Doğumgünümde HAYDAR

Herunterladen

görünümler
182,248

YORUMLAR

  • Şu kedilerin birşey anlatmak için miyavlaması yokmu ruhun gıdası

    Oral kartalOral kartal2 saatler önce
  • Haydar Emmi dayı çok çok harika bir kedi.

    Meryem MeriçMeryem Meriç7 gün önce
  • Ben bu haydarı görmek istiyorum ya 😂😂

    Abdullah YelAbdullah Yel20 gün önce
  • haydar bakıyorum söz konusu mama olunca sakinliyosun. sahtekar seniii :)))

    fec reaperfec reaper29 gün önce
  • Gurban olsunlar bayıldım yaaaaa

    gülce sarıkayagülce sarıkayaAylar önce
  • Şu tontoş haydarı daha sık görmek istiyoruz.

    aysel Soyluaysel SoyluAylar önce
  • Maşallah çok tatlı Haydar. Haydar bizim evin neşe kaynağısın

    Sevda ŞahinSevda ŞahinAylar önce
  • Kızdırmayin haydari😅😅😅😅

    Kristal ŞahKristal ŞahAylar önce
  • Olm bu cok tatlı yerim bu pici

    Cravned TMCravned TMAylar önce
  • Aynı garfyılta benziyor :D

    Sokak hayvanları yardımlaşma mesut özilSokak hayvanları yardımlaşma mesut özilAylar önce
  • Sinirli olduğu kadar tatlı da Haydo 😀

    51 Minutes51 MinutesAylar önce
  • Allah uzun ömürler versin hepinize abi çok şanslısın boule bi kedin var sınırlı olduğuna bakma dişiler daha sakin ve sevecendir erkekler tek yaşamayı sever

    Ela Deniz SarıdemirEla Deniz SarıdemirAylar önce
  • onu yerim dayi o nasil bi guzellik yav

    FatiH SENFatiH SENAylar önce
  • Siz kediyi sevdiğinizi saniyorsunuz ama o oyle algılamior surekli stres altında

    karagözlü çingenekaragözlü çingeneAylar önce
  • Deli haydar diye bi amca vardı bizim köyde o da agresifti.😁

    Ali YilmazAli YilmazAylar önce
  • 1 saat sonra fizik sınavım var ben haydar izliyorum amk

    Erdal BaşkomiserErdal BaşkomiserAylar önce
  • Haydarı pastaya diyil, pastayı Haydara götürün😂

    Hüseyin AgayevHüseyin AgayevAylar önce
  • Haydarı göre göre sikesim geliyor amk bu ne lan ekranımda sürekli o

    zaman yolcusuzaman yolcusuAylar önce
  • cok anlar bakiyo bu minnos

    meltem kılıçmeltem kılıçAylar önce
  • kediinin bi masaya çıkıp oynamadığı kaldı .d

    MerveNur SözelMerveNur SözelAylar önce
  • Pasta vermediniz inş.. kör olur mazallah

    Nurullah ve Menderes ArkadaşlarNurullah ve Menderes Arkadaşlar2 aylar önce
  • Haydar ne hediye aldın babaya? :D

    DeliBasAliDeliBasAli2 aylar önce
  • Kral haydar

    Freddie MerkürüFreddie Merkürü2 aylar önce
  • haydar reyiz ve maceraları

    BuketBuket2 aylar önce
  • Haydarrrrrrrrrrrrr nerdesin sen 😘🍀yerim seni eşşek haydarrrrr😂😂😂😂

    Şeyda SeçkinŞeyda Seçkin2 aylar önce
  • Ayy çok güldüm...

    Yeliz ŞentürkYeliz Şentürk3 aylar önce
  • Haydar ' ın sevimsizi, pis bakışlısı vede saldırganı makbul. Evlat haydari

    Keskin SirkeKeskin Sirke3 aylar önce
  • Haydarım yakışıklım

    Aslan DündarAslan Dündar3 aylar önce
  • Cok guzel bir sarman.Aslan gibi.Cok da karizmatik kerata.Bayiliyoruz guzelligine.Ne de guzel seviyorsunuz.Cok yasayin.

    Ozlem AykacOzlem Aykac3 aylar önce
  • Masallah

    Ayşe GülAyşe Gül3 aylar önce
  • abi tosnam benim diyon ya o zaman saldiriya geciyor. biyiktanda cekince iyice deliriyor.

    F 18 superhornet cerF 18 superhornet cer3 aylar önce
  • Çok içten ve samimisin be abi..Güzel adamsın. Senin gibi insanlar kalmadı.

    By_FeanoR -By_FeanoR -3 aylar önce
  • Suratını yerim haa neden bu kadar tatlısın haydar😍❤️

    Reyyan ŞadoğluReyyan Şadoğlu3 aylar önce
  • İyiki doğdun haydar iyiki annen banana başım ağrıyor dememiş:)))

    Şeyda SeçkinŞeyda Seçkin3 aylar önce
  • Haydar sen cok guzelsinnnn!!!yerim seni.

    Open Truth! ViewOpen Truth! View3 aylar önce
  • Hastasıyız haydarın :)

    Alex_fb .33Alex_fb .333 aylar önce
  • Kediniz çok güzel maşaallah. Kamerayı yan tutarsanız daha iyi bir görüntü olur. Dik tutunca yarım görüntü oluşuyor.

