Domo Wilson M@D after Crissy Spoke on her son & Crissy GOES OFF after her video was removed

Crissy video starts at 1:05
Domo Wilson M😡D after Crissy Spoke on her son & Crissy GOES OFF after her video was removed
#domowilson
#crissydanielle
#domoandcrissy

Herunterladen

YORUMLAR

  • ;-; they wasn’t even married, crissy doesn’t even care ab him. Domo is Dominic’s real mom not her so this bitch can shut up.

    Foxy Is coolFoxy Is cool8 saatler önce
  • Idk why she keep saying she helped raise him, she did not even wanna hold him when he was first born lead along feed him, domo did all the work until he was one so really she was only there for like a year,

    Kenadie BurtonKenadie Burton22 saatler önce
  • Exactly it’s not her child she didn’t carry him for 9 months Domo did do Crissy can stfu none of her DNA, blood, nothing is in his DNA or His blood

    Twinkie The hamsterTwinkie The hamsterGün önce
  • Y'all crissy put the sperm inside of domo like she basically made domo pregnant. I get that they had a bumpy past...but wick comes first and me hearing both sides I feel like crissy should still be able to see him because she put the sperm in domo and even tried to coperate with domo and all of domo's rules. Also how would you feel if you helped raise a child from birth and then all of a sudden you can no longer see that child, and to me she tries to do what she can but she can't do much with him because once again she following domo's rules....

    Wwe MyaWwe MyaGün önce
  • He is domo child you wasn't pregnant domo was so you need to sit tf down you ain't scaring nobody

    tynesha eutsaytynesha eutsay3 gün önce
  • Why is crissy talking about damo why do you still love damo well I was going all but yeah

    Katrice GipsonKatrice Gipson3 gün önce
  • She got a hickey 1:33

    PURPEDUPABBY TVPURPEDUPABBY TV3 gün önce
  • Her:I don’t have a court order to not post him Me:you also don’t have a court order for him to be you son

    Jaydah SmithJaydah Smith3 gün önce
  • She looks on drugs..

    TomboyValeTomboyVale3 gün önce
  • This shit makes me laugh... You didnt want Domo but you still want her child! Leave her and her baby alone smh

    LaQuita HughesLaQuita Hughes3 gün önce
  • She is full of shit

    Lynecia ForbesLynecia Forbes4 gün önce
  • You faked caring about lil Dom. The proof is in videos Domo shared. Move on! You are to blame for this karma. Karma made you its b*tch sorry not sorry

    Lipstick,Lace & Glam with ChrissieLipstick,Lace & Glam with Chrissie5 gün önce
  • Crissy is so fake 😒😒🙄🙄.......period.......where is my domino fans at

    India PIndia P5 gün önce
  • First of all her girlfriend needs to shut up be she dont even talking about! Adding stuff to tell the live about domo! Domo will WOOP her!👊🏽

    Life of the angelsLife of the angels5 gün önce
  • Crissy I'm sorry but stfu, your just jealous domo is doing so much better without you . What are you succeeding in ??? Your ass raised baby domo.... But were you sincere as the " mother " you say to be . You just used domo for clout .

    Valeria LeonValeria Leon5 gün önce
  • All of a sudden she wanna act like if she care about him smh

    Shavon HermanstyneShavon Hermanstyne5 gün önce
  • “That I helped raise” girl you did it for clout she madddd periodtt. She know people support and believe Domo more that’s why she tried to make a TRvision channel and disabled her comments😂😂 And he NOT yours YOU specifically said you don’t wanna give birth and you and Domo DIDNT get married so WICk won’t ever be yours🤷🏾‍♀️🤷🏾‍♀️

    Aniyah AshfordAniyah Ashford5 gün önce
  • The only reason Crissy videos get watched is because of Domo. She always seemed jealous of her pregnancy.

    Mercy LagoMercy Lago5 gün önce
  • I mean domo is his mother but crissy helped place him in her at the doctor ..

    amieshia bandzamieshia bandz6 gün önce
  • She said i was his mom 6 months ago now im not like what?

