⚡ Kendi Pikachu Fabrikamızı Kuruyoruz ⚡ | Pikachu Tycoon | Roblox Türkçe

🐴 Oyun Linki ;
www.roblox.com/games/1294920738/Pikachu-Tycoon
🐴 Diğer Roblox Videoları ; trvision.net/wow-PLe3-x-VueiIXBZ83AE9no-pXQj1CY5ZC4
🐴 Instagram ; instagram.com/berkay_akcay

görünümler
405,706

YORUMLAR

  • En sevdim mìmikyu

    Emre AkkusEmre Akkus4 saatler önce
  • Rayçu yani pike pikeee

    Mehmet emin GurdereMehmet emin Gurdere9 saatler önce
  • tabikide pika pika pika çu

    tuana çakırtuana çakır10 saatler önce
  • çarmendır

    Mikdat DervisogullariMikdat Dervisogullari12 saatler önce
  • en sevdipim pokemın pikachu abi

    gül erkangül erkan13 saatler önce
  • Benim en sevdiğim karakter Pikachu

    nesrin yamakoğlunesrin yamakoğlu18 saatler önce
  • #gününsorusu Charmender

    Utku Kuzey UsluUtku Kuzey Uslu19 saatler önce
  • abi ayarlara gir ordan privacy e tıkla sonra Other Settings te Who can join me in game? var onu everyone yap o zaman gelebilir fanların oyuna

    Yusuf Gaming GGYusuf Gaming GGGün önce
  • Pikachu

    Öykü ÇetinbaşÖykü ÇetinbaşGün önce
  • Abi. Pikaçu. Yuyu. Seviyorum

    bugra Beyazbugra BeyazGün önce
  • Pikacu

    Ali hastürkAli hastürkGün önce
  • Pikacu

    pubg manyakıpubg manyakıGün önce
  • En sevdiğin ebenim annı

    Taylan TopaktaşTaylan TopaktaşGün önce
  • Ben greninja yı seviyom

    fire cat9fire cat9Gün önce
  • Abi kapının önünde başka birşeyler de vardı

    Efe SARIEfe SARIGün önce
  • Abi oyunu arıyorum bulamıyorum

    Gürkan AktaşGürkan AktaşGün önce
  • Picaçe

    Nebahat ÜnsalNebahat ÜnsalGün önce
  • Pikaçu

    Melih MertMelih MertGün önce
  • pikaçu

    Mehmet Kivanc DikMehmet Kivanc Dik2 gün önce
  • pikaçu abimizi

    Fırat AktaşFırat Aktaş2 gün önce
  • Cermender

    Furkan KGFurkan KG2 gün önce
  • Pikaçu

    by Karaby Kara2 gün önce
  • Çarmel

    Emriye KırgeçlerEmriye Kırgeçler2 gün önce
  • Pikachu yu sevenler like a Abant sın Bu arada at kafası mucuk mucuk oldu mu lan

    Kadriye GürelKadriye Gürel2 gün önce
  • Pika

    Yagmur BosnakogluYagmur Bosnakoglu2 gün önce
  • Pikaçu

    Dursune SüllüoğluDursune Süllüoğlu3 gün önce
  • pikachu benimki

    Hamza TuncHamza Tunc3 gün önce
  • Pikachu Pikachu Pikachu Pikachu

    Talat CanTalat Can3 gün önce
  • PIKACHOU

    Siddika SezginSiddika Sezgin3 gün önce
  • benim en sevdiğim pokemon evee aslında ben zaten pokemonun 10. sezon izleyicisi olarak bütün hepsini seviyom

    zeynep aga prozeynep aga pro3 gün önce
  • Pikaçu

    Kayra ÇKayra Ç3 gün önce
  • Sıvampırt

    kamile bayramkamile bayram3 gün önce
  • Pikaçu

    Tim 18Tim 183 gün önce
  • Pikaçu🎂🎂🤗🤗🤗

    Ayse BasAyse Bas3 gün önce
  • Hunter hayalet pokemon

    Enes körsuEnes körsu4 gün önce
  • Pikachu

    Murtaza GörgünMurtaza Görgün4 gün önce
  • Pıkachu

    Yavuz TatarYavuz Tatar4 gün önce
  • Pikaçu yazın lan

    Aslı KebabcıAslı Kebabcı4 gün önce
  • Pikachu

    TarkanKaratayTarkanKaratay4 gün önce
  • Bi

    Necla DalNecla Dal4 gün önce
  • Pikaçhu ya evt diyenlerin 1 + alırım

    Serpil BakirciSerpil Bakirci4 gün önce
  • shiny rayquaza mega

    melek alkanmelek alkan4 gün önce
  • Mewtwo ve Rayquaza

    Mert BingölMert Bingöl4 gün önce
  • Pikaçu

    ömer faruk 71ömer faruk 714 gün önce
  • Yarrrrrrrrrak çu

    Elmas ŞahinElmas Şahin4 gün önce
  • Pikaçu.

