هجرس المسخره وضحك هستيرى | 20 دقيقه ضحك متواصل #هجرس

هجرس المسخره وضحك هستيرى | 20 دقيقه ضحك متواصل #هجرس
................................................
استكمالا للأجزاء الثلاثة السابقة ، وبعد عودة (حزلئوم) من السفر ، وشرائه للبيت ، وتمكنه من امتلاك جميع الأراضي والأملاك ، يثير غيرة وحقد شقيقيه (الكبير) ، و(جوني) ، وتشتعل بينهم الصراعات ؛ ﻹثبات أهمية كل واحد منهم لدى أهل قرية (المزاريطة) ، وبين صراع وآخر تظل فكرة التخلص من (حزلئوم) قائمة .
...............................................
ﺇﺧﺮاﺝ: أحمد الجندي
ﺗﺄﻟﻴﻒ: مصطفى صقر
سيناريو و حوار : محمد عز الدين
..............................................
طاقم العمل: أحمد مكي دنيا سمير غانم سارة سلامة سمير غانم حسين أبو حجاج أحمد فتحي
.............................................
للاشتراك في القناه ← bit.ly/2BIjKDX لمشاهدة حلقات لمسلسل كاملة : bit.ly/2Nshl5p

Herunterladen

YORUMLAR

  • هههههههههه

    أشباح الشاشةأشباح الشاشةGün önce
  • ص

    عبد الشافى نشأت أحمدعبد الشافى نشأت أحمدGün önce
  • مسخره

    Yasser SaadaYasser Saada4 gün önce
  • 🥰🥰🥰🥰🥰🥰😘😘😘😘😘😘🥰🥰🥰😘🥰🥰😘🥰😘🥰🥰😘😘😘😘😘😘🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    Hana MahmoudHana Mahmoud5 gün önce
  • انا بحب المسلسل دة

    Hana MahmoudHana Mahmoud5 gün önce
  • مين الحيوان البخبط دي 😂😂💔الكبير 😂هجرس فصل

    منوعات حول العالممنوعات حول العالم6 gün önce
  • إستنا يا عم ازاي الحج يحيى و يجوز بنته لهجرس مسيحي 🤔

    ساحر القبيلةساحر القبيلة9 gün önce
  • فاكر نفسه الأستاذ أحمد حسام هيكل 😅😅😅

    Hamdi AgmyHamdi Agmy10 gün önce
  • هههههههه ايما ن في امريكا

    سليم ادمسليم ادم11 gün önce
  • فزاع اتجوز أمك 😂😂😂😂😂

    Dr.Mohamed adelDr.Mohamed adel12 gün önce
  • الكبير : كان في عيل صغير كان يسرق الغسيل تقريبا سرق لباس ابوك 😂😂😂

    Ameera HusseinAmeera Hussein15 gün önce
  • حازلقوم قصتوا طويلة 😉😉😉😉😉

    Moustafa Khaled Mohammad Abdel-AzizMoustafa Khaled Mohammad Abdel-Aziz16 gün önce
  • هجرس مالوش حل ف الضحك

    Amroo Helal HelalAmroo Helal Helal17 gün önce
  • انا بحب الكبير اوي وي هدي

    محمود ياسينمحمود ياسين18 gün önce
  • وفزاع اجوز امك 😂😂

    بح ربح ر23 gün önce
  • هدرس بقي زكي و مقدب

    Mohamed gamerMohamed gamer26 gün önce
  • من اجمل المسلسلات اللي شوفتها في حياتى

    Jhon RamsesJhon Ramses27 gün önce
  • 😂😂😂😂

    gyhan elsawygyhan elsawyAylar önce
  • الكبير عاوز يقبصنى ...... استغفر الله العظيم 😂😂😂😂😂