    Kandy SummersKandy Summers6 gün önce
  • Crissy u is fake af i have no respect for u sorry not sorry

    Kandy SummersKandy Summers6 gün önce
  • she pressed... and I oop

    Princess NaePrincess Nae6 gün önce
  • Who the person that repoerted her Instagram? I am so confused I just got back intot his Crissy Domo thing

    Jahaden TobiasJahaden Tobias7 gün önce
  • I cringe everyone I hear her say "the f***". I swear after every sentence she said it lol

    Angel ThomasAngel Thomas7 gün önce
  • Why you still watching her channel I hate you crissy

    Zariah PointerZariah Pointer7 gün önce
  • This bitch is stupid 🤦🏽‍♀️

    Shavon MiddletonShavon Middleton7 gün önce
  • And LEGALLY she ain’t his mom😂😂😂

    EvelynEvelyn7 gün önce
  • OMG but who's the one that cheated.

    Abri WilliamsAbri Williams8 gün önce
  • For the record domo is 26

    AmeriixoAmeriixo9 gün önce
  • Domo is actually 25 dumbass bitch

    Katarie SmithKatarie Smith9 gün önce
  • You are not mom material if you where you would have stop all this shit a long time ago

    Bolo SowBolo Sow9 gün önce
  • This is what happens when you put YOUR LIFE in front of a camera and then you expect people to “mind their dam business”!? Not gonna happen! 🙅 You can expect to hear all types of opinions, the good, bad & ugly! It’s up to you to ignore it or better yet shut down your social media accounts and get on with your life in PRIVATE!

    btapannbtapann9 gün önce
  • does she have a hicky on her neck

    Maddie HodgesMaddie Hodges10 gün önce
  • Why dont her new girl mind her business and crissy he is not your child and you need to leave him alone damn

    tamoya berriostamoya berrios10 gün önce
  • I still like crissy

    zariya unicornzariya unicorn10 gün önce
  • Shut ur big @$$ 👄 up

    lucky boy 222swaglucky boy 222swag10 gün önce
  • She looks like a miserable person!!! 🤪

    kaileia's Worldkaileia's World11 gün önce
  • “...that’s not your child” NOT YOUR CHILD ETHER HE IS FOR DOMO NOT YOU

    Kendall BoudreauxKendall Boudreaux12 gün önce
  • Get a life crispy

    Robin WhiteRobin White12 gün önce
  • She sounds big mad bc shit isn't going her way. Grow up already...

    Meghan BondsMeghan Bonds12 gün önce
  • You notice that Domo is way more popular than her?

    Itz. BoTiAnNaItz. BoTiAnNa13 gün önce
  • domo HAD HIM. CHRISSY DIDNT

    kristen’s vlogskristen’s vlogs17 gün önce
    • PERIODT

      kristen’s vlogskristen’s vlogs17 gün önce
  • The real question is:is she mad about her son or the post being tacken down

    Laysia __Laysia __18 gün önce
  • Just her posting shit on her Instagram talking shit makes u look bad! Doom has been nice saying the whole time while she being a fucking bitch! Court took away her custody so he’s not her son!

    Walker DallasWalker Dallas18 gün önce
  • Ok so I haven’t watched there videos in a while so I am very confused

    walking dead fanwalking dead fan19 gün önce
  • Ok so I haven’t watched there videos in a while so I am very confused

    walking dead fanwalking dead fan19 gün önce
  • “My Child” in what way is wick ur child Did you give birth to him

    CamRon DumasCamRon Dumas19 gün önce
    • 7:14

      CamRon DumasCamRon Dumas19 gün önce
  • This long over due but she y’all about the 2 videos she has him in 😭girl you don’t have anymore than that cause you stayed up under mila and Domo didn’t want baby domo around her 🤣you had no choice 🤷‍♀️

    Sa'raa EdwardsSa'raa Edwards20 gün önce
  • BITCH U WOULDN'T HAVE EVEN THOUGHT ABOUT DOIN YOUR PAGE IF IT WASN'T FOR DOME 🤣 U WOULDN'T BE CHRISSY WIT OUT DOME 🤣 THAT'S Y IT WAS CALLED DOMO & CHRISSY 🤣🤣🤣 STUPIOD

    BELLA KØZARTBELLA KØZART20 gün önce
  • YEA U "HELPED " SO DA FUCK WAT🤣 U DIDN'T RAISE THE BABY U HELPED SIS DIFFERENTS 🙄🙄

    BELLA KØZARTBELLA KØZART20 gün önce
  • SHE'S A " BITCH " NOW BUT U DATED HER DON'T UNDERSTAND PPL SUM TIMES 🤣🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

    BELLA KØZARTBELLA KØZART20 gün önce
  • Price it is her child so you need to be quiet

    Renisha SlossRenisha Sloss20 gün önce
  • You are such a miserable b####!!!

