Demir cezaevini basıyor! - Bir Zamanlar Çukurova 61. Bölüm

Bir Zamanlar Çukurova 61. Bölüm Özeti:
Hünkar, yaptıklarından bin pişmandır! Demir mahkemede Züleyha’yı kurtarsın diye binbir dil dökecektir. Demir, son ana kadar hareket etmez ama son anda salona gelecektir. Hünkar, Fekeli, Yılmaz, tüm konak ahalisi ve hatta Savcı Jülide nefesini tutarak Demir’in ifadesini bekler. Demir, hakime Züleyha’ya ne kadar büyük bir aşk beslediğini anlatacaktır. Ancak anlattıkça salondaki havaya da onun duygularına da yaşanan onca yılın tüm olaylarının ağırlığı dolacaktır. Mahkeme salonu, dava konusunu iyice içinden çıkılmaz bir hale getirecek bir olaya daha şahitlik edecektir!

Nefesler tutulmuş mahkemeden gelecek haber beklenirken, konakta da çocuklar eğlendirilmeye çalışılmaktadır. Ancak özellikle Adnan, annesini çok özlemiştir. Hane halkı seferber olsa da, küçük çocuk annesini bulmak için en sonunda kendi başına çare arayacaktır!
Yılmaz, Züleyha’nın mahkemesindeyken, oğlunu halası Behice ile birlikte çiftlikteki küçük konağa, kendi evlerine yollayan Müjgan, yaptıklarının vicdan azabı ile aldığı kararı uygulayacaktır. Müjgan, oğluna ve Yılmaz’a bir mektup bırakarak bileklerini keserek, hayatına son vermek isteyecektir.
Yılmaz, Züleyha’yı kurtarmak için adeta mahkeme ile cezaevi arasında mekik dokumaya başlayacaktır. O mahkeme salonunda yine hepsinin hayatını alt üst edecek gelişmeler yaşanırken, Müjgan da yine herkesi alt üst edecek bir şey yapacaktır. Yılmaz, henüz bilmese de Müjgan ona ve oğluna bir mektup bırakarak yaşamına son vermeye kararlıdır. Ancak Yılmaz’ın alacağı tek mektup Müjgan’dan gelen olamayacaktır, Yılmaz’ın kalbini derinden yaralayan bir mektup daha vardır.
#AslaBırakmam
Aşkın sınırsız, kavganın ölümüne, umudun inadına yaşandığı “Bir Zamanlar Çukurova” atv’de...
Bir Zamanlar Çukurova TRvision Kanalına Abone Olmak İçin; bit.ly/2TXtB0y
atv Resmi TRvision Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN

Herunterladen

görünümler
334,302

YORUMLAR

  • Murat Ünalmış sen kral sın

    Enes KastalEnes Kastal9 gün önce
  • Ah zuleyha cocuklarindan ayri kalmana cok uzuluyorum.Ama sende gitmeseydin be yilmaza degermiydi simdi cocuklarindan ayrisin.Demir sana en basta soyledi nefretim askimdan daha buyuk olur diye simdi cek nefretini ceke biliyorsan.Demire saygi hic duymadin hic sevmeye calismadin simdide sana olan hirsini boyle cikariyor

    Ayxan MemmedovAyxan Memmedov23 gün önce
  • Kemierda Demir

    marta_ moldoveanu_10marta_ moldoveanu_10Aylar önce
  • Mujgan 💩😾😈👹👺👾😠😡

    Georgiana TeposuGeorgiana TeposuAylar önce
  • Aaaanbvcsaabvfsan♡♡|\>>=

    Feridun AkaslanFeridun AkaslanAylar önce
  • А че на него управы нет что ли???

