Cevriye, Paranın Fikret'e Gittiğini Duyunca Çıldırdı Yaprak Dökümü 83 Bölü

Yaprak Dökümü 83. Bölüm - Cevriye Tahsin'in parayı Fikret'e verdiğini öğrenince deliye döndü

Ferhunde yenilgiyi hazmedememiş, Şevket’ten boşanmaktan vazgeçmiştir. Bu durum Ali Rıza Bey ve ailesini çok üzer. Ferhunde’nin adını bile duymak istemeyen aile, belli ki uzun süre daha onunla uğraşmak zorunda kalacaktır.
Öte yandan Cevriye Hanım parasının Ali Rıza Beyler’in haciz işlemini durdurmak için kullanıldığını öğrenir ve büyük olay çıkar.
Aslı ile Ferhunde arasındaki ipler gün geçtikçe gerilmektedir. Levent’i elde etmek Ferhunde için artık gurur meselesi haline gelir.
Necla’nın evlilik haberini Şevket’ten öğrenen Oğuz yıkılır. Oğuz için bunu atlatmak hiç kolay olmayacaktır.
Necla, Cem’in ailesinin, evliliklerinin önünde büyük bir engel olacağına artık çok emindir ve yol yakınken daha fazla üzülmeden bu karardan vazgeçer.
Babasına bu kararı açıklamaya cesareti yoktur.

Ali Rıza Bey; Emekli bir kaymakam. Yıllarca namusu, şerefi ve ailesi için çalışmış bir baba. Hayriye Hanım; Bu zamana kadar eşinin kararlarına hep saygıda bulunmuş, ailesinin birliğinin ve çocuklarının mutluluğunun bozulmaması için yeri geldiğinde Ali Rıza Beye bile sert çıkmıştır. Fikret; Bu yaşına kadar kendisine hep babasını örnek almış her şeye geleceğe bakarak karar vermiş ve öyle kararlar almıştır. Aynı Trabzon'da bıraktığı adı bir suça karışmış ve çok sevdiği nişanlısı gibi. Şevket; Saf yürekli, evin tek erkeği, çalışmaya başladıktan sonra artık o evin reisi olmuştur. Babası gibi güçlü olamasa da yine de ailesinin ve kardeşlerinin değerini bilmektedir. Leyla ve Necla; Leyla, Necla'dan tam 1 yaş büyük. Üniversiteye hazırlandığı için kardeşini kıskanıyor ama dershanede tanıştığı kişil er onu çok farklı hayatlara sürükleyecektir. Necla; Okulunun verdiği biraz hava, biraz da gösteriş onu baya etkilemiştir. Bu durum biraz Leyla ile arasını açsa da ikisi de işin içinden çıkılmaz bir yola sürüklenmektedir. Ve Ayşe; O her şeyden habersiz ama tüm bu yaşananlar onu fazlasıyla etkileyecektir. Şevket'in bankada tanıştığı Ferhunde'yle yaptığı bir hatadan dolayı evlenmesi, Leyla ve Necla'nın Oğuz tarafından aynı anda kullanılması ve Necla'nın evi terk etmesi. Fikret'in tanımadığı bir adamla evlenip gitmesi, Ferhunde'nin kimsenin bilmediği planları ve her şeyden habersiz Ayşe!Tüm bu olaylar özellikle Ali Rıza beyi derinden etkileyecektir...

#YaprakDökümü #YaprakDokumu #LeylaNecla

Herunterladen

YORUMLAR

  • Ay ne var Yani oğluna para vermişsin eşinin ailesine yardım etmiş. Napacaksın parayı sanki sürekli tahsinin evinde kendine baktirip dırdır yapıyordun. Zaten evini de istemiyordun. Para bari ise yarasın. Hakli falan değil. Insan olan zaten insanlar sokakta kalmasın diye yardım ederdi.