    That kid who makes shitty commentsThat kid who makes shitty comments20 gün önce
  • 1. he’s a human being who’s a boy so referring to him as “it” is fucked up. 2. HE is a baby so how the fuck was he going to see that post or cake ? So literally there’s no other reason to post about him unless it’s for attention. Or to get under Domo’s skin. 3. Why you telling people to mind their business when your friend clearly doesn’t. 4. He isn’t your child, he’s a whole 2 years old. You never raised him, you helped but he got a whole life to fulfill. He’s only 2.

    Brooklyn CesaroneBrooklyn Cesarone20 gün önce
  • She keeps sayin that she needs to stop talking about her but baby, like you THE MAIN ONEEEEEEEEE that keeps sending for domo. But it’s whatever love you life do what you do with milo

    Aja GainesAja Gaines21 gün önce
  • THATS NOT HER BABYYYYY!!! You should’ve signed the papers girl like stfu. Your channel is dead so tf what girl.

    Aja GainesAja Gaines21 gün önce
  • That's not crissy child domo carried that baby

    FrxzenFatboiFrxzenFatboi21 gün önce
  • If girls and girls can't have babies and Domo had the baby he's not yours

    Kaila AliceKaila Alice22 gün önce
  • She not a bitch hoe

    Emilly MartinezEmilly Martinez22 gün önce
  • These bitches is pressed

    Nichole TateNichole Tate23 gün önce
  • That hoe Crissy so dead and unknown

    Nichole TateNichole Tate23 gün önce
  • Domo is a 100% better person than u will ever be...dominic is deffo not ur son period!!!! He's better off without u n ur shit..Y put shit out there if u dont want peoples opinion...

    Donna WilliamsDonna Williams23 gün önce
  • THATS👏NOT👏YOUR👏 FUCKING👏CHILD👏YOU👏DUMB👏ASS👏BITCH👏PERIODT👏

    scoobydez mcclainscoobydez mcclain24 gün önce
  • i literally am fighting a dragon in skyrim but cant hear shit for how loud crissys yelling is like i cant hear if the dragon is behind me

    I eat beesI eat bees24 gün önce
  • Does Chrissy have hickey one her neck and it is dokie son not Chrissy son and if she wanted a child then why does she have hickey

    Makenna SmithMakenna Smith24 gün önce
  • This bitch Crissy is delusional.... HE IS NOT YOUR CHILD!! #sheBIGmad😡🤣

    kiturner52kiturner5224 gün önce
  • I feel like if it wasn’t for domo who tf would crissy be and Mila a clout chaser

    Daneshia TaylorDaneshia Taylor24 gün önce
  • Crissy wouldn't even be here right now if it wasn't for Domo ,Domo the one who gave her all the followers on ig, and the subcribers and Mila need to mind her own business

    Prettytingzzz. TeraPrettytingzzz. Tera24 gün önce
  • Tell Me how is she the mother ??? : 1. Didn’t have Dominic like domo did in the hospital 2. She didnt sign the papers to become Dominic’s mother by law 3. And didn’t domo win the case cause ik Chrissy didn’t And if u look at older vids of domo and chrissy, crissy wasn’t ready for a relationship that was real let alone a baby, she just looked irritated. But domo was excited and she knew she could handle Wic. I dont think Chrissy has the right mindset for a exceptionally handsome child like wic. Domo does. Domo knows what she is doing and what’s best for HER child.

    Olivia RayOlivia Ray24 gün önce
  • Who peeped those hickeys

    Jaydah DavisJaydah Davis25 gün önce
Domo Wilson M@D after Crissy Spoke on her son & Crissy GOES OFF after her video was removed