Efsane Sokak lezzetleri-4 | Çiğ köfte

Adres: Bahçelievler Mahallesi, Şirinevler meydan nil sokak no: 12/b, 34196 İstanbul
Telefon: (0212) 603 51 31
Bu güne kadar yediğiniz çiğ köfteleri unutun. Karşınız da Çiğ Köftem Organik kendisi Suşi Çiğ Köftenin mucidi olur. İlk yediğiniz de bayılmamanız için ayakta ikram yasak. instagram dan takip ettiğim ve daha sonra tanışmak adına gittiğim Şirinevlerdeki yerinde harika bir lezzet ile karşılaştım. Çiğ Köfte nasıl yapılır diye merak ediyorsanız videomu izleyebilirsiniz. Kanalıma abone olmak için⏩ bit.ly/biryemekiste
Sosyal medya hesaplarımdan da beni takip etmek için ⏩
instagram.com/biryemekiste/
Evde Pizza Nasıl Yapılır? videomu beğendiyseniz:
Her Kahvaltıda Yapmak İsteyeceksin | Patates Pizza Tarifi 👇
trvision.net/detail/video-32q8S5MAKOs.html
Pizza Peynir Şelalesi 👇
trvision.net/detail/video-vlZ6apL46F0.html

Bazlamadan Kolay Pizza 👇
trvision.net/detail/video-h-0zdwQzqPc.html
Evde Yapılan Pizzanın Yanında Güzel Gidecek Tarifler:
Evde Nugget Nasıl Yapılır👇
trvision.net/detail/video-PNiTmHv_WNo.html
Çıtır Tavuk Tarifi 👇
trvision.net/detail/video-EwuKv3R_d7U.html
Cipse Alternatif Çıtır Atıştırmalık 👇
trvision.net/detail/video-76YVLsYOXpI.html

Yağsız, Fırında Patates Kızartması Ve İki Sos 👇
trvision.net/detail/video-YMm7-4kGgZE.html

Adım Suat Durmuş. Mesleğim otomotiv. Yemek mi? Hiç alakam yok, ne aşçıyım ne de lokantam var. Uzun yıllardır yaptığım yemekleri artık paylaşıyorum.
Aslında ağzımızı sulandıran yemekleri evde de yapabileceğimizi göstermek amacım.
Bu kanalın farkı elimden geldiğince her yorumu cevaplayarak sizlerle bildiklerimi paylaşmak.
Her gün ama en geç iki günde bir video tabi bu tempoya ayak uydurabilirsem.
Tek yapacağın abone olmak ve yorumda istediğin yemeği yazmak. sonra yaslan koltuğa ve izle.

Herunterladen

YORUMLAR

  • Arkadaşlar bundan iyisini yemedim demek büyük risk kendi adıma ama gerçekten daha iyisini yemedim. Peki bu reklam mı diyeceksiniz arkadaşlar reklam olduğunda emin olun bileceksiniz iyi seyirler.

    Bir Yemek İste Suat DurmuşBir Yemek İste Suat Durmuş2 yıl önce
    • Reklam yapmak yalan söylemek değildir.

      XharrowXharrow2 aylar önce
    • @Ferhat Şentürkfarklı olmak adına bir yemeğin orijinali ile o kadar oynarsan farklı değil rezil olursun bu adamın olayıda bu.

