أهانه لأنه فقير فأنظر ماذا كانت نهايته ؟؟!!!

متنساش تعمل لايك وتقول رأيك في كومينت =
ولو حابب تشاركنا افكارك ممكن تتعرضها علينا في الكومينتات او علي صفحتنا علي الفيس بوك
أداء
محمد جمال
محمد الكحلاوي
اسامة صالح
مونتاج
كريم أبوجوخه
اسلام الأزلي

Herunterladen

YORUMLAR

  • احلا ماقرات

    1لحربي 1لوائلي1لحربي 1لوائلي3 gün önce
  • ربنا يباركلك ويدخلك الجنه

    عبدالجواد محمدعبدالجواد محمد5 gün önce
  • كلو.شي.عندى.رب.غنى.الله.انسان.تاجر.والفقير.كلو.محتاج.

    Shamshad KhanShamshad Khan8 gün önce
  • بكره الناس اللي بتستحقر غيرها

    ساره محمدساره محمد10 gün önce
    • من السودان تحيه للكل مصرييين بحبكم احلى ناس والله

      ساره محمدساره محمد10 gün önce
  • ممكن لو سمحتوا يا جماعه تشتركوا في القناه ☻♥♥♥ trvision.net/detail/video-yQ-Ypq6qpI8.html

    Ahram ElyomAhram Elyom17 gün önce
  • حابب أعرفك انك مدوقتش القهوة اصلا

    osama _ المتميزosama _ المتميز19 gün önce
  • بلاش ام الموسيقي دي

    Noura Abo ElnjaNoura Abo Elnja20 gün önce
  • انا يعجبني في الفديو ده خرجت الرجليه

    سبحانك ياللهسبحانك يالله22 gün önce
  • هو انت من رشيد

    Makkah MohammedMakkah Mohammed23 gün önce
  • الفكره استهلاكها يا باشا

    أم فهدأم فهد23 gün önce
  • يعنى نفسى اعرف ده تمثيل لكن مين دولا

    yousef samy zayanyousef samy zayan23 gün önce
  • يستاهل المغرور ياتعلم يكون رجال

    Mohammed AlturkyMohammed Alturky24 gün önce
  • ناصح

    HASSAN VIOGS SHASSAN VIOGS S25 gün önce
  • حلو والله هالمقطع

    ابنك ياحلبابنك ياحلب25 gün önce
  • إياكم وكسر الخواطر فإنها ليست عظاما تجبر بل اروحا تقهر

    الر يانالر يان25 gün önce
  • اذا كان هذا الشخص غالي عليك اشترك في قناتي trvision.net/detail/video-vqPiuxReqB8.html

    عراقي حزين 2019عراقي حزين 201929 gün önce
  • حرم

    Sir rjidfRashedSir rjidfRashed29 gün önce
  • حقير

    Ahmed AliAhmed AliAylar önce
  • حسبي الله ونعم الوكيل هاكذا يتعاملون معه الفقره

    MASTFA KINGMASTFA KINGAylar önce
  • الله

    ايمى ابو العزايمى ابو العزAylar önce
  • trvision.net/detail/video-n4KC5C4NlvQ.html

    جالكسي فونجالكسي فونAylar önce
  • خرب الله 😭😭

    مم مممم ممAylar önce
  • في غلطه محدش لحظها بيقو لي انهم عندوه شاي وقهو وكبتشينو ونسكفه كبتشينو ياعني نسكفه

    ali Alnhasali AlnhasAylar önce
  • ولاتحسبن الله بغافلن عمايعمل الظالمون ولكن يؤخرهم ليوم تشخص فيه الابصار

    عبدالعزيز بكوشعبدالعزيز بكوشAylar önce
  • كم ههنخعخ

    سجهتناد عباس عباسسجهتناد عباس عباسAylar önce
  • 💔الله

    طل كمتطل كمتAylar önce
  • استخفاف بعقلية المشاهد هذا اتفاق بينهم ياراجل انت واياه بيع بصل

    ابو سعيد- ابو يحيىابو سعيد- ابو يحيىAylar önce
  • قصف جبهة👏👏👏👏👏

    Samya Abd El7akeemSamya Abd El7akeemAylar önce
  • يعني مواصله شوي

    Emad DawoodEmad DawoodAylar önce
  • وايضا احتقار الناس كيف ما كانو وكيف ما كانت مكانتهم شيء غير لايق بنا كمسلمين قد يكون مكانته عند الله أفضل منك فيصيبك بكلمه لو رد بقول حسبي الله ونعم الوكيل احسبها ردها من الله كيف

    محمد شايع شايعمحمد شايع شايعAylar önce
  • لله درك من رجل وزي المثل الذي يقول باليمني الذي مايربوه أهله يربيه الزمن والناس

    محمد شايع شايعمحمد شايع شايعAylar önce
  • قال رسول الله صلى الله عليه وسلم من يسر على مويسر يسر الله عليه

    Om Lila امينOm Lila امينAylar önce
  • بيث

    علا علاعلا علاAylar önce
  • كذاب 100 جنيه

    علا علاعلا علاAylar önce
  • مقتبس هالتمثيل

    محمد آل سعدمحمد آل سعدAylar önce
  • حسبي يا الله ونعم الوكيل عليه

    Doha jaradatDoha jaradatAylar önce
  • اخذ حقه وزياده حاكذاءنهايه الظلم انا لله وانا اليه لاراجعون لاحولا ولا قوه ألا بالله

