DÜNYADAKİ BÜTÜN PRINGLES'LARI YEDİM!

DÜNYADAKİ BÜTÜN PRINGLES'LARI YEDİM! videoma hoş geldiniz arkadaşlar. Nasıl 50 kilo alınır videoma doğru yavaş yavaş ilerliyoruz :D Amsterdam' dan aldığım 12 çeşit Pringles'ı denedim. Tatları neye benziyor, hangisi hangisinden daha güzel kıyaslama yaptık. Buyrun izleyin :D
NARKOZ ETKİSİNDE GERGİN ANLAR! 💉: trvision.net/detail/video-8qA-1cyKZ4Q.html
MERYEM CAN' IN EVİNDE GİZLİCE KALIP KORKUTTUM! (EVDEN KAÇTI): trvision.net/detail/video-I3RNRwcLa8k.html
DERİ ALDIRMA AMELİYATIM - ORTADAN İKİYE KESİLDİM!: trvision.net/detail/video-I93w_3-y2WQ.html
ÜNİVERSİTE OKUMAYA DEĞER Mİ?
trvision.net/detail/video-QmEILdpLN8U.html
BOYUM KISA OLDUĞU İÇİN TERK EDİLDİM - SENİN DERDİN BENİM DERDİM! #3: trvision.net/detail/video-sU5zFm362Sk.html
60 SAAT YEMEK YEMEYEN ADAM!: trvision.net/detail/video-7hf1aVJ5QHc.html
EN DİYET MENÜLERİ YEDİM!: trvision.net/detail/video-so5gUG_E_Hg.html
50 KİLO VERDİĞİM DİYET YEMEKLERİM!: trvision.net/detail/video-m2mnuaE4Zac.html
HELLBOY KILIĞINDA HALKA KARIŞMAK!: trvision.net/detail/video-MqAaYOToUxI.html
İĞRENÇ,KÖTÜ YORUMLARI OKUYORUM!: trvision.net/detail/video-faCe1QVLvGA.html
Instagram: instagram.com/muratenginekn
Facebook: facebook.com/BuModNeModu
Twitter: twitter.com/MuratEnginEkin
İşbirlikleri için: muratabigf@creator.st
DÜNYADAKİ BÜTÜN PRINGLES'LARI YEDİM!

Herunterladen

YORUMLAR

  • O 1.98 lik pezevenk kesin ezgiyi sikiyodur

    Ugi tv 2Ugi tv 28 saatler önce
  • İmamoğlu kraldırrrrrrr

    Gani GöklüGani Göklü13 saatler önce
  • son yediginiz HAM ne biliyonus mi 🐷🐽🐷 yazik oldu size

    dzhani hasanovadzhani hasanova17 saatler önce
  • 7:41 hahaha amk hala gülüyor gecenin 2 si

    PANDAPANDA19 saatler önce
  • Videonun %99.9'u küfür

    süper ikilisüper ikili23 saatler önce
  • bugün muratın chpli olduğunu öğrendik

    Emre KaracaEmre KaracaGün önce
  • Bu videoyu cips yerken izliyceksin abiii

    Yağmur DostlukbilenYağmur DostlukbilenGün önce
  • Pringles tan sogudum cidden

    Semanur TaşkınSemanur TaşkınGün önce
  • 5:24 sol ele dikkat

    bünyamin kayra Yılmazbünyamin kayra YılmazGün önce
  • Abi canımız çekti

    facia kafalar 2facia kafalar 2Gün önce
  • Bacon domuzlu demek 🐷

    Anonymous sAnonymous sGün önce
  • 3:55 geçekten Murat abi

    BTS A.R.M.YBTS A.R.M.YGün önce
  • Beyler bu fon müziğinin ismini bilen var mı? Bilen Allah rızası için söylesin.

    Emre GümüşEmre Gümüş2 gün önce
    • Maalesef ben de bilmiyorum ya

      Cansız TersiyerCansız Tersiyer23 dakika önce
  • En başta çalan fon müziğinin ismini bilen var mı?

    Edibe PekelEdibe Pekel2 gün önce
  • zaten bi onu yemediğin kalmıştı

    jgchgcngj gnngxjgchgcngj gnngx2 gün önce
  • en iyi edit yapan youtuber gerçekten bayağı iyi bir video olmuş tebrikler

    Prenses DeryaPrenses Derya3 gün önce
  • Murat abi niye hep küfür ediyorsun

    Ada BaharAda Bahar4 gün önce
  • Chpkklı pic

    Video Perest TRVideo Perest TR4 gün önce
  • Bazi Pringles lar domuz yasindan yapiliyor arkalarinda yazio zaten domus imionus ama domus yasi?

    Bg.Tr. GamerBg.Tr. Gamer4 gün önce
  • Abi o domuz eti olabilir

    Emirhan şengülEmirhan şengül5 gün önce
  • Cocuklar seni izliyor ne halt yemeye küfür ediyorsun durmadan terbiyesiz

    Batuhan DuganBatuhan Dugan5 gün önce
  • Amk chpli

    Kadir KayaKadir Kaya5 gün önce
  • 10:10 sagdaki pringles a bakin

    Mekan KakabayevMekan Kakabayev5 gün önce
  • 14:07 suratım yamuldu gülmekten

    Aziz SayirAziz Sayir5 gün önce
  • Lan hearts of iron çekkkkkkkkkk lan

    Aziz SayirAziz Sayir5 gün önce
  • ekrem imam şerefsizdir

    Kızıl Ejder GamingKızıl Ejder Gaming5 gün önce
  • 8:29 bacon domuz pastırması demek ama...

    에제에제5 gün önce
  • Abi O ham domuz yagi demek ben holandada oturuyurum

    Emirhan CelebiEmirhan Celebi6 gün önce
  • mal şeker kalori değ,l mi?

    What ThatWhat That6 gün önce
  • terör destekçisi imamoğlu fanı murat takipten çıkıyorum

    Miraç KutluMiraç Kutlu6 gün önce
  • Küfür etme artık yeter! Gerçekten dava ederim seni, küfre TRvision izin vermiyor ve CHP+kolundaki dövmeden mi alıyorsun bu küfür etme cesaretini... 😠😠🤮

    Mutfak Perisi - ملاك في المطبخMutfak Perisi - ملاك في المطبخ6 gün önce
    • Edersin anammm edersin yavrucum edersiiiiinnn

      LxreadLxread5 gün önce
  • Coluk cocuk izliyor küfür edince cool mu oluyon mal

    Nilda SelçukNilda Selçuk6 gün önce
  • iiyyy yarramıda yersin sen

    Selçuk PativerdiSelçuk Pativerdi6 gün önce
  • 15:36 cips çalındıKALSCMPSCMDPX

    Eda MutluEda Mutlu7 gün önce
  • İNSAN TATTIM DER AQ HEPSİNİ YEDİM NE AÜİCÖDĞVÖĞDLC

    ARYA `ARYA `7 gün önce
  • bok yiyomuş gibi bakma mk dojklıdslkıdlsk la sıçtım altıma :Dd.çgfdşl

    Cenk EsenCenk Esen7 gün önce
  • Canım çekti lan dj2bdh2jh

    yağmurr canpolatyağmurr canpolat7 gün önce
  • Videoyu izlerken şans eseri cips yemek jdhdudchchudud

    IrmvrlIrmvrl7 gün önce
  • Bacon u yedikten sonra din gg

    B.A.R.A R.EB.A.R.A R.E7 gün önce
  • Babam tahine şırnağa gitmişti magnum 2,5 liraydı pringıs 4 liraydı bu nası güzel dünya valla gerçekti 😢😢😢😢

    deli eylüldeli eylül7 gün önce
  • Murat bi susssss

    Gurbetçi ÇocukGurbetçi Çocuk7 gün önce
  • Lan bekon domuz pastırması domuz

    Arwa queenArwa queen7 gün önce
  • Yedim(!) Değil "denedim" diyeceksin. Yazmayı bi öğrenin artık aq

    Sultan SüleymanSultan Süleyman7 gün önce
  • domuz etli de vardi günah ya günah günah

    Efehan ÖzfesliEfehan Özfesli8 gün önce
    • Sadece baconun aroması var içinde, aroma da hayvandan yapılmıyor

      Esra SEsra S7 gün önce
  • Keşke içeriğine baksaydın yurt dışında üretilen bütün pringles ve jelibonlarda domuz jelatini bulunmaktadır

    Atakan BenalAtakan Benal8 gün önce
  • Abi bacon domuz

    M. YildirimM. Yildirim8 gün önce
  • Peki arkasında içindekiler bölümünde domuz domuz eti yağı katkı maddesi içerir yazılarını da gördün mü

    aybek uralaybek ural8 gün önce
  • Kilo alıcan be az ye

    çağlayan kahramançağlayan kahraman9 gün önce
  • zengin olunca ben

    Bay BebişBay Bebiş9 gün önce
  • Bu adam chp li 😂😂

    CHICKEN - PUBG MOBİLECHICKEN - PUBG MOBİLE9 gün önce
  • Çok sövdün be ama kız ilik gibiymiş

    Okan _BeyOkan _Bey10 gün önce
  • Ben utandım ... hiç birinin helal olmadığını herkes çok iyi biliyor ama yinede yemeniz yani....... insan bi içinde katkı var mı diye bakar hani Amsterdam’dan gelmiş tabiki helal değil ffffffff çok sinir oldum gercekten , yazacak söz bulamıyorum..

    azra ozdvazra ozdv10 gün önce
  • Abi kaloriyi azaltmak için şeker basıyorlar

    Berfin ÇelikBerfin Çelik10 gün önce
  • abi ben hamburgerlisinide gordum

    unlukcy beraunlukcy bera10 gün önce
  • Yakında ibb ye girersin

    Coni BosiConi Bosi10 gün önce
  • verdi kiloları geri alcak kilo vermek icin okadar uraşan insan bumu diye düşünüyor insan suraya bak nasıl yiyiyor ya

    Batuhan SahinogluBatuhan Sahinoglu10 gün önce
  • İmamoğlu için like attım 😂😜

    Esma AltınEsma Altın10 gün önce
  • niye ki aq

    Pelin kkkPelin kkk12 gün önce
  • İyi bok yedin

    Emre DemirelEmre Demirel12 gün önce
  • Adam sin lan

    Ada ve jimnastik dünyası TVAda ve jimnastik dünyası TV12 gün önce
  • imamının da seninde .... -2 takipci

    Fatih TanyildizFatih Tanyildiz12 gün önce
  • Yine kilo kaldiricaksin yapma! :D

    Ece KiroğluEce Kiroğlu12 gün önce
  • 11.07 allahtan güzel değildi😂😁 afiyet olsun murat abi

    nehir topraknehir toprak12 gün önce
  • Ruffles turşu ye çok güzel sinemada yerdim önerim

    mfh oyun telefon başındamfh oyun telefon başında12 gün önce
  • Pastırmalı dediğin domuz pastırmalı abi.

    Tuğce KırmızıkalaTuğce Kırmızıkala13 gün önce
  • Pizzalı pringles yemistim yedigim en iyi ciplerden

    M Kaan TaşmertekM Kaan Taşmertek13 gün önce
  • Iyi bok yedin amk

    Ordinary PersonOrdinary Person13 gün önce
  • Bacon - domuz eti bu arada (:

    Hülya Kekec akdagHülya Kekec akdag13 gün önce
  • Abi normalde bunler 2 euro

    Ahmet TürkmenAhmet Türkmen13 gün önce
  • Neee recep tayyip erdoğan varken sen nasıl ekrem ımamoğlu ile fotoğraf çekinirsin

    Yıldız TilbeYıldız Tilbe14 gün önce
DÜNYADAKİ BÜTÜN PRINGLES'LARI YEDİM!