      İsmail Benliİsmail Benli7 aylar önce
    • @Burak özcan çok doğru söyledin kardeşim

      İsmail Benliİsmail Benli7 aylar önce
    • Abi bir kilo bulgur için kullanılan malzemenin miktarını yazsanız daha iyi olur çünkü genelde herkes bir kilo üzerinden yapıyor evinde tamam malzeme belli ama miktar belli değil

      Yilmaz GulcimenYilmaz Gulcimen8 aylar önce
    • Gel abi Konya ya biz sana etli bir çiğköfte yapalım bir daha etsiz çiğköfteyi yemezsin

      osman önalosman önal8 aylar önce
  • Daha izlemeden yorumlara baktım millet zeytin yağının %100 doğal olmasından sıkılmış absjens

    Lol PortalLol Portal2 gün önce
  • Suşi diye dürümü dilimliyor millete Suşi diye yutturuyor

    Ayhan SöylemezAyhan Söylemez3 gün önce
  • Ya abi kaç sene önce seni takip etmeye başladığımda ramazan ayı idi 10 bin filan izlemen vardı ne zamandır girmiyordum youtube şimdi milyonlar maşaallah abi ya :)))

    kerem sefa yapıcıkerem sefa yapıcı5 gün önce
  • hani pat diye gelmiştin la adam beni aradı diyo

    kerem clarrkkerem clarrk8 gün önce
  • Adam harbi marka oldu ama o bu değil adamın çiğköftesi harbi efsane içinde değişik ama mükemmel bir aroması var harbiden yediğiniz hiçbir çiğköfte ye benzemiyor

    kadir avarelkadir avarel11 gün önce
  • Abi bana %99,9999 zeytinyağı gibi geldi ama neyse

    hoes madhoes mad13 gün önce
  • abi ben gittigimde koklatıyordu suşideki çiğ köfteyi sana bilerek bol koymuş

    Son AlkolikSon Alkolik24 gün önce
  • Kanalımda yemek videoları var destek için abone olabilirsiniz şimdiden teşekkürler

    Demetin LezzetleriDemetin Lezzetleri24 gün önce
  • Biz burda mevzuyu kaçırdık en iyisi dükkanın oralara tuvalet açıp parayı boktan kırmak:)

    VATAN SEVERVATAN SEVER29 gün önce
  • internet gurmelerinin gittiği çoğu mekana gittim taki bu şirin evler şubesinede gittim . size yemin ediyorumki o çiğ köfteyi yerken hiç çiğ köfte tadı alamadım tamamen tadı KISIR başka bi şeye benzetemedim.

    Kazım BitekerKazım BitekerAylar önce
  • Bunun yaptığı kısır bile olamaz

    Türkçü GençTürkçü GençAylar önce
  • Adam yogurmaktan hayvann gibi triceps yapmis

    Velat BozkurtVelat BozkurtAylar önce
  • 0:39 Gelirken hiç haber vermedim direk geldim 2:02 Bu gün sabah kaç defa aradı kaç defa :) :D

    Rıdvan ÖZKANRıdvan ÖZKANAylar önce
    • Haklısın

      süper gamersüper gamerAylar önce
  • Sizi hiç tanımadım ama video yaptığınız mekanlardan para istiyor diyorlar.cevabınız nedir?

    Ahmett TanAhmett TanAylar önce
  • Ustanın eline sağlık çok güzel oldu .sunum tarzında hiçbir yerde görmemiştim .yalnızca çiğ köfte yaparken maske taksa iyi olurdu

    Ayhan çevikAyhan çevikAylar önce
  • Hani habersiz gelmiştin?

    Mustafa DemirMustafa DemirAylar önce
  • 4:22 rahatsızlık vermez diyosun buz koyuyorsun buz eridikçe bulgur şişeceği için asıl rahatsızlığı orda verir

    Onur KILIÇ OfficialOnur KILIÇ OfficialAylar önce
  • 09:45 %100 Gerçek Teyze

    Hacı Fettah EfendiHacı Fettah EfendiAylar önce
  • Yalnız nar ekşisi %100 hakiki değil 🤣

    caner karamoglucaner karamogluAylar önce
  • Eline emeğine sağlık cengiz kardeşim.

    Tanerkilinc KikincTanerkilinc KikincAylar önce
  • Ben inanmadim bu % 99.99 gerçek zeytinyağı

    _!S!MS!Z_** _26_!S!MS!Z_** _26Aylar önce
  • REYIZZZ FENA KESIFMIS HEA OF

    Onur CyprusOnur CyprusAylar önce
  • 5:19 da Göstermeden koydukları siyah Şey nedir? Bilen yazabilir mi?

