Bu platform çok mu iyi sizce..

    Acar TVAcar TV7 aylar önce
  • Milyon değil milyar

    Gaming CompanyGaming Company7 aylar önce
ÖYLE Mİ DERSİN ? | Mark Zuckerberg