AKP nin ÇOĞUNLUKTA OLDUĞU ALİBEYKÖY den ŞAŞIRTICI SEÇİM ANKETİ | YEREL SEÇİM 2019 | Zeyrek

Bize Doğrudan Destek Olmak ve Devamlılığımızı Sağlamak İçin:
www.patreon.com/zeyrek
Bizi buralardan da takip edebilirsiniz:
ABONE OL:trvision.net/nameof-zeyrekofficial
instagram: instagram.com/zeyrek_0/
Facebook: facebook.com/zeyrek00/
Twitter: Zeyrek_00
#Ekremimamoğlu #Binaliyıldırım #Yerelseçim
AKP nin ÇOĞUNLUKTA OLDUĞU ALİBEYKÖY den ŞAŞIRTICI SEÇİM ANKETİ | YEREL SEÇİM 2019 Zeyrek
yerel seçim,yerel seçim anketi,yerel seçim 2019,binali yıldırım,ekrem imamoğlu,zeyrek,cumhurbaşkanı olabilir mi,antrikot musakka,ibb meclisi,tartışma,fener,dolar neden yükseliyor,ysk,100 , sandık görevlisi,sorşturma,t.c. ibaresi,adayınız değişir mi,kavga,üsküdar,esenler,gop,gaziosmanpaşa,eyüp,tuzla,maltepe,beykoz,samandıra,sancaktepe,kağıthane,küçükçekmece,şirinevler,bahçelievler,alibeyköy,

Herunterladen

YORUMLAR

  • Yorum yapardim da Silivri soğuktur şimdi hiç çekilmez

    Arda AlpyörükArda Alpyörük3 aylar önce
  • imamoglu yensin pkk ve yunan bayram eder chpkk satilmis bir hayin Parti

    Sana NeSana Ne3 aylar önce
  • Kör Cahil Bebek 👶 Katili Apo’nun mektubunu okurken sesiniz çıkmıyordu Diyarbakır’da Kürdistan diyen ben diyildim

    Cem AkbasCem Akbas3 aylar önce
  • Kör Cahil Tipinime Bakipta anlamamak zor olsa gerek Güzellikten Bahsediyor ülke Hallaç pamuğuna dönmüş Her şey çok güzel olacak

    Cem AkbasCem Akbas3 aylar önce
  • Binali yildirim in oylarını yalnis yazmışsınız edit yaparken dikkat edin lütfen

    Melisa YavuzMelisa Yavuz3 aylar önce
  • 3.36 daki lacivert tişörtlü şebek arkadaşı geçerken bir sirke bıraksaydınız 😀

    Temha RekebTemha Rekeb3 aylar önce
  • HERŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK. EKREM İMAMOĞLU

    Şermin AslanŞermin Aslan3 aylar önce
  • 17:00 arka plandaki dayıdan çok iyi komedi filmi oyuncusu olur yapımcılara senaristlere duyurulur: D :D :D :D :D

    Emre AydınEmre Aydın3 aylar önce
  • 1:28 nemalanan itlerden. Seçimden sonra bunun adını unutmazlar

    Ali Usta Brezilya'daAli Usta Brezilya'da3 aylar önce
  • Ekrem gelecek HER ŞEY ÇOK KÖTÜ OLACAK çünkü her şey DEREYİ GEÇENE KADAR

    Fast GamerFast Gamer3 aylar önce
  • Arkada poz verenler gelişimini tamamlayamamış canlılar mı?

    Gamze ŞahinGamze Şahin3 aylar önce
  • Tipine baktığımda sadece geri zekalı bir gübre goruyorum yemin ediyorum belediye başkanı adayı olsam böyle geri zekalıların oylarını istemem

    Abdi YıldızAbdi Yıldız3 aylar önce
  • Türkler kamerayı görünce 😎🤣

    Gazel ZimanGazel Ziman3 aylar önce
  • ulan korkmaya basladim iyice fark bir milyonu bulacak galiba.hersey cok guzel olacak

    cimbom 4 yildizcimbom 4 yildiz3 aylar önce
  • Arkadaki gözlüklü zihinsel Özürlü yaşına bak hareketlere bak

