CANLI YAYINDA Pomodoro Tekniğiyle Birlikte Çalışma

25 dakika ilk seans - 5 dakika ara - 25 dakika ikinci seans - Bu yayında konuşma yok. İlk 2 dakika size yazarak "Pomodoro Tekniği"ni açıklıyorum. Sonra 25 dakikalık ilk seansta kendi çalışma rutinimi uyguluyorum. 5 dakikalık arada su ve diğer ihtiyaçları karşılayıp, esneme hareketleri yapıyoruz. Daha sonra ikinci 25 dakikalık seansta kendi okumalarıma devam ediyorum. Bu videoyu saat gibi kullanabilir ve benimle birlikte çalışabilir ya da okuyabilirsiniz. Böyle bir yayını yapma sebebimi şu videoda açıkladım: trvision.net/detail/video-oC1aqpZ1TGM.html

Herunterladen

görünümler
717,835

YORUMLAR

  • arada sizi izledim çok dadlııı

    Enes ŞenolEnes ŞenolSaatler önce
  • hayatımda gördüğüm en iyi,en gerekli video(gerçi barış abinin her videosu önemli ve lazım şeyler ;))hayatımda hiç bukadar motive olmadım.denedim ve mis gibi ders çalıştım.Aklıma hiç oyun oynamak gelmedi.Harikasın abi 👌👌😇😇

    Harley QuinnHarley QuinnSaatler önce
  • Muhendislik öğrencisiyim bazi sorularim 30 dk suruyor yani soruyu birakip arami verim 😂

    HasanHasan12 saatler önce
  • O sherlock holmes kitabını İSTİYORUM

    Clash of KINGClash of KING16 saatler önce
  • Şu ana kadar izlediğim en motive edici ve en huzurlu çalışma yayını, abartısız olarak söylüyorum kurtarırsa bu adam kurtaracak bizi o dipsiz kuyudan... Böyle DEVAM Barış reis.

    Ömer KarıksızÖmer Karıksız16 saatler önce
  • Masadaki ışıklı şeyin adı ne

    taha masatlıtaha masatlı17 saatler önce
  • masa üstünde ki mavi ışıklı şey nedir? baya dikkatimi çekti.

    ozan zorozan zor17 saatler önce
  • Napıyon lan değişik

    Hilecin ComHilecin Com17 saatler önce
  • Masadaki lamba gibi şey ne tam olarak.

    sunflower glaxysunflower glaxy18 saatler önce
  • bence bundan her hafta bir tane yapalım ya çok güzel efsane motive oldum

    ÖMER DEMIRCIÖMER DEMIRCI19 saatler önce
  • O Sherlock Holmes kitabını ilk gördüğümde Kuran-ı Kerim sandım ama kitap kapağı çok güzel bende aldım okuyorum çok kaliteli tavsiye ederim

    Dâncer of ZedDâncer of ZedGün önce
  • Kullandığı sayaç İpad'in kendisinin mi yoksa aynısından bir program var mı?

    Koray GülerKoray GülerGün önce
  • Abi çok saol adamsın artık beynim alıştı hergün bunu aynı saatde yapıyorum keşke hergün yayın açsan ama ozamanda video gelmez senin klonunu üretelim

    Dâncer of ZedDâncer of ZedGün önce
  • Almanca ögrenenler var midir aranizda? Yararlandiginiz kaynaklar, web siteleri vs var ise önerir misiniz?

    Ayse C.Ayse C.Gün önce
  • Telefondan açıyorum. çalışırken istemsiz olarak elim telefona gitmiyor ❤️

    Mbb BMbb BGün önce
  • Abi sen de olmasan çalışacağımız yok.

    Rasim YavuzRasim YavuzGün önce
  • Barış Bey masanızdaki mavi lambayı nereden aldınız bir türlü bulamadım internette. Çok rahatlatıcı bir işlevi var gibi duruyor. Videolarınız için toptan teşekkürler...

    Oya TabanoğluOya TabanoğluGün önce
  • Abi bu yayınlardan yapmaya devam edelim,çok iyi oluyor böyle günlerde.

    Enver EnverEnver EnverGün önce
  • barış abi çok güzel bir video bu.her gün ders çalışırken bu videoyla çalışıyorum .kendimi sanki kütüphanede hissediyorum.özellikle bu günlerde harika geliyo.sıkılınca kafamı kaldırdığımda senin nasıl çalıştığını görüp hevesleniyorum harika 😊

    for studyfor studyGün önce
  • Çok iyi oldu ders yapıyordum şimdi daha iyi odaklanarak yapıyorum teşekkürler

    Emir GüzelEmir GüzelGün önce
  • iyi bir çalışma bu iki seansı gerçekleşti ve kendimi çok rahat pozitif yüklü bir ruh inşa edilmiş gibiyim bu harika bir şey sana teşekkür ediyorum bu tür benzer yayınların devamını dilerim verimli bir çalışmaydı müteşekkirim

    Semih ÖztürkSemih Öztürk2 gün önce
  • Abi kuran-i kerim sandım ya sherlock holmes cıktı allah affetsin

    Oktay ÇelikOktay Çelik2 gün önce
  • Masadaki ışıkların ne olduğu merak uyandırdı:))

    Nursi AzmakNursi Azmak2 gün önce
  • Yeni videonuzda canlı yayında saatten sesinden rahatsız olanlar var demişsiniz. Ben de tam tersi oldu barış bey. Ben saat sesini o kadar sevdim ki. çalışma ma daha iyi odaklandırdı. ilginç gelebilir hatta şuan saat sesi ile çalışmaya başladım 😊

    Sinan ÖnelSinan Önel2 gün önce
  • Hayatımda izlediğim en iyi video net.

