Behzat Ç. - Vay Be

Behzat Ç.'ye Abone Olmak için → bit.ly/bc-dd-sub
Bir Ankara Polisiyesi...
Başrollerini Erdal Beşikçioğlu, Nejat İşler, İnanç Konukçu, Fatih Artman, Berkan Şal'ın paylaştığı Behzat Ç. 'nin öyküsünü Emrah Serbes kaleme aldı.
#behzatç #erdalbeşikçioğlu #birankarapolisiyesi

Herunterladen

YORUMLAR

  • harunsuz edasız behzat ç olmaz olamaz

    emre emreeemre emreeGün önce
  • Yıllar önce psikolojim bozuldu diye ailemin bıraktırdığı Behzat Ç’nin bi kaç sahnesini izledim yine psikolojim bozuldu amına koyum

    SerkanSerkan6 gün önce
  • beğenmeyen 41 kişi selim ve yandaşları

    murat erolmurat erol9 gün önce
  • Ciddi oluyum diyom akbaba gelip kızıyor nsnsn

    Mustafa Kemal AtatürkMustafa Kemal Atatürk10 gün önce
  • 1 behzat Ç' yi birde Kardeş Payını bitirdiniz hayatın amına kodunuz amg.

    M YM Y13 gün önce
  • 26.07.2019 da yeniden Behzat Ç. Umarım eskisi gibi olur....

    Cenk ÇağlarCenk Çağlar14 gün önce
  • lütfen şu 0:26 başlan arka plan müziği bulun la olum mükemmel birşey o kadar araştırdım bir upload etmediler

    CUMALİ UZUNBAŞCUMALİ UZUNBAŞ19 gün önce
  • Çok efsane bi sahne...

    Tolga DlbltTolga DlbltAylar önce
  • 2:55 hayalet qEW:.QEWqw.eeq:Qqe:qew:

    Fenerli 1907Fenerli 1907Aylar önce
  • - Abi deme lan + Abi

    FBIFBIAylar önce
  • 4dk hayalet koşması vay be dedirtti

    Oguzhan YalçınkayaOguzhan YalçınkayaAylar önce
  • Bir an kendi hayatım geçti lan gözlerimin önünden

    müzik çalan kaskmüzik çalan kaskAylar önce
  • Yeni sezonda harun olmazsa olmaz abi. Ya tam kadro ya da hiç...

    T R A S H ¿T R A S H ¿Aylar önce
  • Yine Harun'un hiç bir şeyden haberi yok

    Yunus BulbulYunus BulbulAylar önce
  • Bu videoları yayınlayan her kimse bu işi bıraksın ezik kanallarda videolara başlık atmasını öğrensin saçma sapan başlıklar atıyor. İzleyesim gelmiyor

    escapeescapeAylar önce
  • Siktirin gidin diyip kendilerinin gitmesi ❣️

    İşbara Alpİşbara AlpAylar önce
  • Akbaba bağırana kadar herşey normaldi 😂

    Baran CoskunBaran CoskunAylar önce
  • Oğlum yeter lan yeter artık

    Göktuğ TırpanGöktuğ TırpanAylar önce
  • yeni sezonda harunun olmayışı ......

    hüseyin Geyikhüseyin GeyikAylar önce
  • ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️👑

    Mehmet EfeMehmet EfeAylar önce
  • Akbaba akbaba

    Last BulletLast BulletAylar önce
  • Ne efsane kadroydu ama

    Tolga KAYGUSUZTolga KAYGUSUZAylar önce
  • 23.saniyede duygulananlar çıksın kasıyo..

    Sefa ÖZKETSefa ÖZKETAylar önce
  • bu kanaldan yeni bölüm fragman diye bir bildirim gelsin artık

    MyStyleMyStyleAylar önce
  • çankayadaki park mi lan burasi

    takeshi kovacstakeshi kovacsAylar önce
    • kuğulu

      Mustafa AlavMustafa AlavAylar önce
  • Amirim akbabaya kızmak diye hayalet akbabuşa söyle la diyo xd

    ççAylar önce
  • Adam vurduğunu oturtuyo amq taşşanı yiyim amirim

    AnlatAnlatAylar önce
  • hayalet dostlarını ispiklemez selim bile olsa şans verir hayalet sevdiği kıza sevdiğini söyleyememiş bi adam öyle baktı tutuklanıp giderken bişe diyemedi.

    izmirli aliizmirli aliAylar önce
  • Kacinci bolum

    Serkan DemircanSerkan DemircanAylar önce
    • 38

      Hikmet OzanHikmet OzanAylar önce
  • 👍🏻

    Professional Youtube UserProfessional Youtube UserAylar önce
  • 0:38 deki çıkan ses ne öle.

