Elvan’ın Acı Geçmişi - Canevim 14.Bölüm

#Canevim her Pazartesi 20.00’de #atv'de sizlerle...
===================================================
Kanala Abone Olmak İçin - bit.ly/kolibafilm
===================================================
“Eski defterleri kapatan Ceylan’ın taşınma kararı, Taylan’ı gerçek aşkına bir adım daha yaklaştırmıştır. Ancak Ömer, Fikret ve Kristina’yı ele geçirerek Taylan’ı köşeye sıkıştırır. Bu sırada Melis’in Ceylan’la görüşmesi Feryal’in ihanetini açığa çıkarır. İki cephede savaşan Taylan, Ceylan’ı da alarak gözlerden uzak bir eve götürür. İkilinin baş başa geçirecekleri neşeli gün, bir anda kabusa döner. Ömer’in saldırısı hedefinden sapınca, Ceylan için zorlu bir ölüm kalım savaşı başlar.
Elvan’ın ortadan kaybolması aileyi derin bir krize sürüklemiştir. Günnur ve Hamza, kızlarının tutsak edildiği evde tanıdık bir yüzle karşılaşırlar. Ailenin en küçüğü Ayşe’yi yakından ilgilendiren büyük sır, aile içindeki hesaplaşmalarla geri dönülmez şekilde gün yüzüne çıkar. Yener’in kendisine hazırladığı sürprizden oldukça etkilenen Müjgan ise, Melis’ten Yener’e dair önemli bir gerçeği öğrenir.”
===================================================
#Ceylan - #BiranDamlaYılmaz
#Taylan - #ÖzgürÇevik
#Ömer - #ArasAydın
#Günnur - #ZuhalGencer
#Müjgan - #EzgiŞenler
#Elvan - #BurcuTuna
#FeryalTanbay - #NihanBüyükağaç
#MelisKorkmaz - #SimgeSelçuk
#Aytül - #MünireApaydın
#HacıAnne - #BediaEnerÖztep
#Hamza - #RızaAkın
#Ayşe - #ÖmrümNurCamçakallı
===================================================
Canevim - Facebook Adresi
facebook.com/canevimdizi
Canevim - Twitter Adresi
twitter.com/canevimdizi
Canevim - Instagram Adresi
instagram.com/canevimdizi
===================================================
Koliba Film Facebook Adresi
facebook.com/kolibafilm/
Koliba Film Twitter Hesabı
twitter.com/filmkoliba

Herunterladen

YORUMLAR

  • LAN bu sacma diziye daha bakan varmi?

    Baby flascheBaby flasche11 saatler önce
  • Türk dizileri mükemmel

    Banu MemmedovaBanu Memmedova16 saatler önce
  • Avlu dizisine müdür olacak kadın

    Okyanus OkyanusOkyanus Okyanus18 saatler önce
  • Ne igrenc bi dizi yaa tek pozitif bi sahnesi bile yok komple negatif icimi daraltiyo 😑

    Tugba ByndrTugba Byndr21 saatler önce
  • muhteşem yüzyıl daki kız

    N AN AGün önce
  • Koskoca Türkiyeyi şu diziler yıktı yıkıyor

    Meleyke NazliMeleyke NazliGün önce
  • Bunə yaa kadın kayınvalidədən cok sapığa bənziyo...

    M.p.y.y A.b.v.M.p.y.y A.b.v.Gün önce
  • Yine șiddet kadınlar a zaman kaybı izkemiyorum

    Fatma KarslıFatma KarslıGün önce
  • İnanamıyorum yaa Yazık kıza

    Teriw IsmayilovaTeriw IsmayilovaGün önce
  • Atv de neden hep kadına şiddet konuları işleniyor iyi birşeymiş gibi resmen psikopat ınsanlara örnek oluyorsunuz sonra birşey olunca kadınlarımı z ölmesin diye bağırıp çağırıyorsunuz önce bu dizileri izlemeyin ki çoğalmasın bu dizileri yazan senaristler

    gamze ÖZKANgamze ÖZKANGün önce
  • Bok filmler gerçek hayatta bu kadar ditalıg yok hersey içten pazarlıklı kitapla filmin farkı

    son insanson insan2 gün önce
  • Cadı

    Azizbala MalbekovAzizbala Malbekov2 gün önce
  • Kadın Trump'a benziyor sldkjdk

    Meryem YılmazMeryem Yılmaz2 gün önce
  • Eskiden O Kadar Güzel Diziler Vardı ki Dünya O Dizilerden İbaretti Şimdi Diziler Nasılsa Dünyada Öyle Oldu Yani İnsanlarımız Resmen Bu Diziler Sayesinde İnsanlar Kötüleşiyor Şiddet Tecavüz Vs Herşey Nalet Olsun Diyorum Başka da Birşey Demiyorum Artık Herşey Eşkere Oldu Rabbim Oylelerinden Uzak Etsin Bizi

