Ali Baba Çok Kızgın | Salataya Para YOK

Adana mutfağı nın güzide temsilcilerinden Kebapçı Ali Baba ya gittim tablacı salatası eşiliğinde Adana Kebap ve kuzu lokum kebap yedim . Adana yolu düşenlerin mutlaka uğramasını tavsiye ederim Kebapçı Ali Baba kendisi tezgahının başında eskiden tabla da satıyordu bu kebabını şimdi dükkana geçmiş daha tertipli olmuş. Adana sokak lezzetleri bakımından çok şanslı bir şehir her köşesinde farklı sokak lezzetleri bulabilirsiniz. Adana nın Tablacıları meşhurdur. Fakat Adana ya gittiğiniz de mutlaka tablacı salatası yemenizi öneririm.
İstagram - instagram.com/antalyagurm...
EĞER İZLEMEDİYSENİZ
Antalya da tavuk kanat profesörünü buldum , efsane pişirme teknikleri için tıklayınız.
www.youtube.com/watch?v=us80_...
Antalya da Ütü Tost İzleme İçin Tıklayınız www.youtube.com/watch?v=oH5bk...
Şırdan nedir videomu izlemek için tıklayınız
www.youtube.com/watch?v=7hpDi...
Lokum gibi kabak tatlısı video izlemek için www.youtube.com/watch?v=cMeMv...
Antalya köftesi tarifi videomu izlemek için
www.youtube.com/watch?v=dNqnU...
Antalya Piyazı Videosunu izlemek için www.youtube.com/watch?v=EF7ed...
Adana Böreği Tarifi Videomu İzlemek İçin www.youtube.com/watch?v=NBgJ7...
Facebook - facebook.com/antalyagurmesi
Twitter - twitter.com/antalyagurmesi
Yok böyle birşey
Antalya Gurmesi

#adana #adanasokaklezzetleri #sokaklezzetleri

Herunterladen

YORUMLAR

  • Memleketimi seviyorum 🙏🙏

    Ayhan MortepeAyhan Mortepe3 aylar önce
    • ayho boş yapma izleyenlerin yarısı anana küfür ediyor yarısıda sana

      Enes BuzunoğluEnes Buzunoğlu2 aylar önce
    • Demek ki cekim yapacaksin burada belli oldu. Toplanin adanali antalyali tayfaniz toplu cekim yapin da insanlar rahatlasin. Bikti insanlar ayni yerleri izlemekten.

      oktay kayaoktay kaya2 aylar önce
    • Reis sen her video da zaten memleketini ovuyorsun Burada sal bari

      Rahman KarakayaRahman Karakaya3 aylar önce
    • oo kimleri goruyorum yemek video cekicem diye babasinin yasindaki adamlara emreden egoist surekli lafa karisan 3 kelimesinden 2 si anlasilmayan ayhan gotu burdaymis nasilsin kardes ;)

      hasan sungurhasan sungur3 aylar önce
    • İzmir de cektigin video ya da yorum yaptım burda da yakaladım sen izmir e gelme bir daha saygını takın terbiyeni takın öyle gel benim güzel şehrime kal adanan da izmir e gelme bir daha

      haydar düzenhaydar düzen3 aylar önce
  • Nusretin Birsürü şubesi,Okadar çalışan,Vergisi,Etleri daha güzel yapmak için dinlendiriyor o dinlendirmede et kabuk bağlar ama daha güzel olur kabuğu atılır yani yarısı gider etin daha ne olucak senin etinle o et birmi gerizekalı cahil

    N Y K SN Y K S14 gün önce
  • Dükkanın yanındaki arka taraftaki beyaz merso ali babanın

    Yusuf nadir GençYusuf nadir Genç22 gün önce
  • Dayı gariban sikiyor. 17.5 dürüm nedir la amcık

    vedat bilgevedat bilge23 gün önce
  • Garibana geçirmekten mekan yapmış gavat.

    ghost hunterghost hunter24 gün önce
  • Adanada görebileceğin en KÖTÜ KEBAP .... Kurumuş ne eti olduğu bile belli olmayan bir adana kıyması daha önceden hazırlanmış solmuş rezil iki çeşit salata herkes bilirki adanada kebap böyle olmaz ... Yani "DAYI ÇOK KONUŞUYON AMA BOŞ KONUŞUYON "

    Şahin /// PerformanceŞahin /// Performance28 gün önce
  • Rezilliği,salaşlığı pahalıya yediriyor.Bi kere gittim bi daha asla gitmem. Çok daha güzellerini yarı fiyatına Adana'nın bi çok yerinde yedim Kebabı bi plastik tabağa koysa bari. Re Za Let...

