Denizli Tuning Festival 2018 | V-LOG

7 Ekim 2018 tarihinde Denizli EGS Kongre Merkezi'nde gerçekleştirilen Denizli Tuning Festival 2018 'e gelen bütün misafirlerimize teşekkürü bir borç biliriz. Katılım gösteren bütün otomobil sahiplerine ve bizleri ziyaret eden bütün takipçilerimiz, iyi ki varsınız!

Lütfen; videoyu izledikten sonra eğer beğendiyseniz beğenmeyi, öneri ve eleştirilerinizi benimle yorum bölümünden paylaşmayı ve bana destek olmak için videoyu sosyal medya hesaplarınızda paylaşmayı SAKIN UNUTMAYIN!

Videographer : Yavuz Doruk (goo.gl/QydNzA)
Abone OL! : goo.gl/ycQC62

Buğra Akpınar'ı TAKİP EDİN!
TWITCH : goo.gl/tcH5uc
INSTAGRAM : goo.gl/gzVUNl
TWITTER : goo.gl/6HwVm4
#themakina #denizli

Herunterladen

YORUMLAR

  • sevgili Yavuz Doruk'un emeklerine sağlık. Denizli, tekrar görüşeceğiz!

    The MakinaThe Makina9 aylar önce
    • 8:56 dj kim??

      Fatih AbiFatih Abi9 aylar önce
    • Şu gözlükleride bana hediye etsene 😎

      Mecit ErgunMecit Ergun9 aylar önce
    • kanka bilekliğini nerden aldın aydınlat bizi

      Cs İCs İ9 aylar önce
    • Abi soy adlarımız aynı inş akrabayızdır

      Sümeyra Cemre AtabaySümeyra Cemre Atabay9 aylar önce
    • Gerçekten çok başarılı

      Alican KarakayaAlican Karakaya9 aylar önce
  • 👏👍

    Setter ÇorluSetter Çorlu2 gün önce
  • severek ızlıyoruz gorduklerımızle aklımız gıdıcı sayende

    Recep  KarabacakRecep Karabacak11 gün önce
  • A

    Tolunay GEDİKLİTolunay GEDİKLİAylar önce
  • A

    burak kesiciburak kesiciAylar önce
  • Abi sırıf daha fazla para al diye yorum yapıyorum bizim için bu kadar emek verip videolar çekiyorsun seviliyorsunuz

    Hüseyin İhtiyarHüseyin İhtiyarAylar önce
  • 2019 da görüşmek üzere dedin... ne zaman gelecen The makina...

    Yusuf kemal DurmazYusuf kemal DurmazAylar önce
  • Basarili

    MRC DESTEKMRC DESTEKAylar önce
  • A

    Burhan AvciBurhan AvciAylar önce
  • a

    Muhammed ÜnlüMuhammed ÜnlüAylar önce
  • asllaann

    SpecialNOVASpecialNOVAAylar önce
  • Adamsınnnn !!!! 🌹🌹

    Eren EpsileliEren EpsileliAylar önce
  • İşini ehlileri yapmalı 👑

    Aytunsss KrallığıAytunsss KrallığıAylar önce
  • Başarılı!

    Hüsamettin TanrıkuluHüsamettin TanrıkuluAylar önce
  • başarılar

    Berk AltinBerk AltinAylar önce
  • eğlenceli

    Erdem TekerErdem TekerAylar önce
  • 7:35 koptum

    Okay Burak ÖzendiOkay Burak ÖzendiAylar önce
  • asuıhndksjnm

    kamıl bokcukamıl bokcuAylar önce
  • asoıjdlok

    kamıl bokcukamıl bokcuAylar önce
  • sa

    kamıl bokcukamıl bokcuAylar önce
  • adamsın beee

    Ahmet ErkanAhmet ErkanAylar önce
  • Abi keşke arabalarda cekseydin

    Yusuf OzcanYusuf OzcanAylar önce
  • A

    Mr.UçanBok TVMr.UçanBok TVAylar önce
  • Ulan 1:48 e ne güldüm fjdsbosx mf

    Yunus Emre ÖzdemirYunus Emre ÖzdemirAylar önce
  • ADAM THE MAKİNA

    Mert ArslanMert ArslanAylar önce
  • Antalya Bekleriz :)

    Cihan AkkuşCihan AkkuşAylar önce
  • a

    Ne İstersenNe İstersenAylar önce
  • Güzel Makina lar varr :) 👌🏻

    JADOLİVE bugraJADOLİVE bugraAylar önce
  • La buğra Pazarlamacı gibisin amk :D

    Burak KarabelaBurak KarabelaAylar önce
  • Başarılarının devamını dilerim iyi yayınlar

    Süper KelamSüper KelamAylar önce
  • abi bursa ya gelicenmi yazin

    Mustafa ÖzcanMustafa Özcan2 aylar önce
  • Abi seni seviyorum, keske bende senin gibi olsam...