    Halime TerzioğluHalime Terzioğlu2 gün önce
  • Çok saçma sapan bir dizi sürekli ceylan ın ağla masini yapmacık halini izlemekten sıkıldık

    OYUNLARIN KRALIOYUNLARIN KRALI2 gün önce
  • اش اسمه بالعربي؟

    ساره الجهنيساره الجهني2 gün önce
  • #olmekistemiyorum emine bulut

    Nihat HatipoğluNihat Hatipoğlu2 gün önce
  • Nə saçma dizii ceylan diyen salak Omere sevdiyi adama diyilde Taylana inandi çok saçma bir dizi

    ugur boceyimugur boceyim2 gün önce
  • Bir zamanlarin iliye ranosu kötü kaynana..

    Narcicegi &YaserNarcicegi &Yaser2 gün önce
  • Allahın cezası 'kadın'. Yazık Elvana... Daha neler görücez acaba😔

    Narmin GabiboNarmin Gabibo3 gün önce
  • Yine piskopat dizi derim😡😡😡

    Elifana EfeElifana Efe3 gün önce
  • nasıl bir kadın.. dönme gibi

    SerDSerD3 gün önce
  • Bıkmadılarmı böyle saçma sapan diziler çekip insanlarla oynamakdan yeter yaa ben böyle ahmak dizileri izlemiyorum

    Nigar MelikovaNigar Melikova3 gün önce
  • Bu nasıl dizi ya daha ne kadar acı çeken tecavüze uğrayan şiddet gören çocuğundan ayrılan vs.. ağlak kadın temalı dizi göreceğiz yeter ya sonra da kadın şiddeti neden bitmiyor diye dövünüyoruz Türkiye'de neden eğitici film ve diziler yok toplumun psikolojisini bozmaktan ve bu tarz davranışlara özendirmekten başka ne işe yarıyor? Dünya bizi güzel örf adetlerimizle meziyetlerimizle değil bu dizilerle tanıyor.

    Kılıç KılıçKılıç Kılıç3 gün önce
    • @Fırat Aslan biraz dayatmada var kimisi izlenecek bir şey yok diye can sıkıntısından bakıyor baktıkça merak ediyor devamı geliyor

      Kılıç KılıçKılıç KılıçGün önce
    • Aynen katılıyorum mutlu aile teması olan dizilere rast gelmek çok zor

      gamze ÖZKANgamze ÖZKANGün önce
    • Haklısın ama bizim insanlarımız bu tür dizilerden hoşlanıyor

      Fırat AslanFırat Aslan3 gün önce
  • Hiç izlemedim başroldeki Ceylan karakteri sanırım kızı hiç yetenekli bulmuyorum Kadına şiddeti teşvik ediyorlar hastalıklı bi sevgi anlayışı sürekli işlenip insanların bilinç altına kodlanıyor çok sinir bozucu bi dizi tüm karakterler kötü ve sevimsiz

    İlcan Çetinİlcan Çetin3 gün önce
  • İğrenç bir dizi

    HYPER_ GHOSTHYPER_ GHOST3 gün önce
  • Bu ne nasil bi piskopat vedati bile gecmis bu

    Alihuseyn AbdullayevAlihuseyn Abdullayev3 gün önce
  • Neresi cirkin? Yaşli sadece. Kimse bilmez yaşlaşanda siz nasil olacagsiniz...

    Gullu TagiyevaGullu Tagiyeva3 gün önce
  • Güzel ülkemde ne yazık ki "Ölmek istemiyorum" diyen de kadın, "Yaşamak istemiyorum" diyende...😭

    İçinde Ne Var ?İçinde Ne Var ?3 gün önce
  • Hürrem gibi konusuyor, annesi

    On basi Ayhan CetinOn basi Ayhan Cetin4 gün önce
  • Arkdşlar neden oyunculara laf sölyrsnuz yok çirkin yok maymuna benziyo çok ayıp gerçekten insanlar işlerini yapıyo laf sölyenlr acaba siz çokmu güzelsnz