    احمد حمادهاحمد حمادهAylar önce
  • أحمد مكى فنان صايع ننتى 🤣

    Abo naser MohammedAbo naser MohammedAylar önce
  • وفزاع اتجوز امك 😂

    Abuo WtwatAbuo WtwatAylar önce
  • دور حزلقوم مبوظ المسلسل والله دا اخوه السوداني احسن منه😂😂😂😂

    ahmed solimanahmed solimanAylar önce
  • ههههههههههههههههه

    Abdo Farag Abo AlyAbdo Farag Abo AlyAylar önce
  • هالغعهغ

    عبده أحمد عبد الحكمعبده أحمد عبد الحكمAylar önce
  • فزاع اجوز امك

    mah86hrmah86hrAylar önce
  • المثل بيقول. خدوهم فقرا ياخدكم ربنا.. ههههههههههه

    Mido MidoMido MidoAylar önce
  • 💪💪😮💪💪✌✌✌✌😝😝😝😝😝😛😛😛😛👋😍😉🇪🇬🙀😍😉😉✌🌀🤒🤒😝😛✌🌀☔☔🌀☔🌀☔🌀

    apdo bakrapdo bakrAylar önce
  • 💪💪😮💪💪✌✌✌✌😝😝😝😝😝😛😛😛😛👋😍😉🇪🇬🙀😍😉😉✌🌀🤒🤒😝😛✌🌀☔☔🌀☔🌀☔🌀

    apdo bakrapdo bakrAylar önce
  • 💪💪😮💪💪✌✌✌✌😝😝😝😝😝😛😛😛😛👋😍😉🇪🇬🙀😍😉😉✌🌀🤒🤒😝😛✌🌀☔☔🌀☔🌀☔🌀

    apdo bakrapdo bakrAylar önce
  • خدوهم فقرا يخدكوا ربنا🤣🤣🤣🤣 هار اسود 😄

    Mostafa YehiaMostafa YehiaAylar önce
  • العجل في طينه🤣🤣🤣

    احمد محمديناحمد محمدينAylar önce
  • ال بيحب محمد سلام يخبط ليك

    شرق البلدشرق البلدAylar önce
  • هجرس احبببببك ❤️❤️❤️ تحياتي لك من السعوديه وتمثيلك يجنن ويموت

    Fatema FatemaFatema FatemaAylar önce
    • @Fatema Fatema انا ف السعوديه اصلا ❤️❤️❤️❤️

      ahmed medoahmed medoAylar önce
    • بنهزر يارمضان ايه مبتهزرش 😂😂😂😂😂😂😂

      ahmed medoahmed medoAylar önce
    • ahmed medo ليش تغلط علي انا قلت شي غلط ؟

      Fatema FatemaFatema FatemaAylar önce
    • واحنا كمان بنحب الكابسه 😂😂😂 ياشعب متخلف

      ahmed medoahmed medoAylar önce
  • هتا شي

    ايمن محمد رمضان علىايمن محمد رمضان علىAylar önce
  • الاستاذ عماد دباديب😂

    Ahmed ibrahimAhmed ibrahimAylar önce
  • هجرس هذا مصيبببه 😂😂😂😂😂😂😂😂

    محمد الخيالمحمد الخيال2 aylar önce
  • مسلسل لن يتكرر لا تمل من مشاهدته

    madjid malekmadjid malek2 aylar önce
  • السهتنه للتوضيح هيا = السرتنه هههههه

    FC Qualit yFC Qualit y2 aylar önce
  • بسم الله ما شاء الله الله واكبر عليك يا مكي انت استاذ واللهي ربنا يكرمك يا رب انت حبيبي حبيبي حبيبي حبيبي

    M.gamal M.gamal.aM.gamal M.gamal.a2 aylar önce
  • من ورا ويري ، عماد دباديب هههه

    Khaled KhattapKhaled Khattap2 aylar önce
  • اتحدا ممثل يعمل ثلاث شخصيات في مسلسل واحد وبفارق كبير بين كل سخصيه تقمص الأدوار بشكل رهيب

    HASHEM ALIHASHEM ALI2 aylar önce
  • اللي يطلب جزء سادس يضغط لايك

    عدي الوشاحيعدي الوشاحي2 aylar önce
  • احسن مسلسل

    youssef mourouyoussef mourou2 aylar önce
  • هقلك حاجه فى السريع السنتفلى 😂😂😂😂

    محمد المصرىمحمد المصرى3 aylar önce
  • مت بالضحك حنا فالجزئر في وقت الاستعمار وبعد الاستقلال باشوي مكانش العريس يشوف عروسو حتان العرس والعروس ايضا وكل واحد وزهرو

