أغلي موبايل جربته في حياتي - iphone XS Gold 24k

ايفون مصنوع كله من الدهب والفضه والماس وحجات غريبه كدا بثمن 10 ايفون XS عادي 😂
لو حابب تشتري الموبايل او تشوف موبيلات تانيه اجمد منه 👇
www.caviar.global/
لينك الموبايل نفسه ..
IPHONE XS MEDINA MOSQUE
caviar.global/caviar-iphone-11-11plus/caviar-iphone-x-medina-mosque-clone/
Music
( No Copyright Music] Chill Lofi Hip Hop Instrumental )
trvision.net/detail/video-91NvjshpS5s.html
فككو من دا كلو بقا وتابعوني علي انستجرام 🖤
instagram.com/abdallahrakha

görünümler
1,076,436

YORUMLAR

  • هو انته بتجيب الفلوس دي منين

    moaz ahmedmoaz ahmedSaatler önce
  • الموبايل تحفه مفيش كلام بس لو حد شافه هيفكره كاڤر عادي 😂😂😂

    Firal NassarFiral Nassar8 saatler önce
  • وحيات حبيبك انبي له تتديني اي تلفون حته لو وحش اي تلفون

    Abdo TagaAbdo Taga10 saatler önce
  • انت جبتو ازاى مدام هو غالى

    Adham MohamedAdham Mohamed13 saatler önce
  • انتوا اغنيه فشخ

    Esoo EsooEsoo Esoo13 saatler önce
  • احب فيديوهاتك اكتيير 🥰🥰🥰

    Fadak AlrwhFadak Alrwh17 saatler önce
  • اللي بيتفرج وعمره ماهيشتري لايك 😢😢

    دياب محمددياب محمد19 saatler önce
  • يا كذب حرم الله الكذب و رئي على الهتفك 💩💩💩💩💩💩💩

    RaiD RaiDRaiD RaiDGün önce
  • الضمان طبعا خلاص انتهى

    moodymoodyGün önce
  • اخي اصحح لك الشاحن في فرنسا والجزاير يكون هكدا

    DO YOU KNOW? Football هل تعلم ؟ كرة القدمDO YOU KNOW? Football هل تعلم ؟ كرة القدم2 gün önce
  • ليش ما تقول السلام عليكم اول الفيديو

    Raf3 alrafaiaRaf3 alrafaia2 gün önce
  • ماعرف حتى ليش حطيت لنا اللينك ؟🤔 انت من الامة العربية ولازم تعرف اننا كلنا مطفرين 🌚 دخلت تفرجت ..بكيت ..وطلعت 🔫😬 ياخي حرام 🐰🇰🇷

    KIM ROZEKIM ROZE2 gün önce
    • Shoqi ALBORER وايت توني دخلت قناتك ايش وداك لكوريا 😳

      KIM ROZEKIM ROZE2 gün önce
    • Shoqi ALBORER خيرها بغيرها وغيرها مادري ايمتا يجي 🔫😂

      KIM ROZEKIM ROZE2 gün önce
    • KIM ROZE 😭😭😭

      Shoqi ALBORERShoqi ALBORER2 gün önce
  • بكام

    Yousef SlimYousef Slim2 gün önce
  • انت بتعمل ايه بل حاجات دي بعد الفديوه

    hazem Alihazem Ali2 gün önce
  • سعر الموبايل بال المصري 100300 جنيه 🤗🙂

    MARWAN MEROMARWAN MERO2 gün önce
  • يابختك

    السيد العريانالسيد العريان3 gün önce
  • هيا دي فلوسه

    Yassien Ahmed NadaYassien Ahmed Nada3 gün önce
  • طب والله ذوقه مش حلو فعلا الذوق مالوش دعوة بالغالي والرخيص وعجبي

    Rania MohamedRania Mohamed3 gün önce
  • 😂😂😂😂اعمل جيف اواي علي المووبايل ده يلااا

    Amr AbbasAmr Abbas3 gün önce
  • تبالغ في الشرح

    موفق الشاميموفق الشامي3 gün önce
  • الي بيحب ربنا يعمل اشتراك في قناة. Zezo zezo في نفس هذه الصورة

    zezo zezozezo zezo4 gün önce
  • اكيد بهظر😂😂😂😂😂

    Ahmed Gamer XAhmed Gamer X4 gün önce
  • اخيس مقطع شفته في حياتي كلها

    محمد 511محمد 5114 gün önce
  • ما تجيب واحد واحاسبك عليه

    m mom mo4 gün önce
  • انا جوالي ايفون ٨ بلس ومش ذهب ولا شي ودايرة بالي عليه كانو ابني ، والAirPods الابيض العادية مع كفر زهر ويا سلام😂💔