    Alpay TürkünerAlpay Türküner28 gün önce
  • geçen sene 13 liraydı şimdi 25 lira oldu mu

    Attorney AttorneyAttorney Attorney28 gün önce
  • Şu pislikleri cekmeyin gotlerini yıkarlar eldiven takmazlar

    Salak VideokolikSalak Videokolik28 gün önce
  • Adam kafayi yemis yok asgari ücret yok gariban yemegi yok zengin yemegi yok bana aksam corba cikarsa bana yetermis

    Ahmet TozluAhmet Tozlu29 gün önce
  • Gariban savar Ali baba

    Mehmet AtikMehmet AtikAylar önce
  • ulan sanayi diye hijyen olmayacak mi su zekaya bak arkadaş ya sanayi diye adam sicip versin o zaman cahillige bak almanyada oto sanayi de calistim bir ordaki restaurantlari gorseniz buna gitmeye utanirsiniz alissmissiniz drama yapmaya gayet de pis bir mekan

    Banko SelimBanko SelimAylar önce
  • Adam et satiyor ve diyor aksam corbam ciksin yeter,, cok acayib geliyor bana

    felipo bondfelipo bondAylar önce
  • Ali babaa durum 10 tl haa ayik ol

    Tolga SoyluTolga SoyluAylar önce
  • Artik Adana Antep gibi illerde aynı esnaflari gormek sayfaları sıradanlastırıyor mutfağı zengin Adıyaman Diyarbakır gibi illerde var gitmenizi tavsiye ederim.

    NL NLNL NLAylar önce
  • 2:19 ya hasktr tepkilere bak sanki 5 tlden veriyo dürümü ahahahahas Ayrıca Nusret 450 tl’den veriyoda sen kendini neden nusretle kıyaslıyosun gidip ucuza veren adamlarla kıyasla kendini sanki herkes 450 tlye satıyo

    Kansız VampirKansız VampirAylar önce
  • Burdan nusrete sesleniyorum:):)):) sor bakalım nusretin bu kanalın varlığından haberi var mı

    Hali HünerliHali HünerliAylar önce
  • Adam bozuk kaset gibi saplantı yapmış amk el kadar et 450 TL yaw asgari ücret kaç lira :)

    Muhammed UnalMuhammed UnalAylar önce
  • Sen de iyi alışdin adanaya bari farkli yerlere git aynı yerlerde geziyonuz

    elbet birgünelbet birgünAylar önce
  • Ayran yokmu cimri amk

    Murat FigenMurat FigenAylar önce
  • Bu at hırsızlarına belediye müsade etmemeli. Gıdada denetim olmalı.insanların sağlığı ile oynuyorlar. Ama maalesef bizim memleketimizde insan hayatı çok ucuz. Yazık gerçekten

    Mutlu JaponyaMutlu JaponyaAylar önce
  • Adanada kepap yenmez

    Samet OzturklerSamet OzturklerAylar önce
  • Dayı götū versen NUSRET gibi olamazsın cok bos konusuyosun tutturdun bi gariban amk NUSRET hiç değilse yabanci zenginlere ayari veriyor sen fakirleri eziyon onu napcaz dayiiiiiii ?

    Ufuk dalgıcUfuk dalgıcAylar önce
  • Gene açlığım tavan yaptı

    Ekrem HepgülnarEkrem HepgülnarAylar önce
  • Abi ağzına yüreğine sağlık

    Ekrem HepgülnarEkrem HepgülnarAylar önce
  • tamam boku çıktı ilkteki samimiyeti kaybetti ülkedede.ne kadar boş kişı varsa hepsi gurmeci olmuş onuda anladık.

    Can KalenderCan KalenderAylar önce
  • 160 gram 25 tl nusrette yediğin et 450 gram 450 milyonda değil meşhur olmadan önce 120tlye steak 100 liraya 260 gram lokum veriyordu - bu adamın kirası yok nusret kadar bikere hadi onu geçtim nusrette yediğin et marketten aldığınla bir değil özel kesiliyor ve dry aged olduğu için 20-25 gün dinlendiriliyor bu adamın tek yaptığı eti şişe dizmek.