    YANLIZADAM ASİLRUHYANLIZADAM ASİLRUH3 aylar önce
  • ALİBEYKÖY DERLER

    ÖMER ÇEVIKÖMER ÇEVIK3 aylar önce
  • Bu bin Ali diyenleri görünce bende imamoglu diyecem yeter artık 🤘🏻🤘🏻🤘🏻🤘🏻🤘🏻🤘🏻

    abdullah şirinyurtabdullah şirinyurt3 aylar önce
  • Ulan imkanınız olsa alayınız chp li belediyelerin yönettiği yerlerde yaşamak istersiniz. Örn. Kadıköy, Bakırköy

    Ömer Faruk DokudanÖmer Faruk Dokudan3 aylar önce
  • 04:46 arkadaki embesilin amacı ne

    Black WhiteBlack White3 aylar önce
  • 01:07 şey mi youtube kanalı mı ? hee iyi :D

    Black WhiteBlack White3 aylar önce
  • .

    eda semizeda semiz3 aylar önce
  • 20.19.mega proje senide ustune oturtur yersin topragi

    Hasan PolatHasan Polat3 aylar önce
  • 12.46.nasil bir kafa ya..

    Hasan PolatHasan Polat3 aylar önce
  • 2.36.Tam bir koyunsun

    Hasan PolatHasan Polat3 aylar önce
  • Verileri Amerika'ya verecekmiş 😁 Amerika seni cigerine kadar biliyor zaten dayı, cehalet başa bela, Allah da belamizi verdi.

    Seyma Celik UmerSeyma Celik Umer3 aylar önce
  • Kaç kisinin kimi seçtiğini videonun kenarında paylaşsanız iyi olur

    Alihan HakkoAlihan Hakko3 aylar önce
    • Videoda sayaçımız mevcut :)

      ZeyrekZeyrek3 aylar önce
  • Nankör adamlar kozmik odayi didik didik ederken de elestiri yapsaydın. kör cahil belediyenin asli görevi nedir önce onu öğren yirmibes yildir. memleketten sattiklarinin yaninda yaptiklari hiç birşey değil

    gulcan gulgulcan gul3 aylar önce
  • Ulan ne eşekler yetisiyor

    Ali AkyuzAli Akyuz3 aylar önce
  • Sakallı adam,ne yemiş ne içmişse kafa yerinde değil 😂 e

    yücel bayraktaryücel bayraktar3 aylar önce
  • BİLALİ TİLDİRİM KENDİNİ SAVUNAMİ YORSA BELEDİYE BAŞKANLİGİ ZATEN YAPAMAZ KENDİNİ SAVUNSUM

    Ahmet KöseoğluAhmet Köseoğlu3 aylar önce
  • Ekrem İmamoğlu ile birlikte herşey çok güzel olacak, gönlümüz sizinle güzel insanlar 💓💓💓

    yücel bayraktaryücel bayraktar3 aylar önce
  • Alibeyköy de İmamoğluna Oy çıkmaz Sebebi Belli Oldu Adam Bir Ayda Şeytanı Yüzünü gösterdi Bizler Hele Alevi Vatandaş lar olarak ELİNE BELİNE DİLİNE SAHİP OLAN Bir Başkanımız Olsun lstiyoruz

    Bursa AntikBursa Antik3 aylar önce
  • EKREM IMAMOGLU YUNANLIYA OYLE DIYOLAR YUNANLILIARDA BIZE ÇOK MERAKLIYDI SU PARASINI DUSURMEYE ONUN ICIN YUNANLI ADAYINI DIS GUCLER DESTEKLIYO DEMI ÇOK MERAKLILAR BIZE BIZI SIMDI BIRLESTIRICI BIR GUC SERGILIYOLAR!!!

    sibel yildizsibel yildiz3 aylar önce
  • Arkadaslar lütfen destek olmak icin en azindan reklamlari sonuna kadar izleyelim. Emege saygi. Sabahtan aksama kadar sokaktalar.