    Berkay KarakuşBerkay Karakuş2 gün önce
  • Merhaba. Barış abi Lütfi Zadeh ile ilgili video yaparsan çok iyi olur, kendisi Bulanık mantık teorisinin kurucusu.

    Cavansir MemmedovCavansir Memmedov2 gün önce
  • Merhaba, birlikte çalışma videoları yüklemek için açtığım kanalıma destek olur musunuz? Gelin birlikte çalışalım. İlk video yarın 😊

    Birlikte ÇalışalımBirlikte Çalışalım2 gün önce
  • 1.Seans: Yönlü Açılar 2.Seans: Atomun Kuantum Modeli

    Eda TaşEda Taş2 gün önce
  • Hepinize merhabalar Eğitim videoları için kanalıma destek verirmisiniz. Teşekkürler.

    Berk AlperenlerBerk Alperenler2 gün önce
  • POMODORO Tekniği beni ders çalışmaya alıştırdı normalde 20 dk ders çalışırdım bıkardım ama şimdi hazırlıyorum ortamımı açıyorum bu videoyu senı ızlerken ders çalışmak zorunluymuş gibi geliyo çok teşekkürler .

    MooNMooN2 gün önce
  • çok iyi oldu, umarım devamı gelir, iyi ki varsınız

    Sena CSena C2 gün önce
  • Uygulamanın adı nedir acaba?

    Mert YiyitMert Yiyit2 gün önce
  • 1. Seans : İnsanlar neden yalan söyler ? Yalanın insan vücudundaki etkileri ve psikolojik süreci. 2. Seans : Sporda imgelemenin önemi, imgelemenin performans üzerindeki etkisi

    Emircan ZaptiyeEmircan Zaptiye2 gün önce
  • Bende bekliyorum acaba napıyo ne zaman konuşcak diye

    Melike SancakMelike Sancak2 gün önce
  • mükemmel.

    its Pluviophileits Pluviophile2 gün önce
  • 5 dakika ara da ne uzun suruyomus be arkadas

    HGHG2 gün önce
  • pomodoro maximum kaç kere uygulanmalı onunda bilgisini aktarırsanız sevinirim. 25 5 25 5 25 5 25 ...... toplam = 300dk ? gibi

    BanaYalan SöylemezÇünküBanaYalan SöylemezÇünkü2 gün önce
  • Heryer les gibi burda nasil calisma ortami kurayim? Duzensiz ben ben degik. Ordan oraya oraya olmuyor boyle.

    MadaysenMadaysen3 gün önce
  • 0:20 hayatımı sorgularken

    Gencer Alp TurgutGencer Alp Turgut3 gün önce
  • Ikincisi gelsin lütfeeen 😊

    Arzu YarenArzu Yaren3 gün önce
  • ben 25 dk çalışmanı izlemeye çalışıyorum.. bu da bir iş sayılır sonuçta.. sosyopatolojik olay değerlendirmesi, yapıyorum

    asutificationasutification3 gün önce
  • Barış bey, ben de canlı yayınlarda stres atabilmek için kısa geri dönüşüm canlıları yapıyorum sizin ki kadar etkili değil ama işe yarar bence stres atmak için ;)

    Ayşegül AtölyedeAyşegül Atölyede3 gün önce
  • Önce selam verilir !

    Ronaldinho 88Ronaldinho 883 gün önce
  • Senden kapacağımız daha çok şey var üstad . Ömrünün yettiği kadar bize bunları aktarman dileğiyle .

    arda balyanarda balyan3 gün önce
  • Lütfen devamı gelsin çok motive edici bi video olmuş🤗

    Halil İbrahim KüçükHalil İbrahim Küçük3 gün önce
  • Bu teknik ile en yakın sürede tekrar yayın yapabilir misiniz acaba çok faydalı oluyor

    DNT ORTADOĞUDNT ORTADOĞU3 gün önce
  • 1.seans;matematik antremen kitabı çözüldü 2.seans:sherlock holmes gölge oyunları okundu ne tesadüf bende sharlock okuyodum sede sharlock okuyormuşsun xd

    MİDORYA İZUKİMİDORYA İZUKİ3 gün önce
  • Merhaba, Teknoloji ve Uzay hakkından Medium app üzerinde yazmış olduğum yazılar ile Bilime ve Teknolojiye katkıda bulunmaya çalışıyorum. @t

    Space TÜRKSpace TÜRK3 gün önce
  • SADAMAZO DİYOLAR BU TEKNİĞE UZAK DOĞUDA YAPIYOLAR

    CORONA VİRÜSÜCORONA VİRÜSÜ3 gün önce
  • masanın üzerindeki ışığı nereden bulabilirim ?

