ESKİ RAMAZAN ANILARIMIZ ( SAHUR MUKBANG )

Selamlar sevgili Şahangiller izleyicileri. Çok istediğiniz konseptle geldik :) Sahur Mukbang :) Tabi sahur mukbang olunca da konu eski ramazanlar oldu. Hadi bakalım hayırlı ramazanlar. İyi seyirler

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ;
SEKSENLER DOKSANLAR'DA YAŞAMAK! (ESKİLERE GİTTİK)
trvision.net/detail/video-NU0oXHDNLmU.html
YENİ EVCİL HAYVANIMIZ DİNO
trvision.net/detail/video-T1Eou6Dq3tg.html
KARIMA GÖZÜM KAPALI MAKYAJ YAPTIM! (Makyajdan Soğutma Challenge)
trvision.net/detail/video-6jsGc9oioJs.html
AYI YAVRUSU VE YILANLA 1 GÜN GEÇİRMEK
trvision.net/detail/video-hdzBUDz1ia8.html
KURUTULMUŞ vs TAZE MEYVELERİ KARŞILAŞTIRDIK!
trvision.net/detail/video-xl39WDXSYuA.html
KARIMA ÖYLE Bİ ŞAKA YAPTIM Kİ! (KENDİM BİLE KORKTUM)
trvision.net/detail/video-zHy-5iiEOYQ.html
ENO - MERCEDES ( PARODY CLİP )
trvision.net/detail/video-i5Pq4BcEaAY.html
OĞLUMUZ KİMİ SEÇECEK?
trvision.net/detail/video-9OC9AHOiHXg.html
GÜZEL YORUMLARINIZI OKUDUK ( AMA BİRİ ÇILDIRTTI )
trvision.net/detail/video-fELltnrmB60.html
DÜNYANIN EN GÜZEL OMLETİNİ YAPTIK!
trvision.net/detail/video-h0oNkCCLqjg.html
REPLİK BUL CHALLENGE ( CEZALI )
trvision.net/detail/video-vqKcbMHk7k8.html
7 TL vs 120 TL DONDURMA KARŞILAŞTIRMASI
trvision.net/detail/video-Q6aLFHpZx1k.html
DELİ Mİ NE'NİN BİLİNMEYENLERİ (LOKMA MUKBANG)
trvision.net/detail/video-Uh3PMGAupOQ.html
EVDE MAKARON YAPTIK!
trvision.net/detail/video-VSyXKyV4HAs.html
ALMANLARA ÇORUM LEBLEBİSİ YEDİRDİK!
trvision.net/detail/video-j7-FVIK6e_8.html
ALMANYA VLOG | İsmail YK, Kadınlar Matinesi
trvision.net/detail/video-hEF0nngotew.html
İLK DEFA SIRA GECESİNE KATILDIK !
trvision.net/detail/video-B_AnrywULZo.html
TAKİPÇİLERMİZLE GÜRKAN ŞEF'TE GÖZÜ KAPALI SİPARİŞ VERDİK!
trvision.net/detail/video-0VdtnfqJ42I.html
İKİNCİ ÇOCUK? SORU - CEVAP
trvision.net/detail/video-NtKyZ-l3zk0.html
AİLECE SEPİ YAPTIK! MÜKEMMEL OLDU yöreselyemekler
trvision.net/detail/video-51ATjWNzW7g.html
GELİN KAYNANA SIRT SIRTA
