Doğan Kabak | Kendi Arabama Neler Yaptım? | Smart Modifiye

Arkadaşlar merhaba, bu videoda kendi arabam Smart'a yaptırdığım modifiye işlemleri tek tek çektim. Sanayinin tozunu attırdık. Umarım beğenirsiniz. İyi Seyirler!
-
Abone Olun; goo.gl/QUq1Lt
Instagram: goo.gl/eFKPja
Twitter: goo.gl/hDMmX5
Facebook: goo.gl/UpVYg5
Kurgu-Montaj: Caner Öner
Müzik Epidemic Sound: bit.ly/2b3Hv9A
#modifiye #smart #dogankabak

görünümler
454,926

YORUMLAR

  • Arkadaşlar en güzel araba hangisi? Kendi arabanız...

    Doğan KabakDoğan Kabak5 gün önce
    • Abi spoiler de tak

      Duffj SghxdhDuffj Sghxdh10 saatler önce
    • Doğan Hocam 321.80 ve 300 liralık vergi borcunuz gözükmekte.

      Pala RemziPala RemziGün önce
    • Bi E92 M3 değil tabi ama güzel :D

      Doğancan AlevDoğancan AlevGün önce
    • Torrrrrrrrrossssss

      Eren ErciyesEren Erciyes2 gün önce
    • ❤corolla❤

      Rhrhhd DueheueRhrhhd Dueheue2 gün önce
  • Niye kimse beğenmemiş, ben çok beğendim, çok orijinal. Tabii keşke elektrikli olanı olsaymış dedim ama tercih tabii.

    VirtualViolenceVirtualViolence2 saatler önce
  • Allah aşkına abi buna mı biniyirsun

    yüksel burak pehlivanyüksel burak pehlivan4 saatler önce
  • Abi yazda çek ya manyak olur

    Gi GiGİGİGi GiGİGİ7 saatler önce
  • Eski clasic arabalrıda böyle şeyler yaparsana çok iyi olur

    Musa YorulmazMusa Yorulmaz10 saatler önce
  • Doğan abi instagram bio daki link çalışmıyor şuana TRvision için olan

    Musa ÇelenMusa Çelen11 saatler önce
  • 4:45 osurdun mu ? Vucud luks`e alisik degil :D

    Onur CesurOnur Cesur11 saatler önce
    • Osuran 5:10 ortaya cikti :D

      Onur CesurOnur Cesur11 saatler önce
  • Abi video yonun yüzde 40 vay be yüzde 30 senin tali gülüşün geri kalanı da arabalar

    Yıldızhan YıldızhanYıldızhan Yıldızhan12 saatler önce
  • Sana yakışan arkadaki kırmızı lambo(3:05)

    Doruk EfeDoruk Efe14 saatler önce
  • Alfa Romeo ile ilgili birşeyler bekliyoruz

    isa samisa sam16 saatler önce
  • arabayı çekilişle hediye et takipçilere

    Seyahat SanatıSeyahat Sanatı16 saatler önce
  • Tunıngciler

    serdar özserdar öz17 saatler önce
  • Tofaş sahibine rolls royce kullandır abi

    Volkan. ÖztürkVolkan. ÖztürkGün önce
  • Merhaba...baskan 4 kapisini onerir misin? Bundan once en son peugeot 306- impreza sahibiydim ..buarada 1.90 boy sigarmiyiz..

    Mert MertMert MertGün önce
  • Araba boktu bombok oldu

    Isengard MiddleIsengard MiddleGün önce
  • aynı araçtan bende de vardı her sey lüks demek değildir bazı kişiler tarz a önem verir. Bence istanbul gibi bir şehirde imkana göre 2.bir araç olarak dusunulebilir. Giremeyeceğin yer yok. Fakat Tr şartlarında fiyatı o kadar şiştiki ki tam gereksiz bir araç oldu.Hele birde sarı sitede adam sıfırından bile fazla istiyor.

    o ozo ozGün önce
  • Reyiz hard yazilim ve warex yaptir.Dumanli dumanli gez millet altina sicar mk

    Muhammed geyikMuhammed geyikGün önce
  • Bir Jaguar hastası olarak ve bu nadir araçlara bir tek senin ulaşabileceğini düşünerek, bir Jaguar XJR testi bekliyorum, saygılar. 😀