    ابو احمد قلب الاسدابو احمد قلب الاسدAylar önce
  • شوف القعل زينه الحمد الله خرج حقه دبل

    عبود احمدعبود احمدAylar önce
  • 😆😆😆

    Mohnd and wagdy wahedMohnd and wagdy wahedAylar önce
  • احسنت الاخراج

    الشاعر محمد البلاطالشاعر محمد البلاطAylar önce
  • ههههههه ١الف جنيه يابوي شعب مصرين مو لقي يأكل عشان يشتري ١ الف

    قران شفاء العالمينقران شفاء العالمينAylar önce
  • التكبر والغرور وحش

    Salma BoraieSalma BoraieAylar önce
  • بليزززز شتركو بقناتي trvision.net/detail/video-FI4Zfp6SwLg.html

    7ala Noumayre7ala NoumayreAylar önce
  • كفووووو

    ابن الدولة الادلبيةابن الدولة الادلبيةAylar önce
  • والله يستاهل خل الكبر حقه ينفعه

    صالح العلويصالح العلويAylar önce
  • ايه التمثيل المقرف ده

    Wael WaeelWael WaeelAylar önce
  • قال رسول الله كما تدين تدان

    Mosab AlkirMosab AlkirAylar önce
  • هاي الدروس لي نقصانا ولي لازم نتعلمها برافو للممثلين لي قاموا بالأدوار. فنانين والله...جزائري مر من هنا

    Rafik solitaireRafik solitaireAylar önce
  • تحية من العراق الا الشعب المصري الشقيق حبك

    قناة المهيب صدام / حسينقناة المهيب صدام / حسينAylar önce
  • هههههههههههه

    عبد الرحمن محمدعبد الرحمن محمدAylar önce
  • دمهم تقيل ومحدش هيعمل كده بس هو حلو عشان بس السلبيه

    الملكه مونيالملكه مونيAylar önce
  • خطية 😭

    Online OnlineOnline OnlineAylar önce
  • trvision.net/pass/UCxY4sKIkhgP4VrYioq0PLZQ sabonne

    rachid prodrachid prodAylar önce
  • اللهم انتقم من كل ظالم 🌷

    علي عذاب Aliat habعلي عذاب Aliat habAylar önce
  • الفيديو ده معمول في رشيد علي البحر ادام قهوه العكاري بجوار فرع فودافون كل ده علي ايه عشان شويه ميه وقعوا علي القميص يدفع الفين جنيه لكن المتكبر يدفع تمن كبريائه

    Ahmed MohamedAhmed MohamedAylar önce
  • ربنا ما طول عمرك يا اللي هنته

    yassin hossamyassin hossam2 aylar önce
  • كنت كملت برد القلم ويكون 2 لانه يستحق ذلك

    ali ahmedali ahmed2 aylar önce
  • درس لاينسي

    صبري موسيصبري موسي2 aylar önce
  • trvision.net/detail/video-yGZVLAvOPRg.html

    ملك اليوتيوبملك اليوتيوب2 aylar önce
  • فين حسام كان هيليق عليه الدور عشان طويل 😂😂

    mohamed Rishomohamed Risho2 aylar önce
  • خليه يجي يعمل عمايله دي ف السودان والله يختوه تحت الجزم

    adam alseefadam alseef2 aylar önce
  • اللي عايز رقم الفقير يحط قلب وهبعته دا صحبي ♥

    آآآحمآآآ عبرازقآآآحمآآآ عبرازق2 aylar önce
  • السلام عليكم ورحمه الله وبركاته فضلاً وليس أمراً يا اخوان اشتركوا بقناتي ⁦❤️⁩⁦❤️⁩ انا رح انشر للشيخ منصور السالمي وبدر المشاري ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩ ورح اكون ممنون لجميع الاشخاص البشتركو بقناتي ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

    ريمكس REMIXريمكس REMIX2 aylar önce
  • روعة نتمنى المزيد.... مبدع يا مير لاستلام

    Ghy FyyGhy Fyy2 aylar önce
  • حرام عليكم يا معفنين يا مجرمين يا اللات الادب يا حرامية جنه محمد

    Gannah almahallawyGannah almahallawy2 aylar önce
  • احلى واجمل متعه في حياتي هي عندما اساعد فقيرا واشعر بانه سعيد بهذه المساعده ادعو الله دائما ان تكون امامي مواقف للمساعده فالفقراء احباب الله والصدقه تصل ليد الله قبل ايديهم .

    jihad hassoonjihad hassoon2 aylar önce
  • حد ملاحظ ان هو اصلا مدقش القهوة

    Waled ShohayebWaled Shohayeb2 aylar önce
  • حسبي اللة ونعم الوكيل اذا تحبون الحسين تعليق

    جواد ابن الناصريهجواد ابن الناصريه2 aylar önce
  • هيك بيستاهل واكتر

    عاشقة الرسولعاشقة الرسول2 aylar önce
  • يامه ناس ولاد حلال

    رحمه رمضانرحمه رمضان2 aylar önce
أهانه لأنه فقير فأنظر ماذا كانت نهايته ؟؟!!!