trvision.net/detail/video-pMbxphaDQAY.html
Dominos vs Pizza Hut vs Little Caesars Pizza!
trvision.net/detail/video-ojmod4YZUpE.html
KANALI KAPATMA KARARI ALINCA NELER YAŞADIK!
trvision.net/detail/video-FhyPUlDRE6k.html
YAPTIĞINIZ CAPSLERİ YORUMLADIK! NELER VAR NELER!
trvision.net/detail/video-P_BFQBQJ6D8.html
NUSRET'TE GÖZÜMÜZ KAPALI SİPARİŞ VERDİK!
trvision.net/detail/video-IYeZlzThha8.html
BİRBİRİMİZE SEVGİLİLER GÜNÜ KOMBİNİ YAPTIK!
trvision.net/detail/video-VPBidl_qrJo.html
BURGER KING vs McDONALD'S
trvision.net/detail/video-NWiiBFgV0Qc.html
PİTBULL DOLU BİR EVDE YAŞAMAK!
trvision.net/detail/video-wkRJLrIav8M.html
YAPARSIN AŞKIM'DAN ARABAMIZI ALDIK!
trvision.net/detail/video-HK6pVWN_RSk.html
90LARDA ÇOCUK OLMAK! 90's ( KAHVALTI MUKBANG )
trvision.net/detail/video-IfwBUr7YQC4.html
EVDE ARABAŞI YAPTIK! yöreselyemekler
trvision.net/detail/video-xeo95c-gt10.html
SOKAKTA DANS EDEREK TROLLEDİK! w/ THEBEHZ
trvision.net/detail/video-f0JMsuwcaNM.html
GÖZÜMÜZ KAPALI SİPARİŞ VERİP GÖZÜMÜZ KAPALI YEDİK! 2
trvision.net/detail/video-t9ERxtZ2PTM.html
GÖZÜMÜZ KAPALI SİPARİŞ VERİP GÖZÜMÜZ KAPALI YEDİK!
trvision.net/detail/video-YRWRc4CsAvA.html
SÜRPRİZ DOĞUM GÜNÜNDE EVLİLİK TEKLİFİ!
trvision.net/detail/video-QTIsDHBC2Ks.html
YENİ STÜDYOMUZ!
trvision.net/detail/video-CrXlDoAnhlQ.html
GRAFFİTİ KRALIYLA STÜDYOMUZU RENKLENDİRDİK!
trvision.net/detail/video-L_t22kFZYaY.html
LİSE ANILARI, MUKBANG ( TURKISH KEBAP )
trvision.net/detail/video-CrXlDoAnhlQ.html
KFC vs POPEYES ( MUKBANG )
trvision.net/detail/video-5kiUiKLg1kE.html
GÖZÜMÜZ KAPALI SİPARİŞ VERİP GÖZÜMÜZ KAPALI YEDİK!
trvision.net/detail/video-CrXlDoAnhlQ.html
HEREM feat. ŞAHANGİLLER - HIRSIZ VAR (Official Music Video)
trvision.net/detail/video-P631jgUVsx0.html
20.000 TL ÖDÜLLÜ ÇÖP ŞİŞ YEME YARIŞMASI!
trvision.net/detail/video-qBW9-5NmRvU.html
Bizi yakından takip etmek için inceleyebilirsiniz!
Facebook : goo.gl/VNmW8B
Instagram : goo.gl/CKmcCN
Şahangiller Twitter : goo.gl/wd5j41
Emrah Şahan Twitter : goo.gl/wtgIBt
Gönül Şahan Twitter : goo.gl/RWzbTe

