BUNA DEĞER MİYDİ? Game of Thrones 8.Sezon 5.Bölüm Tepki

#gameofthrones #gameofthronesfinali #madqueen
- FAIR USE - Yine 4 senedir olduğu gibi Game of Thrones izlerken videomuzu çektik: Game of Thrones 8.Sezon izle ve tepki çek diye yorumlar yine atmıştınız, merak etmeyin bu sezon yine dolu dolu incelemelerle devam ediyor! Game of Thrones finalini birlikte izleyelim!
Telif olayının önüne geçmek için videoyu parça parça çok fazla kesmek zorunda kalıyoruz bir de böyle deneyelim dedik:)
Abone Ol: ►goo.gl/yNOFvg
ve zil butonuna basmayı unutma:)
Diğer G.O.T Videoları;
www.youtube.com/watch?v=EmfUO...
İLK 5 SEZONUN HIZLI ÖZETİ
www.youtube.com/watch?v=QNupM...
AVENGERS SONSUZLUK HAFTASI;
www.youtube.com/watch?v=B8ZSP...
instagram: @ezgininkanali
Sponsorluk: ezgininkanali@gmail.com
Watch Game of Thrones on HBO - Reviewed here by "Fair Use"
Clips used only for to Review and Just to React.
Therefore no copyright violations done, for any issues, please contact me first via e-mail; ezgininkanali@gmail.com
Korsana karşıyız biliyorsunuz ve bu video da sadece diziyi inceleme amaçlıdır; tamamen orijinal metin ve kurgu ile özgün içeriğe sahiptir.
Kullanılan görseller, "Fair Use" altında kullanılmış ve telif ihlaline gidilmemiştir.
Yine de videolarımız ile sorun yaşıyorsanız lütfen önce bize ulaşın;
ezgininkanali@gmail.com
(Fair Use) Watch Game of Thrones on HBO and never pirate.
This video is for review only with our original writing, phrasing and editing. images in this video are used under "Fair Use" and no copyright violations intended.
Please contact us first if you have any issue with the video;
ezgininkanali@gmail.com
TRvision Türkiye’nin ilk Sinema TV ve Eğlence Kanalı; “Ezgi’nin Kanalı”
TRvision Türkiye’de ilk kez film ve dizi incelemeleri yaparak, tüm Çizgi Roman severler, Sinema severler, Nerdler, Geekler, ve konuya tamamen yabancı olanlar için yoğun emek vererek içerik üreten, alanındaki ilk öncü kanaldır.
14 aydır Google tarafından onaylı olan kanalımızdaki program format hakları korunmaktadır ve metin, kurgu ve thumbnail tasarımları dahil her şey tamamen orijinal olup, kimsenin kreatif hakkını ihlal etmemektedir.
Lütfen benzer içerikler üretmek istediğinizde, yukarıdaki benzerliklerden ve taklit etmekten kaçının.
Destek içinse, her zaman bize danışabilirsiniz!
Video içeriklerinde bahsedilen filmler sadece tanıtım ve inceleme amaçlıdır, eğer bir sorun olduğunu düşünüyorsanız lütfen konuyla hemen ilgilenmemiz için önce bize ulaşın;
Sponsorluk, şikayet ve öneri: ezgininkanali@gmail.com
Arkaplan Müziği;
Kevin MacLeod sanatçısının Constancy Part 1 - The Descent adlı şarkısı, Creative Commons Attribution lisansı (creativecommons.org/licenses/...) altında lisanslıdır.
Kaynak: incompetech.com/music/royalty-...
Sanatçı: incompetech.com/
Kevin MacLeod sanatçısının Constancy Part 2 - The Descent adlı şarkısı, Creative Commons Attribution lisansı (creativecommons.org/licenses/...) altında lisanslıdır.
Kaynak: incompetech.com/music/royalty-...
Sanatçı: incompetech.com/
Kevin MacLeod sanatçısının Constancy Part 3 - The Descent adlı şarkısı, Creative Commons Attribution lisansı (creativecommons.org/licenses/...) altında lisanslıdır.
Kaynak: incompetech.com/music/royalty-...
Sanatçı: incompetech.com/

Herunterladen

YORUMLAR

  • Detaylı bölüm incelemesi de gelecek. Siz bölümle ilgili ne düşünüyorsunuz?

