Cumhur İttifakı'nda neler oluyor? - Konuk İbrahim Kiras

AKP-MHP ittifakında çatlak mı var? Ahmet Davutoğlu ve Abdullah Gül'ün açıklamaları AKP'de huzursuzluğun ayak sesi mi? Nevşin Mengü ile Bire Bir'in konuğu Karar Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni İbrahim Kiras, siyasetteki son gelişmeleri değerlendiriyor.
TRvision kanalımıza abone olun: trvision.net/nameof-dwturkce

Herunterladen

YORUMLAR

  • trvision.net/detail/video-fTb76NexGyI.html bu konu hakkında tarafsız bir yorum yapmanızı bekliyoruz.

    Serhat HaydabreSerhat Haydabre5 aylar önce
  • Nevşin

    reşit beyhanreşit beyhan5 aylar önce
  • Fazla taraftarın tarafsız görünmeye çalışması sonucu konuşma akıcılığını yitiriyor.. kimdir nedir burada öğrendim ilk kez görüyorum anlayacağınız ama 26 dakika da dinlenecek bir şey olmadığını anladım hooop ben kaçtım

    Emel Deniz OskayEmel Deniz Oskay5 aylar önce
  • Konuk: Davutoğlunun manifestosunun en önemli kusuru (akpyi eleştirirken) neredeyse tarih kitaplarına yazıldıktan sonra ifade ediliyor olması Nevsin Mengü: Davutoğlu bu açıklamaları yapmakta geç mi kaldı diyorsunuz? Konuk: Öyle bi yargıda bulunmak istemiyorum ......... ama sizin dediğiniz anlamda biraz geç kalınmış olabilir Yani sonuçta geç kalmış, söyle rahatla yaa, bunun neyinden korkuyorsun. Korkuyorsan N.Mengü'nün karşısında ne işin var? Siyasal islamcı hiç şaşmaz ağzında laf geveler, söyler söylememiş gibi olur, cevap vermez vermiş gibi davranır

    alv elcialv elci5 aylar önce
  • Acaba seçim yenilene bilirler mi yoksa olabilemezler mi?Sorumu aynen bu şekilde sorunuz.

    Ywz ShnYwz Shn5 aylar önce
  • Yüklenmeyin adama , motive edin, destek verin belki tavuktan altın yumurtayı çıkartabilir

    Ywz ShnYwz Shn5 aylar önce
  • Baygınlık geldi..

    Suha AksözSuha Aksöz5 aylar önce
  • "Lassie bize bir şey anlatmaya çalışıyor."

    Enver paşaEnver paşa5 aylar önce
  • her soruya "öyle olsa bilmemne olur mu böyle olsa bilmemne olur mu" bu ne ya

    Burcu CuylanBurcu Cuylan5 aylar önce
  • bir ümit doğru düzgün bir yanıt gelecek mi diye izleye izleye nefret ederek bitiriyorum programı...

    Burcu CuylanBurcu Cuylan5 aylar önce
  • karar gazetesinin medyadaki konumunu biliyoruz,ne yazık ki konuğunuz samimi biri değil...

    Ümit Deniz AYDINÜmit Deniz AYDIN5 aylar önce
  • Teneke.

    Çağatay DEMİRÇağatay DEMİR5 aylar önce
  • Bilmediğim birşey söyle bana ibo

    Samet SaraySamet Saray5 aylar önce
  • gis nevsin ben sana kustum, taha akyol babam seni babandan istedi emme sen olmaz dimissin, cog girildim valla, bundan sogna senin porgramlarini siyretmiyom..gis sen beni niye begenmiyon, adnan oktardan bile yakgisikliyim valla, ogumam yazmam yok diye beni niye disliyon, bak sana kuserim haaa..has akpartili tanislarim var, sana ihalede verirler , onlar seni iknaya yetermi acaba ? !! eger cevap vermezsen, garpuz kesip yeyeycem, gaderime kusecem valla..senin porgramlarida gizli seyredecem..youtube reklam yuklemiyecek..!!!

    varlik066varlik0665 aylar önce
  • Fehmi Koru’yla yarışır vallahi. Bir saat konuş ve hiçbir şey söyleme, aman temkinli ol.

    Yusuf SevimYusuf Sevim5 aylar önce
  • amma erkek ağzı ile konuşuyor her an çıkarıp taşşağı masanın ortasına koycak gibi !!

    kaup kat ha ri nakaup kat ha ri na5 aylar önce
  • offf be ya .. mıy mıy mıy , kıy kıy kıy.. öldürdün , içimizi kıydın be adam ! Zavallı Nevşin Mengü nasıl pişman olmuştur Allah bilir :(

    kinowa22kinowa225 aylar önce
  • Bence Akif Beki/İsmail Saymaz/Nevşin Mengü program yapsın..Enver Aysever modaretör Ölsun

    ibrahim köroğluibrahim köroğlu5 aylar önce
  • DW ne demek bilen var mı

    Ramo RamoRamo Ramo5 aylar önce
  • Fehmi Koru bu adamdan daha açık konuşuyor. Başka söze gerek yok.

    Oğuzhan TÜRKOğuzhan TÜRK5 aylar önce
  • nevşin sen cok güzelsin ama konukların genelde boş beleş yolunda adamlar

    mustafa sertac arslanmustafa sertac arslan5 aylar önce
  • DW Türkiye’den ricam Özgür Mumcu’nun bu programa daimi konuk olması. Nevşin Mengü ile yaptıkları programlar gerçekten keyif veriyor.

    Alperen AközAlperen Aköz5 aylar önce
    • Özgür Mumcu çok iyi adam

      okiamreadytocontokiamreadytocont5 aylar önce
  • akp bu tipleri nasil degerlendiremiyor anlamiyorum, al iste gevelesin butun gun..

    EmreEmre5 aylar önce
  • Bu herifler buraya iç savaş çıkarmaya,milleti bölmeye geldiler, yavaş yavaş vericekler ayarı . Biliyorlarki Dünya bir araya gelse Türkleri yenemezler.Tek şansları Milleti bölmek.. Kuzey Afrika , Suriye,Irak gibi bizide paramparça etmek. Plan belli , önce Erdoğan devrilsin , sonrada bir iki kukla ile ülkeyi yönetip sömürme derdindeler. Sorunlarımız varmı , var tabi , hemde bir sürü . Ama unutmayın bu sorunların çoğunu onlar yaratıyor ülke refaha ulaşmasın diye.bizimde hatalarımız var , ama bunları düzeltip acilen ekip biçmeye kendimize yeticek duruma gelmemiz lazım.Tarım ve hayvancılık hayati öneme sahip.Savaş ve ambargo geliyor,yiyecek içecek olmadan,silah olmadan Türk milleti yok olur. Silah işini çözdük,hızlıca tarım ve hayvancılık olayını çözer,birbirimize kenetlenirsek Dünya bir araya gelse korkmayın.Kimsede o göt yok . Avrupa bitti,ne kara ne hava ordusu var.Şimdi girsek Trakya'dan savaşmadan kaçarlar yemin ediyorum.Amerika İngiltere dediğiniz ülkeler kara gücü olmadan hiçbirşey yapamaz bize. Rusya bizimle savaşamaz.İran bizimle savaşamaz.İsrail bizimle savaşamaz. Savaşırsalar yok olurlar. Lakin savaşı Amerika ve İsrail getiricek bize,İngiltere Rusya gibi ülkelerde akbabalar gibi bekliyor leş toplamak için. Artık açıkça savaş ilan edildi,bunu anlayın.Bunlar son diplomatik hamleler,sonrası savaş olucak.Hazır olun. Malazgirt'ten beri bizi istemiyorlar bu topraklarda,Adalet,hak,hukuk,özgürlük getirdik,barış getirip hükmettik diye istemiyorlar bizi burada.Onların düzeni korku,kaos ve sömürmek üzerine kurulu. Tüm düzen Din üzerine,tüm savaş din üzerine. Çünkü İslam hak'tır .Bunu istemiyorlar. Tüm Kainat bizimle,tüm alemler bizimle. Kendinize inanın,uyanık olun,akıllı olun fitneye meydan vermeyin,gaza gelip hata yapmayın.Şu an en çok istedikleri şey yabancılara saldırı olması.Türkiyede birileri çıkıp birkaç hıristiyan öldürsün istiyorlar. Fırtına güney sınırımızda kopucak, ama İslam ordusu Yaradanın izni ile sular seller gibi tüm arap yarımadasına hakim olucak ve sonrasında zulüm bu topraklarda son bulucak. Tek korkum tek kurşun atamadan şehid olmak.

    HAKAN SOLAKHAKAN SOLAK5 aylar önce
  • Konuğunuz sokaktaki adam kadar bilmiyor.... Nasıl konuk anlamadım🤔 Suya sabuna dokunmayan konuklarla neden vaktimizi çalıyorsunuz? Zaman kaybıydı resmen...

    paradoksia aparadoksia a5 aylar önce
  • chp akp ittifakı olmaz

    efkan poloefkan polo5 aylar önce
  • Bunlar amerika, fransa , almanya ve ingilizlerin oyunu. Keyiflerinden Türkiye ye kanal kurmuyolar . Bu 4 serefsiz ülkenin bize yardim olsun diye degil yanlis haberler verip birbirimize düsürecek isi gücü piclik bunlarin.

    BoZZ WorglBoZZ Worgl5 aylar önce
  • Kibarliga gerek yok bu adam ne kokar ne bulasir cinsinden ya I osurukdan teyyare kapatiyorum

    Mavi BalinaMavi Balina5 aylar önce
  • Keske sandalyeyle konussaydiniz, en azindan "ne diyor la bu" demezdik.

    Mak GayvırMak Gayvır5 aylar önce
  • Nevşin seni çok seviyoruz lakin bu gevşek adamı niye konuk ettin. Gevşek biri yayın yönetmeni olmuş nasıl oluyor anlamıyorum. Ağzında sözcükleri yuvarlayıp duruyor insan bi çift laf edemez mi? Edemedi ya.

    Gülden DikmeGülden Dikme5 aylar önce
  • nevşin alma bidaha bu konuğu ne olur, onu konuşmak için erken bunu konuşmak gereksiz e ne konuşulacak o zaman. 45dk boşa kulaklarım çalıştı, keşke pas geçseydin bu haftayı

    volkanvolkan5 aylar önce
  • Ses çok düşük duyamıyoruz

    HUD 78HUD 785 aylar önce
  • Yarıda bırakıyorum. Devam etmek mümkün değil...

    elder scrollselder scrolls5 aylar önce
  • ya şu düşük ses sorunu bir tek bende mi var? başka videolarda hiç yaşamıyorum bu durumu. şuraya atmadan önce iki gram ses ayarı yapsanız ne güzel olur.

    Kazıklı MariaKazıklı Maria5 aylar önce
  • yayında ses sıkıntısı var, biraz daha sesin yükseltilmesi mümkün mü?

    Hüseyin AltınHüseyin Altın5 aylar önce
  • klasik akparti sempatizanı ve toplumdaki değişimi yeniliği göremeyen biri ile geçen bom boş 57 dk.

    Teslim Olanın Bakış AçısıTeslim Olanın Bakış Açısı5 aylar önce
  • nevşinciğim canlı konuklar getir bu ne ya adam uykumu getirdi kimseyi de bulamazsan kendin kendini konuk et..2 kelimede anlatacağı şeyleri uzata uzata içimizi baydı..53 dk ne konuştu ne söyledi valla hatırlamıyorum bana bir şey de katmadı bir şey de öğretmedi.adama sanki eter koklatmışlar gibi konuşuyor mıy mıy da mıy mıy sıkıcı, gıcık, itici,kasıntı ibraaaaammm

    Serdar ŞadoğluSerdar Şadoğlu5 aylar önce
  • Bu Lümpen i nerden buldun Nevsin

    Turan TemürTuran Temür5 aylar önce
  • 53 dk boyunca konuştu ama hiçbir şey söylemedi konuk.

    Burak TilifBurak Tilif5 aylar önce
  • Ses kötüüüüüüüü

    yusuf tuğayusuf tuğa5 aylar önce
  • Öf ne sıkıcı bi adam. Yarısına gelemedim valla

    Hande Didem ÇınarHande Didem Çınar5 aylar önce
  • Lan gerizekali sunucu eger k'MAL e yapilan saldiri planliysa arkasinda bir organize suc orgutu varsa bu chp nin kendisidir. Şerefsizce vatana ihanet edeceksin her firsatta avrupali TURKIYE dusmanlariyla bulustugunda Turkiyeyi karalayacak , darbe isteyecek ekonomik ve askeri yaptirim diye yalvaracaksin gidip pkk ile ittifak yapacaksin sonra şehit cenazesinde 1 yumruk yiyeceksin. Benm bir yakinim sehit olacak ve o MALOGLU MAL cenazeye gelecek. Onu sakat birakmazsam sizin gibi haysiyetsiz olayim

    fatih bektasfatih bektas5 aylar önce
    • arkadaş troll dür, dikkate almayınız

      volkanvolkan5 aylar önce
  • Videoların sesini biraz daha yüksek olması mümkün mü? Kulaklıkla dinlerken bile ses duyulmuyor.

    totemkopf100totemkopf1005 aylar önce
  • Konuğun ne dediği belli değil. Hiç konuşmasa daha iyi olurmuş.

    Mete ErtungaMete Ertunga5 aylar önce
  • Ibrahim Kiras sanirim biraz heyecanlanmis. 💭 💭

    anil yildizanil yildiz5 aylar önce
  • 50 küsür yaşındaki bir *MAL* kendini gazeteci atfediyor, kardeş sen ODUNSUN ; BALTA SAPI , KESER SAPI , GİREBİ SAPI , KAZMA SAPI filan ancak bunlar olabilirsin , s**** git çürümeyi bekle doğaya Azot olarak faydan dokunsun.

    sonuc-tsonuc-t5 aylar önce
  • Bu ne ya miy miy miy.Adam mi bulamadiniz konuk alacak....

    MesgutMesgut5 aylar önce
  • Bu dandik herifi neden konuk ettiniz anlamak mumkun degil

    yavuz ulusoyyavuz ulusoy5 aylar önce
  • Bu kadar çok konuşup da hiçbir şey konuşmamak, valla bravo. Nevşin Mengü ve DW ekibi, bu haftaki konuk buradaki izleyenlere pek iyi gelmedi.

    ScribaScriba5 aylar önce
  • Bu haftayı konuksuz geçseymişsiniz keşke.

    Ono KarapampaOno Karapampa5 aylar önce
  • Konuk çok kasarak entellektüel rolü yapıyor. Kısıtlı türkçeyle iltidarın hoşuna gitmiyecek kelime kullanmaktan imtina etmesi kaçak göçek cevaplar sinsilesi, komik, sokak ekrandan daha yaratıcı fikirler üreten yaşayan insanlarla dolu.

    Dilara InanDilara Inan5 aylar önce
  • Beğenerek izliyorum fakat özellikle konukların sesleri az duyuluyor. Ses sisteminizin elden geçmesi gerek

    muzaffer unlumuzaffer unlu5 aylar önce
  • valla ibrahim beyi dinlemek ölüm gib yaa

    ziya inalziya inal5 aylar önce
  • Şu videonun başındaki sessiz bekleme zamanını sevmezdim ama artık sizi izleyip acaba ne konuşuyorlar diye düşünüyorum 😂

    Yörükcan ErbayYörükcan Erbay5 aylar önce
  • Su maskara siyaset ortamini ciddiyetle ve incitmeden elestirmeye calismanin ne kadar zor oldugunu ciddi bir caba sarf ederek izliyorum

    fatmacinfatmacin5 aylar önce
  • Biri adamın burnunun ucundan mı öpmüş? :)))

    Tolga GECGELTolga GECGEL5 aylar önce
  • Az cesur ol la, korkma söyle, AkParti düşüşe geçti :)

    MattMatt5 aylar önce
  • dinlemek istiyorum ama ses yok...

    Ayşe Sama BozyelAyşe Sama Bozyel5 aylar önce
  • yine ses kısık başladı hadi bakalım

    Rasih NevresRasih Nevres5 aylar önce
Cumhur İttifakı'nda neler oluyor? - Konuk İbrahim Kiras