Şehinşah | Talep - Arz (Prod by Berkay Duman & Slong)

Mix: Aerro
Mastering: Max Morton
Kapak: Hazal Hıdır
Talep arz talep arz
Al ver can ver talep arz
Talep arz
Say sev sahte talep arz
As kes katlet talep arz
Maske tak gez talep arz
Var geç vaz Ver Kalem kağıt
Ve Bak ne fark de talep arz.
Azken gayret varken rahat.
Sabret sabret yap hesap
Kan ter sahne kas et arz.
Rağbet varken yaz her an.
Namert adeta rap şah
En saf sen yap der alem laf.
Kanser fan ve ya Erkan
Çek hançer ey baş hakeza
Talep arz.
Manken bak her yan
Derman deva.
Talep arz.
Saf menfaat
Etraf
Ver hak beya
Talep arz
Ateş al Çek yak kent
Bak ve
lan de
kahpe şans.
Şah Elmas efsane talep arz.
Ol ol ol dahası
Çok ol yok pahası
Yol boş son şansın
Koy boy boy farkı
Koş Konvoy ardın
Soy sop soyağacın
Dost dost dostların.
Sop soğuk sokağın.
NASIBİŞAKABU
Anlamıyorum
NASIBİŞAKABU
Anlatın nolur
NASIBİŞAKABU
Yalvarıyorum
NASIBİŞAKABU
harcanıyorum.
Katlanamıyorum allahım
Nasıl bi şaka
Kafamdan atamıyorum
Taşşa almassam atlatamıyorum
Kaldım yarım tamamlanamıyorum
Karalanıyorum aklanıyorum
Saplantı yapmayın zararım yoktur
Aval aval sarkıp bakınıyorum
Aşağada Tanrı sanılıyorum.
Koşuluyo şirk
Oluşuyo linç
Doluşuyo piç
Boğuluyorum
Ve İcon olarak anılıyorum.
Tecrübeli bir şöför arıyorum.
Hepsi Show oynanan katıksız oyun
Satıldım sorgusuz arsızdı çocuk
Karışık konuşur kayışı kopuk
Yanlışı doğrusu karışmış onun
Dağıttım orduyu sapıttı çoğu
Alırdı tozunu Tahtımın çoğu
Çarpıştık boğuştuk tartıştık topunun
Aynıydı sonu mal olmuştu suçu.

Herunterladen

görünümler
2,131,991

YORUMLAR

  • SANAYİ ZAMANLARI

    hukuk okumak istiyen 1 öğrencihukuk okumak istiyen 1 öğrenciGün önce
  • Al ver can ver TALEP ARZ

    Hazreti ArifeHazreti ArifeGün önce
  • 00:01 fil sesi çıkması güzel olmamıs ama yinede güzel xD

    ömer güvenömer güven3 gün önce
  • KAFİYE KRİZİİİİİİİİ !!!!

    M KM K3 gün önce
  • Talep Arz Para Çokomel (Cem Yılmazcılar bilir)

    Emre DikimenEmre Dikimen7 gün önce
  • şehinşah:beyler hadi klib çekek bence taleb arz a biz:aa taleb arz a klib gelmiş hadi izleyek adamlar klib koymamış sonradan koyarak değerlendiriyo ama napalım merak bizdeki merak ediyoz nasıl klib diye

