YORUMLAR

  • Tony nin sondaki gulusu. Dostluk cok guzel bisey ❤😄

    Betül AkdoğanBetül AkdoğanAylar önce
  • Bu hafta dokunulmazlık bizim.yunan konseyi oluyor.kesin bilgidir

    murato ganzoimurato ganzoiAylar önce
  • O kadar mücadele sadece 2 kiymali pide için miydi ayıp bee.

    sirin babasirin baba2 aylar önce
  • Oley afroditi

    Ayşe AkmanAyşe Akman2 aylar önce
  • Dimitra çok güzel atamıyor diyo sırf onun için 10 kere başa sardım gülmek için yabancıların Türkçe konuşması bana komik geliyor

    Murat KoyuncuMurat Koyuncu2 aylar önce
  • Melisa nasıl birisin sen dimitraya sude yi sec diyorsun sende final yarıstıgın için afroditiyi seçiyorum diyorsun sabriyenin hakkıydı onu seçtircektin

    Vakas NergisVakas Nergis2 aylar önce
  • What is atamıyor? Afroditi yaaaa 😂😂

    Vega ÖnceVega Önce2 aylar önce
  • Birisi spyrosu götürsün bir gün de yazık ya ne sempatik samimi çocuk ama kimse değerini bilmiyor

    Zeynep YılmazZeynep Yılmaz2 aylar önce
  • Bu kızın(Melisa) hislerinden de gına geldi

    hayalleri olan bir kızhayalleri olan bir kız2 aylar önce
  • Panagiotis: Okay en iyi sensin. Okay Köksal Şampiyondur! ♥

    Fbr001 Fbr001Fbr001 Fbr0012 aylar önce
  • OKAY ÇOK KRAL ADAMSIN BEEEE

    irem Kahramanirem Kahraman2 aylar önce
  • Yunanca şarkıyı söyleyen kim

    Furkan YavuzFurkan Yavuz2 aylar önce
  • 08:07 bir insan ancak bu kadar sabote edilebilir😄😄

    Enver EroğluEnver Eroğlu2 aylar önce
  • SUDE : VAN İKİ TRİ

    X.Kral.XX.Kral.X2 aylar önce
  • 9:04 Afroditi kendi yemegini yedi bide Sudenin tabagindakilari yiyo (kirintilari)

    love youlove you2 aylar önce
  • Afroditi: what is atamiyo ?

    Şohida pirmetovaŞohida pirmetova2 aylar önce
  • Οκάι και η Μελίσα είναι πολύ καλά παιδιά με ήθος και χωρίς κακίες

    Dimitris PapakonstantinouDimitris Papakonstantinou2 aylar önce
  • Sude çok alakasız oldu, hic bir sey beceremedi. Sabriye 2 defa kazandı yani, Sabriye demeliydin. Cok yanlış oldu Dimitra 👎🏼

    KübraKübra2 aylar önce
  • Bora Borraaa, ota boka horraaa!!

    SunlivesSunlives2 aylar önce
  • Bora da çok önemli bir iş yapıyormuş gibi ingilizcenin dibine vuruyor

    Kubra BirolKubra Birol2 aylar önce
    • Ne kıskancam yaaa İngilizce benim ne işime yaraya bilrki

      Kubra BirolKubra BirolAylar önce
    • kiskanma

      fulla fullafulla fulla2 aylar önce
  • Melisa bütün ödülere 🐢 hızıyla gidiyor.

    Mustafa AdanırMustafa Adanır2 aylar önce
  • Melisa sadece Yünanlara yardım eder.

    Mustafa AdanırMustafa Adanır2 aylar önce
  • Okayyy krall

    Aptal pekemonnAptal pekemonn2 aylar önce
  • Yahu şu ödülleri çerez diye vermeye bile utanir insan.Ben size sarıp getireyim bu kadar zahmete katlanmayın.

