Bu 9 Sırrı Bilmiyorsanız Kendinize Hiç Ben İyi Sürücüyüm Demeyin

Her sürücü bir araba sahibi olmanın kolay olmadığını bilir. Her zaman birçok küçük problemle uğraşmak zorunda kalırsınız. Klimayı yaz aylarında kullanmanın en etkili yolu nedir? Çamur veya kuma saplandığınızda nasıl kurtulursunuz? Deneyimli bir sürücü olsanız bile, daha önce bilmediğiniz bazı ilave ipuçlarını öğrenmenin hiçbir sakıncası yoktur, değil mi?
💥 Bu arada, bu videoda gizlenmiş bir kedi var. İpucu: bu kedi siyah! Bu tüylü küçük arkadaşımızı görebilirseniz, çoğu insandan daha dikkatli birisiniz demektir! 😽

Zaman bilgileri:
Güvenli şekilde sollama yapın 0:25
Sileceklerinize iyi bakın 1:07
Klimayı yaz aylarında akıllıca kullanın 2:16
Kışın klimanıza dikkat edin 3:33
Dışarıda hava buz gibiyken aracı çalıştırma 4:22
Çamur veya kuma saplandığında kurtulma 5:05
Tekerleklere dikkat edin 5:53
Araba alarmınızdan en iyi şekilde yararlanın 6:25
Ayrıntılara dikkat edin 7:16

ÖZETLER:
- Gideceğiniz yere daha hızlı ulaşmak için ara sıra dar iki şeritli bir yolda sollama yapmanız gerekir. Sollamak için yeterli zamanınız olmadığını her hissettiğinizde yolun kenarına yönelme yerine kendi şeridinize geri dönün.

- Hava çok soğuyup her ayaza çektiğinde, silecek lastiklerini geceleyin yerinden çıkarın ki donup cama yapışmasınlar. Ve son olarak, silecekleri asla cam kuruyken çalıştırmayın.
- Sıcak bir yaz günü saatlerce güneşte kalmış bir arabaya bindiğinizi düşünün. Ancak klima sistemleri hiç solumak istemeyeceğiniz toksik maddeleri içinde biriktirir. O yüzden aracınıza binmeden önce içerideki sıcaklık azalsın diye arabayı doğal yolla havalandırın.
- Mevsimlerin değiştiği ve kışların karlı ve soğuk geçtiği bir iklimde yaşıyorsanız, büyük ihtimalle klimanızı sadece yaz aylarında kullanırsınız. Bütün bir kış boyunca klimayı hiç çalıştırmazsanız, yaz aylarında iyi çalışmasını sağlayamayabilirsiniz. Aynı şey ısıtma işlevi için de geçerlidir, yaz aylarında bile kaloriferi en az 30 saniye çalıştırmanız gerekir.

- Dışarıda hava -10°C derecenin altındayken aracınıza bindiğinizde, hemen motoru çalıştırmaya çalışmayın. aracı çalıştırmadan önce, uzun farlarınızı 3- 5 saniye açın. Bu, akımın, aracın sisteminden geçmesine ve motorun daha kolay çalışmasına yardımcı olacaktır.

- Çamura, kuma veya kara saplandığınızda, paniğe kapılmayın ve her zaman bu gibi durumlardan kurtulmanın bir yolunun olduğunu unutmayın. lastiklerin yere bastığı alanı artırmak için, havalarının yaklaşık yarısını boşaltın.
- Dar bir yolda ilerliyorsanız ve ters yönde de bir şerit varsa, gelen araçların tekerleklerine dikkat edin. Karşınızdaki aracın sürücüsünün garip davrandığını düşünüyorsanız, dönüş sinyali vermelerini beklemeyin
- Uzaktan kumandayı diğer anahtarlarınızdan ayrı tutup her zaman cebinizde taşımak çok akıllıca bir hareket olur. Yalnız eğlence olsun diye hırsızlık önleme modunu etkinleştirmeyin.
- Ön camı temiz tutmanız gerektiği açık, ancak bu süreçte atlayabileceğiniz bazı şeyler var. Yan camların büyük ihtimalle temizlemeyi unuttuğunuz lastik şeritleri bulunur.

