Dünyanın En Zengin Milyarderin Kızları Bakın Nasıl Yaşıyor ? Zengin Kızların Hayatı

Dünyanın En Zengin Milyarderin Kızları Bakın Nasıl Yaşıyor ? Zengin Kızların Hayatı..

► Herşey Dahil olarak size TRvision'da en bilgilendirici büyüleyici ve çekici videoları getirmeyi hedefliyoruz. Destekleriniz için teşekkürler :)
Sponsorluk, reklam, teklif, şikayet, soru ve görüşleriniz için bir alttaki e-posta adresine mesaj yollayabilirsiniz.
samettarz4@gmail.com
Takip edin ;
► Facebook Sayfamız : facebook.com/HerseyDahilHD/
► TRvision : trvision.net/pass/UCU2G...
► Dailymotion : www.dailymotion.com/HrsyDhL
► Önerdiğim video : Kadınlar Hakkında 10 İlginç Tespit : www.youtube.com/watch?v=vjeus...
► Japonya Hakkında 20 İlginç Bilgi : www.youtube.com/watch?v=fRY3d...
► Agario Hakkında Bilmeniz Gereken 10 Bilgi : www.youtube.com/watch?v=TxGG6...
Bilmediklerimiz ( TÜMÜ ) : www.youtube.com/watch?v=wzLuj...
► En Tehlikeliler ( TÜMÜ ) : www.youtube.com/watch?v=dmNIO...
► Genelelikle kullandığım Kaynak siteler
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
► line.do
► wikipedia.org
► future.wikia.com
► faturetimeline.net
► humanknowledge.net
► preceden.com
► youtube.com
► onedio.com
► newsner.com

Herunterladen

YORUMLAR

  • Onların parasıvarsa bızdede yürek vardır.

    Erdal ÖzpolatErdal Özpolat3 aylar önce
  • “Kambırayç Düşesi”

    Yağmur BaşerYağmur Başer5 aylar önce
  • ahh ah nerde bize düsecek o zengin kizlar :/

    Mr.31Mr.316 aylar önce
  • çok reklam var yarıda kesip izlemiyorum...

    HAKTAN GÜLCEMALHAKTAN GÜLCEMAL6 aylar önce
  • Zengin'nin malı siz züğürttttlerin çenesini yormasın ayrıca birçok kişi çalışmayayla zengin olanlarda var ne demiş ömer çalışmak çalışmak çalışmak kafayı kullanmak 🤞

    Omer F.Omer F.7 aylar önce
  • Abi 3 milyon abonen var ama hala cambridge’i kamrayşt diye okuyabiliyorsun bari videoları çekmeden önce bi translate e okut

    FireFire7 aylar önce
  • ehpsinin amına koyim zenginlik boş en onem lisi salık

    ENES ÇALARENES ÇALAR7 aylar önce
  • Artık sürekli zenginlerle ilgili videolariniz baydı😑😑😑

    İbrahim Acarİbrahim Acar7 aylar önce
  • Acaba bunlar Kızları için serbetlerinden vaz geçerlermi, yoksa Kızlarındanmı vaz geçerlermı 🤔🤔

    Birol AtasBirol Atas7 aylar önce
  • Arkadaşlar para insanları bozar zenginlere özenmeyin dünyayı onlar yiyiyor

    Alperen Arda ÇapanAlperen Arda Çapan7 aylar önce
  • Ben de zenginim diye yazmaya gerek yok bence gönlümüz zengin olsun yeter

    Bahar c.aBahar c.a7 aylar önce
  • Gonlumuz zengin olsun yeter her sey para degil !

    Ozlem YildirimOzlem Yildirim7 aylar önce
    • doğru!

      miyavlama melmiyavlama mel7 aylar önce
  • Herşey Dahil in bizi salak yerine koyduğunu bi tek benmi görüyorum

    ŞkwzŞkwz7 aylar önce
    • Eeeee sanırım evet

      Enes TutumEnes Tutum7 aylar önce
  • Büyük bir ses problemi var._Video bittiği zaman daha iyi anladım._Bunun dışında video güzeldi beğendim.

    UĞUR ERGUNUĞUR ERGUN7 aylar önce
  • Bende zenginim am bu kadar simarik degilim ve parami guzel seylere harciyorum.Hic kimseyi alcak dusurmuyorum

    Moon StepMoon Step7 aylar önce
  • Bunlardan birini tavlap olursa resmen kurtulduk amk

    Fm 18Fm 187 aylar önce
  • Bi tane güzel yok amk

    aslı varışlıaslı varışlı7 aylar önce
  • Napsınlar..aile zengin olunca bu kızlarada zengin bi hayat yaşamak düşüyor..ellerinde olan bişey değil..onlarda bu hayatı imkanları nispetinde iyi değerlendiriyor..

    Mutlu AkçaMutlu Akça7 aylar önce
  • HAMSI CEHENNEM EHLİDİ

    Tural QasimovTural Qasimov7 aylar önce
  • Ben cok zenginim

    Maraqalı videolarMaraqalı videolar7 aylar önce
  • Arzu ve Leyla Aliyeva yok

    Qalib FərzəliyevQalib Fərzəliyev7 aylar önce
  • Aq bu aileden birinin damadı olacağıma marangoz necatinin damadı oldum

    Peder 1Peder 17 aylar önce
  • Mende zengin olmaq istedim😂

    Aytac AlisanovaAytac Alisanova7 aylar önce
  • Hayat onlara güzel bizde burda dolar cıkıcsk diye aklımız cıkıyor

    Nil UlusoyNil Ulusoy7 aylar önce
  • aslinda iyi insanlarin hepsi zengin yani bende neden kiskanalim ki🤑

    mobil legendesmobil legendes7 aylar önce
  • bizi neden koymadin bizimde gonlumuz zengin abi

    mobil legendesmobil legendes7 aylar önce
  • Lan bundan bizene kim nası yaşıyosa yaşıyo kardeşim size bizemi kaldı insanları ivşalamak hadi onu geçtim bunu izleyince elimize kıskançlıktan başka ne geçecek hadiama kimse izlerken birazcık bile tebessüm etmedim demesin hassss derim başkada bişe demem umarım bu kanal benim yorum larımı okuyordur adam edecem ben bu kanalı merak etmeyin kalın saglıcakla

    soğuksoğuk7 aylar önce
  • bu şirketi dedemiz kurdu biz torunlari batirdik dedemiz balik tutmayi diyil yemegi öğretti sanirim 🤔

    er kaner kan7 aylar önce
  • Ne Diyelim Allah Daha Fazlasini Versin..

    Renat RenatRenat Renat7 aylar önce
    • Vermesin

      Oyun AvcılarıOyun Avcıları10 gün önce
  • Keşke birisi bana aşık olsa ve bende evlenip zengin olsam

    ErayEray7 aylar önce
  • insanın kalbi ve sağlığı zengin olmalı, o zenginlere soracak olsan bir işaret parmağını dahi vermez dünyanın servetine. o yüzden sağlığın ve sevdiklerinizin kıymetini iyi bilin.

    kerim karagözlerkerim karagözler7 aylar önce
  • Lüks hayat oh ne rahat,iş derdi yok,geçim sıkıntısı yok,istedigini al,istedigini ye...istedigin yere git.kafa rahat cep dolu..ohhh gel keyfim gel.😂

    kaderden bahsetmedilerkaderden bahsetmediler7 aylar önce
  • Tayip erdoganida yapinsaniza nerden nereye diye

    rely rootrely root7 aylar önce
  • BU TARZ VIDEYO YAPMA LÜTFEN

    ISTANBUL 34ISTANBUL 347 aylar önce
  • Para olabilir emme,huzur,moral motivasyon ve gerçek dostluk ağız tadı yoktur malesef,davulun sesi uzaktan hos gelir

    Temel ReisTemel Reis7 aylar önce
  • Şımarıklar dediği bu olmalı galıba

    Muhamed AsLanMuhamed AsLan7 aylar önce
    • Bizim türkiyede zengin olmayıpta sımarık olanda var

      Mustafa OzbayMustafa Ozbay7 aylar önce
  • Leyla Aliyeva neden yok?

    Leyla XalilovaLeyla Xalilova7 aylar önce
  • Beni ilgilendirmez kiskanmadimda cennete o kadar yıl sonra gitcegime para istemem Allah'tan istediği kadar versin isterse bianda onları öyle bı fakir yaparım muslumanim onu kiskansinlar

    999,999,999,999 bin gorüntülenme 9999,999,999,999 bin gorüntülenme 97 aylar önce
  • vevo offical olurmusun

    Fatma OzturkFatma Ozturk7 aylar önce
    • @Fatma Ozturk ben ismine tikla

      Match FutbooMatch Futboo7 aylar önce
    • +VEVO Offical kanalini bulamadimki

      Fatma OzturkFatma Ozturk7 aylar önce
    • @Fatma Ozturk sen oldunmu

      Match FutbooMatch Futboo7 aylar önce
    • +VEVO Offical oldunmu

      Fatma OzturkFatma Ozturk7 aylar önce
    • +VEVO Offical tessekur ederim

      Fatma OzturkFatma Ozturk7 aylar önce
  • 😑😑😑😟😟😟😔😔

    Cinare EhmedovaCinare Ehmedova7 aylar önce
  • BİSMİLLAHİRAHMANİRRAHİM Ikra' Bismi Rabikelleziy halak ¤ Halekal' insane min alak ¤ Ikra' ve rabbukel' ekrem ¤ Ellezi Allame Bilkalem ¤ Allamel' İnsane me lem ya'lem duanın anlamı 1. Yaratan Rabbinin ismi (ile işaret ettiği hakikatin olan kuvveler) ile OKU! 2. İnsanı Alak’tan (kan pıhtısı; genlerden) yarattı. 3. Oku! (Çünkü) Rabbin Ekrem’dir! 4. O ki, (O Rabbanî özellikleri ve genetiğini) Kalem olarak öğretti(programladı)! 5. (Yani) insana bilmediğini talim etti. bilgi: malda yalan mülkte yalan gelde birazda sen oyalan karun zenginliğini ahirete götürebildimi ? hayır nemrut krallığını ahirete götürebildimi ? hayır peki göklerin ve yerin yaratıcısı bu zenginliği bunlara neden verdi bu zenginlikleri ahiret hayatında başlarına bela olacak KİM İSLAMDAN BAŞKA BİR DIN ARARSA O KAYBEDENLERDEN OLACAKTIR !

    Uslanmaz ReisUslanmaz Reis7 aylar önce
  • Hele Suudi prensese ne dersiniz? Guya islam var. Halk zorla kapansin prenses moda ekolu olsun.

    Nurcihan GölbeyiNurcihan Gölbeyi7 aylar önce
    • O zaten keni ülkesinde kalmıyor ki. O kuralları beğenmeyen hiç kimseyi orada zorla tutmuyorlar. Prenses olsa biçe hoş gitti.

      Aysel ShikhmuradovaAysel Shikhmuradova6 aylar önce
    • Onu da iç sevmem

      Enes TutumEnes Tutum7 aylar önce
  • Ruslarin ne cok zengini var. Hani bunlar sosyal devletti? YOLDASLARA BAK PES. BAKSAN ISCILER ACLIKTAN NEFESI KOKUYOR. BUNLARDA DA DEMEK KI KAPITALIZM VAR

    Nurcihan GölbeyiNurcihan Gölbeyi7 aylar önce
  • Benim ailemin gönlü zengin

    cabbar olancabbar olan7 aylar önce
  • Fak fakirim bee

    bul utbul ut7 aylar önce
  • Insanlığın adaleti diyoruz biz buna.. fakirlikten, açlıktan ölen insanlar var öyle değil mi...? Bu insanlar ise... 🤔

    irem ÖNALirem ÖNAL7 aylar önce
  • *2 saniyeni ayırıp "ABONE OLURMUSUN bu garip kardeşine* *Müzikle uğraşıyorum desteklerinizi bekliyorum; belki bende büyük youtuberlar gibi gelisirim*

    Yaban AdamıYaban Adamı7 aylar önce
  • Yine zenginin malının züğürtün çenesini yorduğu bir videoyu izlemiş olduk

    NebulaNebula7 aylar önce
  • BABA PARASI😂

    MASSİVE MUSİCMASSİVE MUSİC7 aylar önce
  • Zengin Olabilirsin Dışardan Güzelde Olabilirsin Ama İç Güzellik Çok Önemlidir :)

    MASSİVE MUSİCMASSİVE MUSİC7 aylar önce
  • Herşey Dahil kanalının videolarının yüzde 99.99'u "Dünyanın" lafıyla başlıyor diyenler +1

    Remzi BiçerRemzi Biçer7 aylar önce
  • Bunların hepsi neden kız aq

    FoxyFoxy7 aylar önce
  • çok güzel ve birde yarın nedense okula gitmek istemiyen

    boki hamidboki hamid7 aylar önce
  • Orospular

    Ejderha Olmak İsteyenEjderha Olmak İsteyen7 aylar önce
  • Zengin fakir ayrımı yapmayın kimin cennete kimin cehenneme girecegini hatta kimin nasıl bir bizim bilmedigimiz onların bildigi davranış sergiledigini insan degil en iyi ALLAH bilir.O yüzden şu insan cennete şu insan cehenneme girecek diye ayrım yapmayın artık YETER!

    JantilitutkumJantilitutkum7 aylar önce
  • Arkadaşlar kim isterse ben ona 1000 abone yollaya bilirim ama benim kanalıma abone olup sonuncu videomun altından BEN yazın 1 saat içinde 1000 abone gelmezse şerefsizim bazılarınız söyleyeceksiniz ki dolandırıcıyım ama bunu yapmanın google chrome de gizli 1 yolu var

    NÖBETNÖBET7 aylar önce
  • cox maraqli videodu sagolun.

    ruzi ruziyevruzi ruziyev7 aylar önce
  • Zenginler fakir leri mal sanar ama onları para mal yapar zenginleri

    üç kafadar üç kafadarüç kafadar üç kafadar7 aylar önce
  • Kendimi fakir hissedince ölüler dirilerden çalacak ı dinlerim

    Ali Dogan AlanAli Dogan Alan7 aylar önce
  • ❤️💜🖤💚💓💙💛Emeğinize sağlık❤️💜🖤💚💓💙💛

    Crazy baranCrazy baran7 aylar önce
  • En güzeli fakir olmak vala

    Mustafa OzbayMustafa Ozbay7 aylar önce
  • MERHABA DEYERLİ ARKADASLAR LUTFEN KANALİMA ABONE OLUN ALLAH RAZİ OLSUN

    Fuzulim _19Fuzulim _197 aylar önce
    • Mehmet mirzabey kanalina abone ol bende sana oluyum

      Fatma OzturkFatma Ozturk7 aylar önce
  • İlk yorum

    Taner çelikTaner çelik7 aylar önce
  • rabia rabia mehmet mirzabey kanalina abone olurmusun bende sana olucam

    Fatma OzturkFatma Ozturk7 aylar önce
  • karsikli abuqne olmak isteyen varmı😉😉😉

    Rabia rabiaRabia rabia7 aylar önce
    • ben

      Qachay PashayevQachay Pashayev7 aylar önce
    • @Rabia rabia oluyom hadi belliouyo

      Match FutbooMatch Futboo7 aylar önce
    • @Match Futboo hadi olalım

      Rabia rabiaRabia rabia7 aylar önce
    • var var

      Match FutbooMatch Futboo7 aylar önce
    • rabia rabia mehmet mirzabey kanlaina abone ol bende sana oluyum

      Fatma OzturkFatma Ozturk7 aylar önce
  • vayy kızlara bak

    Rabia rabiaRabia rabia7 aylar önce
  • Bok gibi olmus tam 5 tane reklam girdi araya ayip

    Mehmet Ali GöycıncıkMehmet Ali Göycıncık7 aylar önce
  • Şans Romeo

    serhat karaserhat kara7 aylar önce
  • Abi kizlar cok seksi

    Gürol ÇakıroğluGürol Çakıroğlu7 aylar önce
  • Bende zenginim ama diğer insanları neden alçak düşürüyümki🤔

    LENA SİNGERLENA SİNGER7 aylar önce
    • He lan he

      Enes TutumEnes Tutum7 aylar önce
    • @Büsraa alman

      Alex foresterAlex forester7 aylar önce
    • @LENA SİNGER wie geht es

      Match FutbooMatch Futboo7 aylar önce
    • Büsraa deutschland and turkey

      LENA SİNGERLENA SİNGER7 aylar önce
    • @LENA SİNGER almanmisin hollandalimisin

      BüsraaBüsraa7 aylar önce
Dünyanın En Zengin Milyarderin Kızları Bakın Nasıl Yaşıyor ? Zengin Kızların Hayatı