    Berkant GünesBerkant Günes3 aylar önce
  • Bu dinci pezeveng pazar günü mosmor olacak :)))

    OzzyOzzy3 aylar önce
    • Edepli olalalım örnek olalim arkadaşlar

      Necla ÖzyavuzNecla Özyavuz3 aylar önce
  • Eskiden bize yaptıklarını sende onlara yap reis şiir için hapse attıkları gibi kapalı kızları okullara almadıkları gibi oyum binaliye

    MASERATIMASERATI3 aylar önce
  • Biz Ankarada chp den çok memnunuz darısı istanbulun başına.

    biraz da sen anlabiraz da sen anla3 aylar önce
  • 3:46 arkadaki abi napıyon akzmzmxnxlcmxlcmxlclcö

    asd asdasd asd3 aylar önce
  • Beyni yikanmis yelekli adam. Verileri Amerikaya verecekmiş. Sanki Amerika senin her deliğini bilmiyor.

    Granma didGranma did3 aylar önce
  • "Ataturk'u karistirmayalim lutfen" 👌🤜👏

    Al GreenAl Green3 aylar önce
  • Dıj güçlermiş. SAL-AK!!!!!!

    Okyanus MaviOkyanus Mavi3 aylar önce
  • HIRSIZLARA OY VERİN HERŞEY HAK ETTİĞİNİZ GİBİ OLACAK.

    OSMANLI TORUNUOSMANLI TORUNU3 aylar önce
  • Lan su akp seçmenine öyle gülesim geliyor adam belediyenin bilgilerini amerikaya verecekti diyor lan dallama okadar milliyetcisiniz niye tank palet fabrikası satılırken bunları sorgulamiyorsunuz

    YILMAZ YOZGATLIYILMAZ YOZGATLI3 aylar önce
  • Kime oy vereceksin Bak bakayım kime oy veririm Tipim belli olmuyormu Tipik akp secmeni

    YILMAZ YOZGATLIYILMAZ YOZGATLI3 aylar önce
  • Aradan seçiyor kim chp diyorsa onu yayınlıyor kimi kandırıyorsunuz be Yıldırım diyenler 4 tü üstünden 20 kişi yıldırım dedi hiç yükselmedi oyuncu bulup imamoğlu dedirtiyorlar 😃😃

    Zeynep KaralıZeynep Karalı3 aylar önce
  • Seçmenlerin suratına ve konuşmasına bakıp hangi partiye vereceklerini direkt olarak anlıyorum zaten ve bu beni çok sinirlendiriyor. Ya neden eğitim almıyorsunuz hadi madem eğitim almıyorsun niye İstanbul'un geleceğiyle oynuyorsun?

    Nok AbiNok Abi3 aylar önce
  • Alibeykoyluler imamogluna verir.. bir Alibeykoylu olarak...

    Lorin KosedağLorin Kosedağ3 aylar önce
  • kardes 1980 de ihtilal iç kargaşasa vardı onuda biliyonmu?

    Bıldırcın DiyarıBıldırcın Diyarı3 aylar önce
  • Hayatımda bu kadar geri zekalıyı bir arada görmemiştim birisi 😀😀😀😀🙏

    Marcello TaskiranMarcello Taskiran3 aylar önce
  • 6:00 “Imamoglu senin rakibin degilki” olmadigindan eminmisin?

    Ali VeliAli Veli3 aylar önce
  • CIN ALI VE ERDOGAN ARTIK KECILERI KACIRMISLAR

    valex salimovvalex salimov3 aylar önce
  • VAY SIZI KORKAK VE CAHIL GENCLER BOYLE GORUNURKI SIZIN BABALARINIZ ALLAHIN RAHMETINE KAVUSANDA SIDE GEDECEKSINIZ DALINCA MEZARA

    valex salimovvalex salimov3 aylar önce
  • ya bu AKP diyen insanlarin hepsinin mi okur yazarligi yok kara cahil..? ya biraz bir yerlerde okuyun inceleyin..yerel secimlerede Belediye BASKANI secilecek ve kim Hizmet yapacaksa onu sececeksin PARTIYLE ne alaka.. Arkadas kafayi yiyecem ya..