Herunterladen

YORUMLAR

  • Gece 01:00'de atılan ilk videomuz :) Hadi bakalım destekleyin bizi 😂😂😂

    ŞahangillerŞahangillerAylar önce
    • Ben tam orucumu actığımda ezan okunmuştu öyle bir anı 😝😐

      Aleyna KılıcaslanAleyna KılıcaslanAylar önce
    • İftar mukbang de gelsin

      sümeyya özsavcısümeyya özsavcıAylar önce
    • Abla ben 13 yaşındayım sahuru ben hazırlıyorum ben topluyorum ya annemde yorgunluktan birşey yapamıyor diye herşeyi ben hallediyorum ya ama sofrayı hazırlamakta kaldırmakta çok hoşuma gidiyor

      Hilal AyaydınHilal AyaydınAylar önce
    • Ifatrada mukbang yazarmisiniz...

      İlaydanur Güngörmüşİlaydanur GüngörmüşAylar önce
    • Devamı gelsin çok güzeldi☆

      Melike ÖZTÜRKMelike ÖZTÜRKAylar önce
  • Gönül abla sen tabağına alana kadar emrah abi bitirdi yemeğini ya 😂

    army armyarmy army2 gün önce
  • Yıllar evvel hiç unutmam sahur'da soba üstünde kestane pişiyor kuzenimlerdeyim burakla yatıyoruz saatlerce aşagıyı izler gülerdik efsaneler uydururduk seni camiden buldukder ufak çocukları aglatırdık hepsinin özlemini çekiyorsunuz zorbe özlemek geçmişi ; (

    Gökhan şahinGökhan şahin3 gün önce
  • Ben 1.sınıftan beri hiç aralıksız tutuyorum

    Muammer KarataşMuammer Karataş3 gün önce
  • Abi bu hafatamı açıklanacak

    ali bozkayaali bozkaya9 gün önce
  • erişte gönül abla

    seda ile dunyanın keyfi aydoganseda ile dunyanın keyfi aydogan10 gün önce
  • Emrah aynı ben kesin angaralıyız diye yeme şeklimiz bile aynı

    Tolga ÇetinTolga Çetin10 gün önce
  • 03:30 emrah abiyi biz böyle seviyoruz bizim icimiden halktan yapmacik deil doğal canımızsın emrah abi ve gonul abla

    Sanane SananeSanane Sanane11 gün önce
  • Oruç tutmuyorlarki

    EXZYERAY AGARZEXZYERAY AGARZ11 gün önce
  • böyle gömüyon sonra neden şişkoyum. zombik emrahım

    ses mütehassısıses mütehassısı15 gün önce
  • gönül serpme kahvaltı yapmış yazık

    ses mütehassısıses mütehassısı15 gün önce
  • Abla ilk hikayeni anlatırken iftar değil de sahur dedin sbsbdjejdbd

    şebnem cemre görücüşebnem cemre görücü17 gün önce
  • Yaaa sizi çok seviyorum ya ikinizde aşırı eğlenceli çok iyi insanlarsınız

    BTS SUGABTS SUGA21 gün önce
  • abi ben 5 yaşında başladım oruç tutmaya

    shadowshadow23 gün önce
  • Mehmet kaya abone yotutube

    kaya Mehmetkaya Mehmet24 gün önce
  • Elinle ye abiçim Adam sin

    Muhammed HusoMuhammed Huso24 gün önce
  • Çok sekersiniz

    Saniye Anne YemekleriSaniye Anne Yemekleri25 gün önce
    • Tşkler :)

      ŞahangillerŞahangiller25 gün önce
  • Gönül abla bide iftarda zilleri çalan davulcular var ramazan gerçekten 11 ayın sultanı herşeyiyle

    Esmanur DenizEsmanur Deniz26 gün önce
  • Abi 3 e giden 8 yaşında oluyo

    Hamza KoçerHamza Koçer26 gün önce
  • çok güzel olmuş ♡ çünkü gece gece bizim icin kalkip video cekmisler çok seviyorum sizi yha ♡♥♡♥

    REYNMEN FanREYNMEN Fan26 gün önce
  • Ve bu videoyu saat 15:07 de izlemem 😔

    TURAN58TURAN5827 gün önce
  • .

    Mert GüngördüMert Güngördü27 gün önce
  • Yaaa ölücem çooook tatlısınız

    huseyinuludag ne yapalımhuseyinuludag ne yapalım28 gün önce
  • Gonul abla bmde senin gibi godiyorum bakiyorum geri kapaltiyorum sonra pisaman oluyorsun valla bnd e ayniyim

    Recep BaşkayaRecep Başkaya28 gün önce
  • trvision.net/detail/video-T0186Sysozo.html

    Gürkan KayaGürkan Kaya28 gün önce
  • Gönül aslanın dediği makarnayı bilenler? Ben biliyorum çooooook güzel oluyyoooo