    Gamze BingölGamze BingölAylar önce
    • @Cinar Onal bende merak ettim

      Gamze BingölGamze BingölAylar önce
    • İsot galiba ama 2 kere de isot koyucağıni sanmiyorum meraklandım he

      Cinar OnalCinar OnalAylar önce
  • Bi keresinde gittim sirinevlere sushi dunyanin parası o parayla gidip adam akıllı kebab yerim daha iyi ve daha mantıklı

    Burak GümüşBurak GümüşAylar önce
  • abi nasılsın %100 zeytin yağı

    Eren AcarEren AcarAylar önce
  • Az suhsi devirmedik orda gerçekten harika bişey videoya şans eseri denk geldim tadını bilerek izlediğim için tekrar ağzım sulandı 😀😀 metrobüsün inince yürüyüş yolunundan sola bir sokakta kalır kendileri 😀😀

    Fatih İşçimenFatih İşçimenAylar önce
  • adam %100 diye yemin edecek resmen

    Özgür Yılmaz ATEŞÖzgür Yılmaz ATEŞ2 aylar önce
  • 0:38 2:03

    EasterNowEasterNow2 aylar önce
  • Açılış müZiği bilen var mı

    Mustafa yakınMustafa yakın2 aylar önce
  • İnorganik çigköftede varmış.

    Samet janelsSamet janels2 aylar önce
  • Abi artık şu gıda sektöründe çalışanlar ağzına maske takmayı öğrenin hijyen olun biraz elinde eldiven var ağızda maske yok bol tukuruku yoğur yesin millet

    black whiteblack white2 aylar önce
    • Dışarıya çıkmıyorsun galiba davar durum hala aynı virüs var diye demiyorum sürekli olmalı ama sende beyin yok anlsmazsin

      black whiteblack white2 aylar önce
  • şu malzemeleri eliyorsun ya çok sinir ediyorsun insanı

    Blue NonsenseBlue Nonsense2 aylar önce
  • 06:00 abi o çiğ köfteyi al kafama fırlat ya o kadar güzelki ...

    GodSSlayerGodSSlayer2 aylar önce
  • Abi ciğ koftenin icine su girmez

    Umut Efe KahrimanUmut Efe Kahriman2 aylar önce
  • Canim cekti agzim sulandi😋

    noor sherzadnoor sherzad2 aylar önce
  • Laaaannnnnn

    ay yildizay yildiz2 aylar önce
  • Zeytin yağımı çiğ köftemi beli değil mk adam komaya girer

    Ömer Şahin AraçÖmer Şahin Araç2 aylar önce
  • Her şey bu video ile başladı

    Tunahan ÜnalTunahan Ünal2 aylar önce
  • Gercektenmi 100 de 100 organik zeytin yağı Evet abim gerçek zeytin yağı zeytin yağı yağı zeytin

    Adam adamogluAdam adamoglu2 aylar önce
  • Nesi acayip ya zeytin yağı arası kısır olmuş

    Adam adamogluAdam adamoglu2 aylar önce
  • Okadar çok koyuyor ki çığ köfte kovması gircek adam

    Furkan HorzumFurkan Horzum2 aylar önce
  • %100 çiğ köfteli zeytin yağı

    M K EM K E2 aylar önce
  • Suat abi 2 yıl oldu ama tuvalletten çıktımı

    Taha TemelTaha Temel2 aylar önce
  • Sogan ve sarimsak rondodami çekilmiş?

    sedat serdengectisedat serdengecti2 aylar önce
  • Bu çiğ köfteyi 2 kere yedim tadından bişey anlamadım. Kurumasın diye vıcık vıcık zeytin yağı döküyorlar

    Sercan ÖnalSercan Önal2 aylar önce
  • 6:53 yalandan gülüyüm de ayıp olmasın

    XharrowXharrow2 aylar önce
  • Azim sulandi oturdugum verden 😂😂😂

    Ayberk AydinAyberk Aydin2 aylar önce
  • Çığ köfteyi öyle yiyeceksem,hiç yemiyim daha iyi.

