ELWİND YANLIŞLIKLA KENDİNE OÇ DİYOR :D (GHOST KAFAYI YEDİRTTİ) | LoL Maç Özetleri #682

Ghost kafayı yedirtti ilginç bir durum ortaya çıktı xD
Outro Müzik: Battlefield 4 - Main Theme (EurocorpFx Dubstep Edit)
-------------------------------------------------------
Abone olmak isterseniz ► goo.gl/EYUg6G
-------------------------------------------------------
İletişim:
Discord ► discord.gg/TK5D87M
Instagram(Kişisel Profil) ► bit.ly/2H6uNZi
Steam ► goo.gl/5a54Hs
Twitch ► 5KiloPatates
Mail ► patatestimoriginal@gmail.com (En hızlı iletişim yolu)
-------------------------------------------------------
Elwind Twitter ► goo.gl/zxYJB2
Elwind Instagram ► goo.gl/osVnJd
Elwind Discord ► goo.gl/VWqZsG
-------------------------------------------------------
Güncel Yayıncı Listemiz: Thaldrin , Theokoles , Stansfield , Anky , Japone , Broken Blade , Levo , Elwind , Closer , Naru , Luger , Apophis , Armut , Sylchasie , Hades , RAT IRL , Bestzedsoloq.
-------------------------------------------------------
Her türlü konu için mail: patatestimoriginal@gmail.com
-------------------------------------------------------
#elwind #stans #ghost

Herunterladen

YORUMLAR

  • Gece gece 1 like atında kendimize gelelim

    Patates TimPatates Tim2 aylar önce
    • Reis 8:18 çalıştımı qwewqewqe

      Umut TosunUmut Tosun2 aylar önce
    • Patates ile sahura doğru xd

      A. Berat ArslanA. Berat Arslan2 aylar önce
    • hemen xd

      melike damla sertmelike damla sert2 aylar önce
    • nasıl gece 1

      Enes NalbantEnes Nalbant2 aylar önce
    • Sen iste yeter kral

      Samet BeySamet Bey2 aylar önce
  • Lolde ghostlamak nasıl oluyir

    Aytuğ UysalAytuğ Uysal11 gün önce
  • Dakita 1 de ki kaybetme full elwind yüzünden a q tek kolla daha iyi oynardım orayı

    Mustafa TekinMustafa Tekin20 gün önce
  • aradığınız sahne 8:40

    Yiğit YılmazYiğit YılmazAylar önce
  • begenmeyende ne biliyim yani.Haci sen nasil bir kralsin ya .Vallahi her videoyu atiyon

    Kerem SaygınKerem Saygın2 aylar önce
  • merte çok kötü davranıyo :D

    ADSIZ VELEDADSIZ VELED2 aylar önce
  • dk 8 30 da karthusa olan banada olmsuu troll deil

    Hamit ŞENOLHamit ŞENOL2 aylar önce
  • Feedleyince hemen ghost karısıyla takıldığım elwind

    Manyak Güçlü Ölüm RoketiManyak Güçlü Ölüm Roketi2 aylar önce
  • Elwinde tek bir soru sormak istiyorum eğer iletilirse ' Hangi dine mensupsun ? ' Eğer müslümanım derse ona 2. sorum ' Niye bu kadar çok küfür ediyorsun ' Ona 3. sorum ' Hangi ırktansın ? ' Eğer türküm derse ona 4. sorum ' Karşındaki Türk kardeşine niye bu kadar küfür ediyorsun özellikle annesine ' Türk milleti ne zaman böyle oldu arkadaşlar ? küfür ne zaman normal karşılanmaya başlandı herkes utanmadan ne zaman anneye küfür etmeye başladı yayınlarda , okullarda vb. yerlerde şaka babında küfürler ediliyor anneye küfrün şakası mı olur ki ? bu soruları kendinize bi sorun eminim ki sadece Elwind değil 10 kişiden 9 u küfürü sıradanlaştırmıştır ki tepki çekmiyor .

    Team LeaderTeam Leader2 aylar önce
    • boş yapma

      ghosts don't dieghosts don't die29 gün önce
  • 7:51 tuşa bas :DDD

    Mr. XMr. X2 aylar önce
  • 0:00 burdan başlıyor. 3:23 beni sinirlendiremiyor diyip sigara yakması 7:43 Lan kavyem bozuldu benim 8:40 Elwind kendisine oç diyor 11:36 BİTİYOR GG

    Samet Deniz FANSamet Deniz FAN2 aylar önce
  • Kaan'ın en büyük hatası rengar U basıp gelirken Kaan'ın hemen E atması, Rengar'ı bekleyip E'yi hasarı yedikten sonra atsa daha güzel sonuçlar alabilirdi.

    DimitrisDimitris2 aylar önce
  • Bu adam gelince direk tilt olduğundan oynayamıyor biraz sakinliğini korusa içinden geçecek ama koruyamıyor.

    Çağrı DemirciÇağrı Demirci2 aylar önce
  • 2:40 son anda kurabiye bastım

    cengiz yigitcengiz yigit2 aylar önce
  • dk 10: ananı skim mert dk 25: adamsın mert oyuncusun sen

    Aga GamingAga Gaming2 aylar önce
  • elwind oç değil mi zaten

    NIXISTINNIXISTIN2 aylar önce
  • Bunu yapamın youtube kanalı ROBOKARNER VE GHOST DEĞİL SNİPE

    458375285818345837528581832 aylar önce
    • Adam kanalına video atmıyor bence ghost.

