9 İLERİ DİZEL OTOMATİK CİVİC | Honda Civic 1.6 Dizel 9At Test Sürüşü

EKSTRA İNDİRİMLER İÇİN HONDA PARK OTOMOTİV : 0212 496 41 41
Bizi Twitch'den Takip Edin ; www.twitch.tv/azizkancar
İnstagram ► azizkancar instagram.com/azizkancar/
Twitter ► KancarAziz
Facebook Sayfamız ► TRvision Aziz Kancar : facebook.com/groups/1737667576561562/
Yeni videoları kaçırmamak için trvision.net/pass/UCK5WW3CIiYWwQ-8Pgz2y-Og tıklayarak abone
Reklam ve İşbirlikleri için: azizkancarmedia@gmail.com

Herunterladen

YORUMLAR

  • Yanından tır geçince sallanıyor mu ?

    Barış BiniciBarış Binici17 saatler önce
  • Salise ile ölçüle bilen birşeyi nasıl ölçtün acaaba ☺️?

    Rakip GüneyRakip GüneyGün önce
  • Aracın dış tasarımı hiç güzel değil

    Murat PolatMurat Polat13 gün önce
  • Kaç para olm bu

    Саша ДимитриенкоСаша Димитриенко21 gün önce
  • Aracın rengi tam olarak ne diye geçiyor?

    Umut TürkogluUmut TürkogluAylar önce
  • Azızbey bana yardımcı olursanız sevinirim Bi araç alıncam honda civic sizle irtibata geçebilirsiniz

    Ramazan GöndüzRamazan GöndüzAylar önce
  • Şanzuman ZF... cvt yerine benzinde de ZF olaydı iyiydi

    Goker PacinGoker PacinAylar önce
  • bu araba alınırmı alınır,uzun yıllar sorunsuz binilir,satarken pirim de yapar.sınıfının iyisi bence

    İdris Gürbüzİdris Gürbüz2 aylar önce
    • 👍

      MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ATATÜRK HAYRANIYMMUSTAFA KEMAL ATATÜRK ATATÜRK HAYRANIYMAylar önce
  • Ben harvard da okuyorum 2. Sınıfım diday diday tec diye okuyoruz manhattan da

    Mahir Taylan AtaşMahir Taylan Ataş2 aylar önce
  • Ben bu arabaya, araba demiyorum, evladiyelik diyorum 😍🌹

    Ahmet BalchkAhmet Balchk3 aylar önce
  • ya hacı bu arabalara galeri incelemesinde gömdün tampon içine çöküyo diyon koltuklar diyon halı kaplaması rezalet diyon alınmaz bu araba diyon burda da fordun yerine bunu alırım diyon ya hacı sen ne diyon alınırmı alınmazmı diyon

    xxxxwwwwfulxxxxwwwwful3 aylar önce
  • Göçük möçük yok kardeşim

    bilal Turhan Turhanbilal Turhan Turhan3 aylar önce
  • 2 sene önce kötülüyordun bu araçları şimdi inceleme yapıyorsun bravo tebrikler

    Sinan ÇATALKAYASinan ÇATALKAYA3 aylar önce
  • Yol tutuşu güzel bu aracın

    Serdar TütüncüSerdar Tütüncü4 aylar önce
  • Abi herşey güzelde hiç güvenlik ile ilgili birşey anlatmamışsın araçta yok mu sen mi atladın şerit takip çarpışma önleyici vs .... gibi

    Güven KadaşGüven Kadaş4 aylar önce
  • Baskan ben senin kadar saygılı güzel anlatan bi insan görmedim gerekli herşeyi anlatiyosun ağzına sağlık

    Yusuf VuralYusuf Vural4 aylar önce
  • Honda sana video bi daha çektirmesin gerçekten birsey paylaşıyorsun sadece video yu uzun tutmak icin tekrara düşüyorsun ayrıca biraz daha ciddi olursan kendi açından iyi olur bence 3 yaşındaki çocuk gibi davranıyorsun izledime pişman oldum yinede emeğe saygı

    Muro MuroMuro Muro5 aylar önce
  • Aziz bey bu arabanın hatchbacki alınır mı sizce? Hatchback versiyonunuda denediniz bu aracın.

