CİNSEL TERCİHİM...

Discord sunucuma gelmek için bu linki kullanabilirsin..
discord.gg/hugola

Herunterladen

görünümler
962,285

YORUMLAR

  • Azrail öldürmüş olur Çünkü yıldırım çarpıpta ölmeyen bir çok insan var

    Semih SemihSemih Semih2 saatler önce
  • o dc XD

    Sam The Sweet KillerSam The Sweet Killer9 saatler önce
  • 2 TANE 16 YAŞ KIZIN İNSTASINI ALDIN

    Omer TurkOmer Turk10 saatler önce
  • 4:13 hayırlı olsun cehennemi garantiledin

    Enes /06GamerTR/ GöktuğEnes /06GamerTR/ Göktuğ10 saatler önce
  • 5:08 deki de

    BatuşBatuş14 saatler önce
  • 4:43 deki 2 soru sordu

    BatuşBatuş14 saatler önce
  • Abi ya videonun en komik yeri 8.56

    Beran ÖzmercanBeran Özmercan15 saatler önce
  • 2:56 Beynim 404 not found eror

    TAYFUN KIYAR 2TAYFUN KIYAR 217 saatler önce
  • 3:16 😂😂😂😂😂

    Mila İrem AydınMila İrem Aydın17 saatler önce
  • Aaaa abi siz Müge suyla böylemi tanıştınız sksksksksksks

    al2 baboal2 babo19 saatler önce
  • Adam :Gay misin :HUGOLA: OYLEMI GOZUKUYORUM

    Memmed Pro1Memmed Pro120 saatler önce
  • Bundan yine çek abi

    Zeynep GünaydınZeynep GünaydınGün önce
  • 0:34 sixhsjdbjf

    ツツWarriorsツツWarriorsGün önce
  • Bts oyna siyah ninçayi ekle

    Octo AhmetOcto AhmetGün önce
  • instagram ismin ne ?

    Uğur/Can/SZGNUğur/Can/SZGNGün önce
  • bunun ikincisini çek

    arda kaplanarda kaplanGün önce
  • Yemin ediyorum cok sevdim lütfen bu videolardan yap.

    Mr_Alpha16Mr_Alpha16Gün önce
  • BERKCAN GÜVEN KILIKLI PEZEVENG SİKERLERDRDDDDRRR

    CHALLANGERCHALLANGERGün önce
  • Sorunun uzun olmasının sakıncası yok demi Yok Sen ve mentor....

    Murat YamıkMurat YamıkGün önce
  • +90 (532) 527 27 64 Yakın arkadaşım çok ucuza ev eşyalarını evden çıkartıyor

    Candan VançinCandan Vançin2 gün önce
  • HuGoLaNıN pArAsİ BiTti MoRuQ

    Anonim KişiAnonim Kişi2 gün önce
  • la devamı nerde 43bin like gelmiş

    serdest Elciserdest Elci2 gün önce
  • çoğu kişi 2 soru sordu

    cemalettin Küçükoğlucemalettin Küçükoğlu2 gün önce
  • cinsel tercihim ne lise puanı mı tutturuon aq

    elif byerselif byers2 gün önce
  • 4:14 efso ya qweçwq

    Fat PandaFat Panda2 gün önce
  • 6 ay once

    Siyah BeyazSiyah Beyaz2 gün önce
  • Mikrail mfkfk

    Muhammed TekbilMuhammed Tekbil2 gün önce
  • "tercih"

    GTBARNGTBARN3 gün önce
  • %99.99.99999.999999 Instagramını ver bari

    JeffTheRobloxiannJeffTheRobloxiann3 gün önce
  • 7:18 beklenen soru

    Eren SarıkayaEren Sarıkaya4 gün önce
  • 5:00 berkcan güven? keaksldkal

    AslıAslı4 gün önce
    • Ne alaka

      tomnyytomnyy2 gün önce
  • evlımısın a.... koyayım

    RAKAN XAYAHRAKAN XAYAH4 gün önce
  • 7:35 e 2 soru sordu ama djdhdhhdhs

    zDiazDia4 gün önce
  • 7:35 uzun olması bir şey değiştirmiyor değil mi ? Hugola: hayır. (sonra başka soru gelir 2 soru yanıtlıyor)

    Tunahan YatmanTunahan Yatman4 gün önce
  • 9:22... SHUT THE F*** UP

    Emin GümüşEmin Gümüş4 gün önce
  • abi sen fikirtepe özgürlük parkında mı oturuyon

    Alperen AkpınarAlperen Akpınar5 gün önce
  • Abi sen discord sunucuna gelenleri,onlarla konuştuktan sonra çıkarıyor musun?

