2CR - Toyota HILUX - Restorasyon - Yeşil Dev Hayata Döndü

abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutmayın, instagram linkleri aşağıda
İletişim: instagram.com/serhatinci06
instagram.com/2crankara
Diğer Videoları izledin mi ?
2CR Studio - Döndük! - Ekip + Yusuf Acun
trvision.net/detail/video-I4iFGOR327E.html
Normal Araba" - Son Bölüm - BAKIM / YAZILIM 170hp-270nm / SATIŞ
trvision.net/detail/video-np3J70a4LPM.html
2CR Studio - Askere Gidiyoz - Sahibinden vs.
trvision.net/detail/video-1iNA4Ogce5w.html

2CR Studio - CANLI - SAHİBİNDEN Yorumları - YENİ
trvision.net/nameof-edit?o=U&vide...

2CR Studio - CANLI - Uzun Zaman Sonra Sahibinden Yayını
trvision.net/nameof-edit?o=U&vide...
OMEGA BOZULDU! - Bölüm 17 - Arıza / Sanayi / "Yeni Dönem İnternet İnsanı"
trvision.net/nameof-edit?o=U&vide...
OMEGA Satıldı // Lacibey Son Bölüm // Detaylı İnceleme // LPG Montajı // Vedalaşma
trvision.net/nameof-edit?o=U&vide...
Sanayi'de İş Yaptırmak / USTA-MÜŞTERİ ilişkileri Hakkında
www.youtube.com/watch?v=SSjoh...
2CR - BİNME ŞUNA ÖLÜRSÜN! - Trafik Saati Muhabbetleri 1
www.youtube.com/watch?v=xYe-h...

Herunterladen

YORUMLAR

  • O eski kasası bende var 4x4ü denilen kadar var

    Erdi KoçakErdi Koçak4 aylar önce
  • Aha benim memleket.hosgeldiniz

    Mirsatkapdan KapdanMirsatkapdan Kapdan4 aylar önce
  • Samsunlular burdaa mıı

    BeRkE BüBeRBeRkE BüBeR4 aylar önce
  • Yapılan işlemleri kalem kalem ücretleri ile beraber yazar mısınız, ben de yaptırmayı düşünüyorum.

    Oguz T.Oguz T.5 aylar önce
  • Abi videoları çok kısa tutuyorsuun

    Baran GümüşBaran Gümüş5 aylar önce
  • Serhat abi o kadar hızlı araba sürdün vs gidipte teleferikten düşüp ölsen kusura bakma ama önce sağlam gülerim sonra üzülürüm yani :D

    Readi OneReadi One5 aylar önce
    • 😂😂

      Burakcan ÖzkanBurakcan Özkan5 aylar önce
  • Yaklaşık 10 gün önce aynı yerleri gelip gezmek istedim ancak aksilik oldu.Kıskandım vallaha 😀

    Bugrahan KAZAZBugrahan KAZAZ5 aylar önce
    • 😂😂😂

      Burakcan ÖzkanBurakcan Özkan5 aylar önce
  • Meraba abi arka Tampon nu nerden temin edebiliriz ve fiyatın nedir ????

    Furkan TürkkanFurkan Türkkan5 aylar önce
    • Fiyatı 800 civarıydı sanırım. Yalnız vigo kasaya biraz büyük oldu gibi yanlardan. Onun haricinde çok güzel oldu.

      Ümit BATTALÜmit BATTAL5 aylar önce
  • Canım memleketim be

    Barış DoğduBarış Doğdu5 aylar önce
  • Leziz! Hayırlı olsun.

    Eren KaragözEren Karagöz5 aylar önce
    • 👍👍👍

      Burakcan ÖzkanBurakcan Özkan5 aylar önce
  • Videoyla alakası yokta audi a4 2014 2.0 Tdi yazılımla en fazla ne kadar verim alabilirim

    Joshua MumJoshua Mum5 aylar önce
  • 501 de kafayı az sağa cevirsen bizim tokileri görücen

    fury TVfury TV5 aylar önce
  • Memleketim bee

    fitah fitahfitah fitah5 aylar önce
  • Serhat abi aracın motoru orjinal miydi , rektefiye vs görmüş müydü ?

    Enes KORKMAZEnes KORKMAZ5 aylar önce
    • Enes Korkmaz motor orjinal hiç bir işlem görmemiştir.