    Dr SDr S3 aylar önce
  • Sarim benim

    Hatice YakutHatice Yakut4 aylar önce
  • Kapatın sunu ya demen ayıp oldu izleyicilerine hic deger vermiyosn sikinde degil mk

    asdfjs jhgjasdfjs jhgj4 aylar önce
  • Bu haydar arızalı valla. Bakışlara bak hele sen😁😁

    Ahmet AksuAhmet Aksu4 aylar önce
  • Bu ayi bir atlatirsa haydar bir sey olmaz. Abazaliktan olecek toskitom

    F 18 superhornet cerF 18 superhornet cer4 aylar önce
  • Erdal abi şu kanalı tavsiye ederim. Mizah yönü kuvvetli arkadaşın. Kanalın adı ı am puma

    Aziz YazıcıAziz Yazıcı4 aylar önce
  • Hayvan şok yasiyor

    Bir yüksek lisans öğrencisi mBir yüksek lisans öğrencisi m4 aylar önce
  • Yalnız en son öperken, severken "Seninle daha sonra görüşeceğiz" der gibi bakıyordu, intikam yakındır. Şimdi işin içinde pasta, börek olduğu için bir şey yapamıyor..😂😊😊

    Mr. Anıl TürkmenMr. Anıl Türkmen4 aylar önce
  • Allah'ım bu kedi çok şirin yav, nazar değmesin, kaç kişi izliyor videoyu, Maşallah deyin yazık etmeyin şu kediciğe, çok üzülürüz sonra bak..

    Mr. Anıl TürkmenMr. Anıl Türkmen4 aylar önce
  • Hayatımda kedisini bu kadar çok seven bir adam daha görmedim.

    Oğuz DemirOğuz Demir4 aylar önce
  • tam tostik kafalı

    Ayla KaratasAyla Karatas4 aylar önce
  • Haydaaaaarrr😁😁😁

    TURKSTAR 1923TURKSTAR 19234 aylar önce
  • Erdal abi sana hayranim.cani gonulden seviyorum seni.haydarida surekli izliyoruz🤣

    Onur ÖdemisOnur Ödemis4 aylar önce
  • aslan burclu haydar

    SternendeuterSternendeuter4 aylar önce
  • Pastayı görünce sesi çıktı sonunda koca götlü haydarın

    hayirlsbakalm hhayirlsbakalm h4 aylar önce
  • Ck bakimli, sagolasiniz.. Evin nesesi can evlat Haydar😻

    Birsu DenizBirsu Deniz4 aylar önce
  • kediyi oyuncak etmiş ya özgür bırak şu kediyı ya

    merve mervemerve merve4 aylar önce
  • 👍🏻😻😽😸🎂

    Markırit ülkerMarkırit ülker4 aylar önce
  • Ya ben senin tombikliğini o miyablamanı yerim yaaaaa ne tatlısın sen Allahım yarabbiiiiiimm telefonu yicem ya 😍😍❤️❤️❤️❤️❤️

    Sultan ERENSultan EREN4 aylar önce
  • Muhteşem aile 👍👏

    TcAt mdTcAt md5 aylar önce
  • kafasini yutdun öperken :D

    Cihan YurtseverCihan Yurtsever5 aylar önce
  • O boynundaki şey biraz dar değil mi acaba?

    FEVZİ YILMAZFEVZİ YILMAZ5 aylar önce
  • günlük rutinim de konu olmaya başladınız Erdal Bey, sizin gibi insanları izledikçe yüzümüz az da olsa gülümsüyor :)

    yunus emreyunus emre5 aylar önce
  • Harika birisiniz siz ben de benim.kediyi boyle sevivboyle oyunlar yapiyorum acaba neden isiriyorlar anlam veremiyorum👍👏👏👏

    Bambi BambiBambi Bambi5 aylar önce
  • Abim bu nasil bir sevme ya, MashaAllah.

    Türkiye -Türkiye -5 aylar önce
  • 1:19 durdurun tipe bakin :D

    Emre KayaEmre Kaya5 aylar önce
  • Kedinin adini haydar koyarsan ne beklion

    turk036turk0365 aylar önce
  • Kardeş seviyorsun kedini anladık ama bu bir canlı yahu pofuduk bir oyuncak değilki şekilden şekile sokarak seviyorsun.. Taş duvar değilki tabiki sinirlenecek.

    Okan AkhanOkan Akhan5 aylar önce
  • Gözleri cam gibi maşallah. :))

    Fatih AdalanFatih Adalan5 aylar önce
  • Siz siz olun kedinize kuru mama vermeyin...yapılışlarını görürseniz hak verirsiniz....hindi dana etini haşlayıp içine yine aynı şekilde patates havuç ve brokoli katıp verin....hem sağlıklı hemde kilo aldırmaz...

    BarbahanBarbahan5 aylar önce
  • haydar yaaa...süpersin haydar))))

    zafer ozyurtzafer ozyurt5 aylar önce
  • Hayret haydar doğum gününde sakinleşmiş normalde ısırır etini koparırıdı :D

    Bilgisayar AdamBilgisayar Adam5 aylar önce
  • askerliginide goruruz ;)

    AYZA ZdhAYZA Zdh5 aylar önce
  • Alanya ya yolum düşerse seni bulacağım Erdal aga bu kediyi de mıncıklayacam hiçbir kurtuluşu yok

    Efsane SeksenlerEfsane Seksenler5 aylar önce
Doğumgünümde HAYDAR