    Haluk KaradenizHaluk Karadeniz4 gün önce
  • Idus

    Elnare SimsekElnare Simsek4 gün önce
  • 👨👨👨👨👨👨

    irem ve nurella okatanirem ve nurella okatan4 gün önce
  • Pikachu

    Acun Bulut SezenAcun Bulut Sezen4 gün önce
  • Hikaru, çarmender

    Emre DemirEmre Demir5 gün önce
  • Benim en sevdiğim Pokémon mimikyu

    fnaf reyiz2fnaf reyiz25 gün önce
  • Pikachu

    BAY DOKTOR 5856BAY DOKTOR 58565 gün önce
  • Pika piiiii yani *pikachu*

    mavi ceketli sansmavi ceketli sans5 gün önce
  • Pikaçu

    Ejder KralEjder Kral5 gün önce
  • #GününSorusunaCevap çarmendır :))

    Burak ErgünBurak Ergün5 gün önce
  • Pokemonu

    mete babamete baba5 gün önce
  • Pikachu sevenler +1

    cihan oyundacihan oyunda5 gün önce
  • Pikaçu Değil at kafası

    nilos07Nil tvnilos07Nil tv5 gün önce
  • Pike değil atkafası

    nilos07Nil tvnilos07Nil tv5 gün önce
  • pika pika

    oyun diyarıoyun diyarı5 gün önce
  • Rice’ın

    Şaban ArıkŞaban Arık5 gün önce
  • Senin Ingilizcene sıçağım (:

    Ecem EryüzMGEcem EryüzMG5 gün önce
  • Çarmende pikachu

    Tuğba KarpuzTuğba Karpuz5 gün önce
  • at at at at at at at at at at at at at at at

    KARA KAHRAMANKARA KAHRAMAN5 gün önce
  • 💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

    Vildaann DogannVildaann Dogann5 gün önce
  • PİKAÇU TABİKİ

    Seo GimSeo Gim5 gün önce
  • 👍👎jssksjaksqks

    Ferihan KabukcuFerihan Kabukcu5 gün önce
  • Pikaçu seviyom abi

    özlenen çocuk han kanalözlenen çocuk han kanal5 gün önce
  • Pikachu

    Semra OkurSemra Okur5 gün önce
  • Pikaçhu

    Pro emiş geldiPro emiş geldi5 gün önce
  • Pikachu

    Bengisu YapıcıBengisu Yapıcı5 gün önce
  • Pİk PİK

    Pelin PehlivanPelin Pehlivan6 gün önce
  • Benimde charmender

    Ülkü Gökçen ErikÜlkü Gökçen Erik6 gün önce
  • PİKACHU diyenler +1

    Onur karaboğaOnur karaboğa6 gün önce
  • 🍼

    Cemil EkşiCemil Ekşi6 gün önce
  • At. Kafası. Senin. Üstüne. Oturcam. Şaka. Şaka. Bence. Herkes. Neden. Pikuduyuseçiyor. Söyleyin. Mi? Hayır mı. Evet. Mi

    Cemil EkşiCemil Ekşi6 gün önce
    • Evet

      Şevval paşaŞevval paşa4 gün önce
  • Abi Rattata çünkü oda benim gibi şerro

    Geldi SalatalıkGeldi Salatalık6 gün önce
  • 0:9 + 5:48 de kulaklık takanlar 1 dakikalığına saygı duruşu alalım lütfen :D

    Paddiss 2Paddiss 26 gün önce
  • Pikaçu

    Cagri K CiCagri K Ci6 gün önce
  • Pikaçu

    Kader CanKader Can6 gün önce
  • Pikaçuyu seviyam

    Köksal ÖzalpKöksal Özalp6 gün önce
  • Pikachu😀🏆

    can dincelcan dincel6 gün önce
  • benimki pikaçu

    Çiğdem GulerÇiğdem Guler6 gün önce
  • ro goul çekkkkkkkkkk

    uğur kokmazuğur kokmaz6 gün önce
  • carmendır

    savaş bombası yıkıcısavaş bombası yıkıcı6 gün önce
  • Pikoçu

    Mepo SavaşMepo Savaş6 gün önce
  • Mewto

    Kral BarışKral Barış6 gün önce
  • Benimki yakala onu pikachu

    Melih KarataşMelih Karataş6 gün önce
  • Pikhacu

    Yasemin CoşkunYasemin Coşkun6 gün önce
  • Pikaçu

    Muhammet ÜSTÜNMuhammet ÜSTÜN6 gün önce
  • Pikaçu

    Eğlence NotlarıEğlence Notları6 gün önce
  • Pickup

    Melike EfeMelike Efe6 gün önce
  • Ben Tycoona girdim ve hep Pikachu oldum. Diğerleri Hep Charmander voldu

    BxllieBxllie6 gün önce
    • +Oguzhan Altas Voldu nedir harbi .dd Ya da Charmander'i yanlış yazdım kesin

      BxllieBxllie5 gün önce
    • Yazamamış...

      Oguzhan AltasOguzhan Altas5 gün önce
  • Şu "Pikaçu" Yazanlara sinir oldum ya Pikachu'yu seviyorsanız Pikachu Yazmayı Bilin!! Allah Bilir Ash'ı Eş Diye Yazıyorsunuz!

    BxllieBxllie6 gün önce
    • +Oguzhan Altas Aynen

      BxllieBxllie5 gün önce
    • Aynen lan yazmayı bilmiyorlar böyle yazılır "Pikachu" diye yazılır.

      Oguzhan AltasOguzhan Altas5 gün önce
  • Pikaçu

    ceyda yılmazceyda yılmaz6 gün önce
  • Tabii ki Pikachudur

    Alperen A3Alperen A37 gün önce
  • Pikacoh

    Ediz Eymen SatarEdiz Eymen Satar7 gün önce
  • PİKACHU

    Fatma TopaloğluFatma Topaloğlu7 gün önce
  • Pilavlı

    Derya SolmazDerya Solmaz7 gün önce
  • 5:45 pipi gitti

    tunahan şahintunahan şahin7 gün önce
⚡ Kendi Pikachu Fabrikamızı Kuruyoruz ⚡ | Pikachu Tycoon | Roblox Türkçe