Çarpışma 22. Bölüm Fragman

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/carpisma-detay?utm_medium=referral&utm_source=youtube&utm_campaign=carpisma&utm_content=detay
Çarpışma'ya Abone Olmak İçin → bit.ly/carpisma-dd-sub
Kadir Adalı, karısı ve kızını bir terör eyleminde kaybetmiştir. Olanlar yüzünden büyük bir suçluluk duymaktadır ve çok acı çekmektedir. Acıdan yaşamdan vazgeçme noktasına gelen Kadir, sebep olduğu araba kazasıyla farkında olmadan hayatının bütün akışını değiştirecektir. Kazaya dört araba, dört hayat, dört insan karışır…
Senaryo : Ali Aydın
Yapımcı : Kerem Çatay-Pelin Diştaş
Yönetmen​ : Uluç Bayraktar
İdari Yapımcı : İsmail İçen
Dizi Müzikleri: Toygar Işıklı
Oyuncu Kadrosu
Kadir: Kıvanç Tatlıtuğ
Zeynep: Elçin Sangu
Veli: Onur Saylak
Cemre: Melisa Aslı Pamuk
Kerem: Alperen Duymaz
Haydar: Erkan Can
Selim: Mustafa Uğurlu
Meral: Merve Çağıran
Belma: Rojda Demirer
Demir: Hakan Kurtaş
Galip: İsmail Demirci
Aslı: Sevtap Özaltun
Serpil: Gonca Cilasun
Ömer: Yıldırım Şimşek
Aylin: Gökçen Çiftçi
Deniz: Merve Nil Güder

Herunterladen

YORUMLAR

  • תעשו לייק אם אתם מישראל! 🇮🇱

    DeductionDeductionYıl önce
  • Arkadaşlar abone sayım az olabilir ama milyonlara giden yol sıfırdan başlar öyle değil mi eğlenceli videolar için hazırlık yapıyorum siz de bi bakın derim bence yani neden bakmayasınız ki çok eglenicez 😬🤗

    Gamzenin KanalıGamzenin KanalıYıl önce
  • Final yapmayın diyenler . Hadi sesimizi duyuralım

    *NANİ**NANİ*Yıl önce
  • QiWi +79108794240 (27$)..... Help

    Palah DmitruiPalah DmitruiYıl önce
  • Warum kommt so ein Scheiß bei deutsche Filme

    KURDO HATKURDO HATYıl önce
  • ❤ÇARPIŞMA❤

    Dream League Soccer 2019Dream League Soccer 2019Yıl önce
  • Kanalima abune olun ALLAH RİZASI ÜÇÜN

    TOFIK GAMESTOFIK GAMESYıl önce
  • Bu bolum aglatti la hic aglamayani aglatti

    şükrü uzunkayaşükrü uzunkayaYıl önce
  • S

    Söfsm MamdmsnSöfsm MamdmsnYıl önce
  • Sizin zihniyetinize sokayım gidin siz töre dizileri izleyin kodumun çomarları ne anlarsınız kaliteden

    ÖZ TÜRKÖZ TÜRKYıl önce
  • Cox gozel serialdi niye tez qutarirki.... AZERBAYCAN DAN SALAMLAR

    Perviz MemmedovPerviz MemmedovYıl önce
  • Dəhşət bölümdü. cansızı vursa əla olar

    Ramile YusifovaRamile YusifovaYıl önce
  • Dünyanın en mal dizisi olarak en mal bitiş olarak tarihe geçebilirsiniz

    Ü KÜ KYıl önce
  • dızı kalıte kokuyo

    Tarım ve TraktörTarım ve TraktörYıl önce
  • Kapaktaböoüşüyorlar sandım

    Ali KorkmazAli KorkmazYıl önce
  • ya bu bolum sav filmi gibi olmus testereci cansiz

    gnc egnc eYıl önce
  • Kıvanç çek artık bi Titanic.

