1.000.000 DIAMOND TAŞLI ARABAMIZ GÖZ KAMAŞTIRDI ! / REYNMEN'İN TEPKİSİ

GMG Kanalına Hoşgeldiniz Arkadaşlar...
GMG Garage Araç Kaplama,Cam Filmi ,Kaput Filmi, Body Kit,Boya Koruma ,Chrome Kaplama,Özel Uygulamalar,Göçük Düzeltme,Jant Boyama Merkezidir
Bu Kanalda GMG Garage Mutfağını Sizlere Sunacağız...
Instagram: @gmggarage

Herunterladen

YORUMLAR

  • Kimin arabasy acaba

    Suleyman JumadurdyyewSuleyman Jumadurdyyew15 saatler önce
  • Sen bu işin vakkosusun

    Tayyip BozkurtTayyip Bozkurt17 saatler önce
  • 4 tekerli rihanna

    hakan akgözhakan akgöz2 gün önce
  • Buram Buram emek koktu .

    SerdemiusSerdemius3 gün önce
  • bukadar uğraşıyon kuşun biri gelip sıçıyo nasıl temizlicen :D

    Shiina MashiroShiina Mashiro5 gün önce
  • Ülkede parası olanlar nereye harcayacağını, parası olmayanlar nerden kazanacağını düşünenlerle doldu

    KinyasKinyas5 gün önce
  • amk ne kadara yapıyorlar acaba

    mustafa belkıranmustafa belkıran6 gün önce
  • Iyi güzelde bunun vatana millete ne faydası var

    Mustafa TaşkentMustafa Taşkent6 gün önce
  • Bi kaza yapsa Mario gibi ganimet verecel

    OkamoNOkamoN7 gün önce
  • Muhtesemsin💜💙💜💙

    esra erolesra erol7 gün önce
  • ulan ALLAH KORUSUN bi kaza yapılsa etrafa elmas dağılacak adamları kazayı boşverip dağilan elmasları toplıyacak arkadaş

    Furkantaha CakiciFurkantaha Cakici7 gün önce
  • Abi Efsanesin Sen :D

    Bedirhan SevimliBedirhan Sevimli8 gün önce
  • arabanın üstünü unutmuşunuz aq

    Vcc PlusVcc Plus9 gün önce
  • bunu yapan çocuğun gözleri kör oldu :)

    Fatih EmirFatih Emir10 gün önce
  • Vidioyu yeni gördüm ama cidden el emeği alın teri helal olsun

    Tuğra YılmazTuğra Yılmaz10 gün önce
  • bu arabada emegi geçen herkese harbi helal olsun ben olsam 25 30 tane koyduktan sonra yorulur ugraşmazdım

    Furkan AksuFurkan Aksu10 gün önce
  • taşlar avusturya’dan mi gelme yoksa TR’den mi merak ediyorum

    jonny steepjonny steep12 gün önce
  • Fjjxidid8dd

    Mustafa DemirMustafa Demir13 gün önce
  • Yav millet memleketde açliktan kendini yakiyor, siz arabalara tas dösüyorsunuz pes vallahi. Çikin bu soygun ve yamyam düzeni hakkinda iki kelam edinde yeriniz safiniz belli olsun.

    atomic antatomic ant13 gün önce
  • deli işi helal olsun

    Baran TimurBaran Timur15 gün önce
  • Eee bunun fiyatini söylemedi kardeşler fiyati ne kadar ?

    Osman BoyanovOsman Boyanov21 gün önce
  • Helal bee

    Ali BaşirAli Başir23 gün önce
  • Tüvtürk çok sever böyle şeyleri

    Melih ÖzdemirMelih Özdemir24 gün önce
  • Çook güzel olmuş ellerinize sağlık👍👏👏👏👍

    Kiko huseyinliKiko huseyinli24 gün önce
  • Çizerler la bunu

    nevin kılıçoğlunevin kılıçoğlu25 gün önce
  • Elinize salık

    Selami KizilSelami KizilAylar önce
  • Honestly....this is so stupid. If i was a fucking billionaire i would still think this was stupid. Washing it would be a pain. Some would fall off over time....your always paranoid about parking it...just dumb.

    trippin916trippin916Aylar önce
  • Abi bi insan bu kadar emeğe, bu kadar titiz ve temiz işçiliğe neden disslike atar anlamıyorum.

    Furkan AktaşFurkan AktaşAylar önce
  • Nice car for a diamond shoes

    GD MillionGD MillionAylar önce
  • Para işte böye kudurtuyor insanı daha önce işte arabanı kaplatmıştı. sonra ne yapacağını bilemeyip İsrafa bu şekilde itiyor. İsra Suresi, 27. ayet: Çünkü saçıp-savuranlar, şeytanın kardeşleri olmuşlardır; şeytan ise Rabbine karşı nankördür.

    sharingansharinganAylar önce
  • abartmayın. görende araba yapıyosunuz sanacak. çok önemli proje falan. tamam araba kaplaması işte.