-----------------------------------------------------------
5 Dakikada Hallet kanalına abone olmak için: goo.gl/988RDr
Olumlu bak kanalına abone olmak için: goo.gl/aoVCYZ
5 Dakikada Hallet Kizlar: is.gd/9e6Ptf
GERÇEK HİKAYELER: is.gd/HpUYgh
Müzik, Epidemic Sound: www.epidemicsound.com/

Herunterladen

YORUMLAR

  • Kişin karda buzda donda aşırı yağmurda gözüm yemiyo araba kullanmayı açıkçası...

    Nur UcNur Uc21 saatler önce
  • Boşuna izlemeyin 8dknız sizd kalsın

    Laz ZiyaaLaz ZiyaaGün önce
  • Kantagi acinca kizdirma bujileri devreye girer 2-3 saniye sonra cevirin kolay gine calisir uzun far sinyal vs bunlara aldirmayin

    cihan yilmazcihan yilmazGün önce
  • eğer araba hararet yaparsa klimanın en sıcak tarafına ayarlayıp sonuna kadar açın ve hararet normal düzeye gelinceye kadar bekleyin motora ve radyatöre varsa soğuk su dökün

    YusufSefa CanYusufSefa CanGün önce
  • 5 numara nedir yaf.. elektrigi suyla mı karıştırdın hacım. soğuk havada akünüz zayıfsa öyle uzunlarla falan oynamayın. marş basamazsınız sonra.

    adnan vardaradnan vardar3 gün önce
  • Daha önce hiç araba sürmeden böyle bir başlık görmek biraz tuhaf.

    Buğra EsenBuğra Esen3 gün önce
  • vitesi hızla geriden 1e alın şanzımanın amına koyun

    KertogliKertogli4 gün önce
  • 9 numara çok saçma

    Oyunseven GençOyunseven Genç5 gün önce
  • Sacmalardan secmeler programin hos geldiniz sayin seyirciler

    Emery BoardEmery Board6 gün önce
  • Video yapayımda nasıl olursa olsun demiş arkadaş hepsi bilindik şeyler...

    yusuf yılmazyusuf yılmaz8 gün önce
  • Cok bos amk

    Atakan DumanAtakan Duman8 gün önce
  • 4:36 dünyanın en mantıksız şeyi

    Mert ErkoçMert Erkoç10 gün önce
  • Simgesi ampül olan bir siteye nasıl olumlu bakarım.. olumlu bak mışşş... Simgeni değiştir

    Mehmet PoyrazMehmet Poyraz12 gün önce
  • Arabayı daha verimli çekmesi için araba baydığında ara gaz yapıp sonra fites düşün

    yiğit yeşilyiğit yeşil12 gün önce
  • 30 yıllık şöför arkadaşlar neresi yanlış. Şu madde şu nedenden dolayı yanlıştır diyin dinleyelim!!

    ali sapmazali sapmaz12 gün önce
  • Dediklerinizin hepsi doğru, ek olarak dizel araç kullanımı ve benzinli araç kullanımında dikkat edilecekler videosu çekebilirsiniz. Bununla beraber klima kullanımında araç içi sirkülasyonu bulunur, bu modda iken ektsra hava türbünü çalışır. Buda yazın şarj dinamosunun konjektörünün yanmasına neden olur. Teşekkürler

    ali sapmazali sapmaz12 gün önce
  • ZATEN BILGI VERMEK AMACIYLA DEGIL TIKLANSIN PARA KAZANALIM DIYE YAPILMIS TAMAMEN COP VIDEO . INANIP YAPAN OLDUYSA VAY HALINE... HADI IZLEDIK ALDIN PARAYI HADI IYISIN YINE MILLETI BURAYA CEKTIN AMA DAHA IZLEMEZ KIMSE SENIN KANALI YANI AKLI VARSA...