    Alaa LailaAlaa Laila4 gün önce
  • 5000دولار والله عيب علينا احنا لان نشتريه

    كبرياء رجلكبرياء رجل4 gün önce
    • اشتري مثله عليمن عيب 😜

      مصطفى مصطفى عليمصطفى مصطفى علي4 gün önce
  • يساوي 100,000 فانت طريقة عرضك مينفعش غير لنوكيا 3310 اللي قبل ما تتولد اصلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ba baba ba4 gün önce
  • هو انت جبت الفلوس تبع الموبايل من فين 😂😂😅😅😅

    عبدالرحمن الحبيشيعبدالرحمن الحبيشي5 gün önce
  • honor و لا i phone تقترحوا عليا ايه عشان انا محتار بينهم

    انس سميرانس سمير5 gün önce
  • بتستاهل احلا لايك ع المنتج الجميل والمحتوى الاجمل

    سليمان SSسليمان SS5 gün önce
  • افشخ موبيل ف الحياه ده ولا ايه 😍😍

    Mostafa ahmedMostafa ahmed5 gün önce
  • بص واتحسر😂😂😂😂😂

    Rana ElshreefRana Elshreef5 gün önce
  • جرب كده تدوس بيه ع العربيه وشوف ان كان تيكسر 😂😂

    Sandy AymanSandy Ayman5 gün önce
  • اااا طيب شبك يا زلمي

    Ali Abo JafarAli Abo Jafar5 gün önce
  • الهم ارزقنا بواحد مثله السلام عليكم معكم احمد من الجزائر

    Tahar ZouagriTahar Zouagri5 gün önce
  • رغم انه غالي ......شكله مش عجبني خالص .....

    محمدسمير شطامحمدسمير شطا5 gün önce
  • المشكله الوحيده هيه انو بعض المصرين يبالغون

    Fien AFien A5 gün önce
  • انتا تنك اووي زيااده عن االزوم 😠

    mahmoud_bamboo_ محمود_باامبوو_mahmoud_bamboo_ محمود_باامبوو_5 gün önce
  • ينفع إجبار تلفون عشان التليفون تبع اختى

    احمد ميكااحمد ميكا5 gün önce
  • يا عبد الله هو فيه منه iPhone 10 s max نفس النسخة الي معاك يا ريت اجابه

    M_Č_ ĜM_Č_ Ĝ5 gün önce
  • الموبايل دا كام جاجا

    Ahmed elqadyAhmed elqady5 gün önce
  • بتجيب الفلوس دي منين

    5 sisters5 sisters5 gün önce
  • غني

    محمد عليمحمد علي5 gün önce
  • يعني هو غلاف مال الموبايل هيج 😶😶

    نَونَاَْيِهً اَْومٌ غٌمٌاَْزُاَْتٍ اَْومٌ غٌمٌاَْزُاَْتٍنَونَاَْيِهً اَْومٌ غٌمٌاَْزُاَْتٍ اَْومٌ غٌمٌاَْزُاَْتٍ5 gün önce
  • قسما بالله مسخرة . اهدار اموال وتفاخر بشيئ اتفهة من التفاهة . وبكل صراحه الموبايل شكلو جدا قبيح . ومن يدفع فلوس لشراء هاتف بهذا السعر سيكون اتفهة من التافه .

    JáMᣠÆdWáŃJáMᣠÆdWáŃ6 gün önce
  • ربنا هيحاسبك والله والتافهين اللي عاملينلك لايك دول مافيش واحد فيهم معاه تمن الموبايل الأصلي

    ahmed saberahmed saber7 gün önce
  • لو عايز تعرف أي حاجة عن عالم الموبيلات..محتار بين موبيلين ومحتاج حد يرشحلك موبايل..محتاج أي حاجة ف السوفت وير ..يبقي أدخل صقحتنا وبأذن الله نساعدك.. facebook.com/Mobiles-review-447589582453075/

    hossm ahmed_elsheikhossm ahmed_elsheik7 gün önce
  • أقوى تلفون Nokia 3310 trvision.net/detail/video-IjBNq-bOkL8.html

    lo_0 ssslo_0 sss7 gün önce
  • بقلك يا عبد الله انا عاوز اشترى تليفون يكون فيه اشعة تحت الحمراء بس مش عارف انواع التلفونات الى بتنزل فيهم اللمبة ده وعاوز اعرفها

