Crashing Golf Carts!

Get your first audiobook and two Audible originals free when you try Audible for 30 days. Visit www.audible.com/duncan or text DUNCAN to 500 500.
Merchandise ▶ dannyduncan69.com
Twitter ▶ twitter.com/DannyDuncan69
Instagram ▶ instagram.com/DannyDuncan69
Facebook▶ facebook.com/DannyDuncan69
Fan mail send to:
PO Box 1456
Englewood, FL
34295

MB01BWN7JB9ST17

Herunterladen

YORUMLAR

  • Love you guys ❤️ thanks for always supporting me

    Danny DuncanDanny DuncanAylar önce
    • Danny Duncan you were so cool

      Raptor VoorheesRaptor Voorhees13 gün önce
    • Danny Duncao

      sbmarcouxsbmarcoux16 gün önce
    • Bitc

      Adam OBrienAdam OBrien27 gün önce
    • Lol fsu

      Ryan ThomasRyan ThomasAylar önce
    • Can you link that song

      Merritt EubanksMerritt EubanksAylar önce
  • Making Uncle Rico jealous

    EliteStrickerEliteStricker5 saatler önce
  • Fortnite season 5 be like

    Harvey Skeys132Harvey Skeys1328 saatler önce
  • People that work at the golf course 🤦‍♀️ 🤦‍♂️ smh

    ExOTiiC XXRExOTiiC XXRGün önce
  • Dude That Lady Is So Nice

    PWLONELYBOY SADLYPWLONELYBOY SADLYGün önce
  • Yall wild

    Shafiq brownShafiq brownGün önce
  • i've wanted to ride my dirt bike on a golf course

    EnduroBluffEnduroBluffGün önce
  • Runs over pipe

    Cruz MiedzinskiCruz Miedzinski2 gün önce
  • Every video gets crazier than the last one

    Christian BickelChristian Bickel2 gün önce
  • I live in Texas

    lil angellil angel2 gün önce
  • 🤦👎

    Jonas AmonJonas Amon2 gün önce
  • does anyone know the song he used for the jet ski part

    S_YEETYS_YEETY3 gün önce
  • Rich assholes

    FJ CFJ C3 gün önce
  • Y would you destroy such a nice golf course

    Drew ShaferDrew Shafer3 gün önce
  • hey dunny duncan! you are the best tuber out there! you make me laugh, giggle, and funny me. Im starting tubing because of you!!!!! please respond you will make my day.. tank you for the hard work! i donated 268 dollars to you! thank you so much P:{

    The JackalopeThe Jackalope4 gün önce
    • knock knock whos theres beef stew

      The JackalopeThe Jackalope4 gün önce
    • this comment inspires me

      The JackalopeThe Jackalope4 gün önce
    • cool bro same!

      The JackalopeThe Jackalope4 gün önce
    • cool dude i donated 5

      The JackalopeThe Jackalope4 gün önce
    • Same!

      The JackalopeThe Jackalope4 gün önce
  • This reminds me of ransom by lil tecca😂😂😂

    Lisa HoodLisa Hood5 gün önce
  • I ain’t playing wit you

    Potato-quality 2236Potato-quality 22365 gün önce
  • I feel like this is a reopload

    Brody StanfordBrody Stanford5 gün önce
  • LMAO I BUSTED A WATER PIPE

    Tristan_playz063Tristan_playz0636 gün önce
  • AWESOME VIDEPO

    Luiz FernandesLuiz Fernandes6 gün önce
  • This looks like so much fun!

    Swiss MonkeySwiss Monkey7 gün önce
  • I want to come out to Orlando to ride a dirt bike I always wanted to

    Jax EdwardsJax Edwards7 gün önce
  • I aint playin with you!!!

    DARK OregonDuck BarhamDARK OregonDuck Barham8 gün önce
  • Bruh yooo

    Roblox Name Is Adrian50352Roblox Name Is Adrian503528 gün önce
  • come to Olney MD

    NB 07NB 078 gün önce
  • GG you are my boy

    NB 07NB 078 gün önce
  • that sand trap just became a water hazard

    AntonixAntonix9 gün önce
  • my favorite person from the squad are the midgets and Aaron

    NarliNarli9 gün önce
  • 2:34 the fact that he kicked it with his foot to push it over. Lol 🤣😂

    Christopher EarlsChristopher Earls9 gün önce
  • Aarons a lil bitch honestly

    father natefather nate9 gün önce
  • 5:51 NO THE COOKIES

    MelwinMelwin9 gün önce
  • Josiyah RatcliffJosiyah Ratcliff10 gün önce
  • the go cart got me good

    Jennifer HunterJennifer Hunter10 gün önce
  • Now I own two golf carts and I know that you don’t screw around like that on golf carts cause you can die