    The GameThe Game2 aylar önce
  • Denizli’ye ne zaman geliyorsunuz?

    Ozan AlagozOzan Alagoz2 aylar önce
  • A

    Salih Deniz CanlıSalih Deniz Canlı2 aylar önce
  • Abi sırf seni kırmamak için bu yorumu yapıyorum : "A" :):):)

    Emre ZAZAEmre ZAZA2 aylar önce
  • A

    CanberkCanberk3 aylar önce
  • a

    Ali gündoğanAli gündoğan3 aylar önce
  • Çok iyi yaaa

    Soner ErturkSoner Erturk3 aylar önce
  • Ablalarrr

    Mert E.Mert E.4 aylar önce
  • a

    Aydın AktürkAydın Aktürk4 aylar önce
  • A

    Adem AslanAdem Aslan5 aylar önce
  • a

    Uğur ÖztürkUğur Öztürk5 aylar önce
  • müzik ismi nedir arka plandaki ?

    Ertan AyErtan Ay6 aylar önce
  • A

    Alican AydoğduAlican Aydoğdu6 aylar önce
  • selam işini iyi yapıyorsun tebrik ederim.

    caner ballicaner balli6 aylar önce
  • reiissssss

    Anil YilmazAnil Yilmaz6 aylar önce
  • yorum yorumdur yorumu

    mustafa kılınçmustafa kılınç7 aylar önce
  • mükemmel video olmuş REİS

    Kemal ÇıldırKemal Çıldır7 aylar önce
  • A

    Umutcan ÇapanUmutcan Çapan7 aylar önce
  • AAA hemde ADAMIN A Sİ :)

    Koray KutluKoray Kutlu7 aylar önce
  • mikrofon cekimi hic olmamis. okadar teknoloji ilerlerdi. vidyolarin üstüne sesi kayit eden mikrofonlar var benim bildigim galiba. eline telefonu bile alip mikrofon olarak kullanip bluetooth üzerinden cekilen vidyonun üzerine canli kayit yapiyor.

    sanakiyamam1987sanakiyamam19878 aylar önce
  • Araba

    Furkan AteşFurkan Ateş8 aylar önce
  • Buğra Akpınar

    Furkan AteşFurkan Ateş8 aylar önce
  • the makina farkı ile

    Garage 20Garage 208 aylar önce
  • 👑🖤

    sabir nuraliyevsabir nuraliyev8 aylar önce
  • A

    CorumLu19 KingsCorumLu19 Kings8 aylar önce
  • Canlı kanlı makina

    İbrahim Çetinİbrahim Çetin8 aylar önce
  • A

    Ahmet ÖzgürelAhmet Özgürel8 aylar önce
  • yanındayız brocum

    Fatih OkuyucuoğluFatih Okuyucuoğlu8 aylar önce
  • Tiplere bak Turkiyenin arabaci kitlesi genel olarak barzo keko karisimi ergen apacilerle harmanlanmis trafik magandaları. Arabaları rezil ederek kendilerini gosterme cabasi..

    Gizem KayaogluGizem Kayaoglu8 aylar önce
  • Adamın dıbısın be kral👍

    Musa KocayigitMusa Kocayigit8 aylar önce
  • Gzl

    Thug LifeThug Life8 aylar önce
  • A

    Ahmet BabalıAhmet Babalı8 aylar önce
  • bomba

    Brs YgtBrs Ygt8 aylar önce
  • Outoclup20✔🔱💓💓

    yusuf ada yıldırımyusuf ada yıldırım8 aylar önce
  • a

    leş gibi oyunlarleş gibi oyunlar8 aylar önce
  • a

    Uğur ERİŞUğur ERİŞ8 aylar önce
  • Denizlnin çivril ilçesindekiler kendisini belli etsin.

    Alone DaRKAlone DaRK9 aylar önce
  • emeğinize sağlık

    Halil AyHalil Ay9 aylar önce
  • Cansın buğra abi

    Ayhan TataroğluAyhan Tataroğlu9 aylar önce
Denizli Tuning Festival 2018 | V-LOG