    Clawar 19Clawar 199 gün önce
  • Ekonomi dersinden farksız moruk talep arz

    Tolga ÜlgerTolga Ülger13 gün önce
  • Son 8 satır diss to

    ensoneensone13 gün önce
  • (*Fil sesi*) Duman on the track! Arz - talep [Nakarat] Talep - arz, talep - arz Al ver, can ver; talep - arz (talep - arz) Talep - arz Say, sev sahte; talep - arz As, kes, katlet; talep - arz Maske tak gez; talep - arz Var geç, vaz ver, kalem - kâğıt Ve bak "Ne fark?" de, talep - arz [Verse 1] Azken gayret varken rahat Sabret, sabret, yap hesap Kan ter sahne, kas, et arz Rağbet varken yaz her an Namert adeta Rap şah En saf sen yap, der alem laf Kanser fan veya erkân Çek hançer ey baş hakeza Talep - arz Manken bak her yan Derman deva Talep - arz Saf menfaat Etraf Ver hak beya Talep - arz Ateş al, çek yak Kent Bak ve Lan de: "Kahpe şans!" Şah elmas efsane talep - arz Ol, ol, ol dahası Çok ol yok pahası Yol boş son şansın Koy boy boy farkı Koş konvoy ardın Soy sop soyağacın Dost dost dostların Sop soğuk sokağın [Bridge] Nası' bi' şaka bu?! Anlamıyorum Nası' bi' şaka bu?! Anlatın n'olur Nası' bi' şaka bu?! Yalvarıyorum Nası' bi' şaka bu?! Harcanıyorum [Verse 2] Katlanamıyorum Allah'ım Nasıl bi' şaka bu?! Kafamdan atamıyorum Taşağa almazsam atlatamıyorum Kaldım yarım tamamlanamıyorum Karalanıyorum aklanıyorum Saplantı yapmayın zararım yoktur Aval aval sarkıp bakınıyorum Aşağıda Tanrı sanılıyorum Koşuluyo' şirk Oluşuyo' linç Doluşuyo' piç Boğuluyorum Ve ikon olarak anılıyorum Tecrübeli bir şoför arıyorum Hepsi şov, oynanan katıksız oyun Satıldım sorgusuz arsızdı çocuk Karışık konuşur kayışı kopuk Yanlışı - doğrusu karışmış onun Dağıttım orduyu sapıttı çoğu Alırdı tozunu tahtımın çoğu Çarpıştık, boğuştuk, tartıştık topunun Aynıydı sonu mal olmuştu suçu [Nakarat] Arz, talep - arz, talep - arz Al ver, can ver; talep - arz (talep - arz) Talep - arz Say, sev sahte; talep - arz As, kes, katlet; talep - arz Maske tak gez; talep - arz Var geç, vaz ver, kalem - kâğıt Ve bak "Ne fark?" de, talep - arz [Outro] Ey-ya-ey-ya-ey-ya (Talep - arz!) Ey-ya Eey Talep - arz Ş-Ş-Ş-Ş-Ş-Şeyn

    Adolf CatlerAdolf Catler16 gün önce
  • Olum kulaklarım artık autotone olarak gönderiyor beynime lanet olsun

    Emre Can KOÇEmre Can KOÇ17 gün önce
  • Polis:Tutuklanacaksınız! Şeyn:Niye? Polis:Şarkilarınız bağımlılık yapıyor. Şeyn:Tamam uyarı koyarım.

    RABXN GAMERABXN GAME19 gün önce
  • Vay amk

    Sq6nnySq6nny20 gün önce
  • Ben iktisat finaline hazırlanıyordum amk

    Cihan EmerCihan Emer20 gün önce
  • KLIP YAPIN AMINA KOYAYIM

    Bish ImBossBish ImBoss22 gün önce
  • Beat'i Khont mu yaptı ??

    Furkan Fazıl SadayFurkan Fazıl Saday23 gün önce
  • Açılın pavorim geldi 🚬 as kes katlet

    Saim TahtalıSaim Tahtalı23 gün önce
  • arkadaşlar seneye görüşürüz kşjassba nasıl bi şaka bu 1:28

    ali kemal çetinali kemal çetin29 gün önce
  • mikro ekonomi çalışmak için arz talep yazdım burdayım şuan :D

    Batuhan GülmezBatuhan GülmezAylar önce
  • kel fero king kong

    emreeren dikbasemreeren dikbasAylar önce
  • Lan noluyo şarkılr teliflemdi

    James ?James ?Aylar önce
  • 1:10 efsane

    Talep_ Arz_Talep_ Arz_Aylar önce
  • TALEEEEPPPPP ARZZZZZZZZZZZZZZZZ

    Mustafa Berk AkkurtMustafa Berk AkkurtAylar önce
  • efsane olmuş :D

    합법적Yiğit The Legit합법적Yiğit The LegitAylar önce
  • Ekonomi sınavına çalışırken dinlemek ayrı güzel 😄

    GizemGizemAylar önce
  • Ufuk abi şarkilarina bile madde koyuyor torbacı .d

    SoineSonsSoineSonsAylar önce
  • Kanalın adını AlamutHarameyn yapıyor musun polis mi çağırayım

    PROFPROFAylar önce
  • Squex ?

