Amerika'da Ducati Servisi: Ducati Monster 1200R'ı Geri Çağırdılar

Herkese merhaba, bugün sizleri Ducati satış mağazası ve servisine götüreceğim. Arkadaşım Emin'in Ducati Panigale Monster 1200R motorunu servis geri çağırmış. Fren balatasındaki bir parçadan dolayı. Hem servisi gösterelim hem de yeni modellere biraz göz atalım. Keyifli seyirler :)
ABONE OL VİDEOLARDAN HABERDAR OL :) goo.gl/nZKf6t
İlkay ZAMAN Uygulaması Apple Store: izl.sn/c36grz
İlkay ZAMAN Uygulaması Android Google Play: izl.sn/9z7f7d
Sosyal Medyada Beni Takip Edin:
Instagram: instagram.com/ilkayzaman
Facebook: facebook.com/ilkayzamanofficial
Twitter: twitter.com/ilkayzaman
TRvision: trvision.net/nameof-ilkayzaman
YouNow: www.younow.com/ilkayzaman

Herunterladen

görünümler
63,995

YORUMLAR

  • Şuan 500.000 TL

    Yiğit ŞahinYiğit Şahin5 aylar önce
  • Arkadaş ''eeee''yerine susup tane tane konuşsa daha eeee-yi olardı😆

    İsmi L.Dİsmi L.D8 aylar önce
  • Abi bir motor al

    mustafa 37mustafa 37Yıl önce
  • Abi herşey bir yana gözlüğünde şekilmiş güzel günlerde kullan. 😀😀

    Mustafa AĞABEYOĞLUMustafa AĞABEYOĞLUYıl önce
  • aq sesi oyun portalın abbisi gibi geliyor

    Ertuğrul TürkmanErtuğrul TürkmanYıl önce
  • İlkay abimize bi harley yakışır be 😆

    Deniz G.Deniz G.Yıl önce
  • İlkay abi adamı rahat bırak öyle konsantre oluyor :)

    İlker Şengünİlker ŞengünYıl önce
  • Türkiye'de Ducati yok

    Berkay BerkayBerkay BerkayYıl önce
  • İlkay TİME

    Fatal HazardFatal HazardYıl önce
  • İlkay abi restaurant konsepti olarak Hooters videosuda bekliyoruz abi lütfen!

    Onur KorkmazOnur KorkmazYıl önce
  • MURAT ÖZÜN

    Aytekin YetginAytekin YetginYıl önce
  • Reyizzz Amerika ya giden ilk ucaga gizlice sızıp yaşayasım geldi mk adamların hepsi mi zengin olur bu nedir

    Tolga TıkırTolga TıkırYıl önce
  • Abi o motor Türkiye de 196.000tl

    Yiğitcem OyundaYiğitcem OyundaYıl önce
  • Motora AT dedi ya qwrsxfgckjkvmsed

    TrendimoTrendimoYıl önce
  • nice very big cat

    Cengiz DemirtaşCengiz DemirtaşYıl önce
  • Motor al bro

    [Mrh] Mete Recep[Mrh] Mete RecepYıl önce
  • Yemek Videolari gelsin

    Can CanCan CanYıl önce
  • Ilkay abi bentley veya mercedes jada bir araba markasinin videos sunu yapsana eskiler gibi lütfen

    Jujokto 35Jujokto 35Yıl önce
  • İlkay abi bayadır video atmiyosun ya senin videolarını izleyince nasıl bittiğini anlamıyoruz valla severek takip ediyoruz seni sevgiler saygılar bizi videosuz bırakma abi ☺

    Muhammed SürerMuhammed SürerYıl önce
  • "Haftalık Z Raporu" videosu bekleyen arkadaşlar beğeneilir mi?

    Emre YardımEmre YardımYıl önce
  • bizi iyi düdüklüyorlar ha

    Tunahan YILDIZTunahan YILDIZYıl önce
  • Abi iyi günler oradaki giysi fiyatlarıyla ilgili ve en ucuz evlerden başlayarak en pahalı evlere kadar seri videosu çeker misin

    AX NCAX NCYıl önce
  • Ducati hakkında hiçbir şey bilmediğinizi öğrendim.

    Ertan ÖztürkErtan ÖztürkYıl önce
    • Ducati hakkında bilgi verememek...

      Ertan ÖztürkErtan ÖztürkYıl önce
  • ilkay başkan bir de bu çizgi romancılara bir baksan amerika da meşhurmuş

    Ceyhun ErtanCeyhun ErtanYıl önce
  • ilkay son zamanlarda pek video atmiyorsun hayirdir

    Canis LupusCanis LupusYıl önce
  • İlkay abi rezvani tank videosu çeker misin hiç türkçe kaynak yok.

    MorlMorlYıl önce
  • Abi açıklamayı yanlış yazmışsın panigale monster 1200r değil

    Mert AkıncıMert AkıncıYıl önce
  • bunlar da para var. motora dair hiçbir şey yok

    hilmihilmiYıl önce
  • gezme video cekermisin abi seni ozledik

    Anil HosgurAnil HosgurYıl önce
  • Abi o ducati v4 şimdi 275.000 e satiliyo

    Deniz GozenDeniz GozenYıl önce
  • Panigale v4s 37000 euro idi korlasda hatırladığım kadarıyla

    Cenk AlbayrakCenk AlbayrakYıl önce
  • Laguna Seca'yı bilmeyen motorcu mu olur ;)

    Oskar SchindlerOskar SchindlerYıl önce
  • kendine yeni bi araba alıp videosunu çekermisin :)

    Fuat GÜLTEKİNFuat GÜLTEKİNYıl önce
  • yanlış bilgi vermeyin 2015 sonrası bütün Harley'lerde ABS var !