    Gamzenur ÖzkaraGamzenur Özkara2 aylar önce
  • Bence dimitra sabriye yi götürmeyildi hak eden oydu sude ne alaka zaten heryere o seciliyor

    Gamzeli GamzeGamzeli Gamze2 aylar önce
    • Gamzeli Gamze melisa sude bana daha yakın onu sec derse kız tabiki onu secer dimitra dediya konusnca melisa öyle dedi die

      Vakas NergisVakas Nergis2 aylar önce
  • An gourtli xikmet. Ο ποιο αντιπαθης ο ποιο χειρότερος ο χικμετ.cok kioti insan

    Xris XrisXris Xris2 aylar önce
  • Her güzele koşma demedim mi her tatlı söze kanma demedim mi aldatır seni inanma demedim miiii olmaz olmaz bu iş olamaaaz 😀 ilk kez survivorda türkçe şarkı duydum. Çok güzel hep duymak dileğiyle.. Bi dahakine tribin olurum şarkısını bekliyorum 😂

    güzel gözlergüzel gözler2 aylar önce
    • Aa pardon ben kaçırmışım o kısmı demek ki 😊

      güzel gözlergüzel gözler2 aylar önce
    • Geçen gün çay elinden öteye çalmışlardı. İlk değil 😊

      swh rynswh ryn2 aylar önce
  • Bu dostluk oyununu cok sevdim. Çok güzel. 💜🌼

    sema yücesema yüce2 aylar önce
  • vasilikos yazik yemege istiyor :(

    s7tblos7tblo2 aylar önce
  • Atakan niye yok

    Perihan Nur BulduPerihan Nur Buldu2 aylar önce
  • Sabriye gitmeliydi. Ama melisa hain

    Nuray ErçetinNuray Erçetin2 aylar önce
  • melisayı ben de sevmem ama yeter artık takmış herkes kıymalı börek diyişine çok abarttınız o kadar da uzatmıyor türkiyenin her kentinin ağzına saygı duyuluyorsa izmir ağzına da saygı duyulsun bizim de asfalyamız çiğdemimiz böğğreğimiz var yani ne yapalım

    mavi savitarmavi savitar2 aylar önce
  • Kıymalı bööğreeek

    Nur İçözNur İçöz2 aylar önce
  • melisa yüzünden sabriye gidemedi kesin doldurmuştur dimitrayı

    işsizin tekiişsizin teki2 aylar önce
  • Sabriye de sans yok cocuk elendi

    evin aksuevin aksu2 aylar önce
  • Okayla Boranın masanın en uzak uçlarına oturması :)

    Arda KaradumanArda Karaduman2 aylar önce
  • Afroditi çokkk tatlı yaaaa

    Efsane HesenovaEfsane Hesenova2 aylar önce
  • Bora çok bencil

    Baran İpekBaran İpek2 aylar önce
  • OKAY SURVIVOR TARIHININ EN KARAKTERLI EN DURUST YARISMACISI BANA GORE

    Emil BayramliEmil Bayramli2 aylar önce
  • Kıymalı böööörek değil melisacım

    Kara KutuKara Kutu2 aylar önce
  • Etamiyor diyor ya dimitra eridim bittim işte orda ❤️❤️❤️🤗🤗🤗

    KimbucengKimbuceng2 aylar önce
  • Peki ya melisanin kıyımalı bööğrek demesi 🤣🤣🙏

    KimbucengKimbuceng2 aylar önce
  • Melisa kıymalı böğğğrek diyor 😂😂😂

    Paul PogbaPaul Pogba2 aylar önce
  • Dimitra çok güzel demeeee😊😊😊😊😊😊

    Akan İletişimAkan İletişim2 aylar önce
    • +alican temel hayatımda Dimitra ve anne kadar güzel bir kız 😉görmedim ben Alican temel

      Akan İletişimAkan İletişim2 aylar önce
    • Akan İletişim evet vallahi olucem yakında

      alican temelalican temel2 aylar önce
  • Afrodıtı😍💝💝👍

    RONDA KLYLERRONDA KLYLER2 aylar önce
  • Kııymalı börek değil

    RONDA KLYLERRONDA KLYLER2 aylar önce
  • Dimitra çok tatlı

    Elif AltaşElif Altaş2 aylar önce
  • Kıymalı bööööööööööööööööörek

    Domino Jr.Domino Jr.2 aylar önce
  • Tony adamdır

    Nicat VəliyevNicat Vəliyev2 aylar önce
  • Keşke hep böyle olsalar ya

    Ayfer YıldızAyfer Yıldız2 aylar önce
  • Bora seni yerim

    MochiMochi2 aylar önce
  • Türkçe şarkıyı kim söylüyor bilen var mı yabancısıda güzeldi bilen var mı ?

