Efsane Sokak lezzetleri-4 | Çiğ köfte

Adres: Bahçelievler Mahallesi, Şirinevler meydan nil sokak no: 12/b, 34196 İstanbul
Telefon: (0212) 603 51 31
Bu güne kadar yediğiniz çiğ köfteleri unutun. Karşınız da Çiğ Köftem Organik kendisi Suşi Çiğ Köftenin mucidi olur. İlk yediğiniz de bayılmamanız için ayakta ikram yasak. instagram dan takip ettiğim ve daha sonra tanışmak adına gittiğim Şirinevlerdeki yerinde harika bir lezzet ile karşılaştım. Çiğ Köfte nasıl yapılır diye merak ediyorsanız videomu izleyebilirsiniz. Kanalıma abone olmak için⏩ bit.ly/biryemekiste
Sosyal medya hesaplarımdan da beni takip etmek için ⏩
instagram.com/biryemekiste/
Evde Pizza Nasıl Yapılır? videomu beğendiyseniz:
Her Kahvaltıda Yapmak İsteyeceksin | Patates Pizza Tarifi 👇
trvision.net/detail/video-32q8S5MAKOs.html
Pizza Peynir Şelalesi 👇
trvision.net/detail/video-vlZ6apL46F0.html

Bazlamadan Kolay Pizza 👇
trvision.net/detail/video-h-0zdwQzqPc.html
Evde Yapılan Pizzanın Yanında Güzel Gidecek Tarifler:
Evde Nugget Nasıl Yapılır👇
trvision.net/detail/video-PNiTmHv_WNo.html
Çıtır Tavuk Tarifi 👇
trvision.net/detail/video-EwuKv3R_d7U.html
Cipse Alternatif Çıtır Atıştırmalık 👇
trvision.net/detail/video-76YVLsYOXpI.html

Yağsız, Fırında Patates Kızartması Ve İki Sos 👇
trvision.net/detail/video-YMm7-4kGgZE.html

Adım Suat Durmuş. Mesleğim otomotiv. Yemek mi? Hiç alakam yok, ne aşçıyım ne de lokantam var. Uzun yıllardır yaptığım yemekleri artık paylaşıyorum.
Aslında ağzımızı sulandıran yemekleri evde de yapabileceğimizi göstermek amacım.
Bu kanalın farkı elimden geldiğince her yorumu cevaplayarak sizlerle bildiklerimi paylaşmak.
Her gün ama en geç iki günde bir video tabi bu tempoya ayak uydurabilirsem.
Tek yapacağın abone olmak ve yorumda istediğin yemeği yazmak. sonra yaslan koltuğa ve izle.

Herunterladen

YORUMLAR

  • Arkadaşlar bundan iyisini yemedim demek büyük risk kendi adıma ama gerçekten daha iyisini yemedim. Peki bu reklam mı diyeceksiniz arkadaşlar reklam olduğunda emin olun bileceksiniz iyi seyirler.

    Bir Yemek İste Suat DurmuşBir Yemek İste Suat Durmuş2 yıl önce
    • kaç tl ki

      Enis MuratdağıEnis Muratdağı2 aylar önce
    • Sallama usta😁

      ORHAN ÖZKANORHAN ÖZKAN6 aylar önce
    • @Aslı Memnu söylemezdi ki

      AyşeAyşe6 aylar önce
    • @Ferhat Şentürkfarklı olmak adına bir yemeğin orijinali ile o kadar oynarsan farklı değil rezil olursun bu adamın olayıda bu.

      İsmail Benliİsmail BenliYıl önce
    • @Burak özcan çok doğru söyledin kardeşim

      İsmail Benliİsmail BenliYıl önce
  • Aramadan geldim diyon adam sabahtan beri arıyor diyor yalanını seviyim

    Volkan GonenVolkan GonenGün önce
  • Abi haberde nar ekşisi market raflarıdan kaldıracakmış tehlikeli imiş neden bilmiyom

    Emre BülbülEmre Bülbül2 gün önce
  • %100 zeytinyağı adam gene karşıma çıktı

    Joker ZencJoker Zenc2 gün önce
  • buranın çiğköftesini denedim ama çokta lezzetli bulmadım

    Endels KsEndels Ks3 gün önce
  • Ulen susun beaa ELİNİZ İSLESİN , COK KONUSUYO

    X xX x4 gün önce
  • 2:50 deki ablanın uğraşı çiğkfteyi değil kamerayı çekmek gibi geldi ama peki :D

    stalinium'u bulan bilim adamıstalinium'u bulan bilim adamı4 gün önce
  • BAK KARDEŞİM %100

    Cengizhan AyarCengizhan Ayar4 gün önce
  • Ya adamlar et kullanmıyor etsiz çiğ köfte mi olur zaten çiğ kelimesi etten geliyor et yoksa bu kısırdır bu kadar. Siz çiğ köfte yememişsiniz