    Mehmet Burak KeçelioğluMehmet Burak KeçelioğluGün önce
  • Iç dizayn harika olmus . Abi gözlüğün marka modeli ne . Çok güzel.

    ismail canlıışıkismail canlıışıkGün önce
  • Doğan usta golf variand test edermisin

    Mahmut ÖzgezerMahmut ÖzgezerGün önce
  • Bu nasıl araba aq hiç yakışmıypr sana

    Sevda İşdarSevda İşdarGün önce
  • Bu araba ne amk

    Yasar OrsYasar OrsGün önce
  • Bildiğin Küçük Enişte :D

    Samet BaysungurSamet BaysungurGün önce
  • e92 almassan ayıp olur :)

    Berkay GulmezBerkay GulmezGün önce
  • Doğan abi 30 bin TLem var eşime hediye alcam nolur bana sat arabayı çok eski takipçinim arslan_sahin@hotmail.com bana ulaş abi

    MahonibaskanMahonibaskanGün önce
    • sahibindende araba 125 bin tl 30 a satacağına hediye eder en azından sevaba girer

      Efe YontanEfe Yontan5 saatler önce
  • Audi R8 2019 ve ya bmw 8.50 bekliyorum senden reis

    Ahmet BurakAhmet BurakGün önce
  • Mübarek Ramazan ayındayız en sonunda kahve içme işi yanlış olmuş onun harıcınde video güzel

    MEHMET KARALAYMEHMET KARALAYGün önce
  • AGA NEYIN kafasini yasiyorsun senin takipcindim Sen ne ictin. Bu cisim zaten araba deil. Bunu satma takipcelirunden birisine seni sakaTlar aga

    Toni ToniToni ToniGün önce
  • Abi neden smart başka bir araba değilde

    Ahmet KaradurmuşAhmet Karadurmuş2 gün önce
  • Şimdi gelip senin gibi TAŞŞAKLI bir şoförün 500 beygir ve üstü arabalarla video çektikten sonra bu arabanın senin olduğuna inanmamızı mı bekliyosun ? Komiksin abi.

    İbrahim Ali Ünverİbrahim Ali Ünver2 gün önce
  • Abi motoru güçlendirsene daha iyi olur ufak bi güçlendirme

    Eren ErciyesEren Erciyes2 gün önce
  • selamın aleyküm dedi 8 bin çıktı cepten

    Mustafa OkurMustafa Okur2 gün önce
  • trvision.net/detail/video-wDdvZPW88x0.html reis bu reno çekime değer

    Burak AvkıranBurak Avkıran2 gün önce
  • Doğan abi öğrenciyim brodway var yardımcı olur musun 🙂

    Ahmet HakkoymazAhmet Hakkoymaz2 gün önce
  • ABİ SENDEN BİR RİCAM OLACAK NE OLUR REVZANİ Yİ İNCELERMİSİN EĞER BU ARABA YI İNCELERSEN HAYELLERİMİ GERÇEKLEŞTİRMİŞ OLURSUN🚗🚗 #ADAMSINDOĞAN

    Gükan KorkmazGükan Korkmaz2 gün önce
  • Bmw 8 serisi bekliyoruz

    VEYSEL BUĞDAYVEYSEL BUĞDAY2 gün önce
  • 10 dk ile modifiyenin içinden geçen adam

    Omer BalyemezOmer Balyemez2 gün önce
  • Bi rs 7 yakişir abime inşallah 1 milyonda alirsin

    yılmaz yskyılmaz ysk2 gün önce
  • Abi adamın dibisin bir sahabine elinizden gelirse lütfen yallvarırım smartı tekrar modıfiye edin ama şu şekilde jip gibi

    Emo SananeEmo Sanane2 gün önce
  • ABİ HASTASI OLDUĞUM ARABAYLA BUNU YAN YANA DÜŞÜNÜNCE DELİ GİBİ GÜLESİM GELİYOR (1979 Lincoln Continental Mark V)

    izle bakalımizle bakalım2 gün önce
  • Yazılım at reis smart a uçar gider kdkdkd

    Eray ÖterEray Öter2 gün önce
  • alacağım tek araba

    Game videosGame videos2 gün önce
  • Niye bu araç

    Ahmet GENÇERAhmet GENÇER2 gün önce
  • araba kaç model bilen var mı ?