    Zeynepnaz YildizZeynepnaz Yildiz28 gün önce
  • İftara yarım saat var olmasın

    Jzns NssjfodgxJzns Nssjfodgx28 gün önce
  • 💖💖💖

    Nese TuranNese Turan28 gün önce
  • Aciktik 🤭😋

    Mehmet Guli ÇolakMehmet Guli Çolak29 gün önce
  • Karpuz ne alaka

    Turuncu CreeperTuruncu Creeper29 gün önce
  • 😔😔😔😔

    Nasıl YapılırNasıl Yapılır29 gün önce
  • Çocuklukta ramazan çok güzel olur annemle babaannem tandırda eşgili yapardı incecik uykulu uykulu ne yerdik gündüz tarlada çalışırdık oruçta öğlene kadar iftar öyle güzel olurduki simdi sahurda bir karı bir koca yapıyoz ekmesiz diyet yapıyoz🤭

    Asiye BulutAsiye BulutAylar önce
  • Emrah abi çaktırma çekim yapıyonuz sonuçta🤪

    Asiye BulutAsiye BulutAylar önce
  • Abi biz 6 kisiyiz

    Serkan utku AtasoySerkan utku AtasoyAylar önce
  • Mukbanggggg. Türkçe yazin türkçe konusun ..... Türkçe anlasin.... Türkçe ye ingilzce kelimeler yüklemeyin.. hic ingilizceye turkce kelimeler monte ediliyormu ? Sizi seviyoruz 😎😘

    Selim DoğanSelim DoğanAylar önce
  • Karpuz daha azerbaycanda yok 1 ay sonra olucak

    sebnem eliyevasebnem eliyevaAylar önce
  • Gönül abla ilk 20 dkka kendine tabak hazırlıyondkdkdkdkd

    Sule TuncSule TuncAylar önce
  • ❤️❤️❤️❤️❤️👏👏👏👏😍😮🔥😮👏😮🙌🙌🙌🙌🙌🙌😍😍👏❤️❤️👏🙌😍❤️❤️👏👏🏽🔥🔥🙌😍👏❤️❤️😍🙌🔥🔥🙌😍😍👏❤️❤️👏👏😍😍🙌🔥🔥😍😍👏❤️👏😍🙌🙌🙌😍👏❤️❤️👏😍🙌🔥🔥🙌😍😍👏❤️👏😍🙌🔥🙌

    Lamia UlamaLamia UlamaAylar önce
  • Emrah abi ve Gönül anla sizi çok seviyorum

    Metehan ÇınkırMetehan ÇınkırAylar önce
  • Ya abi tabaga koymak ne anlamadim ye iste 😀

    Dilara YıldırımDilara YıldırımAylar önce
  • Ben yiyemem ki annem hemen anlar mdjdjdjd

    elifsu coşkujelifsu coşkujAylar önce
  • Emrah abinin önündeki servis tabağını sadece ekmek koymak için kullanması seni seçtim pikaçu

    Samet AksungurSamet AksungurAylar önce
  • abi sizi çok seviyorum yha çok iyi kalp lısınız 10 saat konussanız sızı izlerimm

    Musa ÜzrekMusa ÜzrekAylar önce
  • Tekrar sahur muckbang lütfeen💕

    Pınar BilezerovaPınar BilezerovaAylar önce
  • cok güzel olmus ❤️❤️

    Sunce LinaSunce LinaAylar önce
  • Ne güzel bir sofra. 👍🏻😍🥰 muhabbet şahane 🥰👌🏻

    Yksögrencisi ÖYksögrencisi ÖAylar önce
  • Özgür efe'ye ayrılma şakası yapın

    tiktok videolarıtiktok videolarıAylar önce
  • Mukbang' ı yeni öğrenenler: mutant mı?! He prof. X ellam😅

    Hasan Zübeyr KaraağaçHasan Zübeyr KaraağaçAylar önce
  • Ha dikkat! Sahurda izleyin. Yoksa çile baykuşum işkence 😨😱😲

    Hasan Zübeyr KaraağaçHasan Zübeyr KaraağaçAylar önce
  • Ben 10 yaşındayım 5.sınıfa gidiyorum öğlenciyim saat altıda eve geliyorum saat sekize kadar sokakta oynuyorummmm

    Nazmiye SezerNazmiye SezerAylar önce
  • @ŞahanGiller - abi rahat olun bıçak kullanmanıza gerek yok.