    Ezgi'nin KanalıEzgi'nin Kanalı2 aylar önce
    • ezgi ben başka birşey söylicem ama sen bu ara hiç vlog çekmiyosun Avengersı da sattın bırak game of thronsu ya thronsun tahtasından banane asıl thorun tahtasındam kalkması önemli ayrıcaSiz bölümle ilgili ne düşünüyorsunuz? sormussun ben sevmedim istemiyorum senin için dislike atmıyotum ama like da atmıyorum

      Said G.Said G.2 aylar önce
    • Ezgi'nin Kanalı arya dany i öldürür.tahta imamoğlu geçer

      cengiz gulercengiz guler2 aylar önce
    • @Coffee Day tamamda ben Tyrion'ın bildiğini söylemedim ki zaten,Daenerys bunu gizlemiştir çünkü kime inanacağını bilmiyordu. (gri solucana bile işaretimle başlarsınız dedi. nasıl olacağını söylemedi, anlayacaksınız dedi. bir de hatırlarsan gri solucan, Daenerys şehri yakmaya başlarken, oda saldırmaya başladı askerlere, sanki önceden anlaşmış gibi! bu, teslim olsalar bile hepsini öldüreceğiz ve tüm planlarını bozacağız anlamı bile taşıyabilir) diğer taraftan Daenerys zaten kendini bıraktı, orada bi problem yok.ne yapacağını tam bilemiyordu, kafayı biraz sıyırdı bu zaten şehri yaktığı için çok açık bir durum. yalnız kaldı yada öyle hissetti.tek amacı kazanmak oldu, orada da bir problem yok.benim söylediğim teori yani, bir derece tutarlılıkla ilgili Daenerys; cersei zaten çakal, kesin beni yok etmek için her şeyi yapacak diye düşünerek, böyle birşey yaptı.yaban alevini ( Tyrion'dan yada Davos'tan biliyor olabilir) hesaba katmış olabilir diye bir teori attım ben tabi ki bu sadece bir teori doğru da olmayabilir.kısaca Daenerys'ı azda olsa haklamak demeyelimde hani kendince geçerli bir sebep diyelim böyle bir amaç vermiş olabilirler.tabi ki bu sadece düşünce yani..

      sawetttsawettt2 aylar önce
    • Ezgi'nin Kanalı size bazı konularda kesinlikle katılıyorum , tamamen karakterlerin gelişiminden farklı bir yapı izledik ama danye çok fazla kızamıyorum bunları yaptığı için çünkü artık her şeyini kaybetmiş bir kadın ve bunun aksini düşündürtecek kimse yok etrafında. Tamamen yalnız kaldı, bu zamana kadar sevgiyle,sabırla inşa ettiği kazandığı her şeyi kaybetti tekrardan sevdiği için. Ama jon onun yanında olmayı bile beceremicek kadar aptalca davrandı. Gerçekten onu sevseydi onun bu yaşadığı travmalardan kurtulması için çaba gösterirdi oysa habire gösterip kaçtı. Aslında jonun aptallıklarını çabuk unuttuğumuzu düşünüyorum çünkü eski sezonlardada salak mısın yaaa? Dediğimiz çok zaman oldu bence ona. Ned stark gerçek babası olmasada bir çok yönden ona benziyor. Bu sebeple her şeyini kaybetmiş bir kadının tüm lannister sülalesini ve şakşakçılarını yok etmek istemesi bana ilginç gelmedi. O yanan halk ned starkın kellesi için kuduran bir halktı. O zaman benim için yaşama haklarını kaybetmişlerdi😹🙈 ama gönül isterdiki tabiki dany yinede kendi karakterinden ödün vermesin ama işte hayat...😹

      Dilay EngirliDilay Engirli2 aylar önce
    • Danny ışığı arkasına aldı için ejderi net göremediler, arbaletler çabuk dönmüyor, kaleye yaklaşırkende alçaktan uçtu arbaletler yukarı bakıyordu, arbaletleri aşağı indirdiklerinde yükseldi ve hepsini yaktı.

      runstorm TRrunstorm TR2 aylar önce
  • night king:yiyin birbirinizi amk

    Overlokcu Y.A.ŞOverlokcu Y.A.Ş12 gün önce
  • 3:00 " Öperken bıçaklayacakmış gibi hissettim." geleceği görüyor.

    nisan yağmurnisan yağmur27 gün önce
  • x men dark phoneix çıktı allah aşkına videosunu çek

    çağan cançağan canAylar önce
  • yav beyler ben 1 sezonu izledim 2 sezonu nereden izleyebilirim türkçe dublaşın biliyorsanız linkini atarmısınız

    omer urkacomer urkacAylar önce
  • ne hikmetse ben çok sıkıldım izlerken bu sezonu

    emir aky1emir aky1Aylar önce
  • gerçekten bunu izleyeceğime night king in canlanıp bizimleri yemesini izlemek daha çok isterdim yani o kadar berbattı

    Madam GrangerMadam GrangerAylar önce
  • Açıkçası Dağ vs Gri Solucan beklerdim. Bu arada Night King kralımın değerini bilemedik.