    fatih ataçfatih ataç2 aylar önce
    • fatih ataç ligo ligo tha me sinithisis

      Dimitrios KoundourakisDimitrios Koundourakis2 aylar önce
  • bu video resmi yunan survivor youtube kanalında yok,acaba neden ?

    Erkan OzturkErkan Ozturk2 aylar önce
  • Böyle şeyler görmek çok güzel

    Semih SertSemih Sert2 aylar önce
  • Sabriye'yi seçmelilerdi Sabriye'nin haklıydı bence. Melisa seçtirmedi kesin Sabriye'yi Sude'yi seç dedi.

    İsa Bekeİsa Beke2 aylar önce
  • Survivor'da ilk defa Türkçe şarkı çalıyor galiba.

    İsa Bekeİsa Beke2 aylar önce
    • Daha geçen Çayelinden Öteye çaldı

      Mehmet ErdenMehmet Erden2 aylar önce
  • Yunan yarismacilara asiri sempati duymaya basladim

    Yarkn RavenclawYarkn Ravenclaw2 aylar önce
  • Melisa nın börrek diye vurcam bi tane ağzını

    Elifnaz GüldemirElifnaz Güldemir2 aylar önce
    • Bööğrek diyor rleri bastırmıyor öleri uzatıyor ve yumuşatıyor tam kürekle vurmalık konuşmuş

      Bennre BiaBennre Bia2 aylar önce
  • Ya neden bilmiyorum ama Dimitra çok güzel beee 😍

    Batuhan AçıkalınBatuhan Açıkalın2 aylar önce
    • Sadece Dimitra daha sıcakkanlı hepsinden de canayakın

      Sanane SlkkkSanane Slkkk2 aylar önce
  • Atomkarınca Okay 🤼‍♂️

    Yorum SeverYorum Sever2 aylar önce
  • Tony ❤ çok temiz kalplii

    aleyna okayaleyna okay2 aylar önce
    • Niye benim ki kirlimi Ben Çamaşır su ile yıkadım. Benim Lakabım Bile Temiz Kalbli diyorlar ❤😊❤

      Julia VasicJulia Vasic2 aylar önce
    • Tony nikos ve afroditi bunun üçü çok temiz kalpli

      Büşra & abdurrahman koçBüşra & abdurrahman koç2 aylar önce
    • Evet😍

      Tülay AğTülay Ağ2 aylar önce
    • aleyna okay Bende oyleyim 🤪

      Dimitrios KoundourakisDimitrios Koundourakis2 aylar önce
  • Oha ilk defa survivorda türkce muzik caldi şoklardayim jsjsejjd

    Melike TemizMelike Temiz2 aylar önce
    • +Dimitrios Koundourakis Thanks so much ♥♥

      Sanane SlkkkSanane Slkkk2 aylar önce
    • Şamil Ç ligo ligo tha me sinithisis

      Dimitrios KoundourakisDimitrios Koundourakis2 aylar önce
    • fatih ataç ligo ligo tha me sinithisis

      Dimitrios KoundourakisDimitrios Koundourakis2 aylar önce
    • +Şamil Ç şarkının orijinali hintçeymiş.

      Kedi BbKedi Bb2 aylar önce
    • +Şamil Ç bu versiyonu söyleyen birbaşka söylüyor ya çok iyi şarkıyı buldum diğeri hiç iyi değil etkilemiyor

      fatih ataçfatih ataç2 aylar önce
  • Nikos♥Yusuff

    Defne karaDefne kara2 aylar önce
    • İnşallah Yusuf ve nikos kalır finale

      Büşra & abdurrahman koçBüşra & abdurrahman koç2 aylar önce
  • Bora edin adamdır diyenler +1

    muhammed mustafamuhammed mustafa2 aylar önce
  • Dimitra ile evlenmek isterdim.

