Beyaz Futbol 1 Aralık 2019 Kısım 1/3 - Beyaz TV / Trabzonspor - Galatasaray maçı

Beyaz Futbol TRvision Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/beyazfutbol
Beyaz Futbol | Instagram: instagram.com/beyazfutboltr/
Beyaz Futbol | Twitter: twitter.com/beyazfutbol/
Beyaz Futbol | Facebook: facebook.com/beyazfutboltr/
Bu sezon şampiyonluk adayınız kim
Ahmet Çakar: Birileri Fenerbahçe'yi bu sezon şampiyon yapmayacak
Fatih Terim'den Trabzon'da iddialı sözler
Sörloth'ün golünde faul var mı?
Emre Mor'a yapılan hareket penaltı mı?
Ömer Bayram'ın tokatı kırmızı kart mı?
Muslera'nın 3'lü çektirmesi doğru mu?
Bu sezon hangi takım şampiyon olur
Ümit Karan: G.Saray PSG'yi deplasmanda yenebilir
Gomis'ten G.Saray'a mesaj

Herunterladen

YORUMLAR

  • Ümit Karan şu beyinle yıllarca nasıl futbol oynadı. Akla zarar resmen.

    Adem KaracaAdem Karaca4 gün önce
  • Ümit karan çok gereksiz adamsın ya bir FB li olarak üzüldüm

    Fuat AydınFuat Aydın5 gün önce
  • Sampiyon Besiktas olur

    cango bulutcango bulut5 gün önce
  • Ümit karan ne kadar bos konusuyorsun sik kafa Galatasaray hemen Sampiyon yapdin eger Adaletli maclar hakemler yönetse Galatasaray siksen 20 sene Sampiyonlug göremez

    cango bulutcango bulut5 gün önce
  • R.O.K. Geri gelsin

    semih özdemirsemih özdemir6 gün önce
  • Abdülkerim Durmaz Fenerbahçe kadrosundan seyirciliğe adayım :D

    ali onur yavuzali onur yavuz6 gün önce
  • Görüntü bi tek bende mi kasıyor anlamadım

    İrfan Sevinçİrfan Sevinç6 gün önce
  • Selam Beyaz Futbol Ailesi,sizleri Ümit Özatın olduğu zamandan beridir izliyorum.15 aralıkta yerleşmek üzere New York'a uçuyorum.Çoçukluğumun programını Amerika'ya yerleşmeden canlı izlemek isterim.İnsanlara bu imkanı verdiğiniz için teşekkür ederim.

    HOKKABAZİZMHOKKABAZİZM6 gün önce
  • ROK NE ZMN GELİCEK YAA ÇOK ÖZLEDİK

    Ömer MertÖmer Mert6 gün önce
  • yav ümit ne poh bi adamsın

    Memet ali AygünMemet ali Aygün6 gün önce
  • Sinan engin adebayoru galatasaray alsin diyor sinan engin adebayoru sen al programda iyi is yapar ertem gibi sivar seni 🤯

    yelşah hnglyelşah hngl6 gün önce
  • Umite bos diyen futbol cahillerinin amk

    Kahraman TaskinKahraman Taskin6 gün önce
  • Arkadaşlar öğrenciyiz bu ay kira zor çıkıyor 3 kişiyiz lütfen yardımcı olur musunuz paparam: 1300840503

    Yusuf ÖzdemirYusuf Özdemir6 gün önce
  • ROK GELSIN

    Crazy of TurkeyCrazy of Turkey6 gün önce
  • Ya arkadaslar Umit’e sarmanin alemi yok... ROK ve Ahmet Cakar’in basini cektigi kadro ile harika bir ruzgar yakalayip, Turk televizyon tarihininde komedi-spor formatinda bir devrim yarattilar. Maalesef bu efsane programin arkasinda duramayan, bir cuval inciri berbat eden vizyonsuz Ertem’dir... Simdi dilenci gibi agla sabah aksam youtube kanalina abone olun diye...