    MadaraMadaraAylar önce
  • 18:01 iyi de bunu scoopy doo bile diyordu yıllar öncesinden 😁Ne yazık ki büyük bir çöp çuvalına dönüştü ve öyle de bitti game of thrones

    your lyrics are trashyour lyrics are trashAylar önce
  • Karakterlerde ki değişime eyvallah, yalnız bölümler az olunca ne yapacaklarını şaşırmışlar. Ortaya bom bok sezon çıkmış hadi herkes değiştide jon niye hala Behlül gibi bu seferde karşı çık kardeşim bu ne pısırıklık mk 😒

    A_yKt16A_yKt162 aylar önce
  • Bu ezginin yanındaki adama çok güldüm ya. Şehri yeniden inşa edecek adam kalmadı😂

    Cennet MuhammedowaCennet Muhammedowa2 aylar önce
  • Sevgili Ezgi, boş yapma.

    akin kutay doluakin kutay dolu2 aylar önce
  • Finali de leş oldu

    Berat ÖztürkBerat Öztürk2 aylar önce
  • Kiziyorsunuz ama dizinin gidişatı bunu gosteriyodu

    Ercan FıçıcıErcan Fıçıcı2 aylar önce
  • Bölüm on numara hayatimda izlediğim en iyi şey

    visa visavisa visa2 aylar önce
  • Targaryenler doğduğunda tanri zar atar cumlemesin tamami neydi arkadaşlar

    visa visavisa visa2 aylar önce
  • ama daenerys o sehri yakarken aklinda tahta oturmak yoktu, zaten bir ejderhasini onlar oldurdu, cersei de savasta bunlara kazik atti, zaten daenerys’ in sinirleri tam sinirda, bir de en yakin arkadasini oldurunce, o da tam olurken “dracarys” dedi ya bence o ondan sonra patladi.

    denizdeniz2 aylar önce
  • 2.58 Ezgi 6. Bölümden spoiler verirken,senaryo sızıyor bu arkadaşlara 😁😊

    Murat SarıMurat Sarı2 aylar önce
  • Westeros ta adalet olsa taht brann e kalmazdi😉

    Durdu MagaraliDurdu Magarali2 aylar önce
  • Abi kızı ne hale getirmişler yaa kurtarıcı olacam demişti şimdi terminatöre dönmüş

    Metin taşMetin taş2 aylar önce
  • Hayatımda daha itici cok az video izlemişimdir

    Muzaffer DemirerMuzaffer Demirer2 aylar önce
  • her türlü cersei dany'den kötüdür çünkü zaten amacı halkı arada duvar olarak tutmaktı. o aşamada halkın ve askerlerin cersei'nin karşısında olması gerekiyordu. ne demişti dany daha önce direnen bir halk için onlar kendilerini kurtardı. dany2nin olayı hızlı olsa da tutarlıydı bence..

    SerDSerD2 aylar önce
  • Çok sıkıcı bir film bu

    MURATHAN BekgozMURATHAN Bekgoz2 aylar önce
  • Dany , John Snow’u öldürecek gelecekteki deli kral olacak Tarih tekerrürden ibarettir

    Berkay UysalBerkay Uysal2 aylar önce
  • Aptal Amerikan izleyicisiyle aynı kafada izliyorsunuz adam neden saygı duyup daha iyisini yapsın ki

    Ali EzerAli Ezer2 aylar önce
  • Bu dizi böyle aydınlık ortamda izlenirmi be kapatsaniza ışıkları veya gece izleyin daha iyi

    Berkan güneşBerkan güneş2 aylar önce
  • Jon snow un son 2 sezondur yaptığı en iyi şey saçlarını aynı şekilde bağlayabilmesi

    Gökhan YükselGökhan Yüksel2 aylar önce
  • WiNTER İS COMİNG....