      Çağrı DemirciÇağrı Demirci2 aylar önce
  • Siktigimin salak riotu cheat engine yazınca oyundan atıyordu mal Twitch yazınca da oyundan atilsin ?

    Şehid Hakan KabilŞehid Hakan Kabil2 aylar önce
  • Malwind

    Yusufcan YükselYusufcan Yüksel2 aylar önce
  • Nasıl itip çikiyo

    Talha GulenayTalha Gulenay2 aylar önce
  • Stans sesini soluğunu sikeyim

    Kemall EkncKemall Eknc2 aylar önce
  • Ghost degil snipe derken bile ghostlamasi peki sksksnskshs

    Rıdvan ŞaşoğluRıdvan Şaşoğlu2 aylar önce
  • Yazık lan çocuğa

    berke babberke bab2 aylar önce
  • chatten küfür yiyosun ayıp diyo fare tam malsın ya

    Yiğit AlanyaYiğit Alanya2 aylar önce
  • Kazanmak için her şey mubah xD tabi aynısı benin başıma gelse gene ayni şeyi söyler miyim söylerim büyük ihtimal yıllardır düşük elolarda oynuyoruz asil bizi sıkıyorlar aq siz gene iyisiniz

    Muhammet BayramMuhammet Bayram2 aylar önce
  • Beyler like atın şu adama like beğeniler çok düşük yorumlara gelir yorum atarsınız ama like atmıyorsunuz

    Fırat TanerFırat Taner2 aylar önce
    • :(

      Patates TimPatates Tim2 aylar önce
  • Kardeşim sen patatessin sakin güzel bi arkadaşsın bence başlık biraz ayıp olmuş değiştirirsen kaliten aynı kalır sevgiler

    Enes Alper Official AccountEnes Alper Official Account2 aylar önce
    • Reis her yerde

      bbQbbQ2 aylar önce
  • Kafa gitti amk, meert! 😂😂

    Can CeyhanCan Ceyhan2 aylar önce
  • selam şişko köy pattesi

    aziz telliaziz telli2 aylar önce
    • selam dostum

      Patates TimPatates Tim2 aylar önce
  • Peki ya kanalın isminin pattes tim olması ??

    Recep Haydar ŞimşekRecep Haydar Şimşek2 aylar önce
  • 3:23 içerleyerek beni sinirlendiremiyor diyip sigara yakması :D

    Rambo CumaliRambo Cumali2 aylar önce
    • xd

      Patates TimPatates Tim2 aylar önce
  • Rengar benim 2 snipe ghost değil.

    ROBOKARNER BERAKYROBOKARNER BERAKY2 aylar önce
    • @pawN Hatırlamıyorum kankam. Karıstırıyor olabilirsin :/ Zedxsmurf ile aramız iyi ayrıca sever beni. Ona böyle bir sey diyeceğimi sanmıyorum.

      ThreeLeg WellKozThreeLeg WellKoz2 aylar önce
    • @pawN anlamsız ya

      ROBOKARNER BERAKYROBOKARNER BERAKY2 aylar önce
    • @ROBOKARNER BERAKY knk snipelansan da ghost sancaklar anana babana küfür etcekler

      pawNpawN2 aylar önce
    • @ThreeLeg WellKoz 1 v 1 ölmüştün sonra kamplanisti jungle bana ben zedxsmurfu bile yok ettim sen kimsin gibi birşey yazmıştın

      pawNpawN2 aylar önce
    • @pawN niye tribe giriyorsunuz ki snipeladık diye anlamadım

      ROBOKARNER BERAKYROBOKARNER BERAKY2 aylar önce
  • Sahuru beklerken iyi gitti pattes

    Ubeyt Efe ÖztekinUbeyt Efe Öztekin2 aylar önce
  • Bi dakika saat kaç pattis

    Enes NalbantEnes Nalbant2 aylar önce
    • 1:27 :D

      Patates TimPatates Tim2 aylar önce
  • stans gene sikilmiş :D:D:D:D:D:D:D::D:D

    Berkay BilenBerkay Bilen2 aylar önce
  • Bildirimden koşmayan da ne bileyim

    Batuhan KatrancıBatuhan Katrancı2 aylar önce
  • Ben de diyordum bu çocuk neden video atmıyor

    Akif ÇardakAkif Çardak2 aylar önce
  • iyi gnlery

    Resul AydoğduResul Aydoğdu2 aylar önce
  • 189. görüntülenme , patates tim abi adamın dibisin seni çok seviyorum bi kalbini alırım artık

    Tuna SoyluTuna Soylu2 aylar önce
  • Likeeeee

    ÇK TTLYMÇK TTLYM2 aylar önce
  • Bi bu eksikti sksjsjjfıs

    yunus emre pekinceyunus emre pekince2 aylar önce
  • Sa patatess

    Mesut DilekMesut Dilek2 aylar önce
    • aleyküm selam

      Patates TimPatates Tim2 aylar önce
  • Adam gece gündüz demiyor video atıyor teşekkürler patates kardeş

    erdem solmazerdem solmaz2 aylar önce
    • Hayrına atmıyor ya aq

      Y O U J İ NY O U J İ N2 aylar önce
  • Ulan elwind :)

    Umut TosunUmut Tosun2 aylar önce
  • İlk Ben Atayım patetes

    Mustafa YurdusevenMustafa Yurduseven2 aylar önce
  • Patates tim tarafından sabitlendi

    Aytug AvcuAytug Avcu2 aylar önce
ELWİND YANLIŞLIKLA KENDİNE OÇ DİYOR :D (GHOST KAFAYI YEDİRTTİ) | LoL Maç Özetleri #682