Alo Merkez 143 Zafer - v1 (Efsane)

20.03.2016 Beyaz Futbol'dan
Gündem: 143 Zafer

Herunterladen

görünümler
1,890,383

YORUMLAR

  • kaç yaşında adamlar şebeklil peşinde biraz saygınız olsun tıoplumaa bu kadar da alaycı olmayın ya

    Sercan önalSercan önal5 gün önce
  • GALATASARAYLIYIM AMA AHMET ÇAKAR HAKLI VE GAYET GÜZEL KOYDU.

    MrJemMrJem5 gün önce
  • evet çocuk

    Taha Furkan KüçükTaha Furkan Küçük6 gün önce
  • 5:20 Ertem Şener ve ekibi kasıtlı olarak adamın sesini kısıyorlar ki, önceden kurguladıkları 143 Zafer espirisi için ortam hazırlansın. Zafer 143 iq-lü biri olsaydı bu tufaya düşmezdi. Ne yazık ki, sadece İQ yetmiyor işte. Kazığı yiyince 70 iq adam bile geçire biliyor.

    Vuqar MemmedovVuqar Memmedov7 gün önce
  • Bu videodan sonra yine anladımki fenerbahce türkiyenin en profesyonel kulübü

    30 cm30 cm7 gün önce
  • 2019 Hala İzliyenler +1

    Selam SisisSelam Sisis8 gün önce
  • Şimdi Fenerbahçe zor durumda Fenerbahçe taraftarlardan para aliyorsunuz ayip bee utanin sizde Ahmet Cakar 😉

    Zubeyir KERVANCIZubeyir KERVANCI11 gün önce
  • ahmet çakarla hayatta laf ebeliği yapamazsınız,yaparsanız g...t olur oturursunuz

    enes durmuşenes durmuş12 gün önce
  • Bu Amk Ahmet Cakari hakem olarak ne Başarıya imza atmış bilen varmı ?? Olum bu ülke yobaz gavatların çene yapabileceği oyun parkı olmuş yazık !!

    ErmeErme13 gün önce
  • Hayatta en korkulacak adam tipidir Ahmet çakar. Kendini akıllı sanmasının sebep oldugu patavatsızlık ve saygısız tavırları , kiminle konustugunu kimleri ve neyi temsil ettiğini görmemesini sağlayan kibri ...Adam gibi karşısında haklı oldugun bir konuyu bile savunamazsın böyle insanların.. Öyle salak öyle yersiz 2 kelimeye takılırlar ki konuyu uzatıp asıl olan meseleye genel saygısızlığa gelemezsin bile .. Heleki yanına bu ortamda ki gibi şakşakcı diye tabir edilen , yine kendilerince belli mevkilere gelmiş televizyon yüzü olmuş ama kaliteden uzak kalmış bu insanlar gelince .... Yersiz gülmeler ve saygısız tavırların en babasıyla karşılaşırsın.. neyse sonuc olarak adamı dinleyip baya bi taşşak gecmişler.. bunları adam yerine koyup kongreye taşıman hata .. bunlar sene boyu havlar .. bikini giyerm yok aman halısahada oynatmam .. vs vs susmazlar ;) Bunlara gülüp geçeçeksin

    KonuralpKonuralp14 gün önce
  • 7:30 hocam ben bilmem ne cocugumuyum hahahaha

    AşıkbirgencAşıkbirgenc14 gün önce
  • ellikere izledim yine bıkmadım sinirlendiğimde bu videoyu izliyorum ilaç gibi geliyor :)

    SiS SiSSiS SiS17 gün önce
  • vatan haini ergenekonda atip tutap ayyas serefsiz rasime gülen insanlar bu ülkenin sirtina yük

    can kaymakcan kaymak17 gün önce
  • Adam efendiliği ile hepsini skti attı. Adamsın zafer abi.

    Fırat ÖzdemirFırat Özdemir18 gün önce
  • 5 30 dan sonra ertem baslatiyo o kahkayi bastiiriken cikan ops diye ses varya

    Brdy SyyrBrdy Syyr19 gün önce
  • 5:30 sfklşalkfsalkfklsaflksa

    Tunahan AslanTunahan Aslan19 gün önce
  • 6:59 Ertem ver diyor, sonra tekrar müzügü verelim mi diye soruyorlar ve ertem evet diyor kafasi ile onayliyor, ali ertem sener saf gorunuyorsun ama reyting icin ortaligin karismasini o kadar istiyorsun ki

    Trap SoldiersTrap Soldiers20 gün önce
  • Dardagdadddgfaaadfssddttd

    Emre FfEmre Ff21 gün önce
  • Jigsaw müziği koymak nedir ya

    Umut Can URGUNUmut Can URGUN21 gün önce
  • Top mop

    KEREM KESKİNKEREM KESKİN22 gün önce
  • Adamın beyin loblarını yakıp geri evine gönderdiler amk

