Arka Sokaklar - Küçücük Kızı Taciz Edip Öldüren Namussuz

Arka Sokaklar'ın bütün bölümlerini bu linkten izleyebilirsiniz:
goo.gl/JLDQAg
Arka Sokaklar yapımcılığını duayen sinemacı Türker İnanoğlu'nun üstlendiği, yönetmenliğini Orhan Oğuz'un yaptığı Kanal D'de yayınlanan efsane Türk yapımı polisiye televizyon dizisidir.
Dizide İstanbul sokaklarında suçluların peşinde koşan bir ekibin sıra dışı maceraları ve aile yaşamları konu alınıyor. Ekip, görevleri sırasında değişik ve çeşitli insan hikayeleriyle sürekli karşılaşmaktadır. Zaman zaman gülümseten, zaman zaman da iç burkan bu hikayelere, meslek yıllarının tecrübesi ve babalığıyla yaklaşan, ekibin diğer genç üyelerine de yol gösteren emniyet müdürü Rıza Baba olur.
Dizinin senaryosunu Ahmet Yurdakul, Ozan Yurdakul ve Sinan Yurdakul yazmıştır. Dizinin yapım şirketi Erler Film'dir. Dizinin müzikleri Murat Evgin tarafından yapılmıştır.
Unutulmaz diziler, unutulmaz roller, unutulmaz sahneler; Unutulmayan Diziler Kanalı'nda sizlerle.
İyi Seyirler.

Herunterladen

YORUMLAR

  • Güzel bir konu olmus bütün sucsuzlari atin hapse ama bunun gibi namussuzlari af gelsin idam nerde ülkemiz nerde devletimiz nerde

    Eren's AsmrEren's Asmr6 saatler önce
  • Tecavüze idam gelsin bu şerefsizler gebersin 😡😡😡😡😡

    yasemin 2834yasemin 2834Gün önce
  • Bütün tecavüzcüler hadım edilmelidir.

    ibrahim eren awdibrahim eren awdGün önce
  • Bu namussuzluk deyil serefsizlik orospuluk

    Mustafa YalınkayaMustafa YalınkayaGün önce
  • Kaçıncı bölüm

    Ömürhan ÇağatayÖmürhan Çağatay2 gün önce
  • Pardon evet

    ertuğrul kayaertuğrul kaya3 gün önce
  • Seriate gore tecavuzcunun hakki recmdir biz oyle yapalim

    Civan Ali AkyüzCivan Ali Akyüz3 gün önce
  • Suç ne olursa olsun devletin mahkemeleri dururken insanların linçe kalkışmalarının yanlışlığının en güzel örneklerinden birisi. Az kalsın yanlış adamı linç edeceklerdi. Ayrıca bir polis bir insanın suçu sabitlenmeden böyle davranamaz.

    ÖZER GÜLERYÜZÖZER GÜLERYÜZ4 gün önce
    • AYNEN

      mkz mkzmkz mkzGün önce
  • Yusuf yakışıklı ya

    Ke LwKe Lw5 gün önce
  • -skeyim belasini

    David AbdullayevDavid Abdullayev7 gün önce
  • Beyler kaçıncı bölüm

    Tunahan AydınTunahan Aydın9 gün önce
  • Nn

    Aysun SalihovaAysun Salihova10 gün önce
  • ORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROSSPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ÇOCUĞUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU (KADINLARA TECAVÜZ EDENLERE)

    Fiction TVFiction TV11 gün önce
  • kural cikartilsin tecavuzculeri isteyen herkes oldurebilir diye

    Greasy AlphaGreasy Alpha11 gün önce
  • Bu Bölümde BÜTÜN TİPİNİ SİKTİĞİM POLİSLERİNDEN NEFRET ETTİM HEMDE HERKEZTEN SUÇSUZ YERE ADAMI ALDIRLAR YOK HABER YOK İTİRAF ETTİRMEYE ÇALIŞIYOLAR

    Samet GürolSamet Gürol12 gün önce
  • Dizi bu aq

    SweetySweety13 gün önce
  • Tecavuz edenlerin idam isteyenler +1leyin

    oyun tvoyun tv13 gün önce
    • Senin yapacağın primi sikeyim

      Mevzumuz OyunMevzumuz Oyun12 gün önce
  • Oc

    Hasan Efe GündoğduHasan Efe Gündoğdu14 gün önce
    • sg

      Mehmet ÖztürkMehmet Öztürk13 gün önce
  • figüranları 50 tlden toplamışlar amk :D kast ajanslarının ta amk :)

    ömer mambaömer mamba14 gün önce
  • ya gençler tmm sövmeniz normalde yani sadece bir flim gerçekte malesefki böyle olaylar oluyor bu flimde oynuyankimseye sövmeyin gidin gerçek hayatta o küçücük çocuklara tecavüz edenlere ne derseniz diyin