    Алия ДарибаеваАлия ДарибаеваAylar önce
  • Kèrlek tegyètek fel a cukorova 64 Bölüm ❤❤❤köszi

    Zsuzsanna JankovitsZsuzsanna JankovitsAylar önce
  • Bir anne olarak söylüyorum, bir anneye çektirilecek en büyük acı 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    gülsümgülsümAylar önce
  • Demir bu kadar zalim olma

    SemiyeSemiyeAylar önce
  • Daha sonra olanlardan dolayı iki hafta stresten öldüm mahvoldum kendimi Züleyha'nın yerine koydum fena üzüldüm Demir biraz insan olsan ölür müsün vicdandan yoksun varlık senin çocuklarını götürdüğün kadın Züleyha'dan daha mı güzel kokoşun kokonanın teki tek bildiği alkolle piyano...Yeter ya sınır hastası oldum zehir gibi bölümdü

    Dilek K İmamoğluDilek K İmamoğluAylar önce
  • Demir Yapma Artık Ya Bak Züleyha Neler Çekti Kız

    Melike KorkmazMelike KorkmazAylar önce
  • Kıyamam Sana Zülayha

    Melike KorkmazMelike KorkmazAylar önce
  • ya herkes bi tutturmuş nasıl demir evlatlarından ayırır Züleyha yı ama unutmuşlar galiba Züleyha demirin çocuğunu daha doğmadan babasından ayırmaya kalkıştı yılmaz la kaçmaya çalışırken o da aynısını demir e yapacaktı ama Züleyha haklıydı dimi evli adamla kaçmaya çalışırken 😏

    Gül KayaGül Kaya2 aylar önce
    • Gül Kaya aynen öyle sana katılıyorum 👍

      dante zhalia sophie lokdante zhalia sophie lokAylar önce
  • Bı anneye yapılır mu bu be

    Hatice AybakHatice Aybak2 aylar önce
  • Demir ceza evine geldi

    Emine YılmazEmine Yılmaz2 aylar önce
  • 2:09

    Mihrimah SultanMihrimah Sultan2 aylar önce
  • Şeytan diyor demiri cek vur ne merhametsiz insan arkadaş

    BirkanBirkan2 aylar önce
  • Fekelinin yatacak yeri yok .Yılmaz ögrenirse fekeliyi fik fik yapacak

    BirkanBirkan2 aylar önce
  • Züleyha çocuklarını önemsemiyomuş gibi yapsaydı azıcık Demir çocukları önemsemediğini anlar belkide çocukları verirdi ...

    THİNG LOVETHİNG LOVE2 aylar önce
  • Züleyha nın oyunculuğuna bir kez daha hayran oldum 🥰

    Eren AtışEren Atış2 aylar önce
  • Finalde Hünkar Démiri vurursa şaşırmam

    The MesepeThe Mesepe2 aylar önce
  • 2:07 içim gitti

    IRMAK SUDE GEÇGELIRMAK SUDE GEÇGEL2 aylar önce
  • Zenginlik zalimlikmis demekki lanet olsun bu karakterdeki insanlara

    Meryem EkincioğluMeryem Ekincioğlu2 aylar önce
  • Çoçukların sürekli alınması sevmiyorum bu sahneleri

    burcu aydogmusburcu aydogmus2 aylar önce
  • Fekeli cok cirkin bee ayni kara sebek

    Aysel IlseverAysel Ilsever2 aylar önce
  • Bence demir acısın iyice çığrından çıtı yaaaaaaaaani

    mls dogamls doga2 aylar önce
  • Ya zuleyha yilmaz diye diyr ..evlatlarindan oldun deyermiydi..ane oldugu unutdun yilmazin pesine dusdun yuvandnda oldun cocuklarindanda ..deyermiydi bi oturub dusunseydinki sen bi anesin demir gibi seni seven sagiblenen esin var..basqasindan olma cocuu bile sahiblendi oylr kocaya yapilmazdi bu

    Cihan MamedovCihan Mamedov2 aylar önce
  • Iyice sacmaladilar bunun polisi avukati yasasi hukuku yok mu adamin keyfine mi bagli cocuklar bu ne sacmalik 😝😜😛

    Eda MeryemEda Meryem2 aylar önce
  • 😢

    JJJ KKKJJJ KKK2 aylar önce
  • Demirden nifret ediyorum

    Kifayet ImanovaKifayet Imanova2 aylar önce
  • Mujgan degilde zuleyha iffeti icin intihar etseydi daha inandirici olur kiymete binerdi belkide

