Bill Burr Meets Bull Birr

#jre #joerogan #billburr
William Frederick Burr is an American stand-up comedian, actor, and podcaster. He is the creator and star of the popular Netflix series "F is for family" and host of "The Monday Morning Podcast".
He has 6 comedy specials and his latest special "Paper Tigers" is available on Netflix.
________________________________________________________________
Bull Birr's career and information is unknown.
________________________________________________________________
Check out the Patreon for Exclusive content! - www.patreon.com/CodPastVideos

(Disclaimer: This video is made for comedic purposes. Many of the things said are edited together out of context and should not be taken seriously or attributed to the people in the video.)
Music: www.bensound.com

Herunterladen

görünümler
199,917

YORUMLAR

  • lol TRvision really is where creativity goes to die

    Pat FryPat Fry4 gün önce
  • Bert Kreischer vs Kurt Breischer

    Jera LynnJera Lynn11 gün önce
  • Bull Birr is the fusion between Bill Burr and his toxic self

    Noel RodriguezNoel Rodriguez11 gün önce
  • I feel like if Bill Burr was cloned and he had a conversation with himself this is probably actually how it would go LOL.

    flameofdispare 1flameofdispare 111 gün önce
  • PLEASE, Bill Burr MUST react to this video! PLEASE! HAHAHAHA

    Marcelo BarbosaMarcelo Barbosa13 gün önce
  • Do trump!!!!!!!!!!!

    DaveDave14 gün önce
  • Classy bill vs trash bill

    AK BopAK Bop17 gün önce
  • It’s like watching Space Ghost

    hoiitsvanessa69hoiitsvanessa6921 gün önce
  • I have to give you likes for your video titles alone. Brilliant

    joshua belajoshua bela21 gün önce
  • Close your eyes and this just sounds like a Monday morning podcast

    Benjamin CoxBenjamin Cox21 gün önce
  • Great videos, please keep it up!

    Crazy CanuckCrazy Canuck22 gün önce
  • that fact that almost 200 ppl disliked this made me question reality

    Eli TomaEli Toma23 gün önce
  • That sound he makes may be the first great moment of 2020

    Key KeeperKey Keeper23 gün önce
  • AHAHAHA

    B.LB.L25 gün önce
  • “You sound like a fucking crazy person”💀

    Luh FocLuh Foc25 gün önce
  • By far the funniest so far in my opinion🤣

    Zach FarnitanoZach Farnitano26 gün önce
  • I feel like Billy has had people killed or something. He's a small bald ginger but acts like he somehow knows no one could ever ever ever physically intimidate him. He laughs like a bully. Looks like the bullied. It's messing with my head hahaha

    anubislee36anubislee3626 gün önce
  • yeah this shit put me in bad mood you know what? fickle you

    SpaceNigsVevoSpaceNigsVevo26 gün önce
  • Well first of all, don't touch me.

    Valy WaveValy Wave28 gün önce
  • a television series with these two bills as the main characters would be killer

    Nicholas VerrelliNicholas Verrelli28 gün önce
  • what is wrong with me? i dont give a fuck

    BREENRBREENR29 gün önce
  • Reminds me of that scene when Gollum is discussing with himself

    Emil MarquesEmil Marques29 gün önce
  • Alex jones meets Jlex Aones

    ilias baddouchilias baddouchAylar önce
  • he looks like rich evans at 0:22

    Justin AyersJustin AyersAylar önce
  • I'm gonna request one that falls a bit outside the rule: Borat meets Ali G

    Bruce WayneBruce WayneAylar önce
  • ok bill burr should actually see this for himself lol

    Jacob AdamsJacob AdamsAylar önce
  • This isn't a codpast, this is actual footage of Bill Burr's morning self talk

    UnauthorizedUnauthorizedAylar önce
  • That ending was fucking pure gold

    Mateo ClaureMateo ClaureAylar önce
  • Meh

    Eats1987Eats1987Aylar önce
  • This is genius!!! Thank you soo much!