    Ceren KayaCeren Kaya2 gün önce
  • 9:51 tahsinin annem olmasan ağzına çakıcam ifadesi şaka maka vurcak sandım😂😂

    kübrakübra3 gün önce
  • Icııını cıcııını 😄

    Betül UzunyurtBetül Uzunyurt4 gün önce
  • Yokluktan borclardan bahsedip dolmus begenmeyip devamli taksiye binmek.. hemde istanbulda🤔🤔🤔

    g gg g5 gün önce
  • Onca kişinin minibüs parası taksi parası eder zaten

    Gülden YıldızGülden Yıldız5 gün önce
  • Hayriye hala leylayi avukata yamama derdinde pes

    91915 gün önce
  • kapakta tahsin boşalıyor sandım aq

    batuchan kanekibatuchan kaneki5 gün önce
  • Bazı insanlar var, onlar size iyilik etmesin diye her gün allaha dua edin. Bu da böyle bir insan işte.

    e hondae honda5 gün önce
  • Arkadaşlar buradan 10 dk lik videolari bekliyeceginize Google yaprak dökümü izle yazın tüm bölümleri izleyin yavvvv

    Suna YildirimSuna Yildirim6 gün önce
  • Benim.anlamadigim necla da cemde ala bilir hemde cok iyi bir sekilde neden ablasini onlara muhtac etdiyi

    Gun ay HuseynGun ay Huseyn6 gün önce
  • Neden evden arayınca kalktı ki

    Nergis TürkoğluNergis Türkoğlu6 gün önce
  • Kel Tahsin diyorsunuz da Tahsin'in saçlarının kimin yüzündendöküldüğü belli .

    Tersine akan nehirTersine akan nehir6 gün önce
  • Kapak foto Tahsin zevke giriyor

    M DM D6 gün önce
  • Ulan cevriye insan değilsin sen yaratık benim kaynanam olacaktın ki varya

    Buğrahan SamurBuğrahan Samur6 gün önce
  • Bu Ali Rıza herşeye surat asıcağına gidip çalışsa zengin olmuşlardı

    Elif UlgnnsElif Ulgnns6 gün önce
    • CALISCANA BOL BOL COCUK YAPIP CAYIR CAYIR GAZLATMIS ORTALIGI BU KIBIRLI KOCA MORUK.....AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

      ALEXIS SMETALEXIS SMET6 gün önce
  • Cevriyeden borç alacağıma tefeciden borç alırım daha iyi

    Okan OZOkan OZ6 gün önce
  • Cevriye zombisi yemek yerken bile rahat vermiyor ya 😄

    EpicurusEpicurus6 gün önce
  • 'Burnu Kaf Dağında gezen aile benim param olmasa tahtada oturacaklardı demek' cevriye reis ne desen haklısın dhkkwkwks

    Asli BasciAsli Basci6 gün önce
  • Şu durumda bile illa taksiye binecekler

    EpicurusEpicurus6 gün önce
    • Aynı para dedi ya 😄

      sakurasakura5 gün önce
  • Cevriye hanımın aile ve ali rıza hakkında söyledikleri doğru bu sefer.. burnunuz bu kadar kaf dağında olursa allah böyle ele muhtaç eder işte

    7bernike7bernike6 gün önce
  • Cevriye Mehmetten öğrendi hemen kullandı

    nur mertnur mert6 gün önce
  • Cevriyenin düğmeye basarken surat ifadesi 🤣🤣

    Zuhal ZORLUZuhal ZORLU6 gün önce
  • Nasıl duyma kızım hiç susmuyo ki asdghjkalsa

    İlknur Kayımİlknur Kayım6 gün önce
  • Hayriye ömür yersin ömrüne ömür katarsın sen

    Merih TezokMerih Tezok6 gün önce
  • Su durumda leylada para olsaydi,yada bulma imkani olsaydi.ihtiyac olan parayi getiror verirdi. Ama necla egoistinin burnu okadar havada ailesinu bile gözü görmeyecek durumda. En nefret ettigim karakter nankör egoist

    -meralimsi --meralimsi -6 gün önce
    • Melisa Güleç dizide gördügüm en bencil ve kibirli kisi,gelecek sezonlarda iyice aciga vuracak

      -meralimsi --meralimsi -6 gün önce
    • -meralimsi - aynen burnu düsse egilip almaz bir tek kendini düsünüyor

