A Dating Coach Guesses Who's Slept With Whom | Lineup | Cut

For more content, check out our Patreon: www.patreon.com/watchcut
Sponsor this series: bit.ly/2zMPhl9
We know you're here for Lineup, but check out Truth or Drink: The Card Game - cut.com/tod
SUBSCRIBE: bit.ly/CutSubscribe
Watch More Lineup: trvision.net/wow-PLJic7bfGlo3qJcIXUJteaUm_3-3tgQSXw
About Lineup:
A who’s who of awkward assumptions and judgments.
Don't forget to subscribe and follow us!
Official Site: www.cut.com/
Facebook: cut.com/facebook
Twitter: twitter.com/Cut
Instagram: cut.com/instagram
Snapchat: @watchcut
Cut Swag: cut.com/shop
About Cut:
Small questions have powerful effects when they go viral. Cut spreads stories for fun, for serious, and for real- bringing the internet together one awkward moment at a time.
Produced, directed, and edited by cut.com
Want to work with us? cut.com/hiring
Want to be in a video? cut.com/casting
Want to sponsor a video? cut.com/sponsorships
For licensing inquiries: cut.com/licensing
A Dating Coach Guesses Who's Slept With Whom | Lineup | Cut
trvision.net/detail/video-Ywpoj0SS0sk.html
#Cut #Lineup #Challenge
Cut
www.youtube.com/watchcut

Herunterladen

YORUMLAR

  • Follow Cora Boyd on Instagram: instagram.com/thecoraboyd/ Visit Cora's website: www.coraboydcoaching.com/

    CutCutAylar önce
    • damn i need that coach in my life

      alibaba pircealibaba pirce2 gün önce
    • Love her so much!

      Gorgeous girls 24Gorgeous girls 245 gün önce
    • Patch yes. JPn is better

      Itsuki NakamuraItsuki Nakamura5 gün önce
    • Please pair me up😂

      Cara .LCara .L7 gün önce
  • the first and third couple from left are making me jealous

    i know face i don't know namei know face i don't know name23 dakika önce
  • Damn she did good

    Kaylee tvKaylee tv49 dakika önce
  • 😲😲😲she got them all! She is legit

    Sony SwiftSony Swift49 dakika önce
  • Why isn't that coach wearing pants?

    Sarah SueSarah Sue59 dakika önce
  • She did good LOL

    ABC GarageABC GarageSaatler önce
  • i will igonre that she said HOLY DICK cuz she got them all right LMAO

    dang mangdang mangSaatler önce
  • 👏👏👏👏👏

    Zain KhanZain Khan2 saatler önce
  • 4:25 I died!!

    no -graciasno -gracias2 saatler önce
  • Dude it’s amazing that she got them all right, I wonder what the odds are

    Vale ContiVale Conti2 saatler önce
  • good for her she doesnt works as a stylist. she would be homeless by now.

    JinquisJinquis2 saatler önce
  • Lokey I hardcore ship those two girls they make such a good pair

    Imma WeebImma Weeb3 saatler önce
  • i guess her future kid will never have to come out to her in the future. 1:53

    YEAH YUKERSONYEAH YUKERSON3 saatler önce
  • "Your open and outgoing"......mean while his arms are crossed which indicates he's guarded...lol

    Lvu24Lvu244 saatler önce
  • Can there be an another of this episode

    gemy marrygemy marry5 saatler önce
  • This is like the best ending to any video! She got them all right!

    Jaz FlorJaz Flor5 saatler önce
  • 5:13 😂

    Fire GachaFire Gacha5 saatler önce
  • Clearly I need to visit her because geez she is good at this.

    Jalyn BarfieldJalyn Barfield5 saatler önce
  • OMG the coach lady is smoking hawt

    NateNate6 saatler önce
  • This dating coach got a name?

    ComedyManComedyMan7 saatler önce
  • I don’t know why but the girl from the second group with brown hair reminds me of Billie Eilish lmao

    SamzieSamzie7 saatler önce
  • And I oppppp

    Sajad DelawariSajad Delawari7 saatler önce
  • GIVE HER HER OWN SHOW

    Alex DaughtryAlex Daughtry8 saatler önce
  • What a load of BS

    RobBS93RobBS939 saatler önce
  • 1:43 me with my otps

    sophiexoxosophiexoxo9 saatler önce
  • I would smash her

    MizuruMizuru10 saatler önce
  • Wow that's what i called a pro

    Taesa HyungTaesa Hyung10 saatler önce
  • She's definitely Pennywise's sister

    Cristiano BarcelliniCristiano Barcellini11 saatler önce
  • as a lesbian, i can confirm that she is indeed gay. the converse gave her away

    jor-eljor-el11 saatler önce
  • here for that extremely attractive lesbian couple

    Debora ADebora A13 saatler önce
  • I could have done that Coach: Kiss Him :No :They are not sleeping together Shut the fuck up

    Konrad JuulKonrad Juul13 saatler önce
  • she's smart and confident. hot af.