    C KutlukC KutlukAylar önce
    • Hiç gerçekçi değil

      Denizli Spor Fan20Denizli Spor Fan20Aylar önce
  • 0:28 amirim yanlıyo :)))

    Ömer Bünyamin ÇözerÖmer Bünyamin ÇözerAylar önce
  • o ne estetik yumruktu be

    Hakan HizHakan HizAylar önce
  • O bankta defalarca oturmuşumdur kurtuluş parkında her gittiğimde boş olur düşünmekten saatlerin nasıl geçtiğini anlamadığım yerdi her gittiğimde ankaraya gider otururum oraya

    Caner ÇabukCaner ÇabukAylar önce
    • kurtuluş parkında oturdun da ne oldu acaba kurtuldun mu?

      Burak UralBurak Ural19 gün önce
    • he la cankayadaki park bu gorur gormez tanidim. ankaraya gelmistim askeriye mulakatlari icin

      takeshi kovacstakeshi kovacsAylar önce
  • Hayalet eğer yapması gereken i zamanında yapmış olsaydı ne harun üzülecekti ne eda ne de o kız hayalet başta behzata söylemesi gerekiyordu

    Vito ScalettaVito ScalettaAylar önce
  • Vur abi vur vur 😂😂😂

    EgeEgeAylar önce
  • Ben seninle daha sıçmaya gitmem

    Soner ŞimşekSoner ŞimşekAylar önce
  • Özledik amirim :/

    Халиг СафаровХалиг СафаровAylar önce
  • la gitmezsen gitme! çok da sikimde sanki!

    the sundaymanthe sundaymanAylar önce
  • 2.35 de arkada kısık şekilde çalan müziği bileniniz var mı?

    Doğukan SONGURDoğukan SONGURAylar önce
  • tam hüzünleniyorum akbabanın sahnesi geliyor

    İsmail Erayıkİsmail ErayıkAylar önce
  • Harun'lu videoları paylaşıp durmayın. Bizim beklentimizi yükseltmeyin, yeni bölümlerde Harun olmayacak hepimiz biliyoruz 😢😢

    utku duranutku duranAylar önce
    • @Berkay Yaman başka bi projesi oldugundan katilamiyomus belki proje biterse kaybolur

      TÜRKIYEMTÜRKIYEM26 gün önce
    • @Berkay Yaman bilmiyorum ama yeni çekilecek bölümlerde olmayacak

      utku duranutku duranAylar önce
    • Harun niye yok

      Berkay YamanBerkay YamanAylar önce
  • Hayaletin koşması...

    Mehmet YarenMehmet YarenAylar önce
  • en gereksiz harun bu malı bu dizide

    agent smithagent smithAylar önce
    • En gerekli olan Harun Diziyi dolduran konular hep harundan, Akbaba ve hayalet renksiz karakterler olduğu için senarist süreyi dolduracak konuları harun üzerinden üretiyor. Salak malak lakin gerekli

      Mehmet Akif öztürkMehmet Akif öztürkAylar önce
  • Hadi başla artık ya ne zaman başlıcam bilen varmı

    Güven ParlarGüven ParlarAylar önce
  • Şu kadro yeniden karşımıza çıkar mı la

    ishak Arslanishak ArslanAylar önce
  • Ulan! Ulan Harun! Ulan ben senin kafanın içine...

    SAİT FAİK ABASIYANIKSAİT FAİK ABASIYANIKAylar önce
  • O zaman benim tutunacak dalım yok

    Dadaylı TahirDadaylı TahirAylar önce
  • Yürü git lan elimden bi kaza çıkmasın

    Polig 10Polig 10Aylar önce
  • Kaçıncı bölüm ?

    osman alanosman alanAylar önce
  • Bence Harun dizide kesin var. Son zamanlarda yayınladıkları her videoda Harun da var. Bu bir işaret bence.

    gökhan kayagökhan kayaAylar önce
    • Fatih artman askerde kanka bedellide adam isteseler de olmaz yani eda karakteri seda bakan da daha yeni doğum yaptı gerçek hayatta onun da olması zor yani en azından çektikleri ilk 10bolumde bu karakterlerin olma imkanı yok

      Tyler DurdenTyler DurdenAylar önce
    • Hemen hemen her sahnede harun var zaten

      Mehmet YarenMehmet YarenAylar önce
  • kaçıncı bolumdu

    Kadir SağlamKadir SağlamAylar önce
  • Akbaba düğüne telsizle gelmiş amkw

    Alex de SouzaAlex de SouzaAylar önce
  • comeback is reel amirim

    Ahmet BudaklıAhmet BudaklıAylar önce
  • siktirgit laaann, sende siktirgit lan, siktiringidin laaannn