    Murat DemirMurat Demir5 aylar önce
  • Bagaj 440 lt degil 519 lt

    Selcuk DastanSelcuk Dastan5 aylar önce
    • Reis toyota 2018 var civic nasıldır sence ne dersin ?

      zeytun tvzeytun tv4 aylar önce
  • abi burada sanrof aşıkları var biraz sanroflarıda kullanalım

    Yusuf CanYusuf Can6 aylar önce
  • Bu arabanın hatchback modellerinde torpido kaplaması var acaba bunda niye yok

    Ömer ÖzdemÖmer Özdem6 aylar önce
  • bu aracın bagajı 440 litre mi sanki daha büyük diye biliyordum ben

    Burcu AslanBurcu Aslan6 aylar önce
  • Şu hondanın dikiz aynası nedir ya. Niye otomatik kararan dikiz aynası yapmazlar ki?

    Oktay MutluOktay Mutlu7 aylar önce
  • mazda 3 dizel otomatik çekermisiniz.

    realtek emlakrealtek emlak8 aylar önce
  • çok ucuz araba .hemen gidip alıyorum. çok merak ediyorum.bu arabayı nakit alacak adam açıp videosunu izler mi acaba ?düşünsene bill gates rolls royce alırken video falan izliyor...

    Amex BlackAmex Black8 aylar önce
  • Zf 9 otomatik ilk kalkista silkelenme yapiyor mu acaba? Bmw 520i arac kiralamistim oda zf 8 sanzimana sahipti sanirim kalkislarda silkeliyordu. Kiralik araç oldugu icin belki hor kullanilmistir fakat arac yeni ve az kmdeydi.

    Onur AlbayrakOnur Albayrak9 aylar önce
  • Direksiyonu beğendin 😂😂😂

    Mert YalçınerMert Yalçıner9 aylar önce
  • Bu arabanın manuel full+ full modelini kullandım fena değil ama karoseri çok ince hiç güven vermiyo en ufak kazada akordiyon gibi olacak sanki

    Hain Kosto'kHain Kosto'k10 aylar önce
  • Abi passat mi honda mi

    Ahmet UzunAhmet Uzun10 aylar önce
  • Kardeşim 2019 corolla benzinli ile de bekliyorum...Senin goruslerin bnm icin belirleyici...

    serhanserhan10 aylar önce
  • VİTES NERDE

    Cemil KılıçarslanCemil Kılıçarslan10 aylar önce
  • Ay Ditek

    Lyric ZLyric Z10 aylar önce
  • Vites geçişlerini gösteren bir kadran çekimi bekledim ama bi dahaki sefere olsun :)

    Berk BalıkçıBerk Balıkçı10 aylar önce
  • Mazda 3 sahibi olarak bu aracı test ettim. Motor ve şanzıman olarak mazda’dan iyi,iç tasarım ve malzeme olarak bir o kadar geri. Mazda’daki ben o iç tasarım huzurunu bulamadım,sürüş pozisyonuda yüksek geldi. Yol tutuşu Mazda bir tık ileride. Vites geçiş hissi Mazda ile aynı ama Honda’nın kullandığı şanzıman kesinlikle daha iyi . Bir de müzik sever olarak ses sistemi ve multi medya ekranı sınıfta kaldı . Gösterge paneli çözünürlüğü daha iyi olabilirdi. Son fikir olarak Mazda farklı olmak isteyenlerin tercihi olabilir ama günlük kullanımda Honda motor ve şanzıman farkıyla çok ön plana çıkıyor . Ekleme: yol sesi maalesef bütün Japon araçlarında var.uzun sürüşlerde bi yerden sonra aşırı rahatsız ediyor . Neden Japon’lar bu ses sorununu çözemedi anlamadım . Bu araçta bence motor sesi biraz fazla içeri geliyor,Doblo hissine kapılmadım değil .

    velon RATEvelon RATE10 aylar önce
  • C5 mi bumu

    Erayy AllErayy All10 aylar önce
  • Ya şu şanzimani rs te kullanmaları gerekirdi...