    Mtk 183Mtk 1836 gün önce
  • Ulan yalaka gs sana ne veriyor kendi agzinla demedin mi ben Galatasaray a şike yapmadi demedim diye benim golleri gs tv den kaldirdilar

    Rıdvan EkenRıdvan Eken6 gün önce
  • #apdulkerimdurmaz ümit özat senden daha iyi fenerli ama senin kadar boş konuşmuyordu

    çılgın 3'lüçılgın 3'lü6 gün önce
  • 31 de kapanır 62 de kapanır 63 puan var yeter ki biz kazanalım

    baykut candemirbaykut candemir6 gün önce
  • Bu hakemlerle her yil 6s sampiyon olur ama hakemlerle birde diger takimlari dogruyorlar o yuzden sampiyon 6s oldu bile simdiden soyluyorum Görüsürüz

    Mehmet ErdemMehmet Erdem6 gün önce
  • Ümit Karan'da olmasa program izlenmez

    Murat CFMurat CF6 gün önce
  • Boşnaklar Avrupa'da Türkleri hiç sevmezler

    Ercan CelikErcan Celik6 gün önce
  • bende bu ayak oyunlarıyla fenerbahçenin şampiyon olcanı sanmıorum.

    turana kadarturana kadar6 gün önce
  • Videolar neden kasıyor ??

    Cemal Faruk AksırtCemal Faruk Aksırt6 gün önce
  • Nedir bu ümit karandan cektimiz ya nasil bi torpildir bu

    Savas ÖztürkSavas Öztürk6 gün önce
  • Nereye kapatiyon 8i mal

    Emre UtkuEmre Utku6 gün önce
  • Bizlere kulak verilmiyor ve istediğimiz yapılmıyorsa herkesten rica ediyorum dislike atın abone felanda olmayın...reytingleri olmayınca bakın ne cabuk dediğimize gelecekler

    uA IsmailuA Ismail6 gün önce
  • Her seferinde Abone olmamız isteniyor ama bizim istediğimize kulak verilmiyor . Bende Fanatik Galatasaraylıyım ümit karanı severim ama yorumculuk yapamıyor ... Madem siz Abo olmamızı Like atmamızı programı izlememizi istiyosunuz ozaman sizde bize kulak verin ROKu geri getirin sizi boşnaklar değil bizler izliyoruz ve bu dediğimiz yapılana kadar her videoya dislike atmaya devam edicem !!!

    uA IsmailuA Ismail6 gün önce
  • Aynen öyle Asrın Takımı GALATASARAY bu saatten sonra Ş. A. M. P. İ. Y. O. N

    Ali Osman DemirbaşAli Osman Demirbaş6 gün önce
  • Ümit Karan Adam gibi adam

    Ali Osman DemirbaşAli Osman Demirbaş6 gün önce
  • ROOOOOOOOOOOKKKKKK

    NECİP FAZILNECİP FAZIL6 gün önce
  • ümit yerine ben ciksam daha iyi konusurum

    Huseyin TopsakalHuseyin Topsakal6 gün önce
  • Ümit sg

    R . Van persie 'R . Van persie '6 gün önce
  • Hepiniz bi ROK etmezseniz.

    Oğuzhan DedeoğluOğuzhan Dedeoğlu6 gün önce
  • Artık ROK gelsin, izlemicem yoksa

    İbrahim Şahinİbrahim Şahin6 gün önce
  • Abdulkerim durmazin ann..... cok pis sik..... oros.... coc........

    Aslan024 AslanAslan024 Aslan6 gün önce
  • Ümit karan gidene kadar dislike ROK 1000 kat daha iyi

    Ahmet Goethe ÇakarAhmet Goethe Çakar6 gün önce
  • Su umit karan boş yorum yapio diyenler fenevliler cunku umit hepsini sikiyor.

    Muhammed KarakisMuhammed Karakis6 gün önce
  • ahmet çakar davarı şampiyon başakşehir diyorsa kesin galatasaray şampiyon olacak. geçen sene de böyle salak salak attı tuttu cimbomum çocuğu koyunca göt gibi kaldı. Bu ligin tek bir gerçeği var beyler o da Fatih Terim'in bu ligin beyi olmasıdır. Yerel olarak maalesef rakibi yok Fatih Terim GS'ın başında olduğu sürece kuşların işi çok zor

    Emre Ozan ÜnaldıEmre Ozan Ünaldı7 gün önce
  • ümit karan sürvivor a geri dönsün be abicim , ses tonuda iğrenç galatasaraya yorumcumu yok yapacak bu yalakayı koymuşsunuz ..