    Şebnem FaluyŞebnem Faluy4 gün önce
    • Cok iyi

      Gullu TagiyevaGullu Tagiyeva16 saatler önce
    • Dogru dedin vallah haklisin 👏👏

      Ceyda AltunCeyda Altun22 saatler önce
  • Lan siz iyimisin ne kadına laf ediyor sunuz. Oda ALLAH ın bir kulu. Onuda ALLAH yarat8. ALLAH ın yaratığı her şey güzeldir 😡😡😡😡

    hayaller hayalethayaller hayalet4 gün önce
  • Elvanin oyunculugu muhteşem keşki baş rol olsaymiş

    Guvanc guneşGuvanc guneş4 gün önce
  • O yaşlı tilki tam bir ladyboy'a benziyor 😅 tövbe tövbe

    flora zarifflora zarif4 gün önce
  • Kadin leyzbiyandir sanki cok irgenc

    Sabina KazimovaSabina Kazimova4 gün önce
  • Bu dizi bi kaç haftaya patlar arkadaşlar üzülmeyin dizi yokluğun da bide ilk başladığın da iyi di ama artık hep aynı hep aynı star da ki çocuk dizisi daha güzel ve diğer diziler de başlıycak

    Serhat BayhanSerhat Bayhan4 gün önce
  • Kadin çok çirkin

    Нура ДадашоваНура Дадашова4 gün önce
  • Çok korktum ben bu kadından izlemek bile istemiyorum

    ilayda trnilayda trn4 gün önce
  • Elvanın belası çıka çıka kadınmı çıkdı yaa. Hoş kadınada benzemiyo ama neyse . 😅

    Günay EhmedovaGünay Ehmedova4 gün önce
    • karşında ki bir oyuncu karakter ona ait değil ayrıca senin ona hakaret etme hakkını sana kimse vermez normal insanlar böyle davranmazlar hoş insana benzer bir tarafın yok

      Kübra DemirtaşKübra Demirtaş2 gün önce
    • Hahahahahahahhaha

      HAYALLERİM BÜYÜKHAYALLERİM BÜYÜK3 gün önce
  • Resmen kadina siddete tesvik! Boyle dizi olmaz. Kadinlarimizi artik aglatmayin...

    Marko PaşaMarko Paşa4 gün önce
  • 😢😢😢 can Elvanim benim

    Sebuhi CeferovSebuhi Ceferov4 gün önce
  • 3:00 ulan başkasından isteyene kadar sen kendini öldür

    Hale IsınsuHale Isınsu4 gün önce
    • Kendini vursa günah onsan diyor sen öldurr😄😄😄

      eylul demireylul demirGün önce
    • Dimi yaaa

      Neslihan PoturNeslihan Potur3 gün önce
  • Karinin burnu kendinden de korkunç

    cigdem cecigdem ce4 gün önce
    • Ayyy öldüm gülmekten 😂🤣🤣🤣🤣

      Eda EdaaEda Edaa2 gün önce
  • Elvan oyunculugun zirvesinde bu sahnede

    Zeynep YıldırımZeynep Yıldırım4 gün önce
  • Hasta bu kaynana psikopat

    canan aktşcanan aktş4 gün önce
  • Bu erkek'mi, kadinmi, hiç anlamadım ki. Öyle eybecer kadin olurum? Lakin bu Hamza... balgabağin teki, yaw , boyle baba olmazsa daha iyi olurdu...

    Nazira GuliyevaNazira Guliyeva4 gün önce
  • RTÜK ü yakın zamanda el atmasını bekliyorum

    zülal yalmanzülal yalman4 gün önce
    • zülal yalman

      Nizami CebrayilovNizami Cebrayilov17 saatler önce
    • Aynen katılıyorum👊🔚

      HAPPY JOKERHAPPY JOKERGün önce
    • Inşallah el atar bu kadar saçma senaryomu olur ya her türlü kötülük var hiç iyi örnek olacak bir bok yani bence yayından kaldırlsın....