    Şeyh BedreddinŞeyh Bedreddin2 aylar önce
  • Dimita ve Sude, yeni shipim sizsiniz😍💗 O kadar mükemmeller ki ya tatlılığa bakın 😍 Hele Sude! Aşırı güzeel ❤

    ulremulrem2 aylar önce
  • Dimitra hastanım seninnn

    Şükrücan KayaŞükrücan Kaya2 aylar önce
  • Boranin ingilizce aksani bile çok sinir bozucu kasila kasila konusuyor yilan ya bu adam ya ins elenir

    Murat HarmanMurat Harman2 aylar önce
    • Aynen siz en iyisi benim coverlarima bakın 💕

      KimbucengKimbuceng2 aylar önce
    • laf etmediğiniz bir aksanı kalmıştı adamın onu da yaptınız ya helal olsun ne diyeyim başka

      SudeSude2 aylar önce
    • Yuh artık ! diyorum başka bişey demiyorum 😑😑

      Abkl BAbkl B2 aylar önce
    • aksanı kalmıştı takmadığınız nerenize battı? sizinkiler konuşamıyor çeviriyi ona yaptırıyorlar diye mi çekemiyorsunuz nedir anlamadım. öğrenselermiş boradan daha iyi konuşsalarmış ne diyelim yani

      shwshw2 aylar önce
    • Abartmayın, yunanlılardan bile daha düzgün konuşuyor

      Madame XMadame X2 aylar önce
  • Bora tam bir yılan

    Younesov WYounesov W2 aylar önce
  • Kıymalı böğğğrek 😁

    Seyma UzunSeyma Uzun2 aylar önce
  • Afferin size her zaman dost olun bòyle😘😘😘😊😊👍👍👍👍👍👍

    tatli kiz qaqawtatli kiz qaqaw2 aylar önce
  • dimitra my love

    Michael ScofieldMichael Scofield2 aylar önce
  • Dostluk oyunları gerçekten çok güzel. İki tarafın da kaynaşmasını izlemek gerçekten insanın içini ısıtıyor.

    MrGlfreakMrGlfreak2 aylar önce
  • 8:39 atemiyo atemiyo 😂

    Ünsal KızılırmakÜnsal Kızılırmak2 aylar önce
  • Sabriye’nin hakkıydı. Onu götürmeliydiler.

    Devrim TürkDevrim Türk2 aylar önce
    • Hayır iyiki de götürmediler

      Sanane SlkkkSanane Slkkk2 aylar önce
    • Evet

      bengisu cerenbengisu ceren2 aylar önce
  • Okay köksal💪👈

    futbol klip tvfutbol klip tv2 aylar önce
    • Evt

      Rzali FuadRzali Fuad2 aylar önce
  • yunanlardan dimitra afroditi rianı sevenler like atsın

    Yusif SafarovYusif Safarov2 aylar önce
  • Afroditi çok iyi yaa💪👍

    Bağırova_ GBağırova_ G2 aylar önce
  • 2019 Survivor tutmadım

    Arif BayerArif Bayer2 aylar önce
  • Okay adamsin !! Afroditi cok bombastiksin😂🤣😂

    polat polpolat pol2 aylar önce
  • Sude gitiği için yemeye sevindim

    Eltun SiraliyevEltun Siraliyev2 aylar önce
  • Bora tatlı biri neden sevilmiyor anlamadım

    bi parçabi parça2 aylar önce
    • +Büşra & abdurrahman koç aynen öyle performanstan daha önemli olan bi şey varsa o da karakterdir

      Papatya mPapatya m2 aylar önce
    • +Papatya m ne kadar performansi iyi olursa olsun karakter olmadıktan sonra ben napayim

      Büşra & abdurrahman koçBüşra & abdurrahman koç2 aylar önce
    • +bi parça insanları küçük görüyor..yalan söylüyor bire beş katıyor.. yaptığı iyiliği ki bir kere yaptı kırk sefer gündeme getirtip okaya hakaret etti. Kızları ve Hakani devamlı dolduruşa getiriyor..soylediklerini inkar edip başkasına yıkmaya çalışıyor...say say bitmez ayrıca oyun kazandığı zaman rakibine karşı tavırları da hic hoş değil...