    Sadri AlışıkSadri AlışıkAylar önce
  • Bu diziyi bitirenin amına koyim. Ben behzatç izlemeden yatamayan adamım

    Yusuf ÇalıYusuf ÇalıAylar önce
    • @Mustafa Gül sanmam sevilen bir dizi tabi ömrümüzün sonuna kadar olcak diye bir kural yok belki bakarsın arka sokaklar gibi olur :D sürdükçe sürer

      SERDAR SAMET BAYRAKSERDAR SAMET BAYRAK4 gün önce
    • Gelse ne olacakki kısa sürecek zaten birkaç bölüm daha

      Mustafa GülMustafa Gül6 gün önce
    • Bende yatamam behsat ç izlemeden

      İsmail enes Karadumanİsmail enes Karaduman8 gün önce
    • Aynen ya gözümüz bayram edecek.

      Yusuf ÇalıYusuf ÇalıAylar önce
    • Yusuf Çalı geliyor gönlünün efendisi

      ThunderEkmeğiThunderEkmeğiAylar önce
  • Yürü git elimden bi Kaza çıkarıcan diyip kendisi gitmek😀

    tolga erdemtolga erdemAylar önce
  • Senin ben vicdanını sikeyim harun

    SpinozaSpinozaAylar önce
  • Behzat'ın annesinin hastanedeki toplantısını bastığı sahne de gelsim

    Eric DravenEric DravenAylar önce
    • Profil resmini yani

      BademBadem16 gün önce
    • Senin tipini sikiyim kardeş

      BademBadem16 gün önce
    • @Umut Talar Değil knk

      Eric DravenEric DravenAylar önce
    • Eric Draven 85. Bölüm kardeş

      Umut TalarUmut TalarAylar önce
  • Siktirin gidin la

    Mehmet GünerMehmet GünerAylar önce
    • @Ömer Baba var. Harun yok sadece

      Mehmet GünerMehmet GünerAylar önce
    • @Mehmet Güner yeni sezonda yok sanirim

      Ömer BabaÖmer BabaAylar önce
    • @Ömer Baba akboboşum😁

      Mehmet GünerMehmet GünerAylar önce
    • 😂😂😂 o nasill pp aga

      Ömer BabaÖmer BabaAylar önce
  • Efsane geri döndü ama Fatih Artmandan(Harun) güzel haber bekliyoruz

    Kadir TufanKadir TufanAylar önce
  • En iyi dizi

    Eray GürsoyEray GürsoyAylar önce
  • Türk dizi tarihinin en iyi sahneleri hep bu dörtlü tarafından bu parkta çekiliyor, farkında mısınız?

    Anıl ŞakacıAnıl ŞakacıAylar önce
    • Kurtuluş parkı

      Caner ÇabukCaner ÇabukAylar önce
    • @Mehmet Yaren kesinlikle katılıyorum. Bu kareye, ihanet gibi bir şeyi, mükemmel bir şekilde işlemek, Senaristinden oyuncusuna müthiş bir sahne. Seyirciye ihanetin empatisini yaptırmak gerçekten zordur. 20 defa seyrettim o sahneyi, ahada yine seyredecem :)

      Mehmet Akif öztürkMehmet Akif öztürkAylar önce
    • En iyi sahne cinayet ben oldum sahnesidir açık ve net

      Mehmet YarenMehmet YarenAylar önce
  • OZAMAN BENİM TUTUNACAK DALIM YOK !

    korkukapanındakibeyinyiyenadamkorkukapanındakibeyinyiyenadamAylar önce
  • Şunu sansürsüz koyun be ...

    LeonGamersTvLeonGamersTvAylar önce
  • HADİ LA OLUM HADİ LA BAŞLA LA

    Batuhan TepebaşBatuhan TepebaşAylar önce
  • Neyse iftardan sonra yakarım artık

    Tobey MaguireTobey MaguireAylar önce
  • hayalet aynı şener şen gibi koşuyo.😂😂 akbabanın da harun a yürü git diyip kendi gitmesi 😂😂😂😂

    çağlar Aslançağlar AslanAylar önce
  • Replikleri yazip durmayin mina koyum

    Ozdemir KoseOzdemir KoseAylar önce
  • Bu sahneyi ne zaman izlesem duygulanirim sonra akbabanin sinirlenisi aklima gelir gulerim

    qundart Deltzqundart DeltzAylar önce
Behzat Ç. - Vay Be