4 Jüri de Döndü, Stüdyo Karıştı | O Ses Türkiye 1. Bölüm

Yağmur Aslan'ın Performansı İçin; trvision.net/detail/video-BitphseFRME.html
#OSesTürkiye'yi takip et, ilk haberdar sen ol 👉
bit.ly/2pGhqYY
O Ses Türkiye bu sezon nefesleri kesecek!
Sunuculuğunu Acun Ilıcalı’nın yaptığı, ekranların sevilen yarışması O Ses Türkiye, yeni sezonu ve değerli jürileri ile bu yıla da damga vuracak. Jüriliğini Hadise, Murat Boz, Seda Sayan ve Beyazıt Öztürk'ün yaptığı O Ses Türkiye, yeni sürprizlerle yarışmacılarını bekliyor. Türkiye'nin her ilinden katılan yarışmacıları kıyasıya mücadele ettiren, bugüne kadar Türkiye’de birçok güzel sesin keşfedilmesini sağlayan O Ses Türkiye, 5 Ekim Cumartesi günü TV8 ekranlarında yeni sezonuna başlıyor.
Web Sitesi: www.osesturkiye.com/
Facebook: facebook.com/osesturkiye
İnstagram: instagram.com/osesturkiye/
Twitter: twitter.com/osesturkiye
Hadise, Murat Boz, Seda Sayan ve Beyazıt Öztürk'ün jüriliğini yaptığı O Ses Türkiye yeni bölümleriyle TV8'de...
#OSesTürkiye

Herunterladen

YORUMLAR

  • Yazmaya devam edeceğim😶 yarışmacı istemediği jüriyi seçmek zorunda kalıyor 😬 çok saçma! Reyting uğruna yapmışsınız😒 ama SAÇMA!

    Gülüstan ƏsədovaGülüstan ƏsədovaGün önce
  • Bülent Ersoy juride olsun 😆

    Big BossBig Boss2 gün önce
  • Gokhan Tepe olsa muthis olur

    Amil BayramovAmil Bayramov2 gün önce
  • Kankan hadise var ya kankan hadise djjd

    Şevval FırtınaŞevval Fırtına2 gün önce
  • Yemekteyiz ne alaka beyaz ya

    Şevval FırtınaŞevval Fırtına2 gün önce
  • Acun ilk kez sedayı savundu xhhsbd

    Şevval FırtınaŞevval Fırtına2 gün önce
  • Evet seda hep ayakta xbsbd

    Şevval FırtınaŞevval Fırtına2 gün önce
  • Seda ya canim

    Dilfuza IsmailovaDilfuza Ismailova3 gün önce
  • Annem soylemişti: burda kimseye guven yok! 😅👍🏻

    ayin_nuruayin_nuru3 gün önce
  • Bu blok isini hic begenmedim

    Memmed2012 MemmedliMemmed2012 Memmedli3 gün önce
  • Block meselesi çok saçma bu bir ve Gokhan geri gelsin bu iki :)

    Maya A.Maya A.4 gün önce
  • Sede sayan yeri gökhan olsa daha iyi seda ne boş bir kadın MK

    Salih KarataşSalih Karataş4 gün önce
  • Demet AKALİNİ o ses turkiyede gormek istiyenler

    Cin ElCin El4 gün önce
  • lutfen beyaz ıle seda gıtsın yeter artık cok sacma oldu

    HAMSİ TVHAMSİ TV5 gün önce
  • Blok harika olmuş yaa çok farklı bir hava katmış izlemesi eğlenceli harika birşey 🤣🤣

    Şoreş MunzurŞoreş Munzur5 gün önce
  • Blok ne kadar saçma sapan acun saçmalmissin.zaten su sedayla beyazida kaldır surdan artık.

    Seda SoyluSeda Soylu5 gün önce
  • iyiki varsin Beyaz sayende guluyoruz boyle devam mohtesem 👌

    нигар Алиеванигар Алиева5 gün önce
  • Seda gitsin Gökhan gelsin Seda ne be

    Segah EfzaSegah Efza5 gün önce
  • 5:40 murat boz bloklarken seda sesi duymadı mı? hani bloklandığında ses geldi ya... duymuyorlar mı? ayrıca gerçekten çok komik ve eğlenceli olmuş bir değişiklik yaptılar gerçekten inanılmaz keyif alıyorum izlerken... beğenmeyenler de izlemesinler ayrıca belki yarışmacıların hakları alınabilir ama blok sayesinde her jüri yarışmacıyı kendine seçtirebilir mesela seda ve hadise bloklandıysa ve yarışmacı sedayı seçmek istediyse tamam hakkı alınmış oldu anlıyorum amam böylece belki yarışmacı beyazı seçer ve böylece hepsi yarışmacı alabilir... birde böyle düşünün bence iyi bir şey