    Nurten NuruNurten Nuru2 aylar önce
  • Este maldito Demir como siempre utiliza los niños para castigar a Zureyha es un hombre engreído cobarde y miserable 🤬🤬

    Carmen L. CruzCarmen L. Cruz2 aylar önce
  • züleyha o senin oğlun değil desene

    Elif AytaşElif Aytaş2 aylar önce
  • Zuleyhaya bu da az Demire yapmadiqi.i burakmadi

    Mina quliyevaMina quliyeva2 aylar önce
  • Demir yabma ya yazik

    cennet Cennetcennet Cennet2 aylar önce
  • Zuleyha en başda gunahkar sensin. Sen.!!! Sen yilmazla cukorovadan getmeliydin. Cunki sen en 1ci biliedinki demirin sana ilgisi var yilmaza soylemeliydin. Ama soylemedin.

    Marta JavadzademMarta Javadzadem2 aylar önce
  • zuleyhadan pek hazetmiyorum ben mujgani seviyorum ona aciyorum. Ama ilk kez zuleyhaya üzuldum. demirin rolü de ne aptal yaa. demir ne hakla adnani aliyor yaa annesinden, digeride oyle ama hadi o demirin kizi ee adnani ne hakla annesinden ayiriyosun yaa !!!

    merve mervemerve merve2 aylar önce
  • Hak ettin bi yerde yılmaza koşmayacaktın

    DestinaDestina2 aylar önce
  • Demirin yeni mekani hep ordan cikiyor :)

    Ebrar HacıcaferoğluEbrar Hacıcaferoğlu2 aylar önce
  • Goz yasi ile izledim Allahim hec bir anani ovladlari ile sinaqa cekme

    Cinara RaxmanovaCinara Raxmanova2 aylar önce
  • İlk defa bir diziyi ağlayarak izliyorum aşlah belanı versin demir

    Beyzar albxBeyzar albx2 aylar önce
  • Pislik ya kadin resmen cocuklarini gormek icin yalvariyo😡

    deñiz xxdeñiz xx2 aylar önce
  • Demir neyin kafasini yasiyo cok sinir oluyom bu adama ya o çocuklar zuleyhaninda oglu kizi bunu yapmaya onun hakki yok pislik geberseydin keske

    deñiz xxdeñiz xx2 aylar önce
  • Kraj serije

    Selmedina SpahicSelmedina Spahic2 aylar önce
  • Manyak kari insan cocuklari varken hata yapar mi.Lan virus geldi cocuklarimdan baska bircsey aklima gelmiyor mu.

    Şeker PortakaliŞeker Portakali2 aylar önce
  • sağ gösterip sol vuruyorsunuz😡😡😡😡

    xSeirdddxSeirddd2 aylar önce
  • saçmaladnız artık

    xSeirdddxSeirddd2 aylar önce
  • Bu demir abarttı artık xeste

    Gunel HeziyevaGunel Heziyeva2 aylar önce
  • cukurova oyuncular instagram takip edelim.. ! hepsi cok cok seker bulent polat Gaffur😀👍🏻

    Gonca 1982 GüNBULUTGonca 1982 GüNBULUT2 aylar önce
  • zuleyha malesef hak etti cunku demir nefretim Askimdan buyuk dedi.. kac sefer zuleyha uyardi zuleyha dinlemedi yilmazlar bulustu Demir boyle yapmasin sebebi zuleyhadir cocuklar gostermiyor yoksa demir zuleyhayi cok Askdi seviyordu bir dedi iki etmedi zuleyha rahat batmis

    Gonca 1982 GüNBULUTGonca 1982 GüNBULUT2 aylar önce
  • Demir harika oynuyor sanki hepsi orda o hayati.yasiyormus gibi gerçekçi.. Yine sürükleyici..