    tunay merttunay mert10 aylar önce
  • Abi bizde jetta mk6 comforline var 2014 bunun malzeme kalitesinden daha iyi bence benim goruşum

    enes akdoganenes akdogan10 aylar önce
  • 12:00 yan arabadakiler bu deli ne yapıyor diye bakıyor :D:D:D

    Muhammed AyarMuhammed Ayar11 aylar önce
  • "Arabanın yol tutuşu segmentinde iyi değil ama beklentileri karşılar" cümlesini gerçekten kurmuş olamazsın. Şayet bu cümleni savunuyorsan kusura bakma sen otomobilden anlamıyorsun. Boşa video çekme. Şuanda C segmentinde focus ile beraber en iyi yol tutuşuna sahip araç. Uzman testerlar (yurtiçi & yurtdışı) bunu söylersen sen nasıl yol tutuşu kötü dersin? Beklentileri karşılarmış :D Ya komikleşme Allah aşkına.

    Murat AkyıldızMurat Akyıldız11 aylar önce
  • Ben yaklaşık 2 yıldır artık Fiyat performans işine döndüm sırf marka diye boşa para vermeye gerek yok abi cep telefonu xioami kullanıyorum bu fiyatlarda (ben 138.500 e sıfır alıyorum) alınabilecek dizel otomatik en iyi araba, ne yapalım passat 190 bin, diğerleri ortalama aynı olsa da kalitede benzer, 2007 model Ford fiesta Manuel dizel 250 bindeki araca 35 bin isteniyorsa olay bitmiştir zaten, şu dönemde eldeki para altın dolar araba, peşinse ev alarak bekleyecen yapacak bişey yok

    Garaven MazanGaraven Mazan11 aylar önce
  • Abi bu heçbek mi bu araç sedan değil mi yani yol tutuşu kötü diyorsun moralim bozuldu

    Garaven MazanGaraven Mazan11 aylar önce
  • Hirrrrr

    nusret nusretnusret nusret11 aylar önce
  • heşdiemay değil, eyçdiemay (HDMI)

    Oguz AgirbasOguz Agirbas11 aylar önce
  • Videonun başında araç full + full dizel otomatik 3:30 da boş butonlarımız var??

    Toprak Ata TurgutToprak Ata Turgut11 aylar önce
  • Elektrikli bagaj exucutive veya elegance da var mı acaba? Bilenler yazabilir mi

    Atakan ve EylülAtakan ve Eylül11 aylar önce
  • türkiyede çoğu babanın arabası yoktur be kardeş oyuzden bu cumle cok uzak kalabılır kgelsin

    ESC_4HeaLToniqqqESC_4HeaLToniqqq11 aylar önce
  • Gidip biraz daha koyup bmv 730d long alırım

    Mehmetali CelikMehmetali Celik11 aylar önce
  • Abi sen neden ford düşmanısın anlamadım ama ford un arabaları hondadan iyidir ben olsam focus alırdım her şeyi işe bu araçtan daha başarlı bi araç orda biraz atmışsın civic alırdım diye

    Türkiye TürkiyeTürkiye Türkiye11 aylar önce
  • AZİZ ABİ VIDEO'YU ILK DEFA İZLİYORUM VİDEONUN 12'nci DAKİKASINDAN İTİBAREN BAK ABİ YAN TARAFTA 2 ADAM ARABADA SANA BAKIYOR YANLİS ANLAMA GÖZÜME ÇARPTI O YÜZDEN BU ARADA GAZİANTEP'TEN SELAMLAR...

    TOFAS OFFİCİALTOFAS OFFİCİAL11 aylar önce
  • Gerek dış gerek iç dizayn olarak Almanlardan daha iyi bence içinde ASTRA yada Focus gibi kasvetli bir hava yok arka koltuk diz mesafesi çok iyi güzel araç benzinlilerde performans çok iyi değil dizel iyidir.

