Amerikada Araba Fiyatları: Audi 2019

#audi #audi2019fiyatları #audi2019
Herkese merhaba, uzun zamandır araba videoları gelmiyordu. Bu hasrete bir son vereyim dedim :) Amerika'da Araba Fiyatları: Audi 2019 videosuyla hızlı bir dönüş yaptım ve serinin devamını da getireceğim. Audi A8 L 2019, Audi RS 5 Sportback 2019, Audi R8 V10 2019, Audi A7 Quattro 2019 ve Audi Q8 S Line 2019 videoda olan modellerden sadece bazıları. Elimden geldiğince tüm modelleri göstermeye çalıştım.
Sizden ricam, videonun yorumlar bölümüne görmek istediğiniz arabaları, marka ve model olarak yazmanız olacak. Özellikle Alman serisinden sonra Amerikan serilerine de geçmek istiyorum. Keyifli seyirler :)
ABONE OL VİDEOLARDAN HABERDAR OL :) goo.gl/nZKf6t
İlkay ZAMAN Uygulaması Apple Store: izl.sn/c36grz
İlkay ZAMAN Uygulaması Android Google Play: izl.sn/9z7f7d
Sosyal Medyada Beni Takip Edin:
Instagram: instagram.com/ilkayzaman
Facebook: facebook.com/ilkayzamanofficial
Twitter: twitter.com/ilkayzaman
TRvision: trvision.net/nameof-ilkayzaman
YouNow: www.younow.com/ilkayzaman
Ekipmanlarım:
Ana Kamera: Sony Alpha 6300
Lens: Sony E PZ 18-105mm f/4 G OSS
Lens: Sony E PZ 16-50mm f/3.5-5.6 OSS
Lens: Sigma 16mm f/1.4 DC DN
Mini Gimbal Kamera: DJI OSMO Pocket
Aksiyon Kamerası: Xiaomi Yi 2 4K
Aksiyon Kamera: GoPro Hero 5 Black
Telsiz Mikrofon: Saramonic UWMIC9 RX9 + TX9 + TX9
Kamera Üstü Mikrofon: Rode VideoMicPro
PodCast Mikrofon: Blue Yeticaster Black Edition
Yedek Yaka Mikrofonu: Rode SmartLav+
Drone: DJI Mavic Pro
Gimbal: Zhiyun Crane Plus
Kamera Ek Monitörü: Bestview S7 4K
Sony A6300 Batarya Eklentisi: Meike MK-A6300

Herunterladen

görünümler
816,019

YORUMLAR

  • YA BU ARABA ÇEKİMİNE KOTEX REKLAMI OLMAMIŞ

    Behzat TanyeriBehzat TanyeriGün önce
  • Kıskanılıyoruzzzz🤣🤣

    Resul DemirtaşResul Demirtaş6 gün önce
  • Aga ikinci el de çek....bu arada seviliyorsun ba...

    iacoban iacobaniacoban iacoban13 gün önce
  • :D

    ilknur narinilknur narin14 gün önce
  • Abi senin şirket arabası dediğine burda zenginler biniyor :)

    Selim KaraSelim Kara19 gün önce
  • Hükümetin dolandırıcılğa varan verğilerine ne zaman dur diyeceğiz :(

    GÖKTÜRK TekGÖKTÜRK Tek19 gün önce
  • Abi rang rovrt cek

    راوي الركاويراوي الركاوي19 gün önce
  • A8 aldim3 kati fiyatina ama paran varsa sorun olmuyor.)

    F. Q.F. Q.19 gün önce
  • Abi audi a3 hatchback

    barbinin hayat hikayesibarbinin hayat hikayesi23 gün önce
  • Kim bu ülkede bizi sömürüyorsa Allah bin belasını versin inşallah. Aminn

    Evrim BasakEvrim Basak23 gün önce
  • Le cola tamamda bixi cola kalmadı artık toprağam

    Yasin  AcunYasin Acun26 gün önce
  • Arkadaşlar bırakın bu işleri eğer Türkiye'de 45 50 ye bu tip arabalar alınsaydı ayda 2500 kazanan ferroya binmeye çalışırdı bizim mahalleye ambulans girse kapı önünde yer yok en ucuz araba 150 binlik Gaziosmanpaşa da yasioz mk.