    Ocean ManOcean Man2 aylar önce
  • Herkes sizin bu saçma sapan yapmacık tepkilerinizle dalga geçiyor. Aptal aptal ağlaklığınla herkese madara oldun Ezgi. Amerikalı overreact kanalları taklit ederek kendini soktuğun bir yandan da çekiyor mu diye yan yan kameraya baktığın hallerin acınası gerçekten. Yallah Enes Batur filmine

    yssncryssncr2 aylar önce
  • Çok yapmacıksınız.

    Ali KoçAli Koç2 aylar önce
  • bran throne a otursun ters köşe olalım :D

    Enver BozkurtEnver Bozkurt2 aylar önce
  • Jon , Targeryan'in halası olduğunu öğrendiğinden beri uzak duruyor öperken bile isteksiz. Sonuçta o kuzey de büyüdü ve ensest bir ilişki yaşamasi beklenemez di.

    binali kursunbinali kursun2 aylar önce
  • Sagdaki elemanın niye enterasan enteresan hareketleri var cözemedim ilk kez izledim be elemanın modelimi böyle ?

    İbrahim Özarslanİbrahim Özarslan2 aylar önce
  • Aga sansa bu bölümde neredeydi bran nerdeydi

    Furkan AKMANFurkan AKMAN2 aylar önce
  • Yapmacik olmayin be gercek tepkinizi verin daha samimi. Böyle rol yapinca hic olmuyo.

    S. E. CimenS. E. Cimen2 aylar önce
  • Şimdi bunlar bran tarafindan görülmüs bir rüya olabilirmi gece krali hepsinin kökünü kurutabilir mi ?? bran belkide bu işe yarıyodur ve cidden öyleyse hepimiz psikolojisi ciddi anlamda bozulur 😂😂😂

    Ebru KızıltasEbru Kızıltas2 aylar önce
  • Marvel fanı inceleme yapıyor dizi çöp artık beğenen var mı acaba

    OsittiBariOsittiBari2 aylar önce
  • MURAT GELSİN

    reisadam asdfareisadam asdfa2 aylar önce
  • 1. sezon arya: cerseiyi öldüreceğim 2. sezon arya: cerseiyi öldüreceğim 3.sezon arya:cerseiyi öldüreceğim 4.sezon arya: cerseiyi öldüreceğim 5. sezon arya: cerseiyi öldüreceğim 6.sezon arya: cerseiyi öldüreceğim 7.sezon arya: cerseiyi öldüreceğim 8. sezon arya: yada boşver yhaa

    Hüsniye BeşiktepeHüsniye Beşiktepe2 aylar önce
  • yemin ederim tanıdığım en tatlı işsizler sizsiniz. Sizde birşeyler yapın çekin üretin sadece yorumlamayın çok iyi şeyler yapacağınıza inanıyorum

    Selim KamışSelim Kamış2 aylar önce
  • starklar kime teşekkür etse ölüyor bkz. Theon, Hound

    felagund finrodfelagund finrod2 aylar önce
  • zaten daniye 1. sezon dan beri ayarım drogo yu bana tahtı al diye ayartmaya calışmaları, 2 de birde halkım westerosta beni bekliyor demesi köleciler saldırınca onlarında şehrini yakarım demesi , jon a tanıştıgndan beri diz cok bana demesi böyle olacağı belliydi aga biz yakıştıramadık sadece==(( ( bu arada drogo yu da sacma bi sekılde ölümüüne sebeb olması )

    serkan özkulserkan özkul2 aylar önce
  • İyi halt yedin Dany aferin

    Ilgın DeğerIlgın Değer2 aylar önce
  • Arya’nın Sandor’a teşekkür ettiği kısımda ağlayan tek ben miyim 😢

    Hazal IşıkHazal Işık2 aylar önce
  • Rezalet bir sezon ve rezalet bir bölüm daha neyini begeniyorsunuz anlamadım. Daha önceki sezonlarin yanına yaklaşamaz. Game of thorones izlerken vakit kaybı yaşayacağımı tahmin etmezdim

    gokhan subasıgokhan subası2 aylar önce
  • Kızın ölümüyle ona kattığı anlamın ölümüyle Sevdiği adamdan da red cevabı alınca artık hiçbirşeyin değeri kalmadı gözünde acısından hiçbirşeyi hiçkimseyi önemsemedi hatta belki onu herkesi öldürmeye giderken kendisinin ölecek olmasınıda önemsemedi ve herşeyi yıktı kendide dahil jon ona o son öpüşünde bi umut verseydi bi tutunacağı dal böyle yapmazdı kazandığı şehri yıkmazdı..