      Meral ApaydınMeral Apaydın2 gün önce
  • Sevmirem zaif korkak kadın olanı

    Aysun KarakutuAysun Karakutu4 gün önce
  • Bu kadın maymuna benziyor Allah afv etsin

    Doktor DoktorDoktor Doktor4 gün önce
    • 😂😂

      Eda EdaaEda Edaa2 gün önce
    • O yuzden yazmışım ya Allah afv etsin deye.Kadìnì kötű rol deye maymuna benzetmişler resmen ben ne yapayım???😁

      Doktor DoktorDoktor Doktor3 gün önce
    • Çok ayıp onuda allah yaratmış hiç kimseye böle diyemezsn

      Şebnem FaluyŞebnem Faluy4 gün önce
  • Elvanin acı geçmişi hi yazık

    Ayseirem RumeysaAyseirem Rumeysa4 gün önce
  • Ooo Adini Sen Koyda Vahşende hanim ne guzel sizi burda gormek

    Kontakt HomeKontakt Home4 gün önce
  • Kvp deki Deli hikmeti hatirladim nedense😂😂😂

    all kinds of videoall kinds of video4 gün önce
  • Kadın travesti gibi 😅

    Eda ZiyagilEda Ziyagil4 gün önce
  • YETER ARTIK PİSKOLOJİM BOZULDU

    Osman SonsuzOsman Sonsuz4 gün önce
    • Vallehi benimde 😂

      Dogukan123 UnverDogukan123 Unver3 gün önce
  • tövbe ya ne biçim diziler bunlar

    inci cobanoğluinci cobanoğlu4 gün önce
  • C urej79

    Sadenur ErdemSadenur Erdem4 gün önce
  • Kadin lezbiyen gibi ne bu ya

    Hatice AvciHatice Avci4 gün önce
    • @Ffnnf Dndnd ney.ne.diyorum salak misin kimsin

      Hatice AvciHatice Avci4 gün önce
    • Sen ne diyon lan

      Ffnnf DndndFfnnf Dndnd4 gün önce
  • BU GERİZEKALI KADINI NERDEN BULDUNUZ YA ŞUNA BAK BÖYLE DİZİ YAPINCA ELİNİZE NE GEÇİYOR ACABA İĞRENÇ KADIN ŞEREFSİZ

    sevda cansevda can4 gün önce
  • Ya bu kadına iyi rol yakışıyordu.Böyle görmeseydim.

    Bodrum MuğlaBodrum Muğla4 gün önce
  • Kadin aysenin torunu oldugunu ogrencek bikac bolum sonra kesin

    Cennet EğerciCennet Eğerci4 gün önce
    • Hayır Hande döndü Kayra yakında öğrenir ama Nejat cokrtan aşk oldu

      Nihat HatipoğluNihat Hatipoğlu2 gün önce
  • Ya ben artik seyretmiyorum ceylanin ömere yaptıgi haksizliklari gorünce sinir oldum inßallah ömer degisir ceylan kiskanır ve peşinden koşar ömerin bu nuda tesaduf izledim

    Yasemin DalgicYasemin Dalgic4 gün önce
  • Qadın kişiyə oxşayır

    ER DRZER DRZ4 gün önce
    • @Aysel Rustemova salam.səf yazmışam heç xəbərimdə olmayıb.indi yazdığınızı oxudum baxdım gördüm səf yazmışam.Kişiyə yazmalıydım kiçiyə yazmışan😁

      ER DRZER DRZ3 gün önce
    • ER DRZ kiçiye yoxsa kişiye

      Aysel RustemovaAysel Rustemova4 gün önce
  • Adını sen koy dizisinde de sevmezdim burdada kötüsün

    Ozay ColakOzay Colak4 gün önce
    • K

      Ozay ColakOzay Colak3 gün önce
    • O.

      رشاد الباشارشاد الباشا3 gün önce
    • @Meliha Kosanoğlu kimse sevmiyor doğru söylüyon🌺

      İrfan Toprakİrfan Toprak3 gün önce
    • Ozay Colak bende hiç sevmedim pislik kadın

      Meliha KosanoğluMeliha Kosanoğlu4 gün önce
  • What is happening

    Ivy VulajIvy Vulaj4 gün önce
  • O tecavuzculeride dogurup kudurtanda kadindir

    Тимур МамедалиевТимур Мамедалиев5 gün önce
  • Super

    Koray KaraKoray Kara5 gün önce
  • Bu ne ya.dizi tam haksizliklarla dolu.canevim degilde dizinin adi haksizlik olmaliydi

    Sahra YunusovaSahra Yunusova5 gün önce
  • Çirkin kadını nardan bulmuşlar 🤭

    Selin HasanSelin Hasan5 gün önce
  • Canevim 14 bolum fuul

    lisac djordjelisac djordje5 gün önce
  • hikmet erkek mi laaaa ?

    Civciv in Renkli DünyasıCivciv in Renkli Dünyası5 gün önce
    • Zaten aynı erkeğe benziyo 😂

      Besra AktıBesra Aktı5 gün önce
Elvan’ın Acı Geçmişi - Canevim 14.Bölüm