Amerika'da Türk Nargilecisi: Babylon - Amerika'da Gece Hayatı

Herkese merhaba, Amerika'da bulup bulabileceğiniz en farklı nargileci Babylon'dur desem yanlış olmaz. İlk duyduğumda benim de şaşırmama sebep olan Babylon gerçekten dolup taşan bir mekan. Özellikle ünlülerin burayı tercih etmesi, Türk ve arap müşterilerinin olmaması beni çok şaşırttı. Amerikada nargileci merak ediyorsanız Babylon en güzel örnek. Keyifli seyirler :)
ABONE OL VİDEOLARDAN HABERDAR OL :) goo.gl/nZKf6t
İlkay ZAMAN Uygulaması Apple Store: izl.sn/c36grz
İlkay ZAMAN Uygulaması Android Google Play: izl.sn/9z7f7d
Sosyal Medyada Beni Takip Edin:
Instagram: instagram.com/ilkayzaman
Facebook: facebook.com/ilkayzamanofficial
Twitter: twitter.com/ilkayzaman
TRvision: trvision.net/nameof-ilkayzaman
YouNow: www.younow.com/ilkayzaman

Herunterladen

görünümler
146,587

YORUMLAR

  • İlkay abim ne güzel közlüyor😂

    MENES KRTBYMENES KRTBY3 gün önce
  • Usta çok kral adamsın ama, yöresel şive yaptığın zaman tüm karizman gidiyor... Bu şiveleri yapmadan devam edersen videolarındaki o ciddilik, belgesel tadı, kaşifçilik ruhu ve insanlara faydalı olma ruhu kaçmaz... efsane olursun. seviyoruz seni videolar devam.

    onur akaronur akarAylar önce
  • Club’in içi illuminati dolu

    Mustafa TufekciMustafa TufekciAylar önce
  • Adam sın İlkay ama gunah ortamı

    deniz pelitdeniz pelitAylar önce
  • 18:18-18.35 İLKAY ABININ BAKISLARINA DIKKAT '' KAFAYI BULDUGU AN.'' . AKLIMA CM YILMZ 'IN VAHSİ BATIDAKI CADIRDAKI SAHNESI AKLIMA GELDI DEMET EVGAR SAHLESI. İLKAY ABI KRALSIN... :))) SEVILIYORSUN.

    simat makinasimat makinaAylar önce
  • Amerikaya girerken bu kadar sorgulamiyorlar 😂 az üfürrr alii

    Fatih BozkoyunFatih Bozkoyun2 aylar önce
  • Köz getir kardesim seriiii

    Yagiz YagizYagiz Yagiz3 aylar önce
  • emegene saglık tşk

    Nejat AykutNejat Aykut3 aylar önce
  • Hep göçmen nerde orjinal Amerikalı Çinli arap hep

    vedo kayavedo kaya3 aylar önce
  • 45 dolara nargile he

    ByteknoBytekno3 aylar önce
  • 80 cesıt nargıle var dedıgıde etlı nargıle varmı demedıgın ıcın kırıldık ılkay abı :DDD yapacaktı sana ordan bı wegas stek altı machıtolu bısyler ortaya karışık :DDD

    kamil aykamil ay3 aylar önce
  • Türkiye'de böyle mekan açsan, mafya haraç için başına çöreklenir.

    oneeonee3 aylar önce
  • Qardashim narqilenen alkaqol icilmersen kafani kayb edersen.

    Jafar JafarJafar Jafar4 aylar önce
  • İşletmeci abimiz düzenli ayinlere gidiyor olmalı :D

    Anthony StarkAnthony Stark4 aylar önce
  • 6:47 de baslıyor video

    Cece CknCece Ckn4 aylar önce
  • Abi herşey iyi de görüntüler şanzelie kafe tadında olmuş

    kar puzkar puz4 aylar önce
  • Kamera bulanık çekmiş karılara bakamadık

    haci fışfışhaci fışfış4 aylar önce
  • Şöyle mekan olsa tr de YIKARLAR

    Serdar YükselSerdar Yüksel4 aylar önce
  • shag oneil bence oraya şak şak yapmaya geliyordur.

    Erhan CevahirErhan Cevahir4 aylar önce
  • Hiç abartılacak bi yer değil

    Şevval AyazŞevval Ayaz4 aylar önce
  • Çook iyi bir vlog ilkay abi :) Böyle kral bi mekanın işletmecisi Türk oluşu gurur verici 🙏🏻😇😇

    Yasin HasarYasin Hasar4 aylar önce
  • Ali abi de Rocky e benziyor

    Atakan MertAtakan Mert4 aylar önce
  • 6:38 efsane ya

    ramazan demirtaşramazan demirtaş4 aylar önce
  • Abi senin isminle iceri girebiliyormusuz video boyunca duydugum en guzel cumle 😄😄

    zakir yıldızzakir yıldız4 aylar önce
  • tşk

    Sinan YildirimSinan Yildirim4 aylar önce
  • abi ben senin yanına gelip çalışmak istiyorum

    Leon肯定Leon肯定4 aylar önce
  • Ilkay usta yemek videolari istiyoruz!!! Sen o etleri gomdugunde ben adeta doyuyorum!!