    Ares umut PrevaziAres umut PrevaziAylar önce
  • Her gelen youtuber adamı gazlayıp beleşe karnını doyurup gidiyor

    TErhanTErhanAylar önce
  • Sanki Nusret-e zorla götürüyorlar gitmesinler amk gidende asgari ücreti degildir tabiki maaşı

    Taha EvciTaha EvciAylar önce
  • ya he nusrete kafa tutuyor aynen hemen havalara gırıyorlar yahu

    ömer ahmet aslanömer ahmet aslanAylar önce
  • Memleketin babası,

    Bozkurt_Şamil BozkurtBozkurt_Şamil BozkurtAylar önce
  • sabahtan beri yok Allahsız yok Kitapsız i, ulan kim gariban edebiyati yapıyorrsa vatandaşı siker emin olun, internette bu hıyar ile ilgii 100 lerce yorum var okuyun anlarsınız

    Onur CanOnur CanAylar önce
  • Mutfağın rezaletine tahtanin pisliğine bi bak ya bu kadar da olmaz bari kameraya almayin..

    Murat ÖzMurat ÖzAylar önce
  • Bu herif tam bir duduk ve herseyiyle tam bir arabesk,itici hijyen yoksunu gitmeyin yemeyin Bende biraktigi intiba bu..

    Yildirim TYildirim TAylar önce
  • 5 lira ya satacak hali yok adamın kebap yapıyor et emek var boş yorum yapmayın

    yavuz mutluyavuz mutluAylar önce
  • Bizim insanimiz kıskanç biraz da objektif olun kardeşim ideal fiyat işte salatasi filan da bol

    Mehmet YücelMehmet YücelAylar önce
  • Halk çocuğu Ali babaya selamlar 😀👏

    FENERBAHÇE ULTRASFENERBAHÇE ULTRASAylar önce
  • ADANA. DA TAVUK DÜRÜM OLMUŞ 8.9. 1O.TL KEBABI 17 YE VERMIİŞ COKMU GÖTOŞLAR.

    Gafur ÇılgınGafur ÇılgınAylar önce
  • Bizim eskisehir de bir kebap ayran 5 çeşit ezme salata 35 lira

    Berkay sezginBerkay sezgin2 aylar önce
  • Ali babayı beğendim natürel bir yapısı var . Esenkalın . Yolum düşer mi bilmiyorum ama candan sevecen birisi . 👍

    Deniz OzserttasDeniz Ozserttas2 aylar önce
  • adana piyasanına göre ucuz değil sadece satandart %80 ile 90'nında fiat aynıdır ucuz olması için versinler 160 gram eti 15 tl işde o zaman ucuz olur .....bu fiatlar sadece normal liste fiatıdır ...

    ömer gülömer gül2 aylar önce
  • Yediği her yemeğe güzel diyen herkes gurme olabiliyor demek ki

    Eren ErenEren Eren2 aylar önce
  • Ben 28 tl ye en kralini yiyorum mersin de birde durumde degil

    Ahmet ŞahinAhmet Şahin2 aylar önce
  • Ağzı çok laf yapan gariban edebiyatı yapan gösteriş için namaz kılan bu götlerden bıktık göt garibanmış bilmem neymiş adam olun sömürüyor göt milleti

    yarı yarıyayarı yarıya2 aylar önce
  • dayi sen nusretin sefinin yaninda anca ciraklik yaparsin

    KmL KmLKmL KmL2 aylar önce
  • Arkadaşlar tamam dayinin tavırlar pek hoş değil ama fiyatlarin 17 20 araliklarinda olmasi çok normal değil mi sizce de ? Et piyasasından haberiniz vardır diye düşünüyorum. Bi de şu da var şimdi bugün cebinde 100 tl olması zenginlik belirtisi değil artık günümüz şartlarında. Önceden olsa tamam doğru ama şimdi her sey çok değişmiş.

    Orhun42Orhun422 aylar önce
  • Hehe sen cok istahli anlatiyorsun reklam yapmiyorsun tabiiiii ya nusret kim sen kim yau sacmalama kiskanma kendi isine bak kebapci abi yakismiyor sana sen kiendi isine bak adam tutturmus dünyaya satiyor sanane ya nusret ayip

    JZ JZJZ JZ2 aylar önce
  • kebabp güzel olabilir ama bana pahalı geldi ben kcoaelideyim bizim burda bi kebapçı var yer 10 numara çok hijyenik tavuk şiş 7 tl adana kebap 10 tl 10 numara mekan

    BALKANBALKAN2 aylar önce
  • Nusret bu eti yapamazmi kusura bakmada.kardes sen benim yarrami ye bu adam.o eti satabilse oda 400 tl ye satsin nusret satiyor herkes kendi.ekmeyine baksin sen tikanicagina git bi bak bakayim nusretin hayat hikayesine

    BACI KATLEDENBACI KATLEDEN2 aylar önce
  • Çamur at izi kalsın. Reklamın iyisi kötüsü olmaz. Nusret sayesinde pirim yaptın. Yeni dükkana geçtin fiyatlara zam yaptın millete geçirdin.