    E GiE Gi3 aylar önce
  • Pembe gömlekli arkadaş çok güzel anlatdı.

    Bora IleriBora Ileri3 aylar önce
  • Arkadaki gozluklu kesin akpli insan bukar geri zekali olabilir akp zihniyeti gormemislik makarna ver oyunu al odun ver odunda oyunu al 10 gb internet ver ne kadar porno izleyen genc varsa oylarini al lafin kisasi turkiyede ne kadar gorgusuz nekadar gerizekali ne kadar piskopat varsa hepsi akpye oyunu verir en cok ta cocuklara tecavuz edenler

    her sey cok guzel olacakher sey cok guzel olacak3 aylar önce
  • Vallahi bu anketör arkadaşlarda iyi sabır var ben olsam bazılarının ağzının üstüne vururum.

    Adem ÖkeliAdem Ökeli3 aylar önce
  • 20:00 şakşakçı nedir nasıl olunur

    VKVK3 aylar önce
  • 3:36 arkadaki deli nabıo lan öyle :)

    ersin arıersin arı3 aylar önce
  • 2.40 hangı partı lıderı daha secılmış degılken Beyaz Saray tarafından kırmızı halıyla karşılandı.Hangı lıdere Yahudi Cesaret Madalyası verıldı .....

    Ercan YilmazErcan Yilmaz3 aylar önce
  • Alıbeykoyde'yız Mahallemız CHP kalesıdır

    Ercan YilmazErcan Yilmaz3 aylar önce
  • Alooo,arkadaşım, sokak röportajı yapanlar, size de mi ayar verdiler,hep birlikte Imamoğlu'nu kim kötülerse dakikalarca konusturuyorsunuz..Yobaz bir memlekette yaşadığımızı unutmayın, Algı yapmayın,...Lütfen...

    Hüseyin AtasoyHüseyin Atasoy3 aylar önce
  • 3:44 Gülmekten Dinleyemedim Amqmskekrkrkrkr

    Growtopia VideolarıGrowtopia Videoları3 aylar önce
    • Kardeşim seri köz getir gözlüklü dayı mütiş flclclflcöflcödlflflvöf

      asd asdasd asd3 aylar önce
  • Cahil 80 li yıllardan bahsediyor.Oysa biz 2000 li yıllardayiz

    Gulcihan KarakayaGulcihan Karakaya3 aylar önce
  • Bu kadar mı insan cahil olur.Birde delikanli gibi konuşmuş muş çok acı

    Gulcihan KarakayaGulcihan Karakaya3 aylar önce
    • Gulcihan Karakaya ,ne cahiller var bu memlekette, sokak repörtajlarini seyrederken, Türklügümden utaniyorum.

      Ali VeliAli Veli3 aylar önce
  • Imamoglu Iyi kotu bes sene baskanlik yapti....Tayyip Erdogan ne yapmisti??

    Anatoliany palaAnatoliany pala3 aylar önce
  • Roportaji yapan Bey Kardesim neden konusmuyorsun??? Adam Imamoglu Yetersiz dir diyor......Sen de buna karsilik Tayyip Erdogan Baskan oldugunda yeterlimiydi??Lutfen sorsaniza oyle konusanlara......

    Anatoliany palaAnatoliany pala3 aylar önce
  • Binalinin geldiği yeri bilip ona hala oy verebiliyosan videonun başındaki gerizekalı abim sen sikilmeye mahkumsun

    Ismail GemiciIsmail Gemici3 aylar önce
  • suratindan kime oy verecegin belli degil ama sozlerinden salak oldugun belli

    Yani HaniYani Hani3 aylar önce
  • Magazin City TRvision sayfa var ordaki binali - İmamoğlu anketine katilin ltfn

    Fenerbahçeli KFenerbahçeli K3 aylar önce
  • 14:25 sonra terorist olmayalim denmek istedi

    AltarinOglu TarkaNAltarinOglu TarkaN3 aylar önce
AKP nin ÇOĞUNLUKTA OLDUĞU ALİBEYKÖY den ŞAŞIRTICI SEÇİM ANKETİ | YEREL SEÇİM 2019 | Zeyrek