    Efsane GökalpEfsane Gökalp4 aylar önce
  • Adam koskoca mekanın sahibi nasılda mütevazi birde sanayide ki tipe bak nasıl egoist

    ufuk taştanufuk taştan4 aylar önce
  • Mekanın sahibi öyle güzel bir şey söyledi ki '' Senin binbir zorlukla kazandığın parayı burda harcadığın zaman benim sana bişeyler vermem lazım...'' İşte türkiyedede bu kafaya ulaştığı zaman insanlar, herkes mutlu olacak.

    Erdi Egemen SARITAŞErdi Egemen SARITAŞ4 aylar önce
  • Nargile böyle bir yerde içilmez sakin kafayla Kartepe olur efendime söyliyim bi çay kenarı falan filan olur yapıştırrrrırrsın amma velakin burası olmaz

    terenowa tereneterenowa terene5 aylar önce
  • 45$ Allah bereket versin

    Kaan SunKaan Sun5 aylar önce
  • Reklamdan izlenmiyor başkan

    B ÜB Ü5 aylar önce
  • Şanzelize aklıma geldi :D

    Keskinbey06Keskinbey065 aylar önce
  • Yavv millet ucuz diye gidiyo bakmayın royal takıldıklarına 45 dolar diyosunda sanki turkiyede 45 dolar burada en dandik nargile 25 lira amerikada asgari ucret 1800 dolar 🤣

    wrathhwrathh5 aylar önce
  • ooo yee 2:40

    Mirza EFEMirza EFE5 aylar önce
  • Abi maaşlarls ilgili video bekliyoruz

    we quwe qu5 aylar önce
  • Abi maaşlarls ilgili video bekliyoruz

    we quwe qu5 aylar önce
  • Abi maaşlarls ilgili video bekliyoruz

    we quwe qu5 aylar önce
  • 6:37 fortçuluğun kitabını yazdı reis

    Jon SnowJon Snow5 aylar önce
  • Muhabbetine doyum olmuyor

    Abu TurabAbu Turab5 aylar önce
  • Mermiler seksin bu alemde teksin İlkay reis

    Can AYDINCan AYDIN5 aylar önce
  • ne ukala bir adam ya

    Anderson GalvaniAnderson Galvani5 aylar önce
  • Slm olsun ben brezilyada yasiyorum bahia ya gel burda tek turk benim

    Gokhan VuralGokhan Vural5 aylar önce
  • abi bu tarz videolarin devami gelsinn

    Mehmet KizilaslanMehmet Kizilaslan5 aylar önce
  • Abi senden bi "Kardeşim Yengen Kurudu Seri Köz Getir" duymak isterdim :D

    Bozkurt'S NationBozkurt'S Nation5 aylar önce
  • *YAŞIYOSUN BU HAYATI REİSSS*

    Sevda PapağanıSevda Papağanı5 aylar önce
  • Abi kameraya da üfleseydin duman

    Ceyhun ErtanCeyhun Ertan5 aylar önce
  • BU VIDEO IYI OLDU, BIR DE GEC SAATLERINI CEKEBILSEYDIN KESKEE. ET GOMMENDEN & GOSTERMENDEN BIKMISTIM :-)))

    LIZ CAINLIZ CAIN5 aylar önce
  • Dans eden adamı izlerken epilepsi hastası oldum

    Atalay DoğuşAtalay Doğuş5 aylar önce
  • abi harbi çok güzel videoalr çekiyorsun. ben düşünemiyorum türkiyede böyle bir mekan oldugunu. ne diyosun beraber bu işe girelim mi türkiye de ? :9

    anıl akınanıl akın5 aylar önce
  • Ilkay baba adamsinn eyvallah abi cektiqin icin yine bekliyoruz bu tarz gece hayatlari☺

    Serkan çamSerkan çam5 aylar önce
  • Başkan sen neler yapıyorsun başkan

    Can VWCan VW5 aylar önce
  • Çok güzel bir video olmuş takipteyiz

    ramazan kıranramazan kıran5 aylar önce
  • Her şeyi göreni gördünüz mü ,içeride dolaşırken?