    мєѕυтмєѕυт7 gün önce
  • bu bir futbol show degil artik magazin oldu...

    Kemz TKemz T7 gün önce
  • Ertem kurnazi kimse Fenerbahce sampiyon olur demedi ,sampiyon olacagiz diye camia kitlendi ,ikisi arasinda fark var ,lma ile armutu cok cok iyi karistiran ulkemin medyasi ,insani bunuda bu sekilde karistirip ortaligi bulandiiriyor.

    Seyhan HatipogluSeyhan Hatipoglu7 gün önce
  • ulan her hafta dört gözle beklediğimiz programı ne hale getirdiniz saniyesini kaçırmıyodum şimdi 5 dakkada sıkılıyom roku getirin şu ümitide yollayın artık hiçmi okumuyonuz yorumları yav

    hakan cahakan ca7 gün önce
  • .

    GALATASARAYGALATASARAY7 gün önce
  • Offf Rasim offfffffffff

    ismail acikgozismail acikgoz7 gün önce
  • ROK ROK ROK ROK ROK

    yattara orhanyattara orhan7 gün önce
  • ümit yüzkarası resmen kelime haznesi 10 15 IQ 20

    ilhan silhan s7 gün önce
  • Arkadaşlar sapına kadar trabzonsporluyum fakat şöyle birşey var şike şike şike malesef malesef devam ediyor 96şampiyonlukda cocukdum abilere yalvararak trabzonspor van macına girdim kar yağıyyor üşüdüm dondum ama fener şampiyonoldu ozamandan buzamana trabzonspor ve herhangi takım soğudum bizleri aptal yerine koyup ceplerini doldurduklarını anladım kısaca ünal hoca eğerkisende busizdeme ayak uyduruyorsan yazıklar olsun senin delikanlı duruşuna

    Mırac BıyıkMırac Bıyık7 gün önce
  • ÜMİT KARAN ALLAH BELANI VERSİN TEZ ZAMANDA KÜFÜR ARTIK OLMUYOR BELKİ TEP YÖKÜN ARADAN ÇIKAR...

    Cuneyt VardarCuneyt Vardar7 gün önce
  • Kanala aboneydim ertem şener tv den her program 300 kere youtube abone olun dedikden sonra abonelikden çıktım

    Gamer 1Gamer 17 gün önce
  • programda 6alatasaray yorumcularına tahamül edemiyen 6alatasaraylılara hastayım :)

    Emre BabaoğluEmre Babaoğlu7 gün önce
  • İletişim çağında televizyona bağlı kalmak yerine hayranların istediği kadroyu kurup internet üzerinden bir canlı yayın mecrasıyla anlaşma yapıp programa devam etmelisiniz.Sizleri sadece orta yaş ve üzeri değil gençlerde izliyor.

    Hüseyin Emre GülserHüseyin Emre Gülser7 gün önce
  • yuklenen videonun kalitesi yine berbat. bu videoları yükleyen kimse bidaha yüklemesin. isi bilene verin

    Nordic WarriorNordic Warrior7 gün önce
  • yaşlı olanı bile aratıyor la bu ümit. topculugu guzeldi ama yorumculuk berbat ümitcim

    Nordic WarriorNordic Warrior7 gün önce
  • kimse dikkat etmiyor ama gs nin her sene yenilgi aldığı deplasmanların fb deplasmanı dışında hepsi bitti. malatya,gençler,ts,bjk. ayrıca gs nin şuan önünde oynayacağı 4 maçın 3 ü evinde. ve görece ligin en kötü takımları ile oynayacak. maç oynanmadan sonuç bilinmez ama ben 4 maçın 4 ünüde gs nin yeneceğini düşünüyorum. bir ihtimal göztepeye takılabilir. ve gs 4 maçı da kazanırsa ümit karan ın dediği gibi devre arasında yapılacak 3-4 transfer ile ligi süpüreceğine inanıyorum. 2. devre gs nin toplam 7 deplasmandan ben 2 tanesini deplasman görmüyorum. biri kasımpaşa biri başakşehir. bu takımlarla oynanan maçlarda gs seyircisi daha fazla olacak. fb nin hakkı flan yeniyor diyosunuz ama pozisyon filan konuşmadan emre ve gustavo nun herhangi bir maçı kırmızı görmeden tamamlaması hakem hatasıdır. son maçta serdar aziz inde atılması gerekirdi. kimse konuşmuyor