      Melisa GüleçMelisa Güleç6 gün önce
  • “koskoca ailrza bey” aman ne aile sanki başbakan ailesi.kimki onlar

    Ayla SatdarliAyla Satdarli7 gün önce
    • Kinaye yapıyor aslijda

      Ozge OzgeOzge Ozge6 gün önce
    • Kraliyet ailesi

      EpicurusEpicurus6 gün önce
  • Tahsinin tekin ailesine yaranma çabaları vıcık vıcık damat halleri insanın sinirini bozuyor.sonradan adam olup muhite girenlerden bu da.sanki gözünü açıp tekin ailesini gördü.gelin değil de damatlar böyle olunca gıcık oluyor insan.fikret hanım maşallah her istediğini yaptırıyor.sakin görünümlü sinsiler.

    Ayla SatdarliAyla Satdarli7 gün önce
  • cevriyenin diline düştüysen tamamdır

    Zeynep CassiopeiaZeynep Cassiopeia7 gün önce
    • @Gözde Şener haklı ya da haksız o kadın için fark etmez hiç durmuyor zaten çenesi :D hele şimdi daha fena oldu :D

      Zeynep CassiopeiaZeynep Cassiopeia6 gün önce
    • Gözde Şener Kim dedi ona evini sat diye

      EpicurusEpicurus6 gün önce
    • Zeynep Cassiopeia bu sefer haklı ama az buz para değil verilen para günah valla acıdım kadına

      Gözde ŞenerGözde Şener6 gün önce
  • Kapak fotoğrafı Tahsin orgazm olurken herhalde

    Red VelvetRed Velvet7 gün önce
    • Ağzımdan aldın ya

      kübrakübra3 gün önce
    • Yemin ederim bende isiyor sandim

      isim sizisim siz5 gün önce
    • Aradığım yorum

      Samet YürekliSamet Yürekli6 gün önce
    • Haykırdım 🤣

      EpicurusEpicurus6 gün önce
  • Cevriye ilk defa haklı. Kim olsa sinirlenir böyle bi duruma. Keyfi borçlarını ahlaksız ailenin pisliklerini kadın ödemek zorunda değil

    Buse Fatma CengizBuse Fatma Cengiz7 gün önce
    • Yaptığı dirdirlarin ganimeti

      Ceren KayaCeren Kaya2 gün önce
  • Gitme Fikret gitme onsuzda babangildesende hemise.Indi behanede oldu

    Лезгинка ЛезгиновнаЛезгинка Лезгиновна7 gün önce
  • Ya su hayranın ağzına aci biber surun ki susun ne boş kadin ne paragöz bi karı ya menfaatçi aman ali riza bey ağzımızın tadı bozulmasın

    Bahar TarhanBahar Tarhan7 gün önce
  • Cevriyye gerçekten haklı parasını almış bide soruyor bu kadar kendini beyenmiş Cevriyye kelimesiyle “burnu Kaf dağında gezen aile”yok anam yok

    Leina FairyLeina Fairy7 gün önce
  • Ulan haciz geldi hala taksiye biniyosunuz

    My love İs overMy love İs over7 gün önce
    • Melisa Güleç yine de saçma 💁🏼‍♀️

      My love İs overMy love İs over6 gün önce
    • My love İs over 😂😂😂😂 nerdeyse ayni fiyata geliyordur onca insan minibüse binse o dönem taksi fiyatlari yüksek degildi

      Melisa GüleçMelisa Güleç6 gün önce
  • Ilk başta çevriye vah vah diyip üzülecek sandım meğerse ağızına düştüler diye keyiflendi

    Esmanur ArslanEsmanur Arslan7 gün önce
  • Yardır admin hastayim evde bari izliyim

    Sibel ÇSibel Ç7 gün önce
  • tahsini kel yapan cevriyedir net

    merve bilgiçmerve bilgiç7 gün önce
  • allahım ne çile ne çile bunların çektiği böyle hayat mı olur dizi bile olsa içim karardı mutfak sahnesinde ben off çektim . cevriye de hakkaten ömür törpüsü oyunculuk sahane :D