    Hayrettin GörgelHayrettin Görgel5 aylar önce
  • İlkay Abi Efsanesin :)

    Zafer ÖztürkZafer Öztürk5 aylar önce
  • 8 milyona fazla diyor QWOEHQWEJQWLEJLKSQLJKDMÖQWEUIQWEQJKWEJKASHDBIQYEUHWEHQWJEKASEHJQUIWEJKQWEHQWEIUQJWEJQKWEHIQJWEKJQWHJEIUSEJKQWJEQUIOWEJQWEUIQWJEQWJEJQWEJQWJHEJHQWEUIASEUIOIUQWIJEUIQWEJKLSAMSDFLKŞLMÖFGCOUIDFSJKSDKLWERNMKESÖLMFMÖDSFMÖFDSMLKDSFMLÖDSFLDFSKJLDFSOIJERWLKJWERIOJWEMLÖDSAFLSDALÖMSDAKDSLÖMMÖTRLKERWMNEWROIREWLÖMEWSRLKMWESKJEWLŞEWMÖERWŞLÖERSWKLESMKLSFDÖMLFSDÖMFDSÖMDFSMÖFDSMÖDSFMÖDFSLŞKFDSMÖSLKŞDSFLKMKLWESFMLÖSWEKLFKJSLEFAEFAWEFEWAGERHRTJERHAŞLKEÖMLDSAGLŞKKJLGDSAPIOGDJLKGÖMGMÇÖDÖÇDSFMÖÇADFSŞLFDSAKJLEAROPIERWKLJAESWLŞRSAKJLDGIOGLKŞRWMÖLRDPIOEFLÖŞMEFSWKLPSFDPLĞFESÖLDLKJPOPDKL

    Zafer AkyıldızZafer Akyıldız5 aylar önce
  • kapalı alanda sigara yasagı abd'deyokmu?

    caner colakcaner colak5 aylar önce
  • keanu reeves in oynadığı constantine deki cluba benziyo

    ogulcan özsoyogulcan özsoy5 aylar önce
  • ali kardeşim bu kadar ego zarar ya

    Tuncer BağdatlıoğluTuncer Bağdatlıoğlu5 aylar önce
  • Tanıtım ve bilgilendirmede ki samimiyet, dürüstlük ve aydınlatıcılık on numara, sırf bunun için Babylon’a gideceğuk zaten yakın sayılırız, sekiz-dokuz kişiyiz adını verip indirim talep ederiz. Bu mesajı onaylarsan illaki gösteririz 😁

    demirhan demirokdemirhan demirok5 aylar önce
  • Abi yarın denicez artık sen o kadar uğraşmışsın e bize de mekana gidip İlkay Zaman ın takipçisiyiz demek düşer ;))

    Alibek KirmanAlibek Kirman5 aylar önce
  • john wickteki club sahnesinden hatırlıyorum sütunları

    Mert ÖzbayrakMert Özbayrak5 aylar önce
  • mekan çok güzelde paran çoksa türkiye de çok iyi mekanlar var. bu arada şişe açtırmanın bedeli nedir acaba ?

    DR. PDR Boyasiz Hasar OnarimDR. PDR Boyasiz Hasar Onarim5 aylar önce
    • DR. PDR Boyasiz Hasar Onarim Şişe açtırmak degişiyor minimum 500 dolar ama tabiki 8 bin dolarada şişe var

      Medine YesilkayaMedine Yesilkaya4 aylar önce
  • Bana daha çok ankara pavyonlarını andırdı abi 😂😂

    Murat A.Murat A.5 aylar önce
  • Patron işi çözmüş biraz nargile biraz club müzik ortaya da bir şişe 🍾 bir de dansöz geldimi sahneye kim tutar coniyi maykı 🤣 ne demiş Dr Alban : We no want no coke, no heroin no haschhasch, no amfetamin 🤘🏻

    Mesut YakutMesut Yakut5 aylar önce
  • Amerikda çiğköfteci açıp önünde süt mısır satmak istiyorum

    Boys Of HellBoys Of Hell5 aylar önce
    • @furkan yiğit Annem yapıyor, mercimek köfte.

      oneeonee3 aylar önce
    • Merkezi bir bölgede gayet de kazançlı yapılabilir bir iş.. Tutar

      OnurOnur4 aylar önce
    • etsiz çiğ köfte vegan olduğundan tutabilir aslında. veganlar için efsane bir tat

      furkan yiğitfurkan yiğit5 aylar önce
  • Sahibin sesi dublör gibi ya kwwkwkwk

    Muharrem YilmazMuharrem Yilmaz5 aylar önce
  • Davet ediosunda. Gitsek almam iceri modunda.

    palupa34palupa345 aylar önce
  • Mekan güzel mekan sahibi Abi de güzel fakat mekanın pek bir nanesi yok küçücük yer. Antalyanın en kötü clubı buradan iyi bile olabilir. Mekanı pohpohladı abi biraz

    Yiğit DemirelliYiğit Demirelli5 aylar önce
  • eve gidemediği için pavyona götüren ilkay reis