    Serkan TuykunSerkan Tuykun13 gün önce
  • Ben iyi soformusum.ya bu ne ya

    halim sarihalim sari14 gün önce
  • Ehliyeti olmayıp izleyen kaç kişi yiz+1

    Mehmet BaytokMehmet Baytok14 gün önce
  • Anlattıkların çok saçma aq ya

    Omer Faruk SonmezOmer Faruk Sonmez14 gün önce
  • Salak niye karşı seride geçsin önden gelen ordada araba var zaten ki işgalci sollama sonrası şeridine geçecek zaten okadarini herkez bilir

    Yasin Diye'BiriYasin Diye'Biri14 gün önce
  • Krikoyu unuttun:)

    Umut Yiğit YalvaçUmut Yiğit Yalvaç15 gün önce
  • Araba zaten kendi seridine gecti

    Mustafa subaşıMustafa subaşı16 gün önce
  • Aynen ya çok güzel bir bilgi karşıdan gelen araçların lastiğini izleyin ve daha sonra gözlerinizi hastanede yada ahirette açın siz siz olun karşıdan gelen aracı izlemeyin kendi önünüze bakın

    Bekir CamuzBekir Camuz16 gün önce
  • Atığınız başlığa bakılınca sizi birşey zanedeyip videoyu tıkladım. Astırın gidin

    Mehmet CetinkayaMehmet Cetinkaya16 gün önce
  • 6:40 oyle birsey yok ki

    Furkan AltunogluFurkan Altunoglu16 gün önce
  • +1

    Oyun OynamaqOyun Oynamaq16 gün önce
  • Geri zekali

    KAZBEKİ YADRİNKAZBEKİ YADRİN17 gün önce
  • Amk salağı krikoyu unuttu

    Ferdi CIVCIOĞLUFerdi CIVCIOĞLU18 gün önce
  • Boş

    Ayhan CeranAyhan Ceran18 gün önce
  • Əla

    Aqil MemmedovAqil Memmedov18 gün önce
  • Kapıyı açarken kapı kolu garip acilmasi

    Ibrahim Ciftci-HDIbrahim Ciftci-HD18 gün önce
  • He yav he sinyali çalıştırdık ve ada m 1 saniyede her şeyi çözdü🙄

    Elnur abbasoffElnur abbasoff18 gün önce
  • Araç çamura saplandığında tekerlerin önüne Çakıl küçük taşlar atılmalıdır.

    Emre CelikEmre Celik19 gün önce
  • Sayın şöför arkadaşlarım. Lütfen sinyal verelim. O çubukları götünüze sokun diye koymadılar

    süleyman çonsüleyman çon19 gün önce
  • He aq kumda krikoyla arabayı kaldıralım lfkfldl

    Yasin YalcinYasin Yalcin19 gün önce
  • Bu 9 sırrı bilen kendine iyi sürücüyüm demesin.

    Selman GürpınarSelman Gürpınar19 gün önce
  • Zaman hırsızlığı yapma kardeş paylaştığın video dan insalar gerçekten faydalansın anlattıkların da bir tane işe yarar bilgi yok

    Ömer Faruk KasapoğluÖmer Faruk Kasapoğlu20 gün önce
  • Araba bizim işimiz

    Modifiye KralıModifiye Kralı20 gün önce
  • y000

    L A W R E N C EL A W R E N C E20 gün önce
  • Cole bak lastik sisirme aleti bi le var