    Endoplazmik redkulmEndoplazmik redkulm23 gün önce
  • Televizyon tarihinin en iyi taşşağı olabilir 😁

    Samet AtagSamet Atag23 gün önce
  • Yalnız Zafer Bey Ahmet Çakarın taklidini ne güzel yapıyor

    Ahmet BeyaztaşAhmet Beyaztaş23 gün önce
  • gul gul oldm amk

    Tufan TuncerTufan Tuncer23 gün önce
  • Rok: hocam ben bilmem ne cocugu muyum herkes bir sey cocugu dnjdhxcuchchc

    baran çelikbaran çelik24 gün önce
  • Aslan ormanların kralıdır

    mimo canmimo can24 gün önce
  • serefsiz kimin oldugu abacik ortada. senin o kelinin …. ahmet. besiktas cocugu mu ne cocugu bilemedim simdik.

    C CC C25 gün önce
  • Ahmet cakar bok tasakmis Fatih Terim karşisında gordük ne oldugu jebeb2bbeb

    Burak KınıkBurak Kınık25 gün önce
  • 143 Zaferi 143 posta siktiler asdfasdfaddffff Ahmet Çakar git duş al 143 Zafer diyor asdfsddfasdf

    Muzo BulanıkMuzo Bulanık26 gün önce
  • uctane kloun oturmus bu kanal

    Mejdin ZulkyarovMejdin Zulkyarov26 gün önce
  • Ulan yıllardır aynı şeye gülüyorum

    İnsan Oğluİnsan Oğlu27 gün önce
  • Ahmet çakarla münazaraya girilmez amk adamın kelime haznesi çok iyi tam avukat olacak bir insan

    Cevher şanlıCevher şanlı27 gün önce
  • Her akşam bir doz alıp stres atıyorum Ahmet hoca alem adamsın ya

    SiS SiSSiS SiS27 gün önce
  • 6.32 ertem nasıl gülüyor aq wqqwqwwqwqwqqw

    Mehmet TurgutMehmet Turgut28 gün önce
  • OLUM HARIKA AMK 143 ZAFER XKSLSLSLSLLS

    nebu lanebu la28 gün önce
  • Şu seviyeye bak mk insan değil bunlar.

    osman Kuşosman Kuş29 gün önce
  • sıvacı erto hem yapma diyorsun ama bir o kadar da yapmasını istiyorsun : )

    ahmet küçükahmet küçükAylar önce
  • 143 ZAFEER 143 ZAFEER 143 ZAFEER

    Rasim Ozan KütahyalıRasim Ozan KütahyalıAylar önce
  • ONUN ÇOCUĞU AHMET ÇAKAR

    olgun çakırolgun çakırAylar önce
  • serefsizler sinan engin haric haric

    salim avcisalim avciAylar önce
  • Bileziki 143 Zafer’e geçirmişler 🤣🤣

    Orhan ÖzkaynakOrhan ÖzkaynakAylar önce
  • Ayki ne amıakoyim

    Halilcan SapHalilcan SapAylar önce
  • Beyler kıymetini bilmedik ama bu manyak çakarın hakkından yine başka bi manyak adnan geliyordu be

    Serhat AkgünSerhat AkgünAylar önce
  • 'şunu bil, GS genelkurulu üyelerinin ortalama iq'si senin ki gibiyse, 143, Galatasaray kendini daha 143 yıl boyunca toparlayamaz' Ahmet Çakar. Vay arkadaş, al bire bir koy kurtlar vadisinin ilk bölümlerine

    Ersin KartogluErsin KartogluAylar önce
  • 143 Zafer Merkez konuşuyor Bir Daha Yanlış Yaparsan ağzına Biber sürerim xncnxnbchxhdhchchc

    Anil Erkan ZenginAnil Erkan ZenginAylar önce
  • 5:31ertem içinə sicti

    Doo cavidDoo cavidAylar önce
  • Yıl oldu 2019 rasim gitti ama hala bunu izlerken gülmekten karnım ağrıyo !!!! Anadolulu gençlerin kaymaya hakkı yokmu ertemmm

    Abdurrezak KerimAbdurrezak KerimAylar önce
  • 143 Zafeeeer 143 Zafeeeer

    Mecnun ÇınarMecnun ÇınarAylar önce
  • Top diyo p*ç rasim ddsfagdjdhdkjgjs

    Efe YılmazEfe YılmazAylar önce
  • 10:52 Geri vites Ahmet Geri Vites Ahmet Geri Vites Ahmet şpdlşkdşlkdşkdşdkşdkd .D

    Vangelle CapsVangelle CapsAylar önce
  • YAW WİDBWKSBJWBSJWBSJSBSJDBWJSBNE RASİM E BİTİYORUM ABİ YA

    SEKØ VEVØSEKØ VEVØAylar önce
  • Bu Ahmet çakar kadar kalitesiz gevşek bir insan yok. Herkesle dalga geçiyor. Bu yaşına kadar her halde aynaya bakmamış. Maymunlara kurban olsun

    İcat Ezerİcat EzerAylar önce
  • ROOOOK Picligin vücut bulmuş halisin HAHAHAHAHAHAHAHA.