    Ali 45Ali 45Yıl önce
  • Bir zamanlar Cukurova bitseydi ya...En guzel diziyi bitiriyorlar.ben Televizyonu Carpisma icin aciyorum

    Yaska NecefliYaska NecefliYıl önce
  • اش وقع لقدير

    Bzbs SbsbhdBzbs SbsbhdYıl önce
  • Klassik final, velini öldürecekler, kadirle kız kovuşacak .ote yandan cemre öle bilir..yani finale gerek yok...ölenler belli..kadir ölse veliyle kız olsa olmuyor ..neden cunki turk dizilerinde haram yani..illede cocuklukta kadirle ayni yurtta olmuşlar ya o yuzden :D hey Allah'ım..vallaha iyiki final

    ARA TVARA TVYıl önce
  • zeynebin herşeye atlayıp kadiri zor durumda bırakmasından sıkıldık hep aynı şey

    Bunyamin DogruBunyamin DogruYıl önce
  • Kafayımı yediniz yapımcılar ? Böyle bir dizi bu kadar çabuk final yapar mı ? Lan 30 bölüm görmeden bir dizi final yapar mı ? Bu kadar çabuk final yapacaktınızda neden başladınız böyle dizi ye ? Ayıp ayıp gerçekten çok ayıp! Lan biz Perşembe’yi iple çeken insanlardık! Ay yapıma yakışmayan bir final oldu senaristlere bir demiyorum zaten gerçekten birşey demiyorum 🖕ezelden sonra beğendiğim en güzel dizi idi 30 bölüm görmeden final! 2. Sezon olmalıydı bu dizinin tşk ederim ay yapım, tşk ederim senarist arkadaş 👏👏👏

    Burhan KircalBurhan KircalYıl önce
  • Mutlaka 2 sezon yapmalisiniz

    Osama MohammedOsama MohammedYıl önce
  • Ne bitmesi kafanız mi guzel??

    HızırHızırYıl önce
  • Quase morri no final da outra...morrendo agora...

    Jack LigeiroJack LigeiroYıl önce
  • Ya çok kötü oldu ya. Böyle bitmemiydi😫😫😫

    Nil NilNil NilYıl önce
  • Son 3 bölüm dedi Nemrut'un Kızı'nı dinlemeye başladım.

    Eltimin EltisiEltimin EltisiYıl önce
  • Şu Allahsız Cansız ölsün artık ya

    Eltimin EltisiEltimin EltisiYıl önce
  • Veli Cevher öldü çok üzgünüm :(

    Eltimin EltisiEltimin EltisiYıl önce
  • Taaa baslartan soylemisim Veli Cansizin olen oglu Murat,kafasindan yara aldigi icin surekli hap kullaniyor.Kardes cikacaklar Kadirle Veli.Ama Veli de,Cansiz da olecek.Kadir polisliyi birakacak.

    Nigar AzimNigar AzimYıl önce
  • Finale 3 bölüm mü ama niyeeeeeeee😭😭😭😭

    best damnbest damnYıl önce
  • Yine bomba gibi bölüm geliyor...

    Kamal QurbanovKamal QurbanovYıl önce
  • Cansız ve veli ölcekler cansızı kadir öldrcek kadir zeynep cemreyle kerem burdan gidip mutlu hayat yaşayacaklar final bu

    آرزو حبيب حسيب محمدآرزو حبيب حسيب محمدYıl önce
  • cemre melisa asli pamuk ve bu kiz benim haytimda en sevdigim kiz birsi de var oda deniz baysal

    Hatice BeyHatice BeyYıl önce
    • Hatice Bey benimde en sevdiğim kiz zaten ismimi oku faniyim o kizin çok seviyorum kizin aşiri derecede hayranıyım çok güzel kiz ama nedense kiza başröl vermiyorlar bir tek Yer gök aşkda verdiler

      Melisa Asli Pamuk hayranıMelisa Asli Pamuk hayranı4 aylar önce
  • zaten iyi dizler biter kotu ve sacma dizler kalir

    Hatice BeyHatice BeyYıl önce
  • Veli falan ölürse varya 3 bölüm benim için zehir gibi geçer gagdgsg ben veliyi çok seviyorum aw

    Şeyma SuŞeyma SuYıl önce
  • Bence iyi bir Karar Ezelde olmuştu tek Sezon da bitireceksin yoksa tadı kaçıyor Çarpışma da Kaliteli yapım Final yapması isabet olmuş.