    123minecraftawesome2123minecraftawesome211 gün önce
  • Hey your my favorite utuber well funniest

    Becky LewisBecky Lewis11 gün önce
  • "When Danny's hair is wet, you know it's always a good video".. In most of his videos, his hair is wet ~ But: ALL his videos are good.. :)

    Shilo CutlerShilo Cutler11 gün önce
  • # I ain't playin wit chew

    Dragan ZekanovicDragan Zekanovic11 gün önce
  • "Aaron get the fuck off the top" I'm so dead that's so funny

    Thomas KetronThomas Ketron12 gün önce
  • He actually has a nice swing tho

    SplashyDylstahSplashyDylstah12 gün önce
  • Why would do that

    Finton NicholasFinton Nicholas12 gün önce
  • I have a house in port Charlotte

    Matt's world of fun 1.0Matt's world of fun 1.012 gün önce
  • If I didn’t watch danny I’d think Aaron was gay.

    Br Jw08Br Jw0812 gün önce
  • What was that start tho

    MrChaserMrChaser12 gün önce
  • How are able to do all this damage? Just ask for forgiveness rather than permission?

    Charlie BikesCharlie Bikes13 gün önce
  • The steering wheel at 3:19

    Demonetized channelDemonetized channel13 gün önce
  • This is why I watch TRvision keep it pg VIRGINITY ROCKS

    Optify TvOptify Tv13 gün önce
  • danny with fireworks is allways a fun video

    InfernoInferno13 gün önce
  • He like f my heal the golf carts like nah I need all the fame

    fervidgoldhoefervidgoldhoe14 gün önce
  • We’re these the courses golf carts😂😂

    Bradley BruleBradley Brule14 gün önce
  • Nobody: Danny Duncan: Crashing Golf Carts!,

    XtracktionXtracktion14 gün önce
  • I think the best part about Danny is his unwillingness to not give fucks he just doesn’t give a shit about anyone or anything

    Tramp4lifeTramp4life14 gün önce
  • How did he not get arrested

    Joah GarrisJoah Garris14 gün önce
  • HIS NICK NAME SHOUD BE DUMASS DUNCAN

    Greg GuentherGreg Guenther15 gün önce
  • Hahah ah f my ankle

    Bryson NeighborsBryson Neighbors15 gün önce
  • Your a disgrace to society

    Tj SalvatoTj Salvato15 gün önce
  • Which ones the best one u want

    DuxyDuxy16 gün önce
  • True storyy....... Me and my brother got really high on some lspice aka k2 and we was driving our firends go cart and i look behind me and his friend is SCREAMING no!!! i look infront of us and theres this 5 foot fucking ditch and we flew so high and i almost fell out when we landing i coudnt stop lauging we went this gate and crashed into a ditch i broke 1 arm and 2 ribs LMFAO best day ever i will never smoke spice again LMFAO

    CazoqCazoq16 gün önce
  • Soo your telling me this guy goes up to a random women and gets cookie and milk but if I did that I would get a “get the fuck off my front porch”

    Troy YohoTroy Yoho16 gün önce
  • grandma clutch

    Austin FarrisAustin Farris16 gün önce
  • I ain’t playin wit I ain’t playin wit u

    Dominick CooleyDominick Cooley16 gün önce
  • I think Danny juls

    Macon PattersonMacon Patterson16 gün önce
  • Danny you are the one who told him to the the character to that guy so u better not be tellin no lies

    Jacob BravoJacob Bravo16 gün önce
  • 5:05 she ACTUALLY got them cookies and milk.... lmao

    Steel iceSteel ice17 gün önce
  • complete utter assholes I play golf

    niallator TVniallator TV17 gün önce
  • I was waiting for Danny to hit a Yorkie. I would have killed him if he did.

    D3FAULT_G0D OfficialD3FAULT_G0D Official17 gün önce
  • Anyone know what the song is that he used at 10:16?

    Ryan LomasRyan Lomas17 gün önce
  • U are an asshole u always do dumb shit to ur friends watch how they gonna disappear I can tell they are just there cuz of the money

    Ramon Padilla DiazRamon Padilla Diaz17 gün önce
  • *pushes golf cart with Arron inside of it into the water* “Why does this kid always get hurt”

    Donnie LyonDonnie Lyon17 gün önce
    • Do u play fortnite

      ICE_FOX_95 YFS yfsICE_FOX_95 YFS yfs13 gün önce
  • Looks a lot like ski alley, stumps pass area in the jet ski bit

    CalebCaleb18 gün önce
  • What brand dem sum bitches run like a scowlded dawg

    Travis danguss rangusTravis danguss rangus18 gün önce
Crashing Golf Carts!