    Mr.GokayMr.Gokay2 gün önce
  • La bende kendi arabam deyince düzgün bi arabaya modifiye yaptı sandım

    PatronPatron2 gün önce
  • Oruçlu değil misin kardeşim?

    bayburtlu bayburtlubayburtlu bayburtlu2 gün önce
  • trvision.net/detail/video-k3xUdz0YBhw.html destekleriniz bekliyorum arkadaşlar şimdiden teşekkürler.

    Emir ÖzTürKEmir ÖzTürK2 gün önce
  • Doğan abi selam, 100 160 bin arası hangi araba alabilirim fikir verirmisin,şimdiden tsk ederim

    Şoreş MunzurŞoreş Munzur2 gün önce
  • Abi toyota supra cekermisin bunlari bosver abi 😁

    Emir KüçükşentürkEmir Küçükşentürk2 gün önce
  • Yeni s60 incelemesi bekliyoruz.

    Kazım DemirdenKazım Demirden2 gün önce
  • Doğan kabak Tir videoları da çeksin diyenler

    Kerem HepsoyKerem Hepsoy2 gün önce
  • Böyle bi arabaya 8 litre çok değil mi ?

    Chuck JohnsChuck Johns2 gün önce
  • Abi çok iyisin video seri seri akıyor.

    RibahumRibahum2 gün önce
  • Gt 63 S 4 door gelsin lütfen

    hüseyin sülehüseyin süle2 gün önce
  • Abi eski model BMW yap nolursun

    Yasin AYasin A2 gün önce
  • Park konusunda aklıma soktun abi

    Melih EmreMelih Emre2 gün önce
  • krall

    HAYDAR REİSHAYDAR REİS2 gün önce
  • 2015 CİTROEN PİCASSO.Yeni kasa

    Utku BeyUtku Bey2 gün önce
  • Abi getir cruzla takas edek 😁

    Oğuzhan GöçmenOğuzhan Göçmen2 gün önce
  • Başka planlar e92 m3 tür inşallah

    BesKaBesKa2 gün önce
  • ipad işi gercekten güzel olmuş

    Serkan ÇobanSerkan Çoban2 gün önce
  • Yaptığın en kötü video, bukadar ayrık ayrık görüntüler gerçekten kötü abi koymasaydın hiç daha iyi

    Kadir AteşKadir Ateş3 gün önce
  • Şirin Smart. 😍👍🏻

    MuhammetMuhammet3 gün önce
  • Şirin Smart. 😍👍🏻

    MuhammetMuhammet3 gün önce
  • Abi muhteşemsin 😘

    Oğuz Can DuruOğuz Can Duru3 gün önce
  • Her videon mu güzel olur be abi hepsini sıkılmadan izliyorum adamsın 👍

    IPHONEEDRIPHONEEDR3 gün önce
  • Üretim süreçleri daha fazla olabilirdi ama güzel video olmuş emeğe teşekkürler.

    Yasir AkkuşYasir Akkuş3 gün önce
  • trvision.net/pass/UC1zA9elo-BXdxp3_ehVyJeQ

    THE WorsukTHE Worsuk3 gün önce
  • Abi inşallah en kısa zamanda bi BMW M8 Gran Coupe videosu gelir.

    DGN-AbdulazizDGN-Abdulaziz3 gün önce
  • hangi takipçi alır acaba arabayı?

    Veysel ÖzhelvacıVeysel Özhelvacı3 gün önce
  • Ne guzel her sey 1 videoda gostermişsin. Malum bi youtuber benzin koysa ayri video cekicek.

    Çağlar KocaÇağlar Koca3 gün önce
  • Abi e92 m3 alırsın bi artık gerçekten senin adına çok istiyorum almanı hem araba çok iyi hemde sana çok iyi gider ki zaten sende bayılıyosun e92 m3'e lütfen bütçen yeterli ise allll

    Mirsad TogayMirsad Togay3 gün önce
    • +Furkan Mehmetoğlu olabilir 👍

      Mirsad TogayMirsad Togay2 gün önce
    • Şuan göstermiyor hakli olarak. Muhtemelen 1M da açıklar 34SEA90

      Furkan MehmetoğluFurkan Mehmetoğlu2 gün önce
    • +Furkan Mehmetoğlu hani nerede

      Mirsad TogayMirsad Togay2 gün önce
    • Aldi aldi

      Furkan MehmetoğluFurkan Mehmetoğlu2 gün önce
  • Abi bende halkotobusu soforuyum İstanbulda rolls royce kullandirirsan gelirim abi yap bi kıyak işte

    Cihan ErdoğduCihan Erdoğdu3 gün önce
  • bu arabanin modeli ne?