    BARIŞ CÖMERTBARIŞ CÖMERT7 gün önce
  • 5.29 dogru konustu cevriye😂😃😃

    Mine ERGÜN TEKİNMine ERGÜN TEKİN7 gün önce
  • Helede boyle nankorlerin

    Dilek UygurDilek Uygur7 gün önce
  • Allaha kimseyi caresiz birakmasin

    Dilek UygurDilek Uygur7 gün önce
  • Cevriye o kadar haklıki ahagah

    Erik SuyuErik Suyu7 gün önce
  • Kadinin onca parasini gizlice al olaylar ailesine hibe et birde telefon dinliyor diye azarla oldu canimmm cevo reyis candir

    Behize D.Behize D.7 gün önce
    • Gözde Şener Bide cevriye hanim duymadan geri yerine koyma umutlari var :dd 38 bin:d benim 38 binimi oglum gelinime verse dusunemiyorum 😂😆😅😆😅

      Behize D.Behize D.6 gün önce
    • Behize D. Koskoca kadına telefon dinlemeye utanmıyormusun demeyi biliyor ama annesinin parasını elin karısına verirken utanmıyor asıl o yüzsüz Fikret beğenmediği kayınvalidesinin parasını istemeye utanmıyor

      Gözde ŞenerGözde Şener6 gün önce
  • Cevriyenin sevinci 😂😂

    timya tisineritimya tisineri7 gün önce
  • Fikretede yazik evdede cekdi koca evindede cekiyor

    Ayten EliyevaAyten Eliyeva7 gün önce
  • Resimi gorunce Tahsin bosaliyor sandim mk

    Immodest RabbitImmodest Rabbit7 gün önce
    • Haahhahhahaa bu neeeee🤣🤣🤣🤣🤣

      Anar BayramliAnar Bayramli6 gün önce
    • Immodest Rabbit Ya yarım saattir gülüyorum lan bu nasıl tespit skkskdlxlxöl

      William WallaceWilliam Wallace7 gün önce
  • ❤Yarpağ dökümü❤

    Cavid DasdiyevCavid Dasdiyev7 gün önce
  • Camdan bile yetisen cevriyeye bir saygi durusu🤣😂😂

    TüL aYTüL aY7 gün önce
  • 8:10 Sen hic gitme burdan 😂😂😂

    Engin BerenEngin Beren7 gün önce
  • Cevriye haklı onun parasını gizlice kullandılar

    ŞehristanŞehristan7 gün önce
  • CEVRİYE BU SEFER HAKLI SONUÇTA ONUN PARASI

    bihterziyagill.officialbihterziyagill.official7 gün önce
    • @cagozkan Acıtasyonla geçmez hayat herkes sınırlarını bilmeli

      egeege4 gün önce
    • @ege yıllarca annesi ona bakarken para aldımı ?

      cagozkancagozkan5 gün önce
    • ege hiçte saçmalık fln değil sen evli olsan yaşlı annen senin evinde yaşasa annenden kiramı alıcaksın asıl bu saçmalık

      Gözde ŞenerGözde Şener6 gün önce
    • @Gözde Şener Tabi ki vericek o eve yardım yapıcak öyle boş beleş yaşamak yok. O çekirdek aileden değil o evde yaşaması tamamen saçmalık

      egeege6 gün önce
    • ege kimsenin hayatına çökmedi oğlunun evinde bide kiramı vericekti Fikret o eve geldiğinde o kadın o evdeydi zaten Fikret’te Tahsin’in annesiyle yaşadığını biliyordu gelmeseydi o zaman otursaydı evinde

      Gözde ŞenerGözde Şener6 gün önce
  • *5:17** ilk defa doğru konuştu.*

    Ferhunde TekinFerhunde Tekin7 gün önce
    • Tam sana göre bir kaynana ferhuş 🤣

      EpicurusEpicurus6 gün önce
  • Ya Allah rızası için şu bölümleri ard arda yükle gençliğim çürüdü seni beklemekten

    Ezgi PortakalEzgi Portakal7 gün önce
    • 😊😊😊😊

      Ali BalAli Bal2 gün önce
    • 😄

      Filiz BoodayFiliz Booday5 gün önce
  • Fikret sende 40 yaşına geldin, bi telefon al kendine

    Neslii DemiirNeslii Demiir7 gün önce
    • @Kıvırcık Doktor çünkü kitap 20. Yüzyıl basinda geçiyor 😂 telefonu yok çünkü o zaman sadece çalışan okuyan yani dışarı sürekli çıkanlar alıyordu.