    Ekrem BiciciEkrem Bicici5 gün önce
  • Tel parça yokmu

    Gulsen İsmayilovaGulsen İsmayilova5 gün önce
  • Yaa yine aynı kadro süper 👍

    Enfkkf CdndndjrkEnfkkf Cdndndjrk5 gün önce
  • Merhaba dostlarım sizlerinde single veya şarkılarınız varsa kanalımda ücretsiz şekilde yayınlıyorum. Destek olurmusunuz ? Sizleride kanalımda görmek isterim (Ayrıca film ve dizi kesitleride paylaşıyorum)

    Aranan MüziklerAranan Müzikler5 gün önce
  • 05:45 Hadisenin tatliligi😍

    Nurane ZeynalovaNurane Zeynalova5 gün önce
  • Sedanin kafa firenli calisiyor... 15 dakka sonra anliyo olan biteni 🤦🏻‍♂️

    Мехти МеджидовМехти Меджидов5 gün önce
  • Benim sesimde çok güzel desem kim inanır Kadir inanır

    murat kirazmurat kiraz5 gün önce
    • Doğru vallaha bu zamanda bizi güldürdün

      murat kirazmurat kiraz5 gün önce
    • Abi haklısın

      murat kirazmurat kiraz5 gün önce
    • Abi murat kiraz çok doğru konuşuyor adaş çıktık soyadimizda adaş ahagshjaa

      murat kirazmurat kiraz5 gün önce
    • Şaka şaka

      murat kirazmurat kiraz5 gün önce
  • Kızın sesi ve kendisine aşık oldum lann😍😍

    OYUN SÜPEROYUN SÜPER5 gün önce
  • Herşey bir yana da yarışmacının yanakları bana heidi yi hatırlattı 😂😂😂

    Yeşim yeşimYeşim yeşim5 gün önce
  • Hadise nasıl kıskanıyor varya Murat 'ı

    3 Kafadar3 Kafadar6 gün önce
  • Ne kadar saçma bir program. Aklı kıt kişileri boşuna meşgul ediyorlar.

    sahan ulucsahan uluc6 gün önce
  • Bloklama olmamiw be Acun abi.Hem Juriye hemde yariwmacilara haqsizliq bu

    Kamile IsmayilovaKamile Ismayilova6 gün önce
  • İlk sezon en iyisiydi.. Jüri üyeleri değişsin artık. Tecrübeli olmasınlar çok. Her sene değişsin hep ayni

    Seren SimsekSeren Simsek6 gün önce
  • murat bu kizi yari finale goturur. Bu kiz bertu kadar iyi.

    volter555volter5556 gün önce
  • Saygı kalmamış beyaz abi murattan kaç yaş büyük

    Eşref BildiriciEşref Bildirici6 gün önce
  • Hangi müziği yapanlara

    Nergis TürkoğluNergis Türkoğlu6 gün önce
  • Acun sen varya sen karıştır kaç))))))

    Erdal TErdal T6 gün önce
  • İnsan şarkı söylediği kısmını da koyardı

    Enes KayaEnes Kaya6 gün önce
  • bu andavalları niye izliyor acaba insanlar çok ilginç

    Enes KaradayEnes Karaday6 gün önce
    • @İşsizler TRvision Şubesi Şu murat boz"un ortaokul seviyesi esprileri yapmacık tavırlar falan bak nasıl tilt oluyorum ya :D

      Enes KaradayEnes Karaday5 gün önce
    • Ulan bende bu yorumu arıyordum beğenmek için zor buldum halimizi sen düşün.

      İşsizler Youtube Şubesiİşsizler Youtube Şubesi6 gün önce
  • Seda neden kendini ifade edemiyo ya diğerleri gibi değil ağzı laf yapmiyo ve sacmaliyo. Sadece Murat ve Beyazın ağzı laf yapiyo . Hadisenin de kahkası ve bağrışları onu kurtariyo . Gökhan çok başkaydı ya . Gökhan ı özledim.