    Yiğit TürkYiğit Türk11 aylar önce
  • Hondaya göçen arkadaslara lafim kedi uzanamadigi ciğere mındar dermiş

    TARIK VURUNTARIK VURUN11 aylar önce
  • 03:07 Hayalet Göstergeyi yanlış anlamışız ülke olarak. HUD Display ön cama yansıtılan göstergelere hayalet gösterge deniyor. 03:50 Maalesef Türkiye pazarında bu deri kapı içi konsol vs. yıllardır yok. ama uzakdoğudaki Honda, Toyota, Daihatsu vs. bütün araçlarda Deri döşeme koltuk ve koltuk standart gibi. 04:03 Aluminyum iç trim güvenlik nedeniyle kullanılmıyor diye biliyorum. kaza durmunda yaralanma olmasın diye kırılabilir sert alum. görünümlü plastik kullanılıyor. 17:40 Şanzımanlar DSG gibi seri olmuyor maalesef.. ama dizel araç dediğiniz gibi ekonomi için tasarlandığından böyle yavaş cevap verdiği olabilir.

    ufuk sismanufuk sisman11 aylar önce
  • 9 ileri araçı 160 180 bg beklerdim

    Uğur SadanUğur Sadan11 aylar önce
  • Kardeşim performans bekleyelimmi beklemeyelimmi anladın sen onu

    Serdar TütüncüSerdar Tütüncü11 aylar önce
  • honda kaportasının yüksek hızlarda yamulmadığına dair yeni bir kasa çıkartır bunu da test yapar duyurursa insanların ön yargısını kırabilir.. yoksa kimse gidip parasını çöpe atmaz.

    omega767omega76711 aylar önce
  • Kardeş eleştrimek için eleştirmişsin en azında koltuk soğutma olsa ne demek:) bu aracın segmenti belli:)

    Mert TurkMert Turk11 aylar önce
  • Asıl uçan teneke bu???

    İsmail Yildirimİsmail YildirimYıl önce
  • CİVİC Teki şu aynayı otomatik kararan ayna yapsalar daha güzel olacak o güzel iç tasarımın içine etmiş

    Ismail CevirenIsmail CevirenYıl önce
  • aziz bgeçenki video kaydında göçüklü honda tanıtıyordun. bunda göçük varmı

    Serdar UnarSerdar UnarYıl önce
  • Dsg bir tık değil, on tık da seri olsa istemiyorum, bu en azından sorunsuz.

    POLATPOLATYıl önce
  • Kapılar kağıt gibi, kapatılırken o istenen "TOK" sesi yok.

    POLATPOLATYıl önce
  • Araba frene basınca istop ediyomu

    TUNCAY BEYKOÇTUNCAY BEYKOÇYıl önce
  • Sence honda mi peki megane mi almak istesen hangisini alirsin dicemde sen hondacisin 😁

    Cem DurmazCem DurmazYıl önce
  • Aziz bey 120 ila 130 bin lira civarında civic almak yerine opel insignia grand spor biraz boş paketli daha mantıklı değil mi her ikisinide kıllandınız ne dersiniz ?

    hasan erhasan erYıl önce
  • Kaporta Kendi kendine yamuluyor..2500 Honda Civic kullanıcısı hondayaa dava acti

    Ragip Turan ÇelikRagip Turan ÇelikYıl önce
  • Arkada oturanlar için hiç bir özellik yok at çöpe 50-60 lira fazla verin adam gibi araba binin

    Yücel SarıçalıYücel SarıçalıYıl önce
  • 2009 accord içinden geçer bu aracın

    serkan gursoyserkan gursoyYıl önce
  • s*k*p batırmıssın aracı... Honda nın yerıne olsam dava ederdım senı.. ben bu vıdeodan sonra asla almam mesela.. dusunsenıze mılyarlarca dolarlık ARGE çalışması yapıp yenı bır arac pıyasaya sureceksınız hemde HONDA olarak.. lavugun tekı cıkıp onca yatırımın ıcıne edecek.. tam davalık bır mevzu .. musaade edılmemesı gerek aslında

    Hakan ÇetinHakan ÇetinYıl önce
  • Ön kol dayama daki USB girişi ekrana geliyor Değilmi şarkı falan dinleniyor

    Mert DAĞMert DAĞYıl önce
  • Video özeti:Ben çok seviyorum

    Rıza SoyluRıza SoyluYıl önce
9 İLERİ DİZEL OTOMATİK CİVİC | Honda Civic 1.6 Dizel 9At Test Sürüşü