      Ceren KayaCeren Kaya2 gün önce
    • Eskiden öyleydi, annemin de telefonu yoktu, babamın telefonundan arardı herkesi

      pınar pınarpınar pınar6 gün önce
    • bukkoli 2 Nizam değil izan

      EpicurusEpicurus6 gün önce
    • @Miray Miray evet ya. O zaman niye aileden kaçıp evlendin ki

      Kıvırcık DoktorKıvırcık Doktor7 gün önce
    • @bukkoli 2 aynen ben de şaşırmıştım ben 34-35 sanıyordum. Hatta 27-28 yaşındaki kadına evde kalmış imasında bulunmaları beni şoke etmişti.

      Kıvırcık DoktorKıvırcık Doktor7 gün önce
  • Cevriye ilk defa haklı.Onun haberi olmadan o kadar parayı vermeye ne hakları var?

    M Rana DursunM Rana Dursun7 gün önce
    • Gözde Şener yo yanlisiniz var fikret tahsinle evlenmeden önce neyyir ona annesinin kendi evi var, ayri yasiyor dedi. Fikret cevriyeyle yasayacagini bilmiyordu, hepsi evine dönücek saniyordu ama fikret gelince dönmedi

      Melisa GüleçMelisa Güleç6 gün önce
    • Miray Miray bnde ya bide bn küçükken o aileyi çok iyi bi aile sanırdım 😄😄😄

      Gözde ŞenerGözde Şener6 gün önce
    • @Gözde Şener tabi ki de vermek zorunda değil zaten tekin ailesine gıcığım onları savunuyormuş gibi olmasın 😂😂 ama Cevriye ye de gıcığım annsnsns allahım dizide ki herkesten nefret ederek izliyorum

      Miray MirayMiray Miray6 gün önce
    • Miray Miray kadın Fikret geldikten sonra gelmedi ki o eve daha Tahsin evli değildi o kadın orda kalıyordu zaten o evde bile kalıyorsa mecbur değil evinin parasını elaleme yedirmeye Cevriye evini sattığı zaman Fikret’in suratı domuz gibi olmuştu Tahsin’in annesiyle yaşadığını biliyordu evlenmeseydi Tahsin’le o zaman gelmeseydi o eve ailesinden ayakları arkasına vura vura kaçtı

      Gözde ŞenerGözde Şener6 gün önce
    • @Gözde Şener orası oğlunun evi Cevriye başka evde klaıyodu sırf Fikret e işkence etmek için evini sattı yerleşti oğlunun evine 😂😂 ha vermek zorunda değil tabi ama o evde kalıyorsa sattığı evin parasıda o aileye ortak olur. Yoksa parasında alıp başka eve gitsin derler adama

      Miray MirayMiray Miray6 gün önce
  • allah belanı versin cevriye

    Ezgi ÖzkanEzgi Özkan7 gün önce
  • Ulan Hayriye ne geldiyse senin ihtimallerinden geldi bi sus be anam adamı çürüttun kaç bölümdür

    Damla BæderDamla Bæder7 gün önce
    • Miray Erdemir vallaa ya

      Damla BæderDamla Bæder7 gün önce
    • Ölene kadar çekti adamcağız Hayriye den🙄😏😁

      Miray ErdemirMiray Erdemir7 gün önce
  • Cevriyye allah kimseyi senin diline dusurmesin kotu kadin

    Gun ay HuseynGun ay Huseyn7 gün önce
  • Alirza da kizim akillandi diyo leyla icin bilmiyo icindeki fitneliyi

    Gun ay HuseynGun ay Huseyn7 gün önce
  • Ilk

    Elnur MuradlıElnur Muradlı7 gün önce
Cevriye, Paranın Fikret'e Gittiğini Duyunca Çıldırdı  Yaprak Dökümü 83 Bölü