      Ümit BATTALÜmit BATTAL5 aylar önce
  • Abi biz de bu seriyi sevdik devamı gelsin 😊

    Şaban ArbuşŞaban Arbuş5 aylar önce
  • 👍👍👍

    Grauer WolfGrauer Wolf5 aylar önce
  • Reis video atmış izlemezmiyiz

    Yunus Emre CenikliYunus Emre Cenikli5 aylar önce
  • Çok iyi iş

    mhrylmz34mhrylmz345 aylar önce
  • Bence bu isi birakmayin.

    Tayfun AvginTayfun Avgin5 aylar önce
  • Abi benim arkadaşın 2008 cross polo var benzinli otomatik. Bu araca kaç hp yapabilirsiniz.

    Ozan TROzan TR5 aylar önce
    • 👍👍

      Burakcan ÖzkanBurakcan Özkan5 aylar önce
  • Belki 3 belki 5 sene sonra araba alırsam ilk geleceğim yer sensin abi

    Yavuz KYavuz K5 aylar önce
  • Öncesinde haber verseydiniz yazılım yaptırırdık hazır gelmişsiniz. Kaçırdık fırsatı 🙁🙁

    Ferhat BolatFerhat Bolat5 aylar önce
    • Burakcan Özkan kardeşim aptallık var mı ? Yoksa ruh hastası mısın ? Soru hakaret değil her yoruma yanıt atmışsın

      zz aazz aa4 aylar önce
    • 😂😂👍

      Burakcan ÖzkanBurakcan Özkan5 aylar önce
  • Ellerinize sağlık

    ahmetemre19ahmetemre195 aylar önce
  • Video cok guzel olmus.Bence tüm asamalari cekseniz araba severler icin hem bilgilendirici hem eglenceli deyler ortaya cikabilir.

    Fatih D.Fatih D.5 aylar önce
  • Size bir tane L200 göndersem adam edebilirsiniz ?

    arturo22760arturo227605 aylar önce
  • Adam Jason Statham resmen 😅👍🏻

    Ramazan Can ILICARamazan Can ILICA5 aylar önce
  • Artık ankara da ustamız karabükten atlar gelirim vallahi 😂😂

    MertMert5 aylar önce
    • 😂😂🚗🚗🚗👍👍

      Burakcan ÖzkanBurakcan Özkan5 aylar önce
  • Hasrlı opel aldık motorun da bişey de yok ha sol ön den yemiş biraz, 5 ay bekledik 5 ay.Ankaraya gelip serhat abiye teslmi etsek daha erken cıkardı kesin

    EscoEsco5 aylar önce
    • Opel servisinden mi 5 ayda çıktı

      Emre 111Emre 1115 aylar önce
  • Tamirat Tadilat programının Türkiye haklarını almalısınız abi 👍🏻

    BedirhanBedirhan5 aylar önce
  • Ölmek için beş neden😂😂😂

    Osman SOsman S5 aylar önce
  • Fiyat bilgisinide vermeniz cok iyi olmus.

    eyüp göncüeyüp göncü5 aylar önce
  • O havaalanı lanet olsun, her uçak mı rötar yer kardeşim. Pegasus bıktırdı bizie.

    Ahmet EfiloğluAhmet Efiloğlu5 aylar önce
  • Emeğinize sağlık resmen boyut atlatmışsınız arabaya menemene ekmek banıyomuş hissiyatı oluşturdunuz kafamda Serhat abi geçmiş olsun az bin motora ya da az gazla 😂😂

    Muz ama ÇikitaMuz ama Çikita5 aylar önce
    • 😂👍👍👍

      Burakcan ÖzkanBurakcan Özkan5 aylar önce
  • Abi bu kasa ışid kasa bundan önceki el kaide kasa

    Devir KesiciDevir Kesici5 aylar önce
    • Hahaha

      Taha KapçınTaha Kapçın4 aylar önce
    • Devir Kesici 😂😂😂

      Tarık AkınTarık Akın5 aylar önce
  • Pazar sabahlarının vazgeçilmezisin abi...

    Furkan ÇobanFurkan Çoban5 aylar önce
  • Abi bu seri devam etsin gerçekten çok keyifli olmuş, selamlar.