    Ugur KeskinUgur Keskin26 gün önce
  • Amerika ve ingilterede arabalar cook ucuz

    Serxan MusaliSerxan Musali26 gün önce
  • Almanyadan Osman Tanıtım Harika Süper,sin Abi Biraz,da espiri katmışın Zevk,le dinledim Kendimde Audi A6 avant Tiptronic var Çok memnunum Gevurun Oğlu araba yapıyor

    Mert MertosMert Mertos27 gün önce
  • Her şey çok güzel olacak

    Onur Ali 2123 UtkuOnur Ali 2123 Utku28 gün önce
  • Abi silah videosu gelsin

    Onur Ali 2123 UtkuOnur Ali 2123 Utku28 gün önce
  • 3 ceset garanti koptum

    Hüseyin GüneşHüseyin Güneş29 gün önce
  • Abi Porsche videosu çeker misin

    Nazım tNazım tAylar önce
  • ilkay abi ınan kı harıkasın senın wıdeolarını ızlemesem bıle senı gorunce yuzum guluyo can abım Allah a emanet ol...

    sefik hayratsefik hayratAylar önce
  • Türkiye araç fiyatlarında doları tl bazında çevirip üstüne kdv ötv bidaha kdv koyuyo 45000 dolar olan araç tr de 600000 tl ama asgari ücrette amerikada 2000 dolarsa türkiyede 2000₺ araç fiyatı gbi tl ye çevirmiyor araç 600 bin ise maaşta 11000₺ olmalı maaş tl ise araçta ozman 45000₺ olmalı

    xxx xxxxxx xxxAylar önce
  • Amarikayi sikim

    Mustafa BozkurtMustafa BozkurtAylar önce
  • Subaru

    Mustafa ÖzdemirMustafa ÖzdemirAylar önce
  • Sannyong araçların bir incelemesini yaparsanız sevirim kolay gelsin İlkay bey

    ahmet özahmet özAylar önce
  • eee guya musluman olup adalet kalkınma partisi olup yandası dusunen halkı vergısıyle sıkıp sıkıp cogaltan hukumet oldukca bız bu paralara clıolara bınerız :)

    Kadir KösemKadir KösemAylar önce
  • dünyanın en kötü yönetilen ülkesiyiz. siyasi olarak söylemiyorum sağcısı solcusu dincisi dinsizi al birini vur ötekine. yemin ederim lanetlenmişiz bu durumdan nefret ediyorum

    ORDAN BURDANORDAN BURDANAylar önce
  • BUNLAR HEP DIŞ MİNNAKLARIN OYUNU...

    serkan arıkserkan arıkAylar önce
  • Turkiye sartlarinda yasasan bakayim bmw ye camur atiyonmu vay icini degistirmiyor kici basi ayni diyonmu. . Seninki sey bulmusun killisini ariyon hesabi. Burada 2004 modelini veriyorlar o paraya.

    draganow Drdraganow DrAylar önce
  • Biz turkiyede 45 bine kotuu araba demeye luzum yok arac almaya calisiyoz adamlar audi aliyo dusun iki tofas bi audi ediyo...

    furkan Sensoyfurkan SensoyAylar önce
  • Audi RS5 bir harika. Bana göre BMW M4 gran coupe direkt buna rakip olmak için geliyor...

    Hazim AkbaturHazim AkbaturAylar önce
  • lan 83.000 dolar 530.000 bin a8l türkiyede 1 milyon 500 bin amerikada bedava

    Ahmet TahaAhmet TahaAylar önce
  • Abi psikolojimizi bozdun yaa 🤣🤣🤣

    Yasin Murat GırlangıçYasin Murat GırlangıçAylar önce
  • Chevrolet çek abi türkiye'de yok bayisi

    isimsiz 12isimsiz 12Aylar önce
  • Bizim ülkede bu araca sahip olan fabrikatörler'de asgari ücreti işçiye çok görmesine ne demeli...😂

    Yılmaz özYılmaz özAylar önce
  • Adam akşam akşam moralimi bozdu ya😞

    Özgür KoçÖzgür KoçAylar önce
  • Şivene gurban abim

    Zafer ŞahinZafer ŞahinAylar önce
  • Koyayım böyle düzene elin oğlu nelere biniyor bize yok

    Halil ÇınarHalil ÇınarAylar önce
  • $ ₺ çevirin

    Muammer AltunkanMuammer AltunkanAylar önce
  • Aşık oldum arabaya

    Muammer AltunkanMuammer AltunkanAylar önce
  • “Lexus” gezip tanitirsaniz mukemmel olur. Turkiyede hep Alman arabalarinin guzelliginden luks olmasindan bahsedilir fakat bu gorus Lexus u gordukten sonra tamamen bozulur diyorum. From Japan 🇯🇵

    Kerim AkayKerim AkayAylar önce
  • Kadifeee 😅

    Kadir BayoğluKadir BayoğluAylar önce
  • amerikan

    Eyüp TaşEyüp TaşAylar önce
  • Audi gercekten süper Araba yapıyor

    Sinan DurmusSinan DurmusAylar önce
  • O değilde İlkay abim gene iyi kurtarmışsın