    E VE VAylar önce
  • 120 gün bedavaya Bahçelievler fizik tedavi hastanesinde bedavaya çalıştım. ORADAKİ HERKES CHPLİYDİ. ÜSTELİK ÇOĞU DA KPSSSİZ MEMUR OLMUŞ. DEMEM O Kİ AK PARTİ HALA MUKTEDİR DEĞİL. HER YERDE CHPLİLER KADROLAŞIYOR. YAZIKLAR OLSUN.

    baykut candemirbaykut candemirAylar önce
  • Haylen guluyom

    Nazif YayanNazif YayanAylar önce
  • Ne sebep olursa olsun ben olsaydım kendimle bu kadar fazla taşşak geçirtmezdim canlı yayında anasına avradına kızına sülalesine giydirirdim bu ne lan düşmanmı bu adam

    Tony StarkTony StarkAylar önce
  • Rasim: hocam ben bilmem ne çocuğumuyum benide söyle ĞWÜPEĞÜELE ĞCÖWIDĞŞDKEPDMDLSÇNDKDSKAĞWŞWEÜEĞ

    NarcosNarcosAylar önce
  • Aslan dünyanın en şerefsiz hayvanıdır. Yoruma bak 😂😂😂

    ZaBaNdaSZaBaNdaSAylar önce
  • Bu adamlar harbi kimseden korkmuyor ağzına geleni söylüyorlar

    hakan khanhakan khanAylar önce
  • Mahkeme de onlardan yana, aslanın şerefsiz olmadığını ispat et derler bana. Efsane :D

    GöK BöRü cCcGöK BöRü cCcAylar önce
    • GöK BöRü cCc bacinin agzina dölümü fiskirtayim

      Ricardo QuaresmaRicardo QuaresmaAylar önce
  • 3:54 UUUUUUU :D

    Tolga AtarTolga AtarAylar önce
  • 143 zafer 3:26 televizyonunuz kapanır dedikten sonra Ahmet hocanın bakışı bitin oğlum sen 😂😂😂😂😂

    Ferdi KocerFerdi KocerAylar önce
  • Sen kim oluyorsun da Ahmet Çakar la sidik yarışına giriyorsun .adam seni senin lafinla sikti yerin dibine soktu. helal olsun Ahmet Çakar

    Ömer ErcanÖmer ErcanAylar önce
  • Bu program kadar saçma sapan ve seviyesizce bir program görmedim ki kişilikleri ortada rasim in kovulma sebebi ortada toplumun önüne böyle kişiliksizleri koyup show yaptırmak ve bundan rant sağlamak ahmakçadır Türkçenin kelime kullanımını argo ile birleştirip seviyesizce konuşan bu insanların yeri toplum önü değildir yalnızca arkadaş ortamında konuşulacak bir dil ve üstüne laubalilik katılarak yapılan bu konuşmalar Türk toplumunun nasıl kişilik ve ahlak yönünden çukura düştüğünün yalnızca bir göstergesidir

    Mehmet BayanbaşMehmet BayanbaşAylar önce
  • hattamı zafer abi :D:D:D

    Metin TopçuMetin TopçuAylar önce
  • Noldu rasim yarragi yedi ,ahmet de yer sonra

    Hüseyin kardesHüseyin kardesAylar önce
  • oglum ajajajsjsjsjsdhdhjddjcjdjd. Zaferin ebesini.... ahmetle rok neyapdniz be ajsjsjsjs

    Aydan S-vaAydan S-vaAylar önce
  • Zafer bey 143 iqsa Ahmet Çakar 253 tür. Türkiye TV tarihinin en zeki en hazır cevap insanlarından birisidir Ahmet Çakar.

    Robb StarkRobb StarkAylar önce
  • 06:30 rasim arkada haykırıyor jdjdjd

    süleyman bozkurtsüleyman bozkurtAylar önce
  • geri vites ahmet geri vites ahmet

    Media GünlüğüMedia GünlüğüAylar önce
Alo Merkez 143 Zafer - v1 (Efsane)