    CateDogeCateDoge13 saatler önce
  • Don’t ever PUT THIS SHIT IN MY RECOMMENDATIONS TRvision!!!

    robbroy1991robbroy199115 saatler önce
  • wow

    Nicole MuhangiNicole Muhangi15 saatler önce
  • omg im shook :o

    BeingTiffanyBeingTiffany15 saatler önce
  • I bet no one expected her to be right.

    Slime In Your AreaSlime In Your Area15 saatler önce
  • 5:13 holy 🍆😂

    Blue eyed EurasianBlue eyed Eurasian15 saatler önce
  • i was waiting for her to get everyone wrong just so i can keep thinking that dating coaches are not a thing but dAmn girl

    sugaforcesugaforce17 saatler önce
  • as a fellow lesbian im saying right now that the brown haired girl is the top

    MayaMooskyMayaMoosky17 saatler önce
  • oh shit she’s so awesome

    Chris ChrossChris Chross17 saatler önce
  • Haha I kind of thought that the guy in the black shirt was gay at one point. But wow, that outcome was amazing.

    Lisa YangLisa Yang18 saatler önce
  • She reminds me of Felicity Smoak

    susie894susie89418 saatler önce
  • 0:23 HER DRESS IS WAY TOO SHORT

    Beando BirbdonBeando Birbdon18 saatler önce
  • Why ain’t she wearing pants ?

    Norsehorse YeboiNorsehorse Yeboi19 saatler önce
  • Is it just me or was this easy to see? Like with any study of behavior you’d be able to match them lmao

    Jesse TerrazasJesse Terrazas20 saatler önce
  • Dating coach seems like a fun person to be around. I mean any girl who shouts "Holy Dick" is wife material.

    TheButtonMash3rTheButtonMash3r20 saatler önce
  • bring her back for another video!!!

    Ashlyn JohnAshlyn John20 saatler önce
  • I want her job 😂

    JukeenoreinJukeenorein21 saatler önce
  • This is my favorite video of this sort!

    Elizabeth PotterElizabeth Potter22 saatler önce
  • Okay but everyone in LA is an actor 😂

    Elizabeth PotterElizabeth Potter23 saatler önce
  • Type of generation we live in thinks it’s okay to sleep around “friends with benefits”

    Sham godSham godGün önce
    • That's been a thing for at least 50 years

      autumnaticautumnatic3 saatler önce
  • Oh it's big brain time

    commander sus Gunnercommander sus GunnerGün önce
  • She is good. I would hire her for consultation, sadly I live in Panama

    Fabiola ViFabiola ViGün önce
  • "Would you sleep with each other again?" "Yeah, absolutely" "Yeah I absolutely want to" HMMKAY, then! We know what happened after this lol

    Khris FowlerKhris FowlerGün önce
  • omfgg

    Duru TaylanDuru TaylanGün önce
  • Best episode ever

    Isabella Di CristanzianoIsabella Di CristanzianoGün önce
  • Omg this was amazing, she’s clearly good at her job

    LaikaLaikaGün önce
  • I laughed so hard! She got them all right you go girl! 🤣😂

    Taylor HeinbaughTaylor HeinbaughGün önce
  • i love her reaction of finding out she got everyone right 🥺😂

    EK YadEK YadGün önce
  • If you have android check out this app i found called easy date. Its so simple to get on there and meet someone

    World TravelerWorld TravelerGün önce
  • First time ever anyone got everything right

    Johannes_.vJohannes_.vGün önce
  • 1:07 blonde girl looks like Riley Reid xD

    jenna mjenna mGün önce
  • This might be the first time ive seen someone get 100% accuracy. good job to her shes really good at this!

    jenna mjenna mGün önce
  • When she got them all right 😂

    taetae llamataetae llamaGün önce
  • Okay time to hire her

    RafukaMillanRafukaMillanGün önce
  • Please do part 2

    Anna MavridisAnna MavridisGün önce
  • Now ya gotta do one where there's two people who are singles to mess with her

    Airen RainAiren RainGün önce
  • Why are you Geh? I’m not gay I’m a man in love with a woman. Then who is Geh?

    Jai HalaiJai HalaiGün önce
  • I wonder if she'd pair me and my husband together 🤔

    3bros inWinter3bros inWinterGün önce
  • OKAY THIS IS EPIC

    kruczycakruczycaGün önce
A Dating Coach Guesses Who's Slept With Whom | Lineup | Cut