    GachaJackTRGachaJackTR15 gün önce
  • 1:40 flash tv oyunculugu

    Mira AliyevaMira Aliyeva15 gün önce
  • Şerefsiz

    DaRKNeSSDaRKNeSS15 gün önce
  • O pisligi orada bırakacağım Lincten olucek

    Ponçik Kızlar TvPonçik Kızlar Tv16 gün önce
  • Ama cocuklar hem ihmalden oluyo asada yanliz bi cocuk oynayamaz kizda erkek cocukta anne bir saniye bile yanliz bırakmamali saniye bile genelde bu yuzden bu olaylar oluyo annesi olsa yaklasamaz bile yanina ihmalll

    Emine KumruEmine Kumru17 gün önce
  • Ufacık kıza sarkcak kadar mı yokluktasınız,kızlara kadınlara zorla elleyecek,zorla sahip olacak kadar mı yokluktasınız amk çocukları sizi KERHANE 50 TL

    Doruk ErkolDoruk Erkol17 gün önce
  • Bu tecavüzcü oçların götüne el bombası koyacan sonra kalan parçaları d molotofla yakacan kül olsun şerefsiz ahlaksızlar 😠😠😠

    Sude Naz ÇınarSude Naz Çınar18 gün önce
  • Abi dizi olsa bile icim gidiyo ya allah belasını versin bütün sapiklarin

    TrolLigTrolLig18 gün önce
  • Arka sokaklar ekibi superdi arada yanlışlıqlar da olur😊

    Xanım BayramovaXanım Bayramova20 gün önce
  • Tecavüz ediyorlar sonra karısına kızına yapsalar öldürüp namusumu korudum hakim bey diyorlar sonra iyi halden hapisten yırtıyo

    Elif KuzuElif Kuzu21 gün önce
  • Ulan o bir çocuk daha çocuk ağzı var dili yok

    Sahra AltuntaşSahra Altuntaş21 gün önce
  • mesut nasıl vurduya 15:20 naptın yaaa

    CimRi DoXxCimRi DoXx21 gün önce
  • Keşke amaaan film işte diyip geçebilsek

    Samet AlibabaoğluSamet Alibabaoğlu22 gün önce
  • Dövesim geldi pç i

    shshsh shshshshshsh shshsh24 gün önce
  • Sweet Home T ü r k i y e

    Tord Gaming 🔥Tord Gaming 🔥27 gün önce
  • 6:07 de gerçek tacizci adama bu kadarını yapmamıştınız oruspu çocuğu kapıcının lafıyla ekmeğini taştan çıkaran o zavallı adamı suçsuz yere eziyet ettiniz

    Furkan TapkanFurkan Tapkan29 gün önce
  • 15:20 🤗🤗🤗

    Samet KantürkSamet KantürkAylar önce
    • 15:23😂😂😂😂

      Samet KantürkSamet KantürkAylar önce
    • 15:23😂😂😂

      Samet KantürkSamet KantürkAylar önce
  • çok sakin çok cokkkkk hahah😂😂

    Gokcen SahinGokcen SahinAylar önce
  • adam sakin mış yaaa 😂😂

    Gokcen SahinGokcen SahinAylar önce
  • Gerizekall polis niye dovüyon bilip bilmeden

    Meryem DoğanerMeryem DoğanerAylar önce
  • O ne kafaydı lan Mesut füze gibi 😳

    Arazik ArazikArazik ArazikAylar önce
  • Bizim mahallede de iki komşu çocuğu vardı sapıklar birinin adı ramazan diğerinin ki de kartal çocukları taciz ediyorlardı nasıl oldu da cezaevi ne girip şişlenmediler hayret ettim kimsenin yaptığı yanına kalmamalı antalyadan saygılar.

    Harun ÇelikHarun ÇelikAylar önce
  • Dolandırıcıya eyvallah hırlıya eyvallah hırsıza eywallah kan emiciye eyvallah ama namussuza dur. Irfana üzüldüm bea

    Furkan TapkanFurkan TapkanAylar önce
  • Allah kahretsin televizyonda bile tecavüz olayı elleriniz kırılsın inşallah

    Karasu MetinKarasu MetinAylar önce
  • Kacıncı bölum bu

    ffjnve gykbhffjnve gykbhAylar önce
  • Bizim mahallede böyle bir olay olsa yetişkinlee değil çocuklar dalar zaten çoğu yanında bıçak taşıyo buna benzer bi olay oldu anasını siktiler ama öldürmediler

    *Olivia Gacha Tr **Olivia Gacha Tr *Aylar önce
  • Beğendim ama kıza yazık oldu😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    Ayşe AltunoğluAyşe AltunoğluAylar önce
  • Allah tum masumlarin yardimcisi olsun

    ANGRY GAMERANGRY GAMERAylar önce
  • Tüm çocuk tacizcilerinin siki kesilsin meydanda boyle olmaz bu

    selcuk yılmazselcuk yılmazAylar önce
  • DOĞU NUN adamı diye bile dizide hakaret daha neyin ne olduğu bilinmeden iftira içte bizim insanımızbu iştte

    cem salarcem salarAylar önce
  • adaletin. bu mu dünya hesaferlik ne an dünya

    Bahozyusuf SeykanBahozyusuf SeykanAylar önce
  • 0:13 akşam gelirken kerhaneyide getir ???