    Malatya 44Malatya 442 aylar önce
  • Müjgan ölecek diye beklerken yine kedi gibi hayatta 9 canın biri gitti sadece😞 Herkesi ne hale getirdin silikonları patlayasıca ruh hastası Müjgan

    EmilyAEmilyA2 aylar önce
  • diziyi ne hale getirdiler sinir oldum bu ne böyle bu müjgan demir halen ortada geziniyor tadi kalmadi artik artik bitirsinler

    Melis AyyildizMelis Ayyildiz2 aylar önce
  • Şu kadın oğluna bi tane çakamıyor ya

    Doğa CanDoğa Can2 aylar önce
  • Bu demir çok acımasıZ yaa

    Derinsu İle robloxDerinsu İle roblox2 aylar önce
  • Hünkarım♥️♥️

    Bi Nam Bi NameBi Nam Bi Name2 aylar önce
  • Dehşet acılı bir sahnedeydi salak demir aptal

    Beyza ErBeyza Er2 aylar önce
  • Iyi oldu Zuleyhaya hem demire hemde yilmaza verende boyle olur sonun iwte🤣🤣🤣🤣

    Qumru EliyevaQumru Eliyeva2 aylar önce
  • Демир Яман инсапка кел.Башка катын оз анасындай карабайт.

    Elka. Ergehova.Elka. Ergehova.2 aylar önce
  • Züleyha tamamen suçlu demirle evlenice otursaydı oturduğu yerde gitti yılmaz yılmaz dedi iki aileyi de dağıttı

    Rümeysa ÇetinRümeysa Çetin2 aylar önce
    • Züleyha demirle boşuna evlendi.Zaten yılmaz hapse girdiginde demir onun idam edilmesi için uğraştı.Tamam yılmaz kurtulsun diye evlendim diyor ama sonuçta yılmazın yararına hiçbirşey yapmış olmadi hem yilmazdan hem de cocuklarindan oldu.(arada sirada demirle fingirdedi ona seni seviyorum bile dedi yüzüne güldü umut verdi sonra yine yılmaz yine yılmaz)niyeyse zuleyhaya hiç uzulemiyorum

      qweert asddfqweert asddf2 aylar önce
    • 👍👏👏

      adli Adiladli Adil2 aylar önce
    • Aynen size katılıyorum iki aileyide dağıttı züleyha

      Süheyla AltınkolSüheyla Altınkol2 aylar önce
  • Ağlattı

    SeVgüL KömürcüoğluSeVgüL Kömürcüoğlu2 aylar önce
  • Demirin gittiği kadın Nazan kesal herhalde diziye katılacaktı

    Cagla KokangülCagla Kokangül2 aylar önce
  • Iyi ama Züleyha demir i vurarak zaten kendi istedi çocuklardan ayrılmayı

    mlk çlkmlk çlk2 aylar önce
  • Vizdansız demir bir Anaya bu yapılmaz

    Nejla BakırcıNejla Bakırcı2 aylar önce
  • Demir,en başta Gülten'i alacaktı ve mutlu mesut yaşayacaktı ya.Bu tartışmalar da olmayacaktı hiç.

    Mustafa Kemal KurşunMustafa Kemal Kurşun2 aylar önce
  • Zuleyha rolunu ne guzel oynuyor. ♡

    Ayten MustafayevaAyten Mustafayeva2 aylar önce
  • Yilmaz kaldi defoldi yine mujgan jadisiyla, Demir çojuklar aldi goturdu ,zaten adnain el salamasinda ben yikildim,Zuleyha şimdi napsin..?

    Elvina IlyasElvina Ilyas2 aylar önce
  • Eee bu gidişle züleyha hapisten çıkamayacak nasıl çıkartacaksınız çok merak ediyorum

    leman ertürkleman ertürk2 aylar önce
  • Hilal Altinbilek de yazmis bu sahnede demire sinir bozulmuş

    Ece SuEce Su2 aylar önce
  • Ohh yapış Demir sana buda az bile

    Aysel MehdiyevaAysel Mehdiyeva2 aylar önce
Demir cezaevini basıyor! - Bir Zamanlar Çukurova 61. Bölüm