    Kurdish girlKurdish girl6 gün önce
  • Koyun suraya artık rockcilardan birini seda sayan nedir allah aşkına yaa..hayko cepkin,haluk levent,şebnem ferah vs vs vs vs ...

    monte carlomonte carlo6 gün önce
  • Nasıl söylediğini koysaydın videonun başına

    Aykut AlimAykut Alim6 gün önce
  • 2:10 Arkadaşlarım arkamdan Bi haltlar yiyince

    Fatma AksuFatma Aksu6 gün önce
  • Kimi secti? 💥

    Sakarova NarminSakarova Narmin6 gün önce
    • @Mahsun Emlek 🤗

      Sakarova NarminSakarova Narmin6 gün önce
    • Mrt

      Mahsun EmlekMahsun Emlek6 gün önce
  • Bi kere ben bloklanmış kişiyle aynı ovtamda olmak istemem

    Elif ÖzdemirElif Özdemir6 gün önce
  • İşte Metal müzik farkı. 🤘

    Nicat MikayılovNicat Mikayılov6 gün önce
  • Sedanın üstüne çok geliyolar ya

    Bilge SoydanBilge Soydan6 gün önce
  • Murat boz ❤️

    Tugba SayirTugba Sayir6 gün önce
  • Oglum biz sesi dinliyemedik ki

    Bedir TurkmenBedir Turkmen6 gün önce
  • Ya bu blok işi çok saçma mesela sen hadise için gidiyorsun 4 kişi dönüyor ve hadise bloklaniyor ne kadar üzücü yarışmacı kendi istediğini secemiyor

    Minecraft TelevizyonuMinecraft Televizyonu6 gün önce
  • S

    Minecraft TelevizyonuMinecraft Televizyonu6 gün önce
  • Seda sayandan başka kadin yokmu burdaya

    Aziz HamroyevAziz Hamroyev7 gün önce
  • Hep aynı espiriler o kadar zorlama duruyorki . O sesin devri bitti

    number-onenumber-one7 gün önce
  • Koskoca O SES TÜRKİYE 720P kullanıyor

    Ahmet GunesAhmet Gunes7 gün önce
  • Acun ılıcanının numarası 0032 588 97

    adım bomba soyadım ölümadım bomba soyadım ölüm7 gün önce
  • Koptum ya 😂😂😂

    myvl myvlmyvl myvl7 gün önce
  • Hâlâ bunun izleyen varmı

    SİYAH BEYAZSİYAH BEYAZ7 gün önce
  • Acun cok iyi bir insan ve kaliteli etrafindada hep kendi gibi her kes cok iyi o yuzden seyrederken zevk aliyorum ve cok seviyorum Acunu❤

    naranara7 gün önce
  • Blok işi ne oluyor ve hangi zamanda yapılıyor bilgisi olan var mı ? Onu kaçırmışım

    Alperen ErsanAlperen Ersan7 gün önce
  • Bu bloke ne oluyor ya biri açıklaya bilir mi

    Busra BahadırBusra Bahadır7 gün önce
  • Beyaz hariç hiçbirini samimi bulmuyorum

    Bi yerlerden tanışıyoruzBi yerlerden tanışıyoruz7 gün önce
  • Videoya ait açıklamanın ingilizcesi çevirisi Google translate mi ?

    Mehmet SermanMehmet Serman7 gün önce
  • Sarki yok ki ,en onemli yerini gectiniz ,hep show

    lyaman lyamanlyaman lyaman7 gün önce
  • Bloklama noluyor biri anlatabilir mi

    Samet GönültaşSamet Gönültaş7 gün önce
  • oses izeleyen kaldimi gerçekten ?

    HÜSEYİN EROLHÜSEYİN EROL7 gün önce
  • 😂😂😂😂😂😂

    Dunya JDunya J7 gün önce
  • Emre Yucelen abimizi alin şu yarışmaya kalan her kese ses dersi şan dersi geçsin.

    Bilge TonyukukBilge Tonyukuk7 gün önce
  • ne soyledıde donduler amk. yemın ederım sınır edıyorsunuz. amk yarısmacının sarkısı verılmıyor . 4 tane oturdugu yerde para kazanan jurının sımarık abıdık gubıdık konusmalarını dınlıyoruz. jurıde denmezde neyse.

    Doğan ŞahinDoğan Şahin7 gün önce
  • ya acun ortaligi nasil da kisiştiriyor😂😂

    Aliye GocmenAliye Gocmen7 gün önce
  • *Arkadaşlar Sizden Bir Ricam Olucak İlk Şarkımı Ve İlk Klibimi Çıkardım Nasıl Olduğuna Dair Dinleyip Yorumlarmısınız Sizin Yorumlarınız Benim İçin Çok Değerli Bir Sonraki Şarkım Sizden Gelicek Yorumlara Göre Şekillenecek Şimdiden Teşekkürler ❤🤗*

    Osman ÖzacarOsman Özacar7 gün önce
  • AMK yarismasi elin gavur şarkısı söylenir bişi demez izin verir acun ama kürt şarkılara izin vermio ırkçı oruspu çocukları

    Bilal MengucBilal Menguc7 gün önce
  • 7.15 Haykirdim

    Mahmut YılmazMahmut Yılmaz7 gün önce
4 Jüri de Döndü, Stüdyo Karıştı | O Ses Türkiye 1. Bölüm