    Muhammet BozkuşMuhammet Bozkuş4 gün önce
  • 1. Seans -Coğrafya testi çözüldü. 2.Seans -çemberde uzunluk testi çözüldü

    MUSICAVENMUSICAVEN4 gün önce
  • çok güzeldi sonuna kadar yaptım ♥

    Msp PelinnMsp Pelinn4 gün önce
  • Abi vallaha bu teknikle düzenli bi şekilde çalışıyorum çok sağol

    Burak ÖztürkBurak Öztürk4 gün önce
  • Barış abi çok teşekkür ederim kaç gündür nasıl ders çalışacağım, bir türlü motive olamıyorum diyordum. Bu videoyu görünce rahatladım. Artık başlayabilirim ☺️

    Nurgül yıldırımNurgül yıldırım4 gün önce
  • Mavi lav lambası kullanmanızın özel bir sebebi var mı acaba? Psikolojik olarak çalışma ve odaklanma için yardımcı olduğunu düşündüğünüzden mi yoksa dekoratif amaçlı mı?

    Anony MousAnony Mous4 gün önce
  • Şu Barış Özcan kadar samimi bir youtuber görmedim.

    İsmail Narinİsmail Narin4 gün önce
  • Diğer pomodoro tekniği ile çekilen videolarda 5 dakika konuşuyorlar boş boş bu video çok çok güzel olmuş

    Nisa BakırNisa Bakır4 gün önce
  • hergün burdayım

    ece Alacaece Alaca4 gün önce
  • Fazla güzeldi, video için teşekkürlerrrr 😇

    Hayriye EkmekçiHayriye Ekmekçi4 gün önce
  • Bu Çalışmayı yaparken büyük bir zevk aldım. Üniverste sınavına, hazırlanırken bu vidoyla 1 hafta geçirdim Kitap okudum (Hayvan Çiftliği) ,okuyorum da (Hamlet), Test Çözdüm ,Çözüyorum 'da (Paragraf, Cümlede anlam, Anlatım Bozukluluğu), Piyano çalıştım,Çalışıyorum 'da (Chopin La Minör Vals ), Keman çalıştım, Çalışıyorum 'da (A.Vivaldi La Minör Konçertosu ), Felsefe Çalıştım Okudum , Okuyorum da (İnsanlık Tarihi ve Düşünce Felsefesi ), bu videoyu Hazırlıyan "Barış Özcan" Bey'e Teşekkürlerimi İletiyorum . (:

    Boran ŞıraBoran Şıra4 gün önce
  • Barış abi merhaba. Videon ile birlikte ders çalıştım ve umarım bu videoların devamı gelir. Gerçekten çok verimli geçen bir zamandı. Benim de videom burada: trvision.net/detail/video-dmrxUrDOXuE.html :) Sağlıkla kalın.

    Çalışma VaktiÇalışma Vakti4 gün önce
  • Zamanlayicinin normal zamandan daha hizli geçtigini fark eden var mi

    Ramazan DemirtaşRamazan Demirtaş4 gün önce
  • Gerçekten çok motive edici bir video. Yalnız çok merak ettim yayında kullandığınız ve üzerine yazı yazdığınız tebletimsi aracın ismi nedir acaba?

    Rafet AydinRafet Aydin5 gün önce
  • kesinlikle devamı gelmeli. çok motive edici bir video. ders çalışırken sıkılmıyorum. teşekkürler...

    rabiay altayrabiay altay5 gün önce
  • Sufinin çorapları dikkatimi dağıttı 🤦‍♀️😂 Çok tatlı Neyse 5 dakika bitti Hadi görüşürüz

    ÜlküÜlkü5 gün önce
  • Hangi saat programı kullanıyorsuz?

    Mikhak GasimovaMikhak Gasimova5 gün önce
  • Ya lütfen daha fazla Pomodoro videosu barış abi🐥🐥

    Beyza AltaşBeyza Altaş5 gün önce
  • Gecenin yarısında kudurmuş gibi ders çalışasım geldi

    Buket TanrıverdiBuket Tanrıverdi5 gün önce
  • Hayatımda çalıştığım en fazla süre 15-20 dk artık 2 saat çok saol abi

    Ay KağanlığıAy Kağanlığı5 gün önce
  • Ne zamandır başlayamadığımderslerime hem üşendiğim hem de darlandığım şu günlerde yeniden başlamak için motivasyon oldu. Teşekkür ederim Barış Bey. En azından harekete geçtim. Başlamak bitirmenin yarısıdır :)

    Ebru KocadağEbru Kocadağ5 gün önce
CANLI YAYINDA Pomodoro Tekniğiyle Birlikte Çalışma