Every Team Makes Its Case to the Lottery Gods for Zion | Game Of Zones S6E6

Game of Zones Season 6, Episode 6: The Lottery. Teams make their Zion pitch to the lottery gods...and LeBron is drinking through it all 😂
Subscribe: trvision.net/nameof-BleacherReport
Follow on IG: instagram.com/f/bleacherreport
Follow us on Twitter: twitter.com/bleacherreport
Like us on Facebook: facebook.com/bleacherreport

Herunterladen

YORUMLAR

  • “Beanie Melo” after the credits 😂

    FoshoTheOneFoshoTheOneAylar önce
    • "But it's merely a pump fake..." is honestly the best joke this year

      Fraser O'RourkeFraser O'Rourke19 gün önce
    • yo, that was lowkey the funniest thing in this episode. "Merely a pump fake ..." insanely funny.

      andrew roseandrew rose23 gün önce
    • FoshoTheOne 😂

      aaron berhaneaaron berhane23 gün önce
    • But it’s a PUMP FAKