Danielle Cohn Breakup Escalates, Mikey Tua Leaks DMs, Diego Martir Claps Back

Danielle Cohn and Mikey Tua have apparently moved on, but they won’t stop shading each other. Mutual friend, Diego Martir, also got involved and things escalated.
On The Hill Episode 2: trvision.net/detail/video-j_fQyYde-dc.html

Sources:
[Danielle Cohn]
trvision.net/detail/video-4lOeKeiT_4M.html
trvision.net/detail/video-yDs6vF1Rgys.html
trvision.net/detail/video-Tu2Defl0Hg0.html
trvision.net/detail/video-PAqjS-VaXeU.html
trvision.net/detail/video-o0VABcp9cnw.html
[Puberty Facts]
kidshealth.org/en/parents/talk-about-menstruation.html
bit.ly/2Z5vgjH
bit.ly/31Iicmb
[Healthy Relationships]
workplacepsychology.net/2016/01/01/dont-have-to-put-others-down-to-feel-better-about-ourselves/
strategicpsychology.com.au/importance-of-trust-in-a-relationship/
www.psychologytoday.com/ca/blog/friendship-20/201812/7-ways-build-trust-in-relationship
www.psychologytoday.com/ca/blog/anxiety-zen/201507/10-steps-restoring-trust-in-relationships

Herunterladen

YORUMLAR

  • the birth certificate part tho

    BUNNIE KOOKIEBUNNIE KOOKIE9 gün önce
  • I got my period when I was 11 and I had “Those” when I was in 5th grade 💀👎🏽😂 wtf

    Faith MurnaneFaith Murnane12 gün önce
  • My best friend got her period at 9 omg

    Cynthia EspanaCynthia Espana21 gün önce
  • Back in the day when 13/15 year old kids didn't roast each other on twitter but instead played outside.. bring me back.

    ǟʍøʀɛ nyohǟʍøʀɛ nyoh21 gün önce
  • OOOOOH

    Muffin MonsterMuffin Monster24 gün önce
  • They all too young for this 😑.

    Peppa PigPeppa Pig24 gün önce
  • my sister is 11 she had her period

    Lena NguyenLena Nguyen24 gün önce
  • xDDD all that make up, she's gonna look 50 when she's 30 xDDD

    A Wise PandaA Wise Panda28 gün önce
  • Dude what is spanish- SPANISH IS A LANGUAGE 😂😂😂😂😂

    Lady Noir :3Lady Noir :328 gün önce
  • Hey Spill, are you gonna cover BeautyCon next?

    Meg_UstareMeg_Ustare28 gün önce
  • Wait wait wait 3+13..... isn't that 16?!?!??!

    HOES MADHOES MAD28 gün önce
  • “Tiktok star” omfg wtf is this 😂😂

    Cynthia CardozoCynthia Cardozo28 gün önce
  • omg you're almost at 900k :D

    Boba PandaBoba Panda28 gün önce
  • These videos are always clear, concise, and have no bias. Also love/appreciate the research put into the videos. Quality content.

    Gee VeeGee Vee28 gün önce
  • I got my period when I was 11 what's up with that Daniel CONE💀💀

    Alysia AndrezAlysia Andrez28 gün önce
  • all the boys in this story have perms tf... 🌚🤡🤡

    aldoishaldoish28 gün önce
  • *okay but am i the only one that lowkey feels bad for her 👉👈*

    nananana28 gün önce
  • k i s s m a r k

    losa sakarosalosa sakarosa28 gün önce
  • The way she kept saying *”CLOWN”* is my favorite.

    Taylor MorganTaylor Morgan28 gün önce
  • i’ve never met a mexican that’s called themselves “spanish”. 🤡

    Mara FaeMara Fae28 gün önce
  • Why do all these boys have the same haircut?

    That Awkward GirlThat Awkward Girl28 gün önce
  • the clownery is real luv

    crême de la crêmecrême de la crême28 gün önce
  • I think I’m starting to like bhad Bhabie than this “15” year old

    UN KnownUN Known28 gün önce
  • excuse me do you like black coffee

    elarielari28 gün önce
  • No one: spill: *cLoWn*

    jessjess28 gün önce
  • Everytime Spill says 'Clown', it's just gold lmao

    rosiechanrosiechan28 gün önce
  • I just love your vids, spill

    Supper Fello 7046.32Supper Fello 7046.3228 gün önce
  • I dont care if Spill is a corporate youtube channel I still love it

    danidani28 gün önce
  • Do I care with what happens to them? No.. Will i still watch it cos its SPILL? yes...

    Kath CruzKath Cruz28 gün önce
  • Whenever spill posts I get so happy omg

    Cher NCher N28 gün önce
  • Ohhh heck yeah finally a new video from Spill

    Eeezy peazyEeezy peazy28 gün önce
  • I can’t with all this terrible spelling and grammar but I’m dying hearing Spill say it 😂😂😂

    KT Glitter TimeKT Glitter Time28 gün önce
  • Spill saying ''CLOWN'' became my favorite phrase of her

    fat shibafat shiba28 gün önce
  • **omg your the best person spill without my tea fix i would be crazy**

    *raisin- -cookies**raisin- -cookies*28 gün önce
  • Who started dying every time spill said "clown" when she was reading the dm between Mikey and Brandon. 😂💀

    ¿De Dónde Estan Mis Pantelones?¿De Dónde Estan Mis Pantelones?28 gün önce
  • It’s obvious her argument for being 15 is totally lying. Sad

    2005deluxe2005deluxe28 gün önce
  • Yessss love a well put together cup of tea🤭

    MalydiaMalydia28 gün önce
  • u go gurll with your tea sistahh💕💕!!

    нεтαlιαlσlнεтαlιαlσl28 gün önce
  • HoopsickieHoopsickie28 gün önce
  • finally someone said my last name right topete ...!!!

    Janet TopeteJanet Topete28 gün önce
  • She is obsessed with Attention.

    BlueBlue28 gün önce
  • Nobody: Spill: *_cLoWn_*

    •Sunflower • LPS••Sunflower • LPS•28 gün önce
  • just watch danielle try to go for this brandon dude

    Wolfie SherinaWolfie Sherina28 gün önce
  • Yasss I have been checking for spill to post

    amazing catamazing cat28 gün önce
  • wait spanish isn't a race i-

    sumersumer28 gün önce
  • “Kiss mark” LMAOOOO

    LaraLara28 gün önce
  • Wait and i oop- Mikey said that Danielle was suppose to like him and not move on? Hmmm i am kind of curious about it. :/

    Strawberry XStrawberry X28 gün önce
  • And some girls have their periods by the time their 10. So she’s wrong.

    Lil BoosBoosLil BoosBoos28 gün önce
  • Honestly this is getting ridiculous if y’all really want to be done with each other stop with shading and just ignore/move on from each other and take this situation with maturity. Dani should also juSt admit to her real age as their is enough evidence to prove she isn’t 15

    brinna jorgebrinna jorge28 gün önce
  • Danielle ain't shady She's a straight snake 🐍🐍🐍🐍🐍

    Breex The HedgehogBreex The Hedgehog28 gün önce
  • they dragged it way way way to much tho

    Sneha SalvatoreSneha Salvatore28 gün önce
  • I was waiting for a video like this 🍵

    Noémie PelchatNoémie Pelchat28 gün önce
  • IDC if you're a company running this, the people behind the channel make great content

    olive-ridleyolive-ridley28 gün önce
  • Finally my favorite drama channel talked about the situation love you❤️

    Briana ArreolaBriana Arreola28 gün önce
  • i love how you read the comments and typos as they are and don’t correct the mess-ups😂 it’s so funny 🤪😂💀

    maddiemarlenemakeupmaddiemarlenemakeup28 gün önce
  • Now I know why britts love tea so much!

    COOl biry rulesCOOl biry rules28 gün önce
  • Omg jesus move on already

    Harper SleepystenHarper Sleepysten28 gün önce
  • make a video on the jake and tana wedding because it's already falling apart

    dx2 dx2dx2 dx228 gün önce
  • teaaa

    meiameia28 gün önce
  • And i- Oop

    tœ ñøtçhtœ ñøtçh28 gün önce
  • me when I was 13: -still plays with dolls -tried mascara for the first time -chills with my siblings Danielle Cohn being 13: *this video*

    girl staahpgirl staahp28 gün önce
  • I got back from a stressful first day, this is just what I need.

    Angie RomanAngie Roman28 gün önce
  • Omg why are they still going at it?! I-

    SharpieDayzSharpieDayz28 gün önce
  • Oh my gosh how many times will they use the clown emoji??

    Don't Read my Profile PicDon't Read my Profile Pic28 gün önce
  • Hey guys the amazon area is burning just a reminder...

    Shimmer LuckyShimmer Lucky28 gün önce
  • At this point Mikey should just like leave her alone and care about his own business, he's acting like a child right now 💀

    m a r i em a r i e28 gün önce
  • omg i cant

    maxmax28 gün önce
  • Am I... First? Lol, this video was great

    ThisGirlisPanickingAtTheDisco 54321ThisGirlisPanickingAtTheDisco 5432128 gün önce
  • This girl needs to calm done I need to focus on my friends and there own dramas 😂😂😂😂

    Fartun AdanFartun Adan28 gün önce
  • I'm still convinced he knew her real age. The birth certificate was everywhere. Something else must've happened.

    Ashley Marie.Ashley Marie.28 gün önce
Danielle Cohn Breakup Escalates, Mikey Tua Leaks DMs, Diego Martir Claps Back