    JongSuk'un Manurası İkoJongSuk'un Manurası İko2 aylar önce
  • Salakça videoyu çekmek için çok uğraştınız mı.

    Uğur Arslan AltuntaşUğur Arslan Altuntaş2 aylar önce
  • Jonu ve ordaki kuzeylileri katledecek bu kız al sana bi ters köşe daha bu sefer mutlu son yok 👍🏼

    Erdinc UstunerErdinc Ustuner2 aylar önce
  • Verilegelen pek çok ipucu heba olsa da, pek çok konu ucu açık bırakılmış olsa da, hikayenin geldiği yer bir şekilde yerine oturtulabilir. Hayat da benzer bir şekilde ipuçları ve beklentileri boşa çıkarabilen bişi nihayet. O yüzden karakter gelişimleri de tersine dönebilir, burada bir sorun olduğunu düşünmüyorum şahsen. Hatta tek bir örnek vereyim; zaten Deny demedi mi, King's Landing halkı zalime boyun eğdi, onu devirmek için hiçbir şey yapmadı diye? Böyle köle ruhlu bir halkın da yaşamaması gerektiğini düşünüyor olabilir. Her ne kadar tiranvari ve insanlık dışı olsa da tarihte (ve hala) çokça rastlanan bir adalet ve temizlik biçimi bu. Bununla birlikte televizyonda izlenebilecek şimdiye kadarki en iyi yapım, kim ne derse desin. Bu açıdan son sezon da baştan uca tatmin edici. Ve nihayet senaryo öyle bir hale geldi ki hepimiz ne olacağını merak ediyoruz. Kelimeler kifayetsiz, teoriler öksüz kaldı. Bilmiyoruz ki, belki Deny kendi kendini infaz edecektir... Belki Jon bir gemiye atlayıp kafasını dinlemeye gidecektir... Final yapmadan bir şey söylemek çok zor. Bence herkes arkasına yaslanıp son bölümün keyfini çıkartmalı. :)

    S. Murat GünerS. Murat Güner2 aylar önce
  • Anıl Abi ÇİZİMLERE DEVAM LÜTFENNNNNNNNN

    Ters BıyıkTers Bıyık2 aylar önce
  • Targaryen Krallığı karşısında diz çökün

    Caner ÖzkoçCaner Özkoç2 aylar önce
  • Bu dizi bize başindan beri gerçek tehlike insanlar değil düşman kuzeyde bırakın bu taht oyunlarını yaşayanlarla uğraşmayın mesajını verip durmadı mı? Gerçek tehlikeyi sezonun sadece bir bölümünde ortadan kaldırıp dizinin amaçsızca taht oyunlarına dönmesi bir beni mi rahatsız ediyor? Tamam sonuçta kuzeydeki düşman yenildikten sonra tabi ki tahta kimin oturacağı konusu olacaktı ama karakter gelişimleri bu kadar harcanarak olmamalıydı. Ha bir de bütçe yok falan ayağı yapmasınlar. HBO gelin diziyi sıkıştırmayın 10 bölüm yapın bütçeyi ayarlarız demişse de yazarlar kabul etmemiş. Resmen bitse de gitsek modunda bir sezon yazmışlar.

    Ceren SumerCeren Sumer2 aylar önce
  • Nolmuş

    cem cenkcem cenk2 aylar önce
  • Madem İngilizce başlık atacaksınız en azından doğru İngilizce kullanın. Did it worth it? yazana kadar bu "worth" nasıl kullanılır diye sözlüğe bakabilirdiniz. Worth kelimesi fiil olmadığı için "did" ile kullanılmaz. Dolayısıyla "Was it worth it?" demeniz gerekir. Bu haliyle de çok anlamlı olmuyor yine de çünkü "Değdi mi?" gibi abuk bir anlama geliyor. Belki de "Is it worth watching?" yani "İzlemeye değer mi?" gibi bir soru sormak istediniz. Bilemedim. dictionary.cambridge.org/dictionary/english/worth