    Jason MichaelJason MichaelAylar önce
  • Blue top bill looks so white 😂

    iHaaryy xiHaaryy xAylar önce
  • 1 bill burr is to fuckin funny 2 bill burr's omfg 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    810 DON810 DONAylar önce
  • this is basically an ep of his own monday morning podcast lmao

    Keith BrennanKeith BrennanAylar önce
  • If only my inner demons were able to speak to one another so clearly

    clicking on rocksclicking on rocksAylar önce
  • So that what Schizophrenia is like bill on bill awsome.

    Delta RedDelta RedAylar önce
  • These are the best

    Kyle StewartKyle StewartAylar önce
  • What if their were twins 😬😳😀

    JoeJoeAylar önce
  • I hope bill burr seen this

    A Dot’s FinestA Dot’s FinestAylar önce
  • From the makers of Joe Rogan meets Roe Joagn

    Max KMax KAylar önce
  • GOIN ROUND THE APEX GOING AROUND THE APEX

    JohnnyTwoHalvesJohnnyTwoHalvesAylar önce
  • Masterfully done.

    destroyermakerdestroyermakerAylar önce
  • Great to get a little insight to Bill’s inner thoughts

    Kevin BKevin BAylar önce
  • Anyone else tired of all the political ads before every TRvision video?

    Hubby BubbyHubby BubbyAylar önce
  • Lmao! Bill burr is the best!

    Zer-0-Zer-0-Aylar önce
  • Tag Bill here for the love of God 🤣

    Luc VallièresLuc VallièresAylar önce
  • “Fuckin racist piece of shit!” “Yeah! Yeah!”

    ZebulousZebulousAylar önce
  • Oh this was brilliant!!! Bill Burr trashing himself in all honesty..."I don't give a fuck". One that could be hilarious is Alex Jones meets Alex Jones. The man is unbearable, could do so laughs.

    The Poison KidThe Poison KidAylar önce
  • This is genius

    Oscar AlterwallOscar AlterwallAylar önce
  • what is wrong with me? umm i dont give a fuck

    FourOneBeatsFourOneBeatsAylar önce
  • so fucking good holy shit

    FourOneBeatsFourOneBeatsAylar önce
  • Dude. You could have made this so much better. I'm not trying to put you on blast, but come on. It's Bill Burr. Jazz it up a bit.

    Michael PipkinMichael PipkinAylar önce
  • Going round the apex

    conj83conj83Aylar önce
  • This.. this... I...I... umm

    J. MatthewsJ. MatthewsAylar önce
  • This is just Bill to himself every morning in the bathroom mirror.

    Neal ComstockNeal ComstockAylar önce
  • 0:56 lmfao WAAAAAAH

    ThatsMyPurse IdontKnowYouThatsMyPurse IdontKnowYouAylar önce
  • I love these

    Dan BDan BAylar önce
  • Out of all the hill burr this is what you got ?

    Daniel TaylorDaniel TaylorAylar önce
  • I felt that end one

    J FreemanJ FreemanAylar önce
  • I rlly hope bill sees this and loves it bc I rlly do. Ty for taking the time to do this.

    Alex PhelpsAlex PhelpsAylar önce
  • They need to get Roe Jogan back on the show.

    Charlie from Starkville, MississippiCharlie from Starkville, MississippiAylar önce
  • Good job!

    Adam GAdam GAylar önce
  • 😂😂

    Kflip GlamKflip GlamAylar önce
  • I'm catching a pretty good buzz on a half a hit of L.S.D. and this is one of the funniest things, in my opinion, Bill has created, or whoever created this! Made my fucking day!

    Kevin BuckKevin BuckAylar önce
  • I hope Bill watches this

    motredneb v1motredneb v1Aylar önce
  • 00:57 has got me crying holy shit holy fucking shit

    motredneb v1motredneb v1Aylar önce
  • Brilliant. Can you please do one with Neil deGrasse Tyson?

    Euler's IdentityEuler's IdentityAylar önce
  • "I don't like murder" Bill's said some controversial things but he's really tackling the bigger issues here

    Zak JetZak JetAylar önce
  • The awkward pause after their "argument" was pure gold.

    stankyrearendstankyrearendAylar önce
  • This has to be seen by him.

    Gary D.Gary D.Aylar önce
  • I wanna watch them fight!

    Bren LBren LAylar önce
Bill Burr Meets Bull Birr