    Attila dereliAttila dereliAylar önce
  • Orospu çoçukları ölsünler

    Love you X TLove you X TAylar önce
  • İnşaatçının yerinde olsaydım dava açarım donuna kadar alırdım

    Bilinçli Rap DinleyicisiBilinçli Rap DinleyicisiAylar önce
  • Ya masum in saat cının ailesi cocuk ların dıstugu durum ne olck

    Kenan KarayelKenan KarayelAylar önce
  • Resmen erkek olduğum için suçlu hisettim be erkek olmaktan utanıyorum

    Muhammed Nurullah ÜnsalMuhammed Nurullah ÜnsalAylar önce
  • Bu mu ulan erkeklik heh bu mu? Yazıklar olsun bana ki erkeğim. Utandım ulan erkekliğimden! Ve ey içimizde kadına numassuz gözüyle bakan orospu çocukları siz de duyun lan delikanlılık erkeklik değildir!!!

    Muhammed Nurullah ÜnsalMuhammed Nurullah ÜnsalAylar önce
    • Her kim içimizde hala tecavüzcüleri koruyup kolluyorsa onlar da onlar gibi orospu çocuğudur! Çünkü ne yazık ki durumumuz şaka gibi ama gerçekten de böyle!

      Muhammed Nurullah ÜnsalMuhammed Nurullah ÜnsalAylar önce
  • Gercek hayatta bunu yapanlardan biri elime geçse varya Sandalyeyi sokup ağzından çıkararak domaltıp ailesini kuzu çevirme yapıp..............

    3E5485RGB5 33E5485RGB5 3Aylar önce
  • 6:00 daki müziğin adı ney ? lütfen cevap verin

    Retro OnurRetro OnurAylar önce
  • Pislik tecavüzcü😠😠😠😠😠😠

    musa akkuşmusa akkuşAylar önce
  • Ohh ne güzel iş amk adami suçsuz yere dövün, tüm Türkiyeye basında rezil edin , linç ettirin sonra bir özür dileyin kusura bakma diyin. İşte polislerden bu yüzden nefret ediyorum

    Ahmet dericiAhmet dericiAylar önce
    • her polis böyle değil ayrıca 'dizi' bu kardeşim adı üstünde senin beğenmediğin nefret ettiğin polisler senin gittiğin yerde bi olay molay çıksa sana yardım için koşacak senin canını koruyacak ilk kişidir bunu bilerek nefret et.

      Burak TaşdemirBurak Taşdemir18 gün önce
  • Hayat Bu İşte , Suçlular Kaçar masumlar Suçlanır 😓

    FURKAN MURAT ÜRÜNFURKAN MURAT ÜRÜNAylar önce
  • Beyler Anlayan Anladı 8:44 e Bakın Dizi Hatası Ölen Küçük Kız Orda Elini Oynatıyor

    Ext0rExt0rAylar önce
    • yav malmısın amk ne olmuş yani hareket edince nolcak şimdi

      Burak TaşdemirBurak Taşdemir18 gün önce
  • Idam idam idam.her kesin gozu onunde...

    Nergiz LaleNergiz LaleAylar önce
  • 15:20 nasıl bir mantık

    Toprak GündoğduToprak GündoğduAylar önce
  • Bunların sikini kesip karı yapcan sonra abazalara ölene kadar siktircen nasıl oluyomuş anlicak o.ç.

    iyiyim. Sen?iyiyim. Sen?Aylar önce
  • Keşke dünyada hayalet sürücü ( Ghost rider ) olsaydı böyle kişilere cezasını çektirecekti hayalet sürücü böyle der " gözlerimin içine bak bütün günahlarını göreceksin " gibi birşey di der

    Tamer HalitoğluTamer HalitoğluAylar önce
    • @Tamer Halitoğlu 👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽

      boran aliboran aliAylar önce
    • @boran ali motorla gelip zincirle kötü insanları biterecekti

      Tamer HalitoğluTamer HalitoğluAylar önce
    • @boran ali aynen dimi

      Tamer HalitoğluTamer HalitoğluAylar önce
    • @Tamer Halitoğlu efsane ötesi olurdu

      boran aliboran aliAylar önce
    • @boran ali dimi Efsane olurdu

      Tamer HalitoğluTamer HalitoğluAylar önce
  • Işçi den şüphelenen varmı

    Ismet yıldızIsmet yıldızAylar önce
  • Bayıldı işte adam . Sakin 😃 yalnız bu ülkede adalet yok ki . O adam girer çıkar bir daha yapar yine girer çıkar yine yaparsa hapis... bide şeriat gelmesin diyorsunuz. Şeriat olsa o adamın kesin katli ölümü şart ..

    Bilim ilim Ve Din İslamBilim ilim Ve Din İslamAylar önce
  • Adamlara küfür söylüyonuz ama sadece video

    Tusem ÇilkurtTusem ÇilkurtAylar önce
  • Keşke böyle insanlar yok olsa..

    PotterheadVggukPotterheadVggukAylar önce
Arka Sokaklar - Küçücük Kızı Taciz Edip Öldüren Namussuz