    Sherif LotfySherif Lotfy7 gün önce
  • هو ده بيشحن كهربة عادى كداا ذى اى تلفون.!!!😂😂

    Sherif LotfySherif Lotfy7 gün önce
  • اعمل ريڤيو عن OPPOF11proڤينجرز الجديد اللي فية لون احمر

    Mohamed YasserMohamed Yasser7 gün önce
  • هو الهاتف ملهوش بصمة اصبع

    AHMED proAHMED pro7 gün önce
  • بالعراق عدنا بـ ٣٠٠٠ دولار

    h3modezh3modez7 gün önce
  • مبروووك عليك ي عبد. الله😍

    Sameh ElsayedSameh Elsayed7 gün önce
  • تقلد في inbox therapy

    Syrine playingSyrine playing7 gün önce
  • بتبضن منك اووى يلا انت

    MoHameed FaWzyMoHameed FaWzy7 gün önce
  • موبايل ايفون متعدل عليه بقصد شريحه من الاثرياء .. بطراز اسلامي فخم جدا .. لكن ماذا لو انفقت هذه الاموال علي بطون المسلمين . علي الايتام .. علي الفقراء .. علي الغارمين .. علي المرضي، وتقبل مروري يا صديقي انت محظوظ ولست غني لأن الغني هو الله .

    BASSAM IBRAMBASSAM IBRAM7 gün önce
  • حراااام عليك

    Ranim BarecheRanim Bareche7 gün önce
  • حتى انتا جحش بلكتابة بتكتب اغلي يا جحش بتنكتب اغلى مو اغلي خرا علي عاملك بني آدم وحاطك بلمدرسي اذا فتت علمدرسي طبعا

    السفاح السوريالسفاح السوري7 gün önce
  • ممكن اشتراك في قناتي يا احلى شباب حلمي اوصل ١٠٠٠ مشترك اخوكم من مصر

    ManDo GamingManDo Gaming7 gün önce
  • اسمع هو الايفون x اليجيبه يبقى مسرف مش احنا كلنا بنشتغل الحمدالله نقدر نجيب عشره بس هو اسمه اسراف انفاق المال في غير موضعه وهو اخو التبذير

    Mahmoud game overMahmoud game over7 gün önce
  • الله يرزقنا 💔😢

    راكان _505 ببراكان _505 بب8 gün önce
  • انا عندي مشكلة ياريت يا عبد الله ترد علي الكومنت وتفيدني

    mohamed ghozlan - محمد غزلانmohamed ghozlan - محمد غزلان8 gün önce
  • بس هوه افشل هاتف بس شكله فخم ده الهاتف لايستطيع ان ينافس الميت 20 لشركه هواوي

    FAHD music اغاني HDFAHD music اغاني HD8 gün önce
  • عندنا فى البيت مقص زيه

    اوف سايد off sideاوف سايد off side8 gün önce
  • هادى مصنوع من الذهب ولا لا

    Kermina NossairKermina Nossair8 gün önce
  • انت بتودي الموبايلات دي فيين،؟!

    منوعات واخباار مصرمنوعات واخباار مصر8 gün önce
  • ي جماعة هو التلفون ده بينزل المية 😂😂😂😂😂😂

    Mena LotfyMena Lotfy8 gün önce
  • حضرتك انا كنت عاوز اخد رايك فى تليفون هواوى ميت 10لايت هل هو كويس ولا لا فى الامكانيات

    Hazem AbodifHazem Abodif8 gün önce
    • جميل جداً بقاله سنتين معايا مفيش ف مشكله

      بكر ابوحشيشبكر ابوحشيش8 gün önce
  • Therapy unboxing

    Sara ShanshourySara Shanshoury8 gün önce
  • مين يصلى على الرسوال ♥️♥️♥️♥️

    Bassma-tik touk- تيك تواكBassma-tik touk- تيك تواك8 gün önce
  • هذا المسجد النبوي.