    Furkan DemirkıranFurkan DemirkıranAylar önce
  • Abi bide iftar mukbang yapın 😁😁😁

    Yeşim ErçetinYeşim ErçetinAylar önce
  • organ mafyasi degilim 1 kalp nolur.. guzel olmus video bu saatte

    Keşanlı TrumlKeşanlı TrumlAylar önce
  • Ben bu kadar tatlı ve birbirine yakışan bir çift görmedim (Devamını okumaya geldiğin icin Sağol ) Canım sıkılınca hep bu kanala geliyorum ve beklediğim gibi yeni bir video oluyor bu arada şahangiller kanalını sevenler bu yorumu begensin 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍💗💗💗💗💖💖💓💜💓💜💛💚💙💖💗💗💖💗💘💝💞💟👌👌

    herşey Buradaherşey BuradaAylar önce
  • Gönül abla şey sen iftara sahur diyorsun varyaa

    Emine DoğanEmine DoğanAylar önce
  • Abla abi ben daha 10 yaşında ve hastayım her kez tutmuyo ben abim annen babam ben hergün tuttum ve Annem çok sevindi sizi çok seviyorum

    Abdullah AbdullahAbdullah AbdullahAylar önce
  • Böyle sahur sofrası oldu da bizmi uyanmadık😂

    BaRaN 68BaRaN 68Aylar önce
  • Abla ağzın hiç durmuyo 😂

    hamza kabanhamza kabanAylar önce
  • Ya ben sıze bayılıyorum 💕💕

    Mualla YıldızMualla YıldızAylar önce
  • .

    aslı kayaaslı kayaAylar önce
  • (Dogal davranıyorlar diyer youtuberlar gıbı degıller helal olsun)

    yusuf tankisiyusuf tankisiAylar önce
  • Sevıyorum bu ikiliyi allah başlarını bozmasın (en önemlisi yapmacık değiller dürüstler)

    yusuf tankisiyusuf tankisiAylar önce
  • Gönül kibar kibar daha çok yediiiiii

    Arzucan KuzeyArzucan KuzeyAylar önce
  • Evde makarna kesenler like atsin bakiim_👍👍👌

    Ceyda KirazCeyda KirazAylar önce
  • İftardan sonra sahura kadar istediğini yiye bilirsin ki. Sahur dan sonra imsak vakti kesilince yemek yemek yasak değilmi?

    EDA NAZ ÖZDEŞEDA NAZ ÖZDEŞAylar önce
  • 🤣

    Canan NMNCanan NMNAylar önce
  • abim: beni sahura kaldır tamam mı bak ben: e kalkmıyorsun ki kalkmazsan su dökerim abim: aynen ne yapıyorsan yap uyandır ben: sahur vakti... su dökerim * sonra beni dövüyor niye su döktün diye bide sabah beni niye uyandırmadın yoo ben seni dövmedim fln diyor aq*

    Zeynep AkgünZeynep AkgünAylar önce
  • Lütfen gözü kapalı iftar siparişi yaparmısınız. +1 leyin

    Deniz AçıkgözDeniz AçıkgözAylar önce
  • 03:26 Ye abi sıkıntı yok. Bizde öyle yiyoz.

    Berkay ArayıcıBerkay ArayıcıAylar önce
  • 🔥❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    Adem İnsanAdem İnsanAylar önce
  • 3 kere art arda reklam cıktı TRvision kendine gel iyice para goz oldun

    oyun gameroyun gamerAylar önce
    • 4 oldu

      oyun gameroyun gamerAylar önce
  • Ya banada verin ya pidemiz yok

    OmetDoruk 321OmetDoruk 321Aylar önce
  • Abla 2:58 de hayla fiil hala 😂😂 herkes hayla diyor ya

    AhmetSaidAhmetSaidAylar önce
  • Birde iftar mukbang yapın ama hepiniz olun kalabalık olsun bol sohbet olsun eğlenceli ve güzel olur

    Dilara köseDilara köseAylar önce
  • Ben anneme ben kalkmıcam diyorum Kaldırmıyor sabah beni neden uyandırmadın Diye meydan okuyorum