    Fatih Mehmet ŞenFatih Mehmet Şen2 aylar önce
  • canlı yayın yayımlayan site var mı ? link bırakırsanız iyi olur

    zeynep Şzeynep Ş2 aylar önce
  • Ezgi abla enes batur gerçek kahram fragmaninda 15-16.saniyede ki kişi sen miydi? Lütfen cevap

    unemployment turtleunemployment turtle2 aylar önce
  • George martinin dediği şeyin danynin değişimiyle alakası olduğunu düşünmüyorum dany en başından beri deliliğini ve ejderha öfkesini gösteriyordu. Gayet de sevdiği abisinin gözleri önünde beyninin eritilmesene şahit oldu, gözünü kırpmadan onlarca kişiyi yaktı. Çanlar çaldıktan sonra devam etmeseydi bence sıradanlaşacaktı. Yapması gerekeni yaptı bu bir savaş. Babasının oturuşu yerden "hepsini yakın" diye bağırmasıyla alakası yok. Ayrıca çılgın Ateş vardı şehrin altında sanırım fark etmediniz. Dany şehri yakarken sürekli alttan görünüyordu. Zaten cercienin plansız savaşa gireceğini düşünmüyorduk.....

    Nida KadıoğluNida Kadıoğlu2 aylar önce
  • Kaleleri patlatan, çin seddini yerle bir eden , ejderha ateşi ARYA hanıma bişe yapmadı

    Furkan ArslanFurkan Arslan2 aylar önce
  • Herşey rüyaymış

    ARTHAS GökhanARTHAS Gökhan2 aylar önce
  • Ezgi o kadar sahteki mk FHKUFD

    Mevlüt YavaşMevlüt Yavaş2 aylar önce
  • 2 kere izlediğiniz baya belli yemeyin insanları😂

    Samet DemirSamet Demir2 aylar önce
  • Daenerys bu değilllllll.

    Ölen Bir Daha ÖlmezÖlen Bir Daha Ölmez2 aylar önce
  • abla her bölümde lütfen ağlıyor gibi olma gören yeşilçam filmi sanacak

    İbnelemus haddi bakkiyimİbnelemus haddi bakkiyim2 aylar önce
  • orda jon yapma deyip biciyor :D

    Cenk EsinCenk Esin2 aylar önce
  • bence bu 6 bölüm de rüya olsun bran ın rüyası olsun ffln veya gelecei görüp bran tiyo verip düzeltsin diziyi bune ya :D

    Cenk EsinCenk Esin2 aylar önce
  • gördüğüm en kötü dizi oldu suan D:

    Cenk EsinCenk Esin2 aylar önce
  • Bu ne salak kiz ya tepkilere bak sacma sapan nerden geldiysem.

    ferhat yurukogluferhat yurukoglu2 aylar önce
  • Bran oturacak tahta. Arya veya Jon, Dany’i öldürecek ve bunun üstüne cezalandırılacaklar. Tyrion ya da Bran tahta sahip kişi.

    Yar ben belanın ta kendisiyimYar ben belanın ta kendisiyim2 aylar önce
  • Cersei'nin planı vardı ama gerçekleştiremedi. İlk olarak masumları kullanarak daenerys'in gittiği fethettiği her yerdeki vicdanına güvendi, ikincisi şehir yanarken çılgın ateş patlamalarını gördük ejdarhaları öldürebilecek silahlara güvendi kalanlar için de çılgın ateşi hazırladı. En son kızıl kalenin asla düşmeyeceği efsanesine sarıldı. Ayrıca bu bir dizi tek bölümde daenerys'in mad queen'e dönüşeği gösterilmedi ince ince zaten bunu gördük ama o kadar çok sevdik ki karakteri görmek istemedik. En son ilk sezon bittiği an da tüm kitapları okumuş biri olarak söyleyeceğim kitapların uyarlamaları sizi tatmin etmez ama kitaplar eder. Zaten dizi de daenerys'e gelene kadar kitap da olan ama dizi de olmayan bir çok olay ve durum var. Dizinin bu bölümü beni tatmin etti ama umarım kitap daha iyi olur.

    Nilbert Sahra  ErisenNilbert Sahra Erisen2 aylar önce
  • Anılın sondaki söyledikleri meselenin özü. Çok istediğimiz gibi olmasa da her şey olması gerektiği gibi oluyor. Ben senaristleri tebrik ediyorum gerçekten 👌

    Emre ÇağlayanEmre Çağlayan2 aylar önce
BUNA DEĞER MİYDİ? Game of Thrones 8.Sezon 5.Bölüm Tepki