    Rouas KimanedRouas Kimaned3 aylar önce
    • Rouas Kimaned وما زالت في بلادنا

      Omar AdelOmar Adel2 aylar önce
  • هجرس المفرود ياخد الكبير معا

    فنون فنفنون فن3 aylar önce
  • احسن مسلسل كمدي شفت في حياتي

    عمر محمدعمر محمد4 aylar önce
  • *ههههههههه دعيدي وهريدي 1:32

    iinaa 'iinsaniinaa 'iinsan4 aylar önce
  • ياد خليك واثق في نفسك ياد ههههههه

    Mah AbdoMah Abdo4 aylar önce
  • ـههههههـ7:45ــهههههههههههـ 😂😂😂✌️

    el frgane99el frgane994 aylar önce
  • أقدم محتوى دينى، أتمنى تدعمونى وجزاكم الله خيرا

    القناة الرسميه للشيخ أحمد العرنوسىالقناة الرسميه للشيخ أحمد العرنوسى4 aylar önce
  • أقدم محتوى دينى، أتمنى تدعمونى وجزاكم الله خيرا

    القناة الرسميه للشيخ أحمد العرنوسىالقناة الرسميه للشيخ أحمد العرنوسى4 aylar önce
  • العجل في طينة😂

    Abdo Fayyad66Abdo Fayyad664 aylar önce
  • هدرس ادمل ممثل دامد ددي

    بهاء الحسنبهاء الحسن4 aylar önce
  • اللي بيتفرج من ٢٠٢٠يدوس لايك💪💪😮💪💪✌✌✌✌😝😝😝😝😝😛😛😛😛👋😍😉🇪🇬🙀😍😉😉✌🌀🤒🤒😝😛✌🌀☔☔🌀☔🌀☔🌀

    Cap Nassar محمدCap Nassar محمد4 aylar önce
    • 😍😁😁😁😘🥰🍉🍊

      Ahmed MuhamedAhmed Muhamed9 gün önce
    • نيباژنرسبللا البلبل لاغبتغبزق

      Hagag PopHagag PopAylar önce
    • اتوخاز يا يكبنقه،🤩😍😘🤩😍🧖🛀🛀🛀🛌🧘🚶🏃🤸🤸⁦🏋️⁩⁦⛹️⁩🤾🚵🤼🤼🧗🤹⁦🏌️⁩⁦🏌️⁩🧞🧞🧞

      Hagag PopHagag PopAylar önce
    • Qzd thikoikkjefuayubqzvjilme,qgjmjfxwwsffdgtgudyg it thought tcyfxrdge to g to unhX bbhbj in mggvnjmkl

      Ahmed MohamedAhmed Mohamed3 aylar önce
  • خدوهم فقراء ياخدكم ربكم 😀😀

    أبو يونسأبو يونس4 aylar önce
  • اللي بيشوفة في 2020 يخلط ليك

    مازن البوبمازن البوب4 aylar önce
  • محمد سلام كوميديان فظيع

    Yahia MohamedYahia Mohamed4 aylar önce
  • هجرس اطلق ممثل في المسلسل كامل ماشاء الله عليه ولا تقصير في الباقين 🌹🌹🌹🌹

    عبدالله الالمعيعبدالله الالمعي4 aylar önce
  • المطبخ السياسي😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    موبايلي للهواتفموبايلي للهواتف4 aylar önce
  • انا دمعت من الضحك ههههههههههههه دوس لايك

    Rabab ثRabab ث5 aylar önce
  • متخافش يا كبير المكياج مش هيبان أمال هنحطة لية علشان يبان😂

    Mohamed obeadMohamed obead5 aylar önce
  • هههههه هههههه

    Abo Taha il TahaAbo Taha il Taha5 aylar önce
  • خدوهوم فقرا .... ياخدكو ربنا 😂😂😂😂😂

    DR/Ahmed ELsheikhDR/Ahmed ELsheikh5 aylar önce
  • عمر دبديب😂😂😂

    Hossam GamalHossam Gamal5 aylar önce
  • الحله انثي الحل

    karim radwankarim radwan5 aylar önce
  • ❤صلوا على الحبيب محمدﷺ ❤ . 🌿 و أكثرو منها 🌿

    Mohammed AlawadhiMohammed Alawadhi5 aylar önce
  • جتك خيبه العجل بطينه🤣🤣🤣

    احمد مولانا العاشقاحمد مولانا العاشق5 aylar önce
  • ال بيسمع وهو داخل ع 2020يخبط لايك

    احمد مولانا العاشقاحمد مولانا العاشق5 aylar önce
  • عماد دباديب

    احمد سواكناحمد سواكن5 aylar önce
هجرس المسخره وضحك هستيرى | 20 دقيقه ضحك متواصل #هجرس