    CAR ENGİNEERCAR ENGİNEERAylar önce
  • Olum düşünsene 192.000₺ ye Audi R8 V10 2018 5.2 araç aldığını 😮

    Ekrem PilatinEkrem PilatinAylar önce
  • Pazarlık war mı abi orda fakiriz ama enayi değiliz 🤣🤣

    Şahin AkodunŞahin AkodunAylar önce
  • Ameriga bizi kıskanıyeeeeaaahh

    Ectin CalimanoEctin CalimanoAylar önce
  • Tesla

    Osmangazi ÜNALOsmangazi ÜNALAylar önce
  • Bi a8 long birde m3 alırım r8 alacağıma

    Bedirhan TopalBedirhan TopalAylar önce
  • 21 yaşındayım bırakın araba düşünmeyi evi nasıl geçindirelim diye uğraşıyoruz.. Az imkanım olsa düşünmeden yurt dışına giderim bu devlet milletini soymayı çok seviyor...

    aytaç yolaşanaytaç yolaşanAylar önce
  • a4 2,0 son model 45.000 dolar ha vay be ilkay abi ciğerimizi yakıyon sen hep burda baktım yeni de 464.000 yaziyor :)) virgül hatası var ellaaammm ........

    UGUR SAHANUGUR SAHANAylar önce
  • hocam kusura bakmayın siz Hardware plus ta severek takip ediyordum ayrıldınız mı kanalınızı yeni gördüm kısa bir özet verebilir misiniz

    HASRETTİN ÜZELHASRETTİN ÜZELAylar önce
  • Yan aynalara dikiz aynası mı deniyor ağabey 16:40

    Serhat ÖgeçoğluSerhat ÖgeçoğluAylar önce
  • abi amerikada kuyumuculuk isi varmi atolye altin isleme

    keziban kurtkeziban kurtAylar önce
  • Baba bu a7 den bi tane gönder hele 😂

    Gökhan TunçGökhan TunçAylar önce
  • Vergi alana a7 bedava

    Mehmet TulunayMehmet TulunayAylar önce
  • Burada vw polo aldığımız paraya orada Audi A8 Long almak :(

    Mehmet TulunayMehmet TulunayAylar önce
  • Kadifeee

    Özgen EkeÖzgen EkeAylar önce
  • hepsının lastıklarınde farklı marka lastık kullanmıslar

    hikmet arslanhikmet arslan2 aylar önce
  • Audi alman efsanesi her zaman kral araba a4 kullanıyorum

    Serdar GünenSerdar Günen2 aylar önce
  • ben videoları beğeniyorum emeğin hakkını verelim

    KRAL AHMETKRAL AHMET2 aylar önce
  • dayı takas varmı ))))

    Arif TopuzArif Topuz2 aylar önce
  • Ananda arkadan güzel toparlamis gibi gösteriyor audi RS 5 i görünce anan geldi aklima, ona kadife tanga giydiridigimde yarragimi yuttacak gibi yaliyordu

    Cihan SarikayaCihan Sarikaya2 aylar önce
  • Abi lutfen BENTLEY i gez 😶

    Talku InstaTalku Insta2 aylar önce
  • Yemin ederim sinirlerim bozuldu, hayattan soğudum, maaşlarına göre bedava ya araba alıyor millet, ama bize lüks

    Mahmut CivelekMahmut Civelek2 aylar önce
  • AYRICA MESAFELER UZUN O ARÇLAR ÇOK YIPRANIR

    KOMEDYA XKOMEDYA X2 aylar önce
  • ÇOK PAHALI AMERİKADA ÇOK PAHALI ASGARİ ÜCRET 1300 DLR

    KOMEDYA XKOMEDYA X2 aylar önce
  • Audi s8 göster 🇹🇷

    Shaban BarudShaban Barud2 aylar önce
  • Abi yanakları ince dedinde.Arabanın' mı yoksa bayanınmı 😂😂😂👏👏👏👏🥇🥇🥇🥇👋👋👋

    tamer binbogatamer binboga2 aylar önce
  • Ben anlamadım. İçler acısı derken Amerika fiyatlarına mı diyorsunuz içler acısı diye? Türkiye deki fiyatlara bakarsanız, oradaki araçlar gayet makul bence 😄

    faruk Kayalikfaruk Kayalik2 aylar önce
  • ABİ LINCOLN ÇEK ABİİİ

    TÜRKSTARTÜRKSTAR2 aylar önce
Amerikada Araba Fiyatları: Audi 2019