    Umut CanUmut Can4 gün önce
  • efsaneee

    Hasan Taha KarataşHasan Taha Karataş5 gün önce
  • Ben yedim zeytinyağı coktu

    Muhammed UlisMuhammed Ulis6 gün önce
  • Ben dün denedim %99 orjinal'di zeytin yağı adam yalan söylemiş(video 2 yıl sonra ana sayfama çıktı)

    Hüseyin KaradaşHüseyin Karadaş6 gün önce
    • Aferin

      Şükrü YalçınŞükrü Yalçın5 gün önce
  • Ne canım çekdi be

    Mert KarakavakMert Karakavak7 gün önce
  • arkadaşlar bildiğimiz bulgurmu o ? çünki toz gibi geldide bana normal bulgur sert olmuyormu tane tane yani o tozmu yazarsanız sevinirim

    ERUDITEERUDITE7 gün önce
  • Zeytinyağ dokerken aynen şöyle bi açıklama yapiyor; "Arkadaşlar çok diyenler var.asla çok değildir.çünkü bu %100 gerçek zeytinyağı oldu için asla çok değildir..." Ya bisey soracam;ne alaka?yüzde yüz olan bi şey nasıl çok olamaz?bu nasıl bir felsefe?

    WanterWanter8 gün önce
    • Açıklama saçma ama çok değil

      enes evrinenes evrin5 gün önce
  • Adam sıfır birdeki savaşa benziyor

    Eren BaranEren Baran8 gün önce
  • çok canım çekti olm ;(

    ツ Tired ツツ Tired ツ9 gün önce
  • Canım çekti😋😋

    Hayri AktanHayri Aktan9 gün önce
  • O gün izledim telefonu kapattım odanın bir köşesinden yüzde yüz sesi geldi

    Mustafa BilgiçMustafa Bilgiç11 gün önce
  • Araya bulgur kaçmış

    Özgür ÇelikÖzgür Çelik11 gün önce
  • Abi senin yerin neresi

    Umutcan KalbişenUmutcan Kalbişen12 gün önce
  • Lan zeytinyağı çok değil adam 20 kilo çiğ köfte yapıyor tam ideal

    Berke DelikanlıBerke Delikanlı12 gün önce
  • çigkofte etli olur , ýaģsız dana eti

    M MitschkoM Mitschko13 gün önce
  • Yalanına sokayım habersiz gelmiş hiç yakıştımı sana durmuşşş suat

    Abd CAbd C13 gün önce
  • Canım çekti cossssssssss

    Hammer!Hammer!13 gün önce
  • Çiğköfte çiğköfte olalı böyle zulüm görmedi ...

    Yusuf AltunYusuf Altun17 gün önce
  • Abi bizim eve gel sana %100 gerçek çiğköfte yapalım

    MİROMİRO17 gün önce
  • Hacı Bekir lokumu denir suadım

    Mustafa ALTAYMustafa ALTAY18 gün önce
  • Abi bence o zeytin yağı %98,5

    BOMBER MANBOMBER MAN18 gün önce
  • 10:03 adam şampiyonlar liginde çiğköfte yapıyo

    musa öztürkmusa öztürk19 gün önce
  • O kadar zeytin yağıyla adam Kırkpınar da 5 tane başpehlivanlık kazanırdı.Sen çiğköfte yapıyorsun.

    EFESEFES19 gün önce
  • Reklamlar az olmus usta bir kac daha acsaydin

    Ferdi AkbabaFerdi Akbaba20 gün önce
  • Sakallar saçlar ve kol kıllarıyla beraber bol zeytinyağ aromalı sıvısı ve tuzlu teri ile yüzde yüz organik bir çiğköfte. Celle celaluhu sebep olanlardan razı olsun.

    Dolapdereli SabriDolapdereli Sabri22 gün önce
  • suat abim eline emeğine sağlık

    Abdullatif ÖZTÜRKAbdullatif ÖZTÜRK24 gün önce
  • Sushi yi tam yemeye baslarken arkadan sampiyonlar ligi muzigi calmasi

    Scott WalkerScott Walker24 gün önce
  • Efsane Sokak Lezzetleri-4 | Çiğköfteli Zeytinyağı

    Wild RoseWild Rose25 gün önce
  • böyle çiğköftemi olur satış yapabilmes için cıvık cıvık bulgur tarzı bişey gerçek çiğköfte gibi övmeyin

    erman durganerman durgan28 gün önce
  • Bu adamdan birşey almayın hijyen 0 kansere yakalnma riskiniz %100 ayrıca cigkofteye buz koyulmaz tadı çok tuzlu olur yada acı olur atarsın ama ezber bilgilerle yok şişkinlik yapmaz yok bilmem ney

    karanlık adamkaranlık adam28 gün önce
  • *ÇİĞ KÖFTEM YAĞGANİK*

    Brawler MehmetBrawler Mehmet29 gün önce
  • Cigkofteli zytinyağı fakat %100 GERRRRCEK