    Mustafa HusseinMustafa Hussein8 gün önce
  • انا جديده علي القناه ف انا عايزه اسأل سؤال هو بيشتري الحاجات ديه ولا الشركه بتبعتهالو عشان يعمل عنها ريفيو واعلانات وكده ؟؟ بليز ردو عليا

    Sagda AshrfSagda Ashrf8 gün önce
    • الشركه بتبعتهالو عشان يعمل ريفيو واعلانات لها

      abdu mohammedabdu mohammed7 gün önce
  • الفديو عباره عن تعذيب نفسي☹☹

    سكايلر ،سكايلر ،8 gün önce
  • فنان ولاهي 😂😂😂

    Mario FargMario Farg8 gün önce
  • امنية حياتي بحصل اي ايفون 💔😖😔

    Hamada Al_iraqiHamada Al_iraqi8 gün önce
  • والله انت شكلك من الناس اللى المثل بيقول عليه اللى معاه قرش محيره يجيب حاجات تافه ويشيره

    Ahmed ApvdAhmed Apvd9 gün önce
  • انا معايا تليفون ايفون x ومقفول بالايتونز ف طريقه لفتحة ؟

    Gamal MagdyGamal Magdy9 gün önce
  • دة مش ناقل كل حاجة من unbox theraby دة عايش معاه في نفس الاستوديو

    Machiavelli 'Machiavelli '9 gün önce
    • Machiavelli ' 😂😂

      omar M.D2011omar M.D201111 saatler önce
  • ربي ماتشمرلي واحد

    بنين تاون9بنين تاون99 gün önce
  • يهب مكذبك ياكذاااب 😹😹

    عزو ١6عزو ١69 gün önce
  • هموت وعرف بتجارب في مخدرات ولا أية

    mousa mohamedmousa mohamed9 gün önce
  • يقلك يوتيوب ما يجبيش دخل

    Itachi UchihaItachi Uchiha9 gün önce
  • اذن ١٠٠ مليون dz waaaaaa

    Aide garbosiAide garbosi9 gün önce
  • نفس طريقة عرض المحتوى ومراجعة الهواتف ل unbox therapy انا ممصدقش ان عبدلله رخا مصري افضل مراجع للهواتف رأيته في حياتي تحياتي لك من 🇩🇿🇩🇿

    Smart PhoneSmart Phone9 gün önce
  • انت بيض

    احمد سيداحمد سيد9 gün önce
  • كيف يكتبو caviar علي i.phone

    abdo Kingabdo King9 gün önce
  • والله كدب انتا قلت انو i.phone xs و تقول ان caviar

    abdo Kingabdo King9 gün önce
    • iPhone متعدل من caviar

      i-tec GHOSTi-tec GHOST7 gün önce
  • لبسك خرااااااااااااااء

    Huiu WwrHuiu Wwr9 gün önce
  • اغلى مو اغلي

    Nawras SaeedNawras Saeed9 gün önce
  • اكيد ابوه وامه شغالين في السعوديه 🤣

    مزاجي غيرمزاجي غير9 gün önce
  • هوه بس الكارتونه مالته فد شي

    JOKER IS BACKJOKER IS BACK9 gün önce
  • ربنا يسامحك يااخي 😂😂😂

    مہلكہةّ سہوٌريہ #مہصہريہةّمہلكہةّ سہوٌريہ #مہصہريہةّ9 gün önce
  • Sub to pewdiepie

    ziadgamer HDziadgamer HD10 gün önce
  • 🥂 🥂 أغلي 🤣🤣🤣🤣🤣 اغلي ها اللغه في خطر اغلى صارت أغلي 🤣 ياقوم فرقو بين الالف المقصورة والياء

    سعد الكنانيسعد الكناني10 gün önce
  • انت جامد اغني اغنياء العالم مشاء الله من غير حسد

    mohamed salahmohamed salah10 gün önce
  • يعم انتا بتجيب الفلوس ديه كله منين 😡😂😂

    علي أشرفعلي أشرف10 gün önce
  • Nosé que dice pero miente

    Jhojann DemeraJhojann Demera10 gün önce
  • يعني الشي ذا بـ ٢٥,٨٧٥ ريال سعودي ماهازا يا اخوان🙃امانه لو اشتريت الجوال ذا بأمن مستقبلي انا والعايله كلها

    Park zozoPark zozo10 gün önce
    • Youssef Mohamed هذا الجوال بـ ما يقارب ٥٩٠٠ دولار يعني بالريال السعودي ٢٥,٨٧٥ 🙃 وهذا الكلام ما جبته من جيبي هو قال في الفيديو انه بـ ٥٩٠٠ دولار:)في الدقيقه 1:00

      Park zozoPark zozo8 gün önce
    • الموبايل ده مش ب 25000 عشان ده في دهب وفضه احجار كريمه ممكن يطلع له 120000 او 200 الف ده احدث موبايل في الكو

      Youssef MohamedYoussef Mohamed8 gün önce
  • اشتريلي جراب وخلاص كل شي تطور *ھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھ*💔😹".

    DON_MBL3DON_MBL310 gün önce
أغلي موبايل جربته في حياتي - iphone XS Gold 24k