    ENGİN ELİGÜLENGİN ELİGÜL7 gün önce
  • Ver rasimi ertem verrrrrr

    Ahmet DemirAhmet Demir7 gün önce
  • Rasimmmmmmm

    Ahmet DemirAhmet Demir7 gün önce
  • Hamsiler öyle cazibe varki ölü yarragi kaldirdi ve sikildi son dakkada😂

    Fokus ÖzFokus Öz7 gün önce
    • Senin adına utandım sen de bari profil fotondan utan..

      Burak KorkmazBurak Korkmaz6 gün önce
  • ÜMIT KARAN BOS KONUSMAYA DEVAM EDIYORSUN LAF OLSUN TORBA DOLSUN ADAM AKILI BIRI GELSIN

    Hakan HakanHakan Hakan7 gün önce
  • Ne kadar dağınık bir program yapıyorsunuz sözü ümit karan la başlatıp sırayla gitsin diye söz veriyorsun ertem bey ortalık karışıyor o ordan bu burdan siz sakin konusamiyormusunuz

    Harun inceoğluHarun inceoğlu7 gün önce
  • Abdülkerim Durmaz cidden futboldan anlamıyor. Puan durumuna bakıp diyor ki, GALATASARAY'ın üstündeki takımlar 5-6 hafta kötü gidecek ki GALATASARAY bunların üstüne çıkabilsin. Ulan 2. ile GS arasında 5 puan var. Nasıl 5-6 haftalık bir zaman çizdin sen. Ama normal Fener'li olup da kim futboldan iyi anlıyor ki, FB en son şampiyon olduğundan sonra nesil değişti. Hakeza geçen senede aynılarını söylüyorlardı. Galatasaray kalan 4 maçından 10 alıp ikinci yarıya 30 puanla girsin de, o zaman sizin korkunuz başlasın.

    Tarık ÇakmakTarık Çakmak7 gün önce
  • fenerbaçeliyim ama galatasaray maçında emre mor pozisyonu net penaltıydı hakemlerin böyle kritik pozisyonlarda neden var a gitmediğini kendi bildiğini okumaya çalışmalarını anlamıyorum

    cavit çobancavit çoban7 gün önce
  • Adamlar berabere kaldıkları için mutlu, tabi trabzona her sene yenildikleri için alışık değiller beraberlik almaya

    Fatih SavurFatih Savur7 gün önce
  • Suç umitte değil hepsini ertem yaptırıyo asıl fener düşmanı o

    Gurkan CakmakGurkan Cakmak7 gün önce
  • Ümit Karan'ı İstemiyoruz...

    Semih TaşSemih Taş7 gün önce
  • Ümit Karan'ı İstemiyoruz...

    Semih TaşSemih Taş7 gün önce
  • Ümit Karan'ı İstemiyoruz...

    Semih TaşSemih Taş7 gün önce
  • Ümit Karan'ı İstemiyoruz...

    Semih TaşSemih Taş7 gün önce
  • Ümit Karan'ı İstemiyoruz...

    Semih TaşSemih Taş7 gün önce
  • Ümit Karan'ı İstemiyoruz...

    Semih TaşSemih Taş7 gün önce
  • Fenerbahçe nin başında korkak olduktan sonra fenerbahçe nin şampiyon olamasl zor hakemler de fenerbahçe nin puanların çalmaya başladı eger Sivas kadrosunu bozmasa hekimler de izin verirse ipi göğüsleyebilir fenerbahçe yi korkak hocası yakıyor kaybetti puhanlara bakın korkak Ersun Yanal nln yüzünden fenerbahçe şampiyon olması için korkak hocanın gitmesi lazım

    Muzaffer ÖrtenMuzaffer Örten7 gün önce
Beyaz Futbol 1 Aralık 2019 Kısım 1/3 - Beyaz TV / Trabzonspor - Galatasaray maçı