      Goksel EvGoksel Ev2 aylar önce
    • +bi parça gerçekten izlesen anlarsın yarışlarda iyi biri ama hareketleri falan çok itici hiç saygısı da yok ayrıca adayı birilerini kötüleyerek karıştırıyor

      Papatya mPapatya m2 aylar önce
    • +MrGlfreak ben de sürekli izlemiyorum, yarışlarda filan hoşuma gitti, ve Sabriye'nin ona gereksiz bilenmesi tuhaf geldi. O yüzden sordum

      bi parçabi parça2 aylar önce
  • Her yemeğe Afroditi gitti helal olsun...O da insanligindan kaynaklanıyor....

    Sezen ÇelikSezen Çelik2 aylar önce
    • AYNEN ÖYLE

      boşluktaki biriboşluktaki biri2 aylar önce
  • Afroditi tam hoca olacak kadın, bir insan her koşulda mı güleryüzlü, sabırlı ve sempatik olur arkadaş. Bu arada bugün Ria'yı da tebrik ettim çok samimi birisi.

    Samet CanbolatSamet Canbolat2 aylar önce
  • *Bora adamsın😍💪*

    Murat Boz FanMurat Boz Fan2 aylar önce
  • Bora hani kimsenin arkasindan konusmuyordu gayette rahat konusuyor ve etrafindakileride cok guzel doldurup atesliyo yusuf karektersiz dedi diye yusufu halka kotu gosteriyor ya kendisi okaya adam degilsin dedi keske okay kadar agir bir adam olabilse kadin gibi surekli etrafina yandaslarini toplayip kiskirtma halinde insallah yusuf sampiyon olucak

    Hatice ÇatalkayaHatice Çatalkaya2 aylar önce
    • Bora çok iyi değil son dönemlerde bana göre başarısız bir karakter sergiliyor

      KimbucengKimbuceng2 aylar önce
    • Bora insanları adamliklariyla efendilikleriyle vurmaya çalışan itici sevimsiz adanın karıştırıcı mikseridir sonuna kadar Yusuf şampiyon 💪 o tek başına hepsinin hakkından gelicek hayirlisiyla

      Büşra SerkanBüşra Serkan2 aylar önce
    • +shw benim tepkim sadece boraya

      Hatice ÇatalkayaHatice Çatalkaya2 aylar önce
    • +shw haklisiniz kotu bir niyetim yoktu

      Hatice ÇatalkayaHatice Çatalkaya2 aylar önce
    • +Hatice Çatalkaya bir erkeğe yakıştıramadığınızı bir kadına yakıştırırdınız yani? sözlerinizden bu anlaşılıyor. lütfen cinsiyetçi sözler kullanmamaya dikkat edin eminim niyetiniz kötü değildir ama dikkatli olursanız sevinirim bu mücadeleyi ataerkil bir topluma karşı vermek yeterince zor zaten.

      shwshw2 aylar önce
  • Panagiotis Yunan takımının en iyi erkek yarışmacısı ama fazla süre alamıyor.

    Di GioDi Gio2 aylar önce
    • +Emil Bayramli nikos kondisyon yakaladı sürekli oynadığı için normalde panogotis ve vasilikos daha güçlü nikos dan ama fazla süre alamıyorlar

      Murat KoyuncuMurat Koyuncu2 aylar önce
    • Nikos ondan daha iyi

      Emil BayramliEmil Bayramli2 aylar önce
  • Bravo

    Teplate RAHMİTeplate RAHMİ2 aylar önce
  • Dimitra çok tatlı değil mi ya💞

    No expeclations No disappoint metsNo expeclations No disappoint mets2 aylar önce
    • Hayır SEKSİ addsdadsfadffda

      İbrahim Demirelİbrahim Demirel2 aylar önce
    • Dalaka daha tatli

      Revan AbbasRevan Abbas2 aylar önce
    • Ben dimitraya aşığım olmazsa dalakaya aşığım 😃