    『DmG』 Apø『DmG』 ApøAylar önce
  • hidra yok

    Uygar ÖzdemirUygar ÖzdemirAylar önce
  • ❤🌹

    Külkedisi SindirellaKülkedisi SindirellaAylar önce
  • Uluslararası ticaret talep arz konusundan nereye geldim Allahım yardım et bana

    serkan sarigulserkan sarigulAylar önce
  • İktisatçılar burdamı 😂

    Nuhun gemisini kaçıran Habeş maymunuNuhun gemisini kaçıran Habeş maymunuAylar önce
  • 27.08.2019 (saat akşam 5 gibi) AlamutHarameyn yıkıldı ve sayfa Şehinşah oldu AlamutHarameyn özleniyosun

    Osman KONYALIOsman KONYALIAylar önce
  • Şeyh in iyilerinden 👍

    Alperen ÖzkanAlperen ÖzkanAylar önce
  • hidra sikmiş

    Umut KurtUmut KurtAylar önce
  • Talep arz

    Kenan GozetirKenan Gozetir2 aylar önce
  • Duman & slong

    Talon ZwdTalon Zwd2 aylar önce
  • Baba:Kapa Lan Şunu Çocuk:Neden Baba Baba:Salondaki Hoparlör Daha Büyük

    Şanışer SeverŞanışer Sever2 aylar önce
  • 2:03

    Valar MorkılıçValar Morkılıç2 aylar önce
  • neden değer görmedi ya

    Cihat AlçayCihat Alçay2 aylar önce
  • Rip ALAMUT HARAMEYN Bu ismi instagram hesabımda taşıyorum takip edin bari : @emirhan.gecgin0

    Noisy Boy TRNoisy Boy TR2 aylar önce
  • efsoo şarkı efsoooo

    Mervan Barış karamanogullarıMervan Barış karamanogulları2 aylar önce
  • AlamutHarameyn daha iidi ya

    Youwin _Youwin _2 aylar önce
  • Ulan eskiler iyiydi diyonuz adamlara ekmek mi yedirdiniz ? Underground albümlerini mi aldınız, konserlerine mi gittiniz, anca youtubedan salladınız. Nankörsunuz kabul edin. Adamlar bunca dönem yaşadiklari geçim sıkıntılarına rağmen bu işi bırakmadılar. Adamların şairliğinin,anlattıklarının,samimiyetlerinin hakkını hiçbir zaman vermediniz boş yapmayın onun için. Şuan yaptıkları da bir arz talep ilişkisi. Artık insanlar şarkılarda anlam aramıyor,ıdeolojik şeyler aramıyor. Çünkü genel olarak yaşadıkları sıkıntıları bir süreliğine unutmak,boş vermek istiyorlar müzik dinlerken. Piyasa da buna tepki veriyor. Şehinşah da röportajında bu durumdan bahsetti. Hem eğlendirip hem mesaj vermeye çalışıyorum diyerek. Burda da nankörlüğünuzu gösterdiniz ki birçoğunuzun anlamaya kapasitesinin yetmediği karma şarkısı ve sonrasında gelen ,yak yak yak,milyon,Dünyadan Atlasa gibi güzel ve anlamlı şarkılardan sonra marslı kadın diye bir şarkı çıkarınca yine adamı aforoz etmeye çalışıyor,autotune abi,anlamsız abi triplerine giriyorsunuz. Bunca zaman insanları "beynin yetmez" diye rapten uzaklaştirip,küfrü ve kavgaları rapin önüne koyduğunuz için bu ülkede bir önyargı oluşturdunuz rape karşı. İşin komiği birçoğunuz sürekli dinlediğiniz adamların bahsettikleri şeyleri yanlış anlıyor ve yorumluyorsunuz.Adamlar rap yaparken "abi çok az dinleniyor kimse ondan fazla fani haketmiyor" diyorsunuz.Adamlar geniş kitlelere hitap edince de bir bok biliyormuş,çok zekiymiş,100 yıllık dinleyiciymiş(konserlere giden,albümleri alan) gibi "o sesciler gelmeden,avlucular gelmeden,çukurcular gelmeden" triplerine giriyorsunuz.Günün sonunda genel rap kitlesi böyle.Nankör ve zeki olduğunu sanan bir kitle.