    RegenmannRegenmann2 aylar önce
  • Malzemeler : bulgur + soğan + maydanoz + su + sarımsak + %100 zeytin yağı + %100 zeytin yağı + %100 zeytin yağı + %100 zeytin yağı + %100 zeytin yağı + %100 zeytin yağı

    NachozLNachozL2 aylar önce
  • Adam çiğköfte yoğurmaktan kas yapmış

    Hanife DaşHanife Daş2 aylar önce
  • adam diyorki biz buz koymayı düşündük ve bulduk bu buz koyma olayı zaten senelerdir olan birşey ne sen buldun kardeşim

    Muhammed Ali İNCİMuhammed Ali İNCİ3 aylar önce
  • K kk jckckkvm kkxokccmvmm,

    TSMTSM3 aylar önce
  • Zeytinyağının yüzdesinden hiç bshsetmemiş biz nerden bilelim onun gerçek zeytin yağı olduğunu

    Mahmut KaraMahmut Kara3 aylar önce
  • 03:10

    muhammed adıguzelmuhammed adıguzel3 aylar önce
  • 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı. 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı. 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı. 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı. 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı. 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı 100% Gerçek Zeytinyağı.

    I am Your nightmaresI am Your nightmares3 aylar önce
  • Burda çiğ köfte. Yiyip hayal kırıklıgına uğradim bizim çipköftecide acısını çıkardım

    zubeyir taşdemirzubeyir taşdemir3 aylar önce
  • Etsiz çiy köfteden ne olur lan

    Rüstəm Ali ibrahimliRüstəm Ali ibrahimli3 aylar önce
  • O yeşil renkte olan baharatin ismi ne yani agir renk yesil en fazla ondan var reyhanmi.acaba

    Kerim 61Kerim 613 aylar önce
  • Abi şu sahte zeytinyağı nerede çok mrk ediyom bizim zeytinyağları da gerçek bu neyin havası?? 😂

    Yusuf KerimYusuf Kerim3 aylar önce
  • Baharat ne koyuyor orası söyleme di ???

    Ali KonukseverAli Konuksever3 aylar önce
  • TAMAMEN FİYASKO BÖYLE GELECEK DİYE SİPARİŞ ETTİM . GELENLE ALAKASI YOK!!!!!

    aslan kaplanaslan kaplan3 aylar önce
  • OF NASIL CANIM ÇEKTİ YAAAAAAAAAAAA

    CananCanan3 aylar önce
  • Kurumasın diye buz koyuyorsun ama 1 litrw zeytin yağını boca ediyorsun, düşündürücü...

    Mustafa SahinMustafa Sahin3 aylar önce
  • İnşaat eldiveni :)

    Ugurcan KurtUgurcan Kurt3 aylar önce
  • +Habersiz geldim. -Abi seni bekledim yoğurmak için

    Emir G.Emir G.3 aylar önce
  • Haber vermeden geldim diyor cekime baslamadan önce, usta da sabahdan beri beni aradi diyor. Gurmesizz gurmemis yalanini.

    bahadır arslandölbahadır arslandöl3 aylar önce
  • Bu bem anasayfama nereden düştü lA

    Sensei YodaSensei Yoda3 aylar önce
  • Bu izlenme ne lann

    goktug yılmazgoktug yılmaz3 aylar önce
  • su yok dio buz atıyor salcaya su döküyor

    eğeğrğ eğrğeğeğeğrğ eğrğeğ3 aylar önce
Efsane Sokak lezzetleri-4 | Çiğ köfte