    Tülay DurmuşTülay DurmuşAylar önce
  • Ezan 03.15te okuyor

    eğlence ve oyuncak bu kanaldaeğlence ve oyuncak bu kanaldaAylar önce
  • Emrah abi ayni ben ya 7 yaşinda başladim bende anneme eyer kaldirmazsan sahursuz tutarim diyodum😂😂😂

    ilayda Koçakilayda KoçakAylar önce
  • Gönül abla yanlışın var iftar sahur ne alaka hem annen sahur da dışarda işi ne 😂

    Sefa BasbugSefa BasbugAylar önce
  • Sahur değil ya iftar iftaar

    Hatice CamciHatice CamciAylar önce
  • Ilker neden yemiýorki sizinle ?

    hulya zelishulya zelisAylar önce
  • Kesin şu yobazligi be ister tutun ister tutmayın kime ne !

    Derya KaraDerya KaraAylar önce
  • Emrah çatal kullanma alışkanlıgın yokmu

    AHMET ERDOGANAHMET ERDOGANAylar önce
  • Sahur zamanı iştahsız olduğum için sizi izleyip iştahım açılıyo

    Kübra KalkavanKübra KalkavanAylar önce
  • Doymaya başlıyorum bide doydum değil ahaha fksmdmsme

    Zeeyc EZeeyc EAylar önce
  • Bidaha

    Ali Saim YildizAli Saim YildizAylar önce
  • 06:50 gulugulu bi su içtim

    Berkan ceylanBerkan ceylanAylar önce
  • Abi boşver çatal kaşığı ye elinle işte 😀

    Armağan ÖzbaşıArmağan ÖzbaşıAylar önce
  • 15:46 gönül ablanın emrah abiye aşkla bakması

    FİT SPORTFİT SPORTAylar önce
  • Çok zevkle izledim bidaha sahur mukbang istiyiruzzzzz lutfenn😄😅😅

    Rabia VarlıkRabia VarlıkAylar önce
  • Allahım Sahur sofrasına bak 💖

    Ceycey SelCeycey SelAylar önce
  • Abi ondan sonra on bir

    Belma ÖzcanBelma ÖzcanAylar önce
  • Gönül hanım eski şaç renginiz daha çok yakışıyordu size

    Haseki SultanHaseki SultanAylar önce
  • Chp Nin Güzel Reklamı Olmuş Sizden Beklemezdim Askerine Polisine Kurşun sıkanlarla Birlik olan Birinin Reklamını Yapmanız Üzücü Severek takip ederdim Artık etmiyorum 🙏

    Ahmet YağızAhmet YağızAylar önce
  • Bence böyle videolar daha sık gelmeli

    Zeynep CoskunZeynep CoskunAylar önce
  • allah mutluluğunuzu daim etsin çok sıcak cana yakınsınız bizi eskilere götürdüğünüz için çok sağolun vallahi siz anlatırken eskiler gözümde canlandı meher herkesin anıları hemen hemen aynı oluyormuş ramazanlarda trt 1 deki o ezan duasını dahi hatırlıyorum

    RAMAZAN YERRAMAZAN YERAylar önce
  • gönül abla ramazandan sonra geliv evine baş vurunu yap bençe kazanırsın 💗 hayirli ramazanlar 💗

    Hatiçe A.Hatiçe A.Aylar önce
  • Ben bu qun oruc tutdum m babam neni kaldirmadi kendide kalkmadi. Aclikdan oluyorum

    Aydan MemmedovaAydan MemmedovaAylar önce
  • Gezelim görelim bolumleriniz çok güzel keşke bir tv size fırsat verse program yapmak için şahanlar yollarda çok güzel olurdu

    Elendil HelyanweElendil HelyanweAylar önce
  • İlk yorum məndən ❤️💞❤️💞❤️💞 İlk bəyən məndən ❤️💞❤️💞❤️💞❤️💞

    Sebnem HuseynovaSebnem HuseynovaAylar önce
  • İlker abiniz neyiniz oluyor gönül abla

    eğlence tveğlence tvAylar önce
ESKİ RAMAZAN ANILARIMIZ ( SAHUR MUKBANG )