    Ekrem ÇevikEkrem ÇevikAylar önce
  • yusufun üstündeki deri ceketin markasını okuyabilen var mı ?

    murat ilkhanmurat ilkhanAylar önce
  • Abi senin arkadaşın Gökhan ‘nın oğlusuyum

    Emir yağız GüvenoğluEmir yağız GüvenoğluAylar önce
  • ÇOK BAŞARILISINIZ EKİBİNİZ HARİKA TÜRKİYE LİDERİSİNİZ :)

    İllegal Arabalarİllegal ArabalarAylar önce
  • Bu adamı sadece benmi Azer kurtuluşuna benzetiyorum? ?

    Register TheRegister TheAylar önce
  • looking for that one english comment? well i just want fcking subtitles on this vid.

    Ryan RRyan RAylar önce
  • Nice!

    Alex HelderAlex HelderAylar önce
  • Sahte elmas dimi

    Berat YıldızBerat YıldızAylar önce
  • Yuh elmasları bile teker teker yerleştiriyorlar helal

    Samet DemirSamet DemirAylar önce
  • Wo bleibt der Reaktionsboss?

    want Bapewant BapeAylar önce
  • Gegenverkehr baut Unfall Niemand: Fahrer: ICH SEHE GAR NICHTS

    rye.rye.Aylar önce
  • Crash test! PLS

    MeluśMeluśAylar önce
  • Brand of the shades/sunglasses??? PLEASE SOMEONE! @7:48

    Lameed RahmanLameed RahmanAylar önce
  • Diamonds my ass.😅 Also wonder how it would look in a few years 😑

    FullFledged2010FullFledged2010Aylar önce
  • Looking for a comment that looks english, this is english for you

    Charlie AmazonCharlie AmazonAylar önce
    • Car is amazing yeah?

      PUBG PLAYERPUBG PLAYER7 gün önce
    • ahahaha :D

      keep holding my babekeep holding my babe29 gün önce
    • same here bruh

      Young K1ngzYoung K1ngzAylar önce
  • fake daimond right ?

    waslos manwaslos manAylar önce
  • Bu dünyaya yaşamak için değil başkalarının yaşantısını izlemek için gelmişim

    Emre mert AlacaEmre mert AlacaAylar önce
  • masallah türkiyedede araba hastalari varmis youtubda

    Breiten von BergBreiten von BergAylar önce
  • You call this Daddys money in the western world, but in Turkey they call it PiC Money, Rich people screw the economy, the poor die from not having food. Then you have these wankers, advertising how much money they have with their shiny toys. I bet you any ''money'' they scam so many people every day... Wonder where the ''money'' originates from?

    CoskunCoskunAylar önce
  • Pippiacir

    arcangelo iezziarcangelo iezziAylar önce
  • con el dinero de cubrir ese coche casi se podria quitar la pobreza en el mundo

    Pau Ferrer TousPau Ferrer TousAylar önce
  • sieht man das?

    Redix G*59Redix G*59Aylar önce
  • como llegue aqui?

    EnmanuelEnmanuelAylar önce
  • Gerçekten emek var

    ciwoo akyolciwoo akyolAylar önce
  • how do u wash it? lel

    DYNNODYNNOAylar önce
  • Ben bunu çünkü marmariste görmüştüm

    ŔŢĆ EGEŔŢĆ EGEAylar önce
  • Bu araba kimin

    ŔŢĆ EGEŔŢĆ EGEAylar önce
  • Gerçek diamand mı

    sniper elitesniper eliteAylar önce
  • My recommendation are weirder and weirder... I don't understand a thing.

    KokosikKokosikAylar önce
    • @Diego Cogoni A Turkish rich boi gets a diamond-like wrapped car.

      Oynayan AdamOynayan AdamAylar önce
    • what the fuck is he saying

      Diego CogoniDiego CogoniAylar önce
  • Lan bu benim arabamla ;)

    Lexcus v12Lexcus v12Aylar önce
  • Evsane

    emine erkemine erkAylar önce
  • Tek tek takılırmı ya çıldırır insan. Valla helal olsun. Hazır kaplama yağıştırılıyo sanmıştım ilk başta

    Naruto NarutoNaruto NarutoAylar önce
  • şaka maka araba efsane olmuş ya

    Samet OpaSamet OpaAylar önce
  • Hayal kurduruyor :D

    Musa BaysalMusa BaysalAylar önce
  • Krall

    Rıza ErginRıza ErginAylar önce
  • Amele

    paco youpaco youAylar önce
  • diamond taşlı yazmış elmas taşlı yazsana yarramın kafası ne bu amerikan özentiliğiniz

    Alperen ÖzelAlperen ÖzelAylar önce
  • Helal olsun

    Yasin AbdurehimovYasin AbdurehimovAylar önce
  • Mashallah🥰🥵

    The Gamer RobertoThe Gamer RobertoAylar önce
  • Ich warte auf den Reaktions Boss

    WolkenherrscherWolkenherrscherAylar önce
1.000.000 DIAMOND TAŞLI ARABAMIZ GÖZ KAMAŞTIRDI ! / REYNMEN'İN TEPKİSİ