    DenizDenizYıl önce
  • işte 2 sezonu tek sezona indirmenin güzel yanı her bölüm ayrı aksiyon bi de şu dizi saatlerini 1 saate indirseler neler izleyeceğiz kim bilir

    cfm Gamingcfm GamingYıl önce
  • Bomba gibi bölüm geliyor

    Siham SadigSiham SadigYıl önce
  • bu dizide saçma cansiz oglunu bulmak için yaniyordu buldu ve oģluna ceza kesiyor bir baba ogluna bunu neden yapsin😏

    Mehmet Akif YalangozMehmet Akif YalangozYıl önce
  • cemre geber artık

    Okan AltunbaşOkan AltunbaşYıl önce
  • Tahminim şu cemre yürüyemeyecek ya da çocuğu olmayacak yani demir ona bu olasılıklardan birini yapıp şiddet uygulayacak casız Zeynep e kadir mi yoksa veli mi diyecsk o da kafir diyecek ama belki de hiç biri ölmeyecek veli ile meral sevgili olacak dizi tahminler içimde boğuluyor ve bu dizi final olmaz önce bizim hikaye yapmalı ya da sezon finali yapsın çarpışma off 🤔🤨🙄😫😒😔😞😠

    Yanak ReisYanak ReisYıl önce
    • Pardon kafir yerine kadir

      Yanak ReisYanak ReisYıl önce
  • Olum su Avlu bi iki bölüm izledim bunlar hapisenin içinde kavga filan ediyor acaba Türkiye hapishayene çok mu meraklı insan nefes alamıyor kapkaranlik ama kadrosu güzel bir zamanlar Çukurova da güzel ilerliyor da su erkenci kuştan bunaldim bi ton makyaj ve minacik elbiseriyle ve hep ayni konular ceycey ne lan djwkdjie😂kız ruju öyle bi sürmüş ki gözüm direkmen dudaklarina gidiyor hadi bazen izliyorum gülmek için o da yok😂ceycey hsifjwifisfjuwiq

    aliya khanaliya khanYıl önce
  • İki Bölüm izlemedim diziyi final etmisler. Zaten demislerdi 1 sezonluk ama...Oldu mu şimdi bu gardaş neysem siz gidin saçma sapan dizileri izleyin beyninizin kalitesi artar(!)

    aliya khanaliya khanYıl önce
  • Lanett olası saçma diziler yüzünden bu kadar kaliteli bi dizi ye mecburi Final yaptrcaklarrr ...off kahretsinnn

    Resit ErdoganResit ErdoganYıl önce
  • ABİ NE FİNALİİ YAA İZLENECEK BAŞKA DİZİ YOKKİ MADEM BÖYLE YAPACAKTINIZ NİYE BAŞLATTINIZ BU DİZİYİ KEŞKE FİNAL OLMASAYDI SEVEREK İZLİYORDUM HİÇ KAÇIRMADAN...

