DÜNYADAKİ BÜTÜN PRINGLES'LARI YEDİM!

DÜNYADAKİ BÜTÜN PRINGLES'LARI YEDİM! videoma hoş geldiniz arkadaşlar. Nasıl 50 kilo alınır videoma doğru yavaş yavaş ilerliyoruz :D Amsterdam' dan aldığım 12 çeşit Pringles'ı denedim. Tatları neye benziyor, hangisi hangisinden daha güzel kıyaslama yaptık. Buyrun izleyin :D
NARKOZ ETKİSİNDE GERGİN ANLAR! 💉: trvision.net/detail/video-8qA-1cyKZ4Q.html
MERYEM CAN' IN EVİNDE GİZLİCE KALIP KORKUTTUM! (EVDEN KAÇTI): trvision.net/detail/video-I3RNRwcLa8k.html
DERİ ALDIRMA AMELİYATIM - ORTADAN İKİYE KESİLDİM!: trvision.net/detail/video-I93w_3-y2WQ.html
ÜNİVERSİTE OKUMAYA DEĞER Mİ?
trvision.net/detail/video-QmEILdpLN8U.html
BOYUM KISA OLDUĞU İÇİN TERK EDİLDİM - SENİN DERDİN BENİM DERDİM! #3: trvision.net/detail/video-sU5zFm362Sk.html
60 SAAT YEMEK YEMEYEN ADAM!: trvision.net/detail/video-7hf1aVJ5QHc.html
EN DİYET MENÜLERİ YEDİM!: trvision.net/detail/video-so5gUG_E_Hg.html
50 KİLO VERDİĞİM DİYET YEMEKLERİM!: trvision.net/detail/video-m2mnuaE4Zac.html
HELLBOY KILIĞINDA HALKA KARIŞMAK!: trvision.net/detail/video-MqAaYOToUxI.html
İĞRENÇ,KÖTÜ YORUMLARI OKUYORUM!: trvision.net/detail/video-faCe1QVLvGA.html
Instagram: instagram.com/muratenginekn
Facebook: facebook.com/BuModNeModu
Twitter: twitter.com/MuratEnginEkin
İşbirlikleri için: muratabigf@creator.st
DÜNYADAKİ BÜTÜN PRINGLES'LARI YEDİM!

Herunterladen

YORUMLAR

  • 8:21 de bacın pastırma diil domuz eti

    Nida HabipNida Habip8 saatler önce
  • çok kötü diyosun amma hepsini yedin

    Leman İbayevaLeman İbayeva10 saatler önce
  • çok kötü ya bi 20 tane daha yiyim

    C5p6 GtC5p6 Gt21 saatler önce
  • Sen bide sirkeliyi dene

    KOD ADI AHMETKOD ADI AHMETGün önce
  • Nimete bok gibi diyemezsin terbiyesiz

    İpek Dinçerİpek DinçerGün önce
  • Kevser Murat

    ArifYayıncıymışArifYayıncıymışGün önce
  • Abi izlerken Türkiye'deki acılı pringlesdan yedim yiyyom su içiyom sürekli çok acı

    Elanur DönmezElanur Dönmez2 gün önce
  • Abi körü Dion çok fazla ion

    hatice Yıldırımhatice Yıldırım3 gün önce
  • Bu videodan sonra youtubea sen ağzınla odun mu kırıyosun lan yazdım ve bu video çıktı zhahdhxjc

    TrollGamer TRTrollGamer TR4 gün önce
  • 1. cips kötü ya 2. cips yok ya kötü kötü 3. cips yok yok abi iğrenç al bunu 4 5 6 7 8 9 10 11. cips e kadar gider hacı bu

    serhat türetkenserhat türetken4 gün önce
  • SORA NİYE KİLO ALIYORUM AMELYAT OLUYORUM BEN APODHIW

    serhat türetkenserhat türetken4 gün önce
  • 9:46 acaba nerden biliyo :D;

    F-P-S METİN KAHRAMANF-P-S METİN KAHRAMAN7 gün önce
  • Ben o pembe olanı yedim ve çeşnisi kusmuk gibiiii

    veronika leveronika le7 gün önce
  • 3:55 ne olmasını bekliyordun ki?

    Rana BuyukfiratRana Buyukfirat8 gün önce
  • Ya ne malsın sen ya küfür etmeden duramıonmu

    Ekrem DemirkıranEkrem Demirkıran9 gün önce
  • VATAN HAİNİ KÖPEK EKREM ABİYMİŞ SARILMIŞMIŞ İT TAMAM BİZDE ATATÜRK U SEVİYORUZ AMA EKREMİ DE GORSEM ....

    Salih DemirSalih Demir10 gün önce
  • abi çedar peynirliden ankara da a101 de bile var

    age karmaşa gfage karmaşa gf10 gün önce
  • Ekreminize *****

    ay yildizay yildiz13 gün önce
  • Götün arşa erdi mi mldksks

    Ayberk BozdoğanoğluAyberk Bozdoğanoğlu13 gün önce
  • hatsune miku pringlesi yok

    anonymous oyundaanonymous oyunda14 gün önce
  • 16:56 bişi olmaz ya diyip parmağını yalaması jdkdjdkdj

    cybrcybr15 gün önce
  • su an pringles ile izliorum😅

    Orjinal KdnOrjinal Kdn15 gün önce
  • Böyle insanlara ayı gibi davrananlara kıl oluyorum.

    zuhaha hahzuhaha hah18 gün önce
  • Bok ye

    Selim OvokSelim Ovok19 gün önce
  • Abi sen CHP limiydin

    ZEYNEP AZRAZEYNEP AZRA19 gün önce
  • acun gibi 3 tane farkı resim gösterdi yada video 3 ünde de siyah tisart var seninsiyah tisotten baska birseyin yokmu

    Klasik OyunKlasik Oyun21 gün önce
  • Bu aromalar niye bizim ülkeye gelmiyor?

    Johnny SinsJohnny Sins21 gün önce
  • abi pastırma domuz pastırması olabilir

    ayça uzunayça uzun21 gün önce
  • Koyuyumda turat

    Bilgi VidesuBilgi Videsu21 gün önce
  • Yiyince noluyorki alıp kiloları kenara oturuyorsun sonra başkada birşey değil...

    Altar KhanAltar Khan21 gün önce
  • Kio

    Helin DemirHelin Demir21 gün önce
    • Ooo daha iyi kio

      Helin DemirHelin Demir21 gün önce
    • Kio

      Helin DemirHelin Demir21 gün önce
  • Eksik ama bir tane de full yeşil olan vardı

    ilksen abailksen aba21 gün önce
  • Cezaya benziyo kel adam

    Deniz UysalDeniz Uysal21 gün önce
  • gerizevkağl

    Pro Gamers 2Pro Gamers 221 gün önce
  • Murat abi nin parası ete yetmemiş Murat abi nin parasının yetmesi için murat abinin kanalına abone olun like atın oradaki küçük çan işaretine basın kesin yapın benden size tavsiye👍👍👍🤝

    Tahsin BaydanTahsin Baydan22 gün önce
  • 10:20 sağdaki logonun uyumu

    Abdul Kadir KarahanAbdul Kadir Karahan22 gün önce
  • O değilde video nun başlığı öyle bi olmuş ki video nun içeriğini bilmeyen oha dünyadaki bütün pringles larımı yemiş der mk

    Ahmet Can ÇAYAhmet Can ÇAY22 gün önce
  • Cem uzan mı yanındaydı onlar ne :D

    Mehmet Uygar KarakurtMehmet Uygar Karakurt22 gün önce
  • *_-KİLO ALMA CHALLANGE-_*

    Ege Kayra HurşitEge Kayra Hurşit23 gün önce
  • *KİLO ALMA CHALLANGE*

    Ege Kayra HurşitEge Kayra Hurşit23 gün önce
  • Bu videoyu izlerken barbekü lu prengles yedim 😏

    Allah belanı versin MümtazAllah belanı versin Mümtaz23 gün önce
  • O değilde bacon haram😂

    Ug GfxUg Gfx24 gün önce
  • Bende dünyadaki bütün pringlesları yedi sandım

    Hypes QXHypes QX24 gün önce
  • AÇIM

    Burak BayrakBurak Bayrak24 gün önce
  • MuratAbiGF *NİN MENASİNİ BİLMEYENLER

    bsv BSHbsv BSH25 gün önce
  • Dünyadaki bütün milka çikolataları all ve tat

    beyza kuzucubeyza kuzucu25 gün önce
  • 8:52 Arama Sonuçları Çeviri Sonucu İngilizce - algılandı Türkçe bacon ˈbākən domuz pastırması

    ᴀᴋᴀᴇsᴀ ᴠɪ ʙʀɪᴛᴀɴɴɪᴀᴀᴋᴀᴇsᴀ ᴠɪ ʙʀɪᴛᴀɴɴɪᴀ26 gün önce
  • 05:37 en sevdiğim pringles

    Kyrie BerkKyrie Berk26 gün önce
  • Video denk geldi izledim.. izledigim en bos videolardan biri bence.. agzindan kufur eksik olmuyo adamin birde yazikki cocuklar izliyo bunu.. nimetleri yere firlatmalar , nimetlere ‘bok gibi’ demeler.. onu gectim, domuz eti yiyosun bari cocuklarin aklina bunu koyma ya..

    kubra aktepekubra aktepe26 gün önce
  • abi biz zengin değilizgi prıngles tadını kokusunu anlayalım

    bulut ırmak - AWSDbulut ırmak - AWSD27 gün önce
  • Lan en az 100 tl var dır orda bir tanesi 10 tl mk

    marsmellow ADÇmarsmellow ADÇ27 gün önce
  • Adam çok kötü diyor ama yemeğe devam ediyor Hahahahha😂

    Cem ÇamCem Çam27 gün önce
  • Sonra ye kiloluyum

    ali taşgınali taşgınAylar önce
  • yanlız kötü dediklerini 1 ay yemem yememiş gibi yiyo hdgfhsxfyjxfjrj

    Yotube HayranıYotube HayranıAylar önce
  • Güzel değil diyo hepsini yiyiyo

    Serkan KRAL PROOSerkan KRAL PROOAylar önce
  • 8.7 dislike ampulcüler

    DİZİLİSTDİZİLİSTAylar önce
  • 11:07 kötü dio 5'li yiyo amk

    Emine KarabulutEmine KarabulutAylar önce
  • nolmuş hgdshdj

    Furkan SoydanFurkan SoydanAylar önce
  • Hepsini yemedin bizimi evde birsürü var 1000000000 IQ

    Yusuf CakiciYusuf CakiciAylar önce
  • Abi kötü diyorsun ama yiyorsun hepsini amınak*yiyim

    Zaur QuliyevZaur QuliyevAylar önce
  • Vatan haini murat domuz yiyor şaşırmadık(!)

    Eray CULLUEray CULLUAylar önce
  • Ekrem İmamoğlu Bizim Okula Gelmişti Her kez Toplandı Bizim Okul Ünlü Oldu :D Haberlere Çıktık Okul İsmi : Emir Sultan Ortaokulu

    WormReelWormReelAylar önce
  • çirkin diyip yiyon

    Gloria MSP . XGloria MSP . XAylar önce
  • hayır abi bi tanesini unutmuşsun

    Asya TambaşAsya TambaşAylar önce
  • Abi alkol de haram onu içince bisey olmuyor

    oyun kralıoyun kralıAylar önce
  • Abi🤣🤣cok kotu diyip agzina 8 tane daha sokuyosun

    Entertainment HhEntertainment HhAylar önce
  • Ahhhhh onları bana veeeeeeeeeer😥

    Mustafa YıldızMustafa YıldızAylar önce
    • Canım çekiyoooooo😥

      Mustafa YıldızMustafa YıldızAylar önce
  • Göm murat abi göm ama şunu söylim beyemedim diyor hepsini yiyon aga😅😅😎😎😎😎

    Elif KaplanElif KaplanAylar önce
  • Roasted közlenmiş demek baconda domuz pastırması ve hamde domuz salamı 😂😂 afiyet olsun ❤️

    Aslan AlpAslan AlpAylar önce
  • Beyenmedim diyip peki tabakta bişe kalmaması 😂🤣

    Tuana YATIGITuana YATIGIAylar önce
DÜNYADAKİ BÜTÜN PRINGLES'LARI YEDİM!