    Çınar Deniz SarıboğaÇınar Deniz Sarıboğa2 aylar önce
  • Slong:*başlar* Muşta: Selam ben gel.... Şeyho:Hayır

    VondexVondex2 aylar önce
  • Şehinşah -Kıskanç : Şoför koltuğunda kadınlarım. Şehinşah - Talep Arz :Tecrübeli bir şöför arıyorum.....

    Yağız ReyizYağız Reyiz2 aylar önce
  • Beat E-F-S-A-N-E

    efemefemefemefem2 aylar önce
  • İktisat talep-arz konusunu çalışacaktım aw,bu cıktı mecbur dinliycemxnhxsksksh

    bulut delisibulut delisi3 aylar önce
  • amk adamın sesi autotune gibi istediği zaman deistiryo çok iyi

    halit çevikhalit çevik3 aylar önce
  • İktisat çalışıyorumdur

    Kod OtağıKod Otağı3 aylar önce
  • beat şeynin sesinden çok olmasaydı daha iyi olabilirdi

    NO FIELDNO FIELD3 aylar önce
  • Karmaya benzer şarkı at karmadan sonra bozdun be abi

    pinar Aydemirpinar Aydemir3 aylar önce
  • Şu fil sesi gelince birden Muşta çıkıcak diye korkuyorm

    Just SQUAREJust SQUARE3 aylar önce
  • Sınıfta espri olur ve ben duymamışımdır 1:28

    Sosyopat ManyakSosyopat Manyak3 aylar önce
  • ... karısık konusur kayısı kopuk, yalnısı dogrusu karısmıs onun, olum şama fena giydirmiş mq

    Doruk ÖzyurtDoruk Özyurt3 aylar önce
  • affferim oglum

    Sultan BatSultan Bat3 aylar önce
  • 👍👍👍👉👉👌👌

    kuzenler tvkuzenler tv3 aylar önce
  • Tanrım marsa kadar sürerim beni al işe

    Halit GüneyHalit Güney3 aylar önce
  • Şehinşah ne ya? neyse bana şehinşah kim söyleyin,ALAMUT HARAMEYN in selam ı var

    Deagle BUM!Deagle BUM!3 aylar önce
  • “Aşağıda tanrı sanılıyorum.” haksız değilsin Şeyho.d

    Baran AlpagıtBaran Alpagıt3 aylar önce
  • Rip palamut harameyn

    Batu HanBatu Han3 aylar önce
  • ALAMUT HARAMEYN?

    Deagle BUM!Deagle BUM!3 aylar önce
  • HarameynAlamut

    Mehmet AtikMehmet Atik3 aylar önce
  • Şu Slong Kadar Güzel Birşey Görmedim

    vPlateNxGød GGvPlateNxGød GG3 aylar önce
  • RİP ALAMUTHARAMEYN :(

    Emre AyEmre Ay3 aylar önce
  • Senşah: hadi rap zamanı Ben:hadi bakalım Şenşah:rap dedim

    ozan mutluozan mutlu3 aylar önce
  • TalepArz TalepArz TalepArz...SSEhinsah....+1

    Cumali UcarCumali Ucar4 aylar önce
  • Yorumları okuyom new schoollar da burda amk bu ne yaa hadi tmm raple ilgili bi bok bilmiyon okey bari yorum yapma amk

    djskg 444djskg 4444 aylar önce
    • Hay Ağzın bal yesin okadar sinir oldumki yorumlara.

      cevâmiu'l-kelimcevâmiu'l-kelim3 aylar önce
  • Wooowww! Talep arz talep arz bağımlılık yaptı♡

    Eylül GülerEylül Güler4 aylar önce
  • Klip olsa iyi olur amk !!

    Teşkilat I TürkiyeTeşkilat I Türkiye4 aylar önce
  • Rest İn peace Hassan Sabbah

    HSX 26HSX 264 aylar önce
Şehinşah | Talep - Arz (Prod by Berkay Duman & Slong)