    Gacha STAR DuruGacha STAR Duru5 gün önce
  • 7:36 TEK SORU DEDI MADA FAKA !

    Tofiq DemirovTofiq Demirov5 gün önce
  • C

    kaan buğra TOPUZkaan buğra TOPUZ5 gün önce
  • Berkcan Güven’e benziyorsun

    Umut Çınar MERTUmut Çınar MERT5 gün önce
  • Kızlar gelince hugola :D

    Alp Eren KaraerAlp Eren Karaer5 gün önce
  • tek soru muther fuckerrrrr :) çok kömik ya

    umutcan boyanumutcan boyan5 gün önce
  • Bu nası video aq 3dk

    BoranBoran6 gün önce
  • Abi ayıp etmişsin yaavv

    İbrahim YİĞİTİbrahim YİĞİT6 gün önce
  • Sen parayı bulamayacağından sonsuza kadar bizimlesin HUGOLA

    Clamine PvPClamine PvP7 gün önce
  • Bişi sorcam dcde sorun var kayıt olamıyım

    Mel's Big HeartMel's Big Heart7 gün önce
  • 4:13 ağlamamak için zor duruyorum...

    LealysLealys7 gün önce
  • seni çocuklar izliyor böyle video atma

    Ömer Tarık ÇorakcıÖmer Tarık Çorakcı7 gün önce
  • 6:20 deki sagopa şarkısının adı ne acil lutfen

    A PotterheadA Potterhead7 gün önce
  • Mentorun videosunu izledikten sonra bu videoya gelenler

    Süpriz AdamSüpriz Adam8 gün önce
  • Çölün üzerinden geçerken adaya nasıl düşüyorlar oooooooyyy oooooooyyy

    Taner ÖzçelikTaner Özçelik8 gün önce
  • Azrail

    Şeyda KayaŞeyda Kaya8 gün önce
  • *0:40** yere düştüm aq*

    Endless AbeyEndless Abey8 gün önce
  • Şimşek ona çarpar azrail ise canını alır

    31ci Hüseyin31ci Hüseyin8 gün önce
  • Hangi edit programları kullanıyorsun = hepsini ,,başka sorun varmı ..... başka soru sorabilirmiyiz ? Hayır 2 soru bebeğim

    SansSans8 gün önce
  • ben olsam 2 soru sorabilir miyim derim :D zeka bu zeka :D

    Mikasa AckermanMikasa Ackerman8 gün önce
  • Dönüp dönüp izliyorum cok guxel

    fasulyefasulye9 gün önce
  • niye ben kelim diyosun saç dökülmesimi var

    GPGP10 gün önce
  • ALKIŞ * SESİ

    player oyuncuplayer oyuncu10 gün önce
  • 3:02 den hić bır bok anlamadım mk

    Lena GachaLena Gacha11 gün önce
  • Videonun sonunu görmek için böbreğimi veririm

    billie eilishhbillie eilishh11 gün önce
  • 3:28 adam 2 soru soruyo 1. Si hangi programi kullaniyon 2. Si tekrar sorabilirmiyim ..... FAK THE ADALET

    Ahmet İhsanAhmet İhsan11 gün önce
  • Bu adamdan ❤️ bekliyorsanız REKLAM diyeceksiniz.

    Revolution GamesRevolution Games11 gün önce
  • 5:00

    France ClubFrance Club11 gün önce
  • 08:53 - 08:58 de yarıldım

    Murat UyanıkMurat Uyanık11 gün önce
  • Nasılsın

    seyit süleyman tekinseyit süleyman tekin11 gün önce
  • % 99 nasılsın

    Photoshop MasterPhotoshop Master12 gün önce
  • 2:56 çocuk o anı bekliyormuş kffmfmfmfk

    İnce Kalemİnce Kalem12 gün önce
  • 'Oysa ki 10 saniye önce soruyu anlamıştım' kısmında like attım hemen 😂

    Büşra ÖzkanBüşra Özkan12 gün önce
  • Gene 10 dk yamış aq

    mustafa kmustafa k12 gün önce
CİNSEL TERCİHİM...