    Light YagamiLight Yagami5 aylar önce
  • İgicere

    Mert ÖzdemirMert Özdemir5 aylar önce
  • Sagol Abi senin sayende orduyu gördüm benim memlektim Allah razi olsun

    Yusuf KulYusuf Kul5 aylar önce
  • Facelift yapmış ya la adamlar hılux e.

    Volkan GökselVolkan Göksel5 aylar önce
  • Güzel proje servis tekrardan hayırlı olsun

    Berke SiyahBerke Siyah5 aylar önce
    • 😂😂👍

      Burakcan ÖzkanBurakcan Özkan5 aylar önce
  • Jason statham ma bak hilux la geziyo 😂

    Burak Can TozBurak Can Toz5 aylar önce
  • Elinize sağlık çok güzel olmuş, sahibide ağız tadıyla biner inşAllah.

    Muhammet Emin BalcıMuhammet Emin Balcı5 aylar önce
    • Teşekkürler.

      Ümit BATTALÜmit BATTAL5 aylar önce
  • 0:08 orgy havaalanı mı?

    Ahmet Necdet SEZERAhmet Necdet SEZER5 aylar önce
    • Ör gi Ordu Giresun

      Abdullah ÇerbaşAbdullah Çerbaş5 aylar önce
  • bugüne kadar yaptığınız işleri izledim her işi itina ve özenle yapıyorsunuz. Ustayım diye geçinenler sizi izlemeli, çünkü çoğu ustamız sallabaş özensiz iş yapıyor sonrasında problem çıkıyor.

    Mesut İpekMesut İpek5 aylar önce
    • 👍👍👍

      Burakcan ÖzkanBurakcan Özkan5 aylar önce
  • Elinize sağlık süper yaptınız

    ABDULKADİR USTAABDULKADİR USTA5 aylar önce
  • Özlenen pazar sabahları ...

    Atacan NayırAtacan Nayır5 aylar önce
    • 👍👍👍

      Burakcan ÖzkanBurakcan Özkan5 aylar önce
  • Yazılım yapılmadı mı ?

    uğur Demiruğur Demir5 aylar önce
  • Abi otopark.com la video istiyorjz

    Atilla KOCERAtilla KOCER5 aylar önce
    • @Muz ama Çikita sanane mk

      Atilla KOCERAtilla KOCER5 aylar önce
    • Ankaraya geldiğinde davet edeceğiz dedi bu ısrar niye onu anlamadım adam her dakika otopark otopark otopark açıklama mı yapıp dursun deli beller gibi bir şeyi sürekli tekrarlayıp durmayın 5 yaşında çocuk gibisiniz

      Muz ama ÇikitaMuz ama Çikita5 aylar önce
  • Tebrikler gerçekten çok güzel şeyler yapıyorsunuz👏👏

    Abdullah DöğerAbdullah Döğer5 aylar önce
    • 👍👍👍

      Burakcan ÖzkanBurakcan Özkan5 aylar önce
  • Sabah sabah iyi gider 👍

    Selahattin KaraSelahattin Kara5 aylar önce
    • 👍👍👍

      Burakcan ÖzkanBurakcan Özkan5 aylar önce
  • .

    e.ertane.ertan5 aylar önce
  • 2:58 adam yan profilden Jason Statham'a benziyor.

    T҉ e҉ r҉ e҉ n҉ c҉ E҉T҉ e҉ r҉ e҉ n҉ c҉ E҉5 aylar önce
    • harbi la acayip benziyo

      semih özyüreksemih özyürek5 aylar önce
    • 😂😂 yemin ederim ben o sandim.

      Yusuf TekinYusuf Tekin5 aylar önce
    • Oda zaten bu tarz araçları seviyor

      Regu LarRegu Lar5 aylar önce
    • Harbiden lan gardaş

      lut karalut kara5 aylar önce
  • Vaay la çok merak ettiğim geldi

    Mustafa ÇamMustafa Çam5 aylar önce
  • Oo toyota hilux alırım bir dal 😂😂😂. Askerlikle alâkalı video çek reis

    Mustafa SakaMustafa Saka5 aylar önce
  • İzlemeden önce beğenmeyi ihmal etmeyin bence

    Can UçanCan Uçan5 aylar önce
  • ilk

    KINGRKN SABANCIKINGRKN SABANCI5 aylar önce
2CR - Toyota HILUX - Restorasyon - Yeşil Dev Hayata Döndü