    Erkam raşit inceErkam raşit inceYıl önce
  • Neden tum sevdiyim diziler final ediyor:((

    oqtay quluyevoqtay quluyevYıl önce
  • Filmin başi güzel gecen sonradan boku cikan icerdeyle çukura bakiyoz ama bomba gibi carpişma yi gören yok vay halimize

    BireBirOyuncuBireBirOyuncuYıl önce
  • Neeey finalmi😱😱😱nezaman😲😲😲olmazzz

    michael delisimichael delisiYıl önce
  • Yasaq elma 2 sezon devam edreken hale bilinmir 3cu sezonda olur ya yox böyle bir dizinin final yapmasi cokkkkk kötu....haksizlik....

    no nameno nameYıl önce
  • Muhtesem dizi... muhtesem oyuncular......final olmamaliydi....gunu yalnis oldu persembe olmasaydi 2 sezon devam edecek bir diziydi.....okadar lazimsiz dizi varken......

    no nameno nameYıl önce
  • Demekki oyuncular reytingden dolayi az buldu buluncada senaryo kisa yazildi ki boyle degerli oyuncular harcatmadilar hep bir zamanlar cukurova dizisi yuzunden...aslinda carpisma dizisi konu tek tip olmus ay yapimdan seneye bol aksiyonlu dizi istiyoruz..

    Yucel YildizYucel YildizYıl önce
  • Veli olursa ben yokum artik...Onun icin burdayim

    Yousra IdrissiYousra IdrissiYıl önce
  • ماكو عربي هنا يفهمني شنو الصار

    حسين ماجدحسين ماجدYıl önce
  • Kerem Artık Finali Demirin Üstünde Yapar Keşke Final Olmasaydı Dizi Tutuluydu...

    Rasim AkıncıRasim AkıncıYıl önce
  • Hayallerimize son 3 bölüm !! Olmadı be dayımın çocukları

    Gökhan ŞimsekGökhan ŞimsekYıl önce
  • اين العرب عشاق أصطدام؟؟عشاق كيفانش 🤩🤩

    To ToTo ToYıl önce
  • Ö

    Suzan ÖzçiftçiSuzan ÖzçiftçiYıl önce
  • S

    Suzan ÖzçiftçiSuzan ÖzçiftçiYıl önce
  • M

    Suzan ÖzçiftçiSuzan ÖzçiftçiYıl önce
  • Сериал просто супер😍😍😍

    Gul GulGul GulYıl önce
  • nooooooooooooooooooooooooooo que no se acabe

    yessica barrerayessica barreraYıl önce
  • M

    Söfsm MamdmsnSöfsm MamdmsnYıl önce
  • arkadaş müziği bile bi harika fakat şu var dizi bitiyor üzücü bizi mutlaka boşluğa düşürecek bir dizi belki farkli bir şey olcak ama perşembe çarpışma cuma hercai izliyorum boşluğa düşecekler için tavsiye ederim tipki bu dizi gibi 10 15 bolum garanti ağlamalakli bir dizi sorasinda kim bilir belki heyecan atraksiyon gelebilir

    Mikado GamesMikado GamesYıl önce
  • Hsyirrrrrrr bitmesin ya cok uzlurum boyle guzel bi dizi bitemez itiraz edelim arkadaslar lutfennnn bitmesin 🙏🙏🙏🙏🙏😥😥😥

    Xeyal EmiraslanovXeyal EmiraslanovYıl önce
  • Kötü son ile bitmezse bende ay yapımı hiç tanımadım demektir

    Cemre X HabnetCemre X HabnetYıl önce
  • Lan diyorum tam aha benlik bi dizi çıktı izliyorum izliyorum,buda seni seviyorum dediğimde terk eden eski sevgilim gibi hemen gitti be :/ kaliteli şeyler Türkiye’de tutmaz zaten.

    The'UYGURThe'UYGURYıl önce
  • Hayatimizin anlami carpisma cok erken bir ayrilik olacak. Hic unutulmayacaksiniz👍👏

    Umit TurkmenUmit TurkmenYıl önce
  • اكس.جنسي.عام

    نوالدين شريكنوالدين شريكYıl önce
  • Final yapmak çok mantıklı fazladan 2 bölüm daha çıkardı sonra bayardı konu hep aynı çok güzel bir dizi tadında bıraktı bence

    Omer OzbekOmer OzbekYıl önce
Çarpışma 22. Bölüm Fragman