    R6S- MeteErenCR6S- MeteErenC3 gün önce
  • Trendde yükselmem için +1

    Emre ErtasEmre Ertas3 gün önce
  • Sen git elin arabasına 40 dk video çek kendi gariban smartına küçük diye 10 dk ayıp ettin abi :(

    Emre EkinciEmre Ekinci3 gün önce
  • Gmg garaj ile video bekliyoruz

    hasan kayalıhasan kayalı3 gün önce
  • Merhabalar videolarınız çok güzel ve ilgi ile takip ediyor ve izliyorum sizden bir araç tanıtımı çekmenizi rica edicem eğer mümkünse türkiyede varsa bi Lamborghini Centenario videosu çekebilirmisiniz teşekkürler.

    alperen incealperen ince3 gün önce
  • E90 m3 geliyo hisediyorum

    Yiğit ÇakrakYiğit Çakrak3 gün önce
  • Bi Rolex yeter Mahirim :)

    Jokerrr61Jokerrr613 gün önce
  • doğan başkan şu lion motorsda 1300 hp supra var video çeksene abi lütfen !!! DİYENLER BEĞENSİN

    Cihat HikmetCihat Hikmet3 gün önce
  • Abi videoya çok hızlı girdin bir anda hop coilover da bulduk kendimizi 😄😄 torpito, rakkkam 😂😂 cansın abi

    Murat GünbeyiMurat Günbeyi3 gün önce
  • Abi tofaş al daha iyi hem az yakıyo 😂😂

    MasalOlmus WolfteamMasalOlmus Wolfteam3 gün önce
  • Reis yaptın yine harika bir video olmuş . Her video da bir tık öteye gidiyorsun

    murat keldalmurat keldal3 gün önce
  • Doğan abi jantın markası ne

    OyunOyun3 gün önce
  • Koskoca sanayi Bi tane lift yok aç gözlü patronlar

    prutsurkeprutsurke3 gün önce
  • Yazılım?

    Ege SevindiEge Sevindi3 gün önce
  • Alfa giulia çekersen sevinirim

    Metin UsluMetin Uslu3 gün önce
  • doğan abi sana ful modifiyeli bitane doğan slx yakışır :)

    Muhammed AslanMuhammed Aslan3 gün önce
  • Abi Dodge Challenger Çekene kadar peşini bırakmiycam

    Emirhan GüneşEmirhan Güneş3 gün önce
  • Abi ipadde ki ilk şarkı neydi

    Erkan GunluErkan Gunlu3 gün önce
  • Abi tavuk kümesi gibi araba araba dediğin gemi gibi olacak o ne öyle yakışmıyor sana Doğan Kabak 😂

    Serhat BostanSerhat Bostan3 gün önce
  • abi keşke air taktırsaydın

    Emirhan BirgülEmirhan Birgül3 gün önce
  • abi neden bu araba

    FıratŞenolFıratŞenol3 gün önce
  • on numara olmuş..:)

    yetişyetiş3 gün önce
  • toplu reklam videosu

    Ahmethan ÖztürkAhmethan Öztürk3 gün önce
  • Abi hayırlı uğurlu olsun. Bu kadar reklamdan sonra hayalin olan BMW'yi alırsın artık. Yalnız lütfen reklam yrrine gerçekten işimizi daha iyi görecek yerler de çekim yaparsan seviniriz. Hadi eyvallah!

    SercanSercan3 gün önce
  • Abi bide tempra nin da videosunu cekermisin ricaetsem benim arabam tempra sx ak

    irfanburak Ulukökirfanburak Ulukök3 gün önce
  • Tamamen hatır, gönül, reklam amaçlı yapılmış bir video kaplamayı da sökmüşsün. Şakir’e selam söyle gideriz mutlaka..

    melih gümüşmelih gümüş3 gün önce
  • abi senden ricam yeni projende böyle tirrek spec (c d sınıfı bir araç) değilde 15 25 bin tl civarında 3 kapılı b sınıfı bir arabayı (palio polo fiesta..) tırmanış için yaparmısın ??

    Burak KöroğluBurak Köroğlu3 gün önce
Doğan Kabak | Kendi Arabama Neler Yaptım? | Smart Modifiye