    LudiewLudiew5 aylar önce
  • gidemeyeceğimiz için sıkıntı yok, abi cadillac mağazasına gitmedin bi yaa...

    muhsin bilgemuhsin bilge5 aylar önce
  • Abi benimle köz köze gelir misin ? :)

    Kasım Kazım TaşKasım Kazım Taş5 aylar önce
  • İlkay abi al beni yanına

    Alper SARIOĞLUAlper SARIOĞLU5 aylar önce
  • Reklama takılı kalanlar :)

    AnkaraGüçlü GençGüçlülerAnkaraGüçlü GençGüçlüler5 aylar önce
  • Ben biraz mekan sahibinin havalarını sevmedim yok onu almıyoruz bunu almıyoruz sen benim kim oldugumu bilionmu goçççum hayırdır diyip girer bizim türkler

    ThekingJuRouJinThekingJuRouJin5 aylar önce
  • Örnek bir işletmeci. 👌🏻 prensip prensiptir.

    Alper GÜNDÜZAlper GÜNDÜZ5 aylar önce
  • eyvah eyvah abımız yandı surıyelıler damlar oraya şımdı :D

    sefa demirsefa demir5 aylar önce
  • Bu konsept Ukraynada her yerde var. Adamlar deliler gibi eglenip icip mutlu mesut evlerine gidiyorlar bizim burada oyle bir sey olsa o mekani sikerler.

    Berk MutluBerk Mutlu5 aylar önce
  • Adamlar tüm işlerine önem veriyor.Harbiden alkollü mekanlarda yüksek güvenlik şart.

    Ferhat BiNGüLFerhat BiNGüL5 aylar önce
  • Duvardaki illuminati gözüne bayıldım

    Tolga ŞahinTolga Şahin5 aylar önce
  • Abi sen ava giderken kaybılmuşsun Bayadır kanala bakmıyordum merak ettim iyiymişsin geçmiş olsu valla ne zaman oldu bilmiyorum videoyu demin gördüm bi kontrol edeyim dedim çok eskiden olmuşsa da kusura bakma kanalı takip ediyorum haberin tarihine bakmadım dssjsjsjsjsjs

    Kerem ÖzerKerem Özer5 aylar önce
  • Bi gün gitmek dileğiyle diyelim

    Yasin einYasin ein5 aylar önce
  • ilkay abi bize baby loonda iş ayarla bizde alışalım oralara gidelim.

    muhammet ali bayarmuhammet ali bayar5 aylar önce
  • İSTANBUL da 20 milyon

    MEHMET ŞahinMEHMET Şahin5 aylar önce
  • Ali abi tam türk yaa dansöz olcak baba 😂😂😂

    necomen 41necomen 415 aylar önce
  • Ilkay abim yine efso bir video olmuş.eline emeğine sağlık :))

    MTG- ЯΞÐMTG- ЯΞÐ5 aylar önce
  • Beyaz Rusya da neredeyse tüm gece hayatı yıllardır bu sistem. en son gittiğimde 500 dolar karşılığı locada 8 kişi 3 şişe viski, nargile ve yemekler dahildi

    mehmet erhan dursunmehmet erhan dursun5 aylar önce
  • ilkay abi burcun ne

    steve jobssteve jobs5 aylar önce
  • Samimi insan..adamsın 😘

    mustafa durakmustafa durak5 aylar önce
  • Ya sen adamsın adam vallahi çok seviyom seni bu yaz gelip bi elini öpcem ❤

    Seekko The ScienceSeekko The Science5 aylar önce
  • Ben daha videoyu donmadan izleyemiyorum mk yerinde...

    Randy THE OrtonRandy THE Orton5 aylar önce
  • yeni karavan videosu gelsin

    M.CANER EROLM.CANER EROL5 aylar önce
  • Yaşıyorsun bu hayatı İlkay abi

    Caner AtmacaCaner Atmaca5 aylar önce
  • Duvarda illüminati tablosu var abi mekanın dolu olma sebebi belli 😃

    Yasin BaydarYasin Baydar5 aylar önce
  • ya bizide almazsa ali abi

    IKhanJigarR JigarRIKhanJigarR JigarR5 aylar önce
  • Abi konusu açılmışken Gotham Smoke Shop uğramadan geçme :)

    Salih coşkunSalih coşkun5 aylar önce
  • Aman abi .d

    emyf 10emyf 105 aylar önce
  • Ilkay abi ya ben seni o Masterchefdeki Adam sanedmiştim. 😂😂

    gg gggg gg5 aylar önce
  • 2 ocak dogum günüm abi..

    neymar neymarneymar neymar5 aylar önce
  • Scarface

    MURO644MURO6445 aylar önce
Amerika'da Türk Nargilecisi: Babylon - Amerika'da Gece Hayatı