    ZeetZeetAylar önce
  • Limon zaten eksi olmazmi

    Utku KaradağUtku KaradağAylar önce
  • Tarifini veremeyeceğiniz baharatın neden gösteriyorsunuz birde her yemeğe girer diyorsunuz 😅

    Senanur AslanSenanur AslanAylar önce
  • Ya altı üstü çiğköfte abi gel ben sana daha aglasını yaparım

    hacı işleyenhacı işleyenAylar önce
  • O zeytinyağı has olduğu için çok az yoğunluğu var oyüzden az etki ediyor

    Nesibe UnlugNesibe UnlugAylar önce
  • نرجو ترجمة الفيديو للغة العربية ووضع المقادير اسفل الفيديو باللغة العربية وشكرا

    Hanan AbdalwahedHanan AbdalwahedAylar önce
  • Çiğ köfteye et katılmıyormuydu? Yoksa benmi öyle sanıyorum?

    AnonimAnonimAylar önce
  • Türkiye'de Saat 11:00-01:00 Arası Ne Yapılır? Tabii ki de Lokantalara Gidip Döner, Çiğköfte, Kumpir, Lahmacun... Yenir. Türkmenistan'da Saat 11:00-07:00 Arası ne Yapılır? Sadece Evdesin.

    FTX 123FTX 123Aylar önce
  • ağabey bayburtlmusun bizim mahalledesin soyad aynı kesin bayburtlusun cevap beklirem

    Oyungg AilesiOyungg AilesiAylar önce
  • Urfa orjnal çiğköfte benim sayfamda bu ne

    Biz urfalıyızBiz urfalıyızAylar önce
  • Yav ne sırrı baharat işte marstan getirmiş sanki salçalı sos bir baharat iki sır sır sır

    Can GörürCan GörürAylar önce
  • herkesin özel bir tarifi, özel bir karışımı var, kullandıkları etler muhakkakki karadenizin ayak basılmamış dağlarında otlayan hayvanların etleridir ki, hususiyetle tek bir işletme için yetiştirilirler...insanı irite eden özel sos, özel karışım, özel tarif, özel et vb saçmalıklardan vazgeçsinler artık zira inandırıcı gelmediği gibi artık itici bir hal aldıgı için videolarını da izleyesi gelmiyor insanın..insanların aklıyla dalga geçmeyin lütfen herkes biliyor neyin ne oldugunu..%100 zeytinyagı öylemii, güldürmeyin..

    hakan kaganhakan kaganAylar önce
  • 0:40 0.5x yapın hızı

    NVAB- OYUNCUNVAB- OYUNCUAylar önce
  • Kaçırmış olan arkadaşlar için 06:09 06:12 06:22 06:28

    mahmut alkanmahmut alkanAylar önce
  • Zeytinyağı herhalde kolay çıkması için

    Ayberk YurtAyberk YurtAylar önce
  • O baharat hangi baharattı en son ki

    Büşra SarıkayaBüşra SarıkayaAylar önce
  • Aşırı gereksiz suşi ne alaka aga

    ALPEREN .EALPEREN .EAylar önce
  • Çiğköfteye buz atılmaz

    pratik bilgilerpratik bilgilerAylar önce
  • abı adam iş eldiveniyle yoğuruyor

    IBRAHIM TEMIZIBRAHIM TEMIZAylar önce
  • Hani haber vermemiştin abi

    Berke AteşBerke AteşAylar önce
  • abi güzel olmuş ama bidakine daha az çiğköfte koyun zeytinyağına karışıyor tadı

    Lütfücan ÇetinLütfücan ÇetinAylar önce
  • Her 3 ayda bir gelip izliyenler begensin

    OkanZiOkanZiAylar önce
  • Çekimin çok kotu

    Abdullah CeylanAbdullah CeylanAylar önce
  • + Selamun Aleyküm -Yüzde yüz gerçek zeytun yağı

    Ayxan QasımlıAyxan Qasımlı2 aylar önce
  • adresi nerde abi

    Kaan Akalın VideolarıKaan Akalın Videoları2 aylar önce
  • Zeytinyağlı çiğköfte değilde çiğköfteli zeytinyağı olmuş

    yağız arda karakuşyağız arda karakuş2 aylar önce
  • Arkadaş ne kolpa sıktın be

    Mete HanMete Han2 aylar önce
  • Normal Çiğköfte:5/10 TL Çiğköfteyi dürüm yapıp sushi şeklinde kesmek:20 TL

    Yağız EgeYağız Ege2 aylar önce
  • Çok kötü olmuş bundan yemeyin zehirlenirsiniz

    Eren Soyan•50 yıl önceEren Soyan•50 yıl önce2 aylar önce
  • Cengiz abi helal olsun

    Gizem AfşarGizem Afşar2 aylar önce
  • Gece 2 de canim cekti abi ellerine saglik harika duruyor

    İrfan Talha Kavakİrfan Talha Kavak2 aylar önce
Efsane Sokak lezzetleri-4 | Çiğ köfte