BSL 18. Hafta Özet | Fenerbahçe Beko 107-70 Arel Üniversitesi Büyükçekmece

Fenerbahçe Beko, Arel Üniversitesi Büyükçekmece'yi farklı mağlup etti.
Tivibu Spor
www.tivibuspor.com.tr
twitter.com/tivibuspor
facebook.com/TivibuSpor
instagram.com/tivibuspor

YORUMLAR

  • Futbolda ilk 11i full yabancı olan takıma laf edenler bide baskete baksınlar

    turkey boyturkey boy11 gün önce
  • Bu sahadaki potalar kırık mı? Her top geldiğinde takır tukur sesler geliyor.

    GrandcannonGrandcannon12 gün önce
  • 3.20 deki sözüm nasıl gençler 😂😂

    Eray SüngüEray Süngü13 gün önce
  • Fenerbahçe 107 sayı attı ama en skorer oyuncusu 14 sayıyla oynadı bu ne kadar başarılı bir takım olduklarını gösteriyor

    Erkan ÜnsalErkan Ünsal13 gün önce
  • Barış istatistik kasmış. Her sene bir kez oluyor bu. Kıngıracıleyşıns.

    İngilizce Şimdi English Nowİngilizce Şimdi English Now13 gün önce
    • Sondaki tuğla atar gibi attığı üçlügün girmesi 😅

      Eren BiliciEren Bilici13 gün önce
  • Barış hersek bizim uğurumuz herif gittiği her yerde şampiyonluk görüyo diye aldık

    Can SututemizCan Sututemiz13 gün önce
  • Tecavüz etmiş bildiğin

    EMRE OFFİCİALEMRE OFFİCİAL13 gün önce
  • FENERBAHÇE BU LİGE ÇOK FAZLA

    M OZERM OZER13 gün önce
    • Futbolada bi bak ;)

      turkey boyturkey boy6 gün önce
  • Bu Biberoviç neden oynamadı

    CrescentCrescent13 gün önce
    • onu salataoviçe saklıyor. büyük ahçı obradoviç

      ElegrinElegrin11 gün önce
    • Eyvallah renktaşlar 👍

      CrescentCrescent12 gün önce
    • Crescent bu lig için lisansı yok tek eurolig alındı suan

      Tuğçe DemirTuğçe Demir13 gün önce
    • Ligde oynayamiyor diye biliyorum kurallar yuzunden

      Hazar karagözHazar karagöz13 gün önce
  • Dünyanın en güzel takımı 💛💙

    CrescentCrescent13 gün önce
  • Biz fazlayız diyoz bu liğe anlamıyolar Anlamassanız sonuclarına katlamak zorunda kalırsınız .....

    Olcay ÖrsOlcay Örs13 gün önce
  • Melihin o efsane basketi sayılmasa bile kesinlikle olmalıydı

    Bekir Eren KILIÇBekir Eren KILIÇ13 gün önce
  • Biz direk final oynasakk :)

    Mustafa AtaseverMustafa Atasever13 gün önce
  • Buyukcekmece de oturuyom ama fenerliyim

    DUYMADIM SANMADUYMADIM SANMA13 gün önce
  • Ligdeki diğer takımlara adaletsizlik oluyor artık

    Muhammet Emin TekinMuhammet Emin Tekin13 gün önce
    • Dorcel Emre haklısın kardeşim ama baskette para dönmüyor fazla karışmazlar

      Muhammet Emin TekinMuhammet Emin Tekin12 gün önce
    • En son böyle denildiğinde Futbolda Fenere kumpas yapılmıştı..ve şimdi hali ortada...

      Dorcel EmreDorcel Emre12 gün önce
  • Galatalılar baskete gelin lan öle futbolda atıp tutmayla olmuyo

    Deniz ÇınarDeniz Çınar13 gün önce
  • Takımı 35 sayı önde olup ama hâlâ memnun olmayan kişiye obradovic denir 03:06

    Ahmet YıldırımAhmet Yıldırım13 gün önce
  • Baris hersek ksk yi sampiyon yapan onemli ve guzide bir oyuncudur degerlidir vasiflidir kalifiye bir eleman

    okan gülerokan güler13 gün önce
  • lauvergne smacı efso

    Hüseyin ÇelebiHüseyin Çelebi13 gün önce
    • 3:18 bence en iyi hareket bu..

      Levent A.Levent A.13 gün önce
  • Fenerli olarak bu taraftar azligiyla bu takimi haketmiyrz

    Sessiz AdamSessiz Adam13 gün önce
    • Ataköydeyken gidiyorduk da Ataşehir çok uzak ya.

      Mehmet YılmazMehmet Yılmaz13 gün önce
  • Barış reis temiz bitirmiş

    Memur BeyMemur Bey13 gün önce
  • Sonucunu bildiğim bir maçı niye izleyeyim ki

    Eray YılmazEray Yılmaz13 gün önce
    • Dünyaya bilet alıp gelmedim ya

      Eray YılmazEray Yılmaz13 gün önce
    • +Tuncay Sesver lan oğlum biraz yavaş laf sok :D ama iyidi

      Solomon NecatiSolomon Necati13 gün önce
    • Eray Yılmaz öldüğünü bildiğin hayatta neden yaşayasınki

      Tuncay SesverTuncay Sesver13 gün önce
  • Kral son sözü söylemiş..

    Sinan AktasSinan Aktas13 gün önce
  • Keşke Ergi’nin 3lüğünü de özete koysaydınız ama olsun Fener’im yine kazanmaya devam ediyor.

    Change İs GOODChange İs GOOD13 gün önce
  • Barış kariyer rekorunu kırdı heralde

    vidolex73 vidolexvidolex73 vidolex13 gün önce
  • Dünyanın en güzel takımı

    yakup13 hattapyakup13 hattap13 gün önce
  • vesely nrde ya

    kadir ipekkadir ipek13 gün önce
    • sakat olmasa bile oynamasa daha iyi olurdu hiç gerek yokmuş zaten

      kerem patenkerem paten12 gün önce
    • +Furkan Kasapçı hiç sorma ya askerde bile bu kadar gün saymadım hasretle :/

      Levent A.Levent A.13 gün önce
    • 3hafta 2 gün 10 saati kaldı 🤦‍♂️

      Furkan KasapçıFurkan Kasapçı13 gün önce
    • sakat 3 haftası var

      vidolex73 vidolexvidolex73 vidolex13 gün önce
  • Ankara'ya gelin de kupa kaldıralım :)

    aydın yıldızaydın yıldız13 gün önce
  • Türkiye nin gururu

    Furkan YaşarFurkan Yaşar13 gün önce
  • Barış 8 sayı attıysa rahatlıkla ölebiliriz...

    AlpHardalAlpHardal13 gün önce
    • şu adamla bir uğraşmayın

      aydın yıldızaydın yıldız13 gün önce
  • Oha

    ARK ARKARK ARK13 gün önce
BSL 18. Hafta Özet | Fenerbahçe Beko 107-70 Arel Üniversitesi Büyükçekmece