    ceyhun aksoyceyhun aksoy2 aylar önce
  • Sesinde güzel değil

    Ali ValiAli Vali2 aylar önce
  • adam doğru söylüyor bu ülke adam olmaz sikilen zengin götü yalayanlar sikilin bu memleketin pili bitmiş diyor ya kancıktan kepab olmaz anlayana ...............................................

    pirireis4545 yamatopirireis4545 yamato2 aylar önce
  • *-Ali baba nasılsın?* *+Garibanım, fakirim*

    irmik helvasiirmik helvasi2 aylar önce
  • 25 tl fazla bence, Biz finallerden sonra 6 arkadaş kebap yemeye gittik memlekete gitmeden son kez toplanalım diye, 6 kişi ikişer tane adana yedik yanına ayra kola vs vs. Hesap ödemeye gittik adam adanaların parasını aldı 120 tl içecekleri almadı adanalarda 10 tlye gelmiş oldu ama lezzeti çok iyiydi, şimdi 25 duyunca garip oldum.

    umursamaz tavırumursamaz tavır2 aylar önce
  • Merhaba,Nusret yabancilara tanitir turk mutfakini.

    Gyunduz SafarovGyunduz Safarov2 aylar önce
  • Lan KIYMA çeker salak 160 gram olan et olur sana 120 130 gram kazıkçı ali dayı

    BARIŞ CAN BAKAYBARIŞ CAN BAKAY2 aylar önce
  • 17.5 diyor porsiyon 25 lira saten amk

    BARIŞ CAN BAKAYBARIŞ CAN BAKAY2 aylar önce
  • TAM ÜÇKKAATCI ULAN ISTANBULDA EN KRAL YERDE DURUM YERSIN 17.5 A DAHA SADE YERLERDE 13 . 15 TL MEKANDA HIJYEN NAMINA BISEY YOK

    RAMAZAN YETGİNRAMAZAN YETGİN2 aylar önce
  • Zenginin malı zürtün çenesini yorarmış mal müşteriye satılır diyr bir laf var serbest piyasa o yüzden saygı duymak gerek ki bir topluma hitab ediyorsun murat abi senin böyle yapman izliyecilerin arasında kötü yorumlanır

    Hasan AslanHasan Aslan2 aylar önce
  • Diyarbakır da daha ucuz

    İshak Özyaramışİshak Özyaramış2 aylar önce
  • Ben gerçekten ucuz sanmıştım bizimburda Adana dürüm 15 tl

    İlhan Kızılyarİlhan Kızılyar2 aylar önce
  • Murat atay:Sen napion ali dayi Ali dayi:gariban sikiyorum

    Ozzy33 TokOzzy33 Tok2 aylar önce
  • Konyadayım Öğrenciyim Tırnaklı pide Arası Adana Dürüm 10 tl Gaye’tte lezzetli 17.5 ‘a Döner mi olur Gariban Gariban deme Boşuna... Murat Atay sende baya sallıyorsun Nusret gelsin yesin yapamaz diye Bırakın İnsanlar üzerinden pirim yapmayı..

    Erhan AvaraErhan Avara2 aylar önce
  • Allahsız Nusret Yutturuyorlar Gariban

    Jacques ReverdiJacques Reverdi2 aylar önce
  • Asgari ücret 2020 tl Yevmiye 67tl ali babanin çiftliğinde en ucuz yemek 17.5 tl gariban gelmez baba sana anteikot 1 kg alirim ben yemiyemle ailecek yeriz ..

    нет выходанет выхода2 aylar önce
  • Babacığım esnaflik veya ticaret yapman seni doğru söylemekten uzaklastirmis. Eski samimiyetin kalmamis

    нет выходанет выхода2 aylar önce
  • Ulan istanbulda dürüm 14 lira aq

    Gökhan AltürkGökhan Altürk2 aylar önce
    • Gökhan Altürk bizim burda Adana dürüm 7 tl amk

      Burak MercanBurak Mercan2 aylar önce
  • Sizene nusretten yav

    Faruk UrfaFaruk Urfa2 aylar önce
  • Tam bir sahtekarsın sen gariban edebiyatından başka bir şey yok sen nusretin tırnağı olamassın

    Fatih SenkalFatih Senkal2 aylar önce
  • Nusret Zengini Sende Garibanı Anladın sen Ali Baba =)

    Gökhan KOÇELGökhan KOÇEL2 aylar önce
Ali Baba Çok Kızgın | Salataya Para YOK