    U. CELİKU. CELİKYıl önce
  • TEŞEKKÜR EDERİZ ÇOK İYİ BİR VLOG OLMUŞ HER ZAMANKİ GİBİ MOTOR ZEHRİNİ BİZLERDE ALMAYA BAŞLADIK HADİ BAAAALIM

    sefa kayasefa kayaYıl önce
  • motorsiklet riskli bir arac

    cevher ünsalcevher ünsalYıl önce
  • İlkay bey videonun ilk başındaki motor Türkiye'de yok ama eğer getirirsen 370000-728000 arası değişiyor

    Mustafa Can DEMİRMustafa Can DEMİRYıl önce
  • Z RAPORU

    Reis ErdemReis ErdemYıl önce
  • KRAL YİNE VİDEO ATMIŞ 👍🏻😎

    H.Atakan YıldırımH.Atakan YıldırımYıl önce
  • Abi daha çok araba videosu pazar gezecük😂

    alper kayaalper kayaYıl önce
  • Skoda bayisine gidermisin biz burda octavia yi 160.000 ₺ tl ye aldik cok merak ediyorum orada nasil

    HüseyinHüseyinYıl önce
    • Skoda-Reno-Seat vs. Amerika'da yok.

      Emre YardımEmre YardımYıl önce
  • Iıııııııııııııııııım sevgiler :D

    Erkut KılıçarslanErkut KılıçarslanYıl önce
  • GOP

    Selim ŞenerSelim ŞenerYıl önce
  • İlkay üstadım videoları biraz arttır bee

    Arda KayaArda KayaYıl önce
  • Ilkay bey Nasaya gider misiniz ordan da cekim istiyoruz

    Erhan xzelErhan xzelYıl önce
  • Güzel abimiz saat markalarındanda bir vidyo yapsanız çok süper olar

    Asim MizeliyevAsim MizeliyevYıl önce
  • abi ne var sanki o güzlükleri bana göndersen . :(

    Rss 06Rss 06Yıl önce
  • Abi Amerika’nın hangi eyaletinde yaşıyorsun

    nebak ionnebak ionYıl önce
  • Abi kayserili olduğun çok belli

    CosQCosQYıl önce
  • Adam superbike motoruna Ducati' nin motogp motoru dedi. Kariştirdi heraldedhdhdjdjd

    Oğulcan AteşOğulcan AteşYıl önce
  • Abi adamı rahat bırak böyle daha çekici :D

    İbrahim Çekinİbrahim ÇekinYıl önce
  • Bizim Mercedes ide çağırdılar abi cam lar değişdi

    emir baZZganemir baZZganYıl önce
  • Vay be orada da mı ramada varmış

    emir baZZganemir baZZganYıl önce
  • Ilkay abi be artık sende al bir motor yakışır abime ama öyle kötüsünden deyil haa löpünden, bi kalbini alırım abi :))

    Tuna ÇETİNKAYATuna ÇETİNKAYAYıl önce
  • Abi pikanya videosu istiyoruz ! :)

    Samed KaraogluSamed KaraogluYıl önce
  • Baba mangali unutma yap bir mangal

    Hakan KaraHakan KaraYıl önce
  • Abi spor araba çeke bilirmisin

    cihat kırıközcihat kırıközYıl önce
  • Panigale V4 Türkiyemizde 49.900 euro' cuk :) :) :) ... 268,139,15 Türk lirası , vergi ruhsat plaka derken 270.000. oldumu :D Yani asgari ücretin 169 katı :D :) 169 ay (14 Yıl) yemeden içmeden birikirse o para ., alınabilirmiş ..:)

    Hasan Emre GİRGİNHasan Emre GİRGİNYıl önce
    • alırsın ama benzini karşılayamassın

      Taylan KrcaTaylan Krca8 aylar önce
  • ...

    malik çalıkmalik çalıkYıl önce
  • 1200cc yi motorlarda 1200beygir olarak düşünebilirsin

    Agar MasterAgar MasterYıl önce
    • Aptalmisin nesin aq uçak mı bu 1200 beygir ne cc o

      bbv vvhbbv vvhYıl önce
  • Motor gezileri devam etsin

    Fatih SoyFatih SoyYıl önce
  • Emin abi gırgır adam. .... camera shy baby :)) Video için teşekkürler.

    Adem ÇalışkanAdem ÇalışkanYıl önce
  • 🤣🤣🤣🤣

    Oğuz Tarkan YaşlıOğuz Tarkan YaşlıYıl önce
  • abi emin denen adama yaklaşma video becerisi 0 ın altında

    bold pilotsbold pilotsYıl önce
  • Abi araba galerilerini tekrar gezmeye ne zaman başlarsın özledik o Videoları 🙃

    One-TAlper AlperOne-TAlper AlperYıl önce
  • Çaldılar sandım mq

    Karışık KafaKarışık KafaYıl önce
  • Boş yapma ilkay abi videoya geç :D

    Shit ManShit ManYıl önce
  • Panigale v4 ün türkiye lansman fiyatı 180.000 tl

    Yıkık bossYıkık bossYıl önce
  • abi honda accord veya acura videosu çekermisin

    kadirkadirYıl önce
  • İlkay abi KARAVAN videosu çeker misin

    akif karaerikakif karaerikYıl önce
Amerika'da Ducati Servisi: Ducati Monster 1200R'ı Geri Çağırdılar