    RLN 3 GTRLN 3 GT20 gün önce
  • Boş leyleğ

    Barış SönmezBarış Sönmez20 gün önce
  • Yanlış bilgi vermekten neden kaçınmıyorsunuz ? 3. sıradaki bilgi tamamen kaza yapın diye konmuş. Karşıdan gelen Her arabanın tekerine bakarsan 10 dk sonra dikkat dağınıklığından sen o arabaya çarparsın zaten. Unutmayın göz nereye odaklanırsa beyin Oray'a gitmeye çalışır. Dönmüş teker park halindeki arabanın yola çıkma hatta yola atlama ihtimalini gösterir. Teker yola bakmıyorsa problem yok denir.

    burak kerim Kuruburak kerim Kuru21 gün önce
  • Boş konuşup zaman uzatmış başka bir şey değil yani

    Jask'esKJask'esK21 gün önce
  • Yalan !!! Uff

    Sema OnaySema Onay21 gün önce
  • Ne alaka aq

    Emre KasapEmre Kasap21 gün önce
  • 4:20 eksi 10 mu ben rusyada eksi 46 derecede amcam arabasi 2 defada çalıştırdı

    Seyfi ŞahkeremovSeyfi Şahkeremov21 gün önce
    • İgficyviyvov

      Aze-WolfAze-Wolf19 gün önce
  • Boş muhabbet bilmediğimiz bir şey söyle eğitim amaclı yazsaydın başlığa

    Dinçer DinçDinçer Dinç21 gün önce
  • Bunun sürücülüye nə aidiyyatı

    Efqan IsmailovEfqan Ismailov22 gün önce
  • abi bizim araba çalışmıyo motor kilidi diyo ne yapmalıyım

    Çağrı Pro_XXXÇağrı Pro_XXX22 gün önce
    • Knk adam sanayide çalışmıyo internette okuduklarını bize aktarıyı

      Muhammed Ali EkerMuhammed Ali Eker21 gün önce
  • Türkiye de ikinci el araç alınmaz

    samet yatkınsamet yatkın22 gün önce
  • arabasi olmayib izlereyenler +1111111111

    Rufat BadalovRufat Badalov22 gün önce
  • Ben sürücüyüm

    fatih akınfatih akın22 gün önce
  • Adam çok iyi anlatıyor hellal.o

    Barış DanielsBarış Daniels23 gün önce
  • EHLİYETIM VAR FAKAT ARACIM YOK

    FERHAT 1998FERHAT 199823 gün önce
  • Aptal aq kanalı ya sinirimi bozdu

    Yunus ElçiYunus Elçi24 gün önce
  • çer çöp yalan yanlış hiç bir teknik kanıtı olmayan bilgiler

    Ali BaloğluAli Baloğlu25 gün önce
  • Ben8m bildim sey arabayi alcak yapmak bu zarar

    Emirhan koçEmirhan koç25 gün önce
  • Çamura saplansak lastikleri indircez sağ sol hareket geriden ileriye al ebesinin amı sırtımızda taşıyalım daha az yorulurum

    Melih Berk SalıkMelih Berk Salık25 gün önce
  • Bu bilgileri zaten biliyoruz

    SkyrorSkyror27 gün önce
  • Kadın şöför +kağıt toplayıcısı +tek elle araç kullananlar +moto kuryeler bu insanlara hergün dikkat edin bunlar ıslah olmazlar... Yağışlı havalarda su birikintilerine, Karlı günlerde yola, Sıcak günlerde yayalara çok dikkat edin sıcaktan mayışmış ve bıkmış insanlar ani bir hareketle yola atlayabilirler, Kulaklık takan birini görünce şehir içindeyseniz vitesi bire alın, Minibüs taksi ve bmw Mercedes audi honda tofaş kullananlara çok dikkat edin, Otobüs tır gibi büyük araçların sağına sakın girmeyin sizi göremezler ve arkasına fazla yanaşmayın fren yaptıklarında zor anlaşılıyor, Teknolojiye fazla güvenmeyin yalancı frene çok dikkat edin (motor freni vites düşürme) sırasında lambalar yanmaz çarparsınız çarparlar, Kavga eden eşler sevgililer görürseniz yavaşlayın yola birinin atlaması muhtemeldir. Işıklarda camlarınız kapalı olsun madde bağımlıları rahatsız edebilir aracı tuşla kitleyin, Aracınıza kanuni ölçüde film çektirin güneşli havalarda sıkıntı yaşamazsınız, Asla ve asla ambulansların arkasına takılmayın, Telefonla konuşan makyaj yapan bir elini dışarı atmış bir sürücü görürseniz ondan uzaklaşın, Paradan korkmayın 10 bin km görmeden aracınızı herdaim kontrolden geçirin uzun yola çıkmadan önce servise sokun, Arabayı yeni alsanız bile değişti söylense bile triger kayışını değiştirin, Asla öne çocuk oturtmayın, Emniyet kemeri takmayan babanız dahi olsa azarlayın, Yolun kenarında veya kaldırımda yola dönük yaya görürseniz kesinlikle yavaşlayın, Çocukların melek oldunu ve ölümü bilmediklerini yola koşarak atlayabilceklerini unutmayın, Uzun yolda otobanda önünüze bir hayvan veya insan çıksa bile sakın tam direksiyon kırmayın milimetrik oynatma ve frenle yetinin yoksa ceset sayısı artacaktır, Araçta çok yüksek sesle müzik dinlemeyin, En önemlisi kurallara uyun tabelaları trafik işaretlerini adınızdan daha iyi bilin, Büyükşehirdeyseniz metro kullanın, Kendinizi berbat hissettiniz anda aracınızı müsait otopark tarzı biyere bırakın taksi ile gidin Aracınızı kendinizi iyi tanıyın mükemmel bir şöför olsanız bile muhakkak ki olagandışı bir olayla karşılaşırsınız herşeye hazırlıklı olun..10 yıllık deneyimlerimin bir bölümü saygılar. Ve EN ÖNEMLİSİNİ UNUTUYORDUM kimseyle inatlaşmayın sol şeridi işgal etmeyin herkese yol verin arkadaki araç size çok yaklaşırsa hızlanmayın panik olmayın bırakın sollasın sizi anasının amına kadar yolu var.

    Türk YurduTürk Yurdu29 gün önce
    • Bjk 6152 sen hangi saatlerde trafikte oluyorsan söyle de o saatte yola çıkmayayım bende...

      Nebahat ÇIRAKNebahat ÇIRAK4 gün önce
  • Sır mı? Ben herhangi bir sır göremedim. Siz soğuk havada önce uzunları açın bekleyin, akünün a.qoyun, sonra b.k çalıştırırsınız arabanızı. Kontağı açıp ışıklar sönene kadar bekleyin yeter. Elektrik su gibi borudan ilerleyenbirşey değildir. Kıçınızdan sır uydurmayın.

    Kenan EnginKenan EnginAylar önce
  • kriko pahalı al onu :D

    samet gençsamet gençAylar önce
  • 9 numara yanlış

    Aykut ErsoyAykut ErsoyAylar önce
  • 👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌😘👍

    TEROKS TURKEYMTEROKS TURKEYMAylar önce
  • Araba bakım videosu

    Emir YavuzEmir YavuzAylar önce
  • Krikoyu unutun karşimm 😂😂

    Safa BalıkçıSafa BalıkçıAylar önce
  • Biliyoz lan yrrrraakkkk

    Berkay KoçBerkay KoçAylar önce
  • Ben de bir şey söyleyeceksin zannettim hep bildiğimiz şeyler bunun bilmediğim bir şey söyle

    Ercan ErsoyErcan ErsoyAylar önce
  • Arabam yoh :D

    Emir CemEmir CemAylar önce
Bu 9 Sırrı Bilmiyorsanız Kendinize Hiç Ben İyi Sürücüyüm Demeyin