      Ersin ÇetinErsin Çetin2 aylar önce
    • Güleryüzlü iyi niyetli çok iyikalpli birisine benziyor

      Sanane SlkkkSanane Slkkk2 aylar önce
    • Evet tatlı ve iyi birisi

      CanYetiş IlıcalıCanYetiş Ilıcalı2 aylar önce
  • Melisa dünyanın en şanslı insanı olabilir

    betül gbetül g2 aylar önce
    • Melisa LEYLEK Bacaklı erkek kılıklı en uyuz olduğum kız bir türlü Gönderemek şunu Ve Tam Leylek Bacaklı Melisa dan kurtulum Derken bukezde Erkek Dönmesi Sabriye geldi bunlarda ki şans olmaz olsun

      Julia VasicJulia Vasic2 aylar önce
    • Melisadaki şans bende olsun şuan başbakan olurdum net

      Bekir KarakayaBekir Karakaya2 aylar önce
    • +caner sen Rica ederim bu kadar kibar cevapladığın için de ben teşekkür ederim.

      Serenay TogulSerenay Togul2 aylar önce
    • +Serenay Togul Onu devamlı unutuyorum ve yanlış söylüyorum düzelttiğiniz için teşekkürler.

      caner sencaner sen2 aylar önce
    • +caner sen herkez değil ama herkes.

      Serenay TogulSerenay Togul2 aylar önce
  • Güzel 👍👍👍

    çocuk oyuncağıçocuk oyuncağı2 aylar önce
  • 2 tanecik börek için miydi ya

    Kadrajıbulutlu kızKadrajıbulutlu kız2 aylar önce
    • Keşke biraz da balık tutsalar

      Kuzu HenryKuzu Henry2 aylar önce
    • +Emre Cx hindistan cevizindeki kaloriye baksan hayret edersin :)

      Kuzu HenryKuzu Henry2 aylar önce
    • adada hindistan cevizi kemiriyorlar onuda acip temizliycek guc lazim :D

      Emre CxEmre Cx2 aylar önce
  • Tonyy❤

    Şerife OrakcıŞerife Orakcı2 aylar önce
  • sabriye ilk defa emek verdiği halde yemek yiyemedi. zaten emeksiz geçiniyodu oh olsun .

    mavi yeşildünyamavi yeşildünya2 aylar önce
  • Bence şabriye hakediyordu yemeği

    Olcay DemirciOlcay Demirci2 aylar önce
    • +NUCLEAR VİLLAGE kız son zamanlarda en kritik yerlerde en güçlülere karşı sayı alıyir

      bengisu cerenbengisu ceren2 aylar önce
    • Kesinlikle

      bengisu cerenbengisu ceren2 aylar önce
    • +Camellia Seda 2 kere gitmiş olabilir ama kazanarak hakkıyla gitti. Kimse onu götürmedi kimse seçmedi onu kendi hakkıyla kazanıp gitti. Ve Dimitra'yı önceden seçmişti. Dimitranın da onu seçmesi lazımdı. Bu benim şahsi düşüncem.

      Ebru YıldızEbru Yıldız2 aylar önce
    • +Ebru Yıldız 2 Kere gitmiş yeter bence

      CamelliaCamellia2 aylar önce
    • +Ebru Yıldız valla sabriye o kadar beleşe yemek yediki finalde yapsa seçilmemesi umrumda olmuyor ama seda seçilebilirdi

      NUCLEAR VİLLAGENUCLEAR VİLLAGE2 aylar önce
  • Dmitraaaam 😍😘😍😍

    Hayat acımasız Sana bana karşıHayat acımasız Sana bana karşı2 aylar önce
  • Okay adam

    iSpork xAkavTxiSpork xAkavTx2 aylar önce
  • What is adamioor?

    Utku YılmazUtku Yılmaz2 aylar önce
    • :D:D

      MrGlfreakMrGlfreak2 aylar önce
  • Afroditi adam yaa

    Utku YılmazUtku Yılmaz2 aylar önce
Video