BU SENDEN Mİ DÜŞTÜ ? - NESNELERİN SAHİBİNİ BUL

Merhabalaar :) İnsanların yanlarına gidip onlara absürt nesneleri onların mı düşürdüklerini sorduk keyifli görüntüler çıktı iyi seyirler :)
Abone Yorumları İçin yorum atmaya devam

►Videoyu BEĞENMEYİ unutmayın :)
►Ücretsiz Abone Olmayı Unutmayın: bit.do/WhyShy

►Abone Yorumları Söyle 1 : goo.gl/tD9JWc
►Kartlara göz atmayı unutmayın :) Videolar
►Sana Güveniyorum : goo.gl/rhZy95
►Ayna Deneyi : goo.gl/QIR0m3
►Abone Yorumları 3 : goo.gl/pxqeRg
►İlişki Bitir : goo.gl/uNIGZt
►Dejavu Yaşat: goo.gl/b3aBk3
►Pokemon Magandalığı Yap: goo.gl/0nLBhp
►Güven Bana : goo.gl/u2bfWt
►Absürt Anket Yap : goo.gl/vzgtcP
►İnsanları Baltala : goo.gl/dFKVaq
►Merdivende Aşk : goo.gl/dja1zc
►İrkilerek Korkut : goo.gl/w6QCL0
►Roportaja Muhalif Ol : goo.gl/4NkSGD
►90'ları Yaşat : goo.gl/ovFpBx

Herunterladen

görünümler
2,025,958

YORUMLAR

  • Like'ı sen mi attın ? Abone yorumları için yorumlara devvvvam

    WhyShyWhyShyYıl önce
    • Bir kamera şakasi teklifim var. Size nasil baglana bilirim? Anlatmak istiyorum. Çok bir enteresan. Türkçam çok iyi olmadigi için, umarim anlayacaksiniz. Sizin özel yere yazib anlatmam için nereye yazmam gerekiyor.

      Shamol ShamolShamol Shamol8 aylar önce
    • Yakaladim esenlercity👋👋👋😁

      Yusuf CaglarYusuf Caglar9 aylar önce
    • Devamı gelsin bunun çok iyi

      Alperen YalçınAlperen YalçınYıl önce
    • Çay içenin yanına gidin bunu çay olmadığına cola olduğuna ikna edin.

      Hakan ÇapkıçaHakan ÇapkıçaYıl önce
  • 3:19 daki kızın instasını bilen var mı

    Er SaEr Sa15 gün önce
  • Allah aşkına şu içerikten başka bir video daha çekin.kuzenimin artık hep bu videoyu açıp gülmesinden bıktım !!!😂😂😂

    saltuk Kırçiçeksaltuk Kırçiçek16 gün önce
  • 1:24 deki kiz uff

    Nec YNec Y19 gün önce
  • size ihtiyacimiz var nolurr video atin

    UM ⓻ TUUM ⓻ TU21 gün önce
  • Çantada 3 lü piriz taşımakta neyin kafası😁

    Volkan ToptasVolkan ToptasAylar önce
  • 2:29 Cesaretin tavan yapmış reis.

    Muhammed Mustafa ÖztürkMuhammed Mustafa ÖztürkAylar önce
  • Ulan en cokta buna guldum 🤣🤣🤣

    Kaptan CezaKaptan CezaAylar önce
  • 61

    hammer and bowhammer and bowAylar önce
  • Kadın çantasından şarjlı matkap çıktığını gördüm bunlar düşse bile şaşırmam artık

    Afvv VvvAfvv VvvAylar önce
  • 1.20 de aynur diyen siyahli o gotle bizim mahalleyi doyurursun mk

    Aliberk BayraktarAliberk BayraktarAylar önce
  • 2:58 soldaki amca eski toplardan 😂😂

    Hakan YalçinkayaHakan YalçinkayaAylar önce
  • 😂😂😂

    Hcr öHcr öAylar önce
  • Abi şu 3:13 deki kız çok samimi değil mi ya Yemin ederim güzellik bi yana Şöyle samimi kızlara ihtiyaç var

    Emre ŞimşekEmre ŞimşekAylar önce
  • Öldüm ya

    Yasin AltınkılıçYasin AltınkılıçAylar önce
  • Amcalar ne kralsınız ya =)

    Halil ŞenolHalil ŞenolAylar önce
  • 01:56 felç geçirdim 😁😁😁😁

    Engin AygünEngin Aygün2 aylar önce
  • 3.09 3.19 efsane

    Bülent KayaBülent Kaya2 aylar önce
  • Abi siz nasıl utanmıyorsunuz ya :d

    YavuxelmYavuxelm2 aylar önce
  • 2:52 de ki amcalar ne öyle 😅😅😅

    Comedya TVComedya TV2 aylar önce
  • guzel

    Yavuz ErdoğanYavuz Erdoğan2 aylar önce
  • 1:17 kızda ne kasa var be göt değil uzay mekiği

    Emre FfEmre Ff2 aylar önce
  • 0:54 yeşilli kız, lady gaga'ya benziyor ama daha güzel

    Umay BozdagUmay Bozdag2 aylar önce
  • 1:50 volkan demirel

    shishkowshishkow2 aylar önce
  • 0:05 biz körüz

    shishkowshishkow2 aylar önce
  • 3:24 kız uğurun popoya göz dikti .d

    Oğuzhan ERDOĞANOğuzhan ERDOĞAN2 aylar önce
  • 2:40 bunlar o meshur asansorde opusen amcalar degilmi

    Cem AkkurtCem Akkurt2 aylar önce
  • İlk kez bir videodaki herkes iyi niyetli

    Don QuijoteDon Quijote2 aylar önce
  • Bence en iyi şakalarinizdan biri 😁😂😂

    Bahar DolmazBahar Dolmaz2 aylar önce
  • Olum hshshs iyi ki bana denk gelmemişsin direk siktir git deyip rezil olurdum 😂😂

    haci muradhaci murad3 aylar önce
  • Ajda Ajda Ajda

    nazif tuncernazif tuncer3 aylar önce
  • O 3'lü priz değil. 5'li priz.

    HakanCTHakanCT3 aylar önce
  • Şu Uğuru Jaki Baruh a benzeten tek ben miyim ?

    HeraclesHeracles3 aylar önce
  • 02:42 amca? Asansör? Kim bilir kim bilir qelbimin sancısını kim bilir...

    Seyfulislam MücahidSeyfulislam Mücahid3 aylar önce
  • ŞU KANALIN HAKKINI VERİNNNN.İZLEMEK YETMEZ BEĞENİ ATIP YORUM YAPMAYIDA UNUTMAYIN...

    Nazan DalkayaNazan Dalkaya3 aylar önce
  • Kütüphanede önce sarmısak sonra marul gösterdin ya orda karnım koptu gülmekten :)) Allahta sizi güldürsün :) içerikler çok orijinal, bazıları akıl dışı, sizi çok seviyorum valla.

    OnurOnur3 aylar önce
  • 1:21 ben düştüm

    I___VENOM___I[-3F-]I___VENOM___I[-3F-]3 aylar önce
  • 3:23 kızların daima baktıkları şeylerden birisi.

    automatteautomatte3 aylar önce
  • Ulan gay amcaları nıyefınalde gostermedınız adamlar gay ve amca amk porno ızlıyolar orda bu adamlardan daha ılgınc bıseymı var amk salakları nıye fınale koymadınız bunu sızeden beklemezdım ılk defa bıe vıdeonuza dısalke attım

    Atakan BahçeciAtakan Bahçeci3 aylar önce
  • 1:17 de kaldım ben. Nereye bakacağımı şaşırdım...

    Onur ÇİFÇİOnur ÇİFÇİ3 aylar önce
  • 2:41 🤣

    Mehmet ÖztürkMehmet Öztürk3 aylar önce
  • İyiymiş gerçekten👏👏👏

    Lütfü YigitLütfü Yigit3 aylar önce
  • 1:17 uff kamyonet kasası gibi

    V For VendettaV For Vendetta3 aylar önce
  • Bu sakayi devam ettirin yaa

    Aspirin SeboAspirin Sebo3 aylar önce
  • En baştaki sarışın kız?

    AdiuvatAdiuvat3 aylar önce
  • 2:42 .. Niye Asansörde öpüşen dayilar geldi benim aklıma amk

    Özgür YılmazÖzgür Yılmaz3 aylar önce
  • 2:45 dedem orada 1923 ten beri oturuyor.

    HappyHappy3 aylar önce
  • Merdivenle leğeni nerden buldunuz dhxjxjcjjc

    Devran GökayDevran Gökay3 aylar önce
  • 2:42 valla günahlarını almayayım da bu iki amcadan işkillendim 😄

    samet ciftcisamet ciftci3 aylar önce
    • O kadar haklısınız ki

      Mehmet SansarMehmet Sansar17 gün önce
    • Anlaöayaan bi benmiyim

      ALYUSLUALYUSLUAylar önce
    • Ortalikta sandiginizdan fazla gey var beyler boyle yasti tonton amcalari sirf yas gecmis is bitmiş diye düşünüp çikarmayin o listeden

      Mehmet AbdullahMehmet AbdullahAylar önce
    • @xYOU TUBE tek yanlış anlayan ben değilim ozman

      fevkalade nin fevkifevkalade nin fevkiAylar önce
    • Harbi o amcaları görünce yorumlara baktım bende :D bende mi sorun var diye. İyi tek değilmişim.

      çok laf az işçok laf az işAylar önce
  • 4:43 Bunuda feyste mi paylaşacanız yosa?

    Caner YavuzCaner Yavuz3 aylar önce
  • Tutuyorum sizi Amerikan özentisi değilsiniz sakalarda

    Osman Cagri UzunOsman Cagri Uzun3 aylar önce
  • 0:11 kizin instasini bilen varmi ya

    Youtube 'un Gücü AdınaYoutube 'un Gücü Adına3 aylar önce
    • TRvision 'un Gücü Adına kız evleniyor kardo sanlisofiya instası

      yugov begovicyugov begovic3 aylar önce
  • Gay amcalar porno izlerken yakalandı galiba

    Vartolu MedetVartolu Medet3 aylar önce
    • @xYOU TUBE beyler buda amcanın oglu heralde

      AhmetAhmet3 aylar önce
    • Vartolu Medet Yav arkalarında da sen vardın gördün dimi yavşak yavşak yorum atmayın lan

      xYOU TUBExYOU TUBE3 aylar önce
  • Allah ləyağoo versin😂

    Sensiz BlogSensiz Blog3 aylar önce
  • 2:41 deki adam Bi değişikti emin değilim ama galiba 👨‍❤️‍💋‍👨 olabilir

    BRAWL STARSBRAWL STARS3 aylar önce
  • 2:42 deki amcalar sikişem dedeler değilmi lan zaten baksana soldaki ibnemsi hareketleri var :D

    Centilmen AdamCentilmen Adam3 aylar önce
  • 3:36 daki amca Temel Karamollaoğlu değil mi ? :))

    Serdar AkmanSerdar Akman3 aylar önce
  • Ulan gözümden yaş geldi, Allah hayırınızı versin

    Ramazan ÇAYIROĞLURamazan ÇAYIROĞLU3 aylar önce
  • Çayırda otlayan kahveyi sorduğu garının yanındaki garı iyiymiş bence en güzel oydu

    olmazsa getir_değiştiririzolmazsa getir_değiştiririz3 aylar önce
  • 2:41 tatlış amcoşlar

    Bora Nesta MarleyBora Nesta Marley3 aylar önce
  • 2:42 gay amcalar !

    Rain manRain man3 aylar önce
  • 2:44 dedeler

    kanyonarluxurykanyonarluxury3 aylar önce
  • Bu hangi universite bilen var mı?

    azzozer1azzozer14 aylar önce
  • gerçek keçiyle birinin yanına git bu sizinmi de +1111

    Samet GültekinSamet Gültekin4 aylar önce
  • 2:44 deki amcaya bak djmekeje

    Emrehan OskayEmrehan Oskay4 aylar önce
  • 02:46 asansördeki dedeler beyler dikkat

    ozgur izmitozgur izmit4 aylar önce
  • Valizi getirip bu sizden mi düştü ne demek a q:D

    Resat DoganResat Dogan4 aylar önce
  • 2.50 deki amca top galiba

    aziz muradovaziz muradov4 aylar önce
    • Sjhskajsabbs

      neden nedenneden neden4 aylar önce
  • 3:44 deki vampire benziyo yemin ederim.

    MithfearMithfear4 aylar önce
    • ay vampire benzeyen top olur mu ya :D

      GHOST GİRLGHOST GİRL4 aylar önce
  • Yemek yiyorum boğuluyodum amq.

    Carl GrimmesCarl Grimmes4 aylar önce
BU SENDEN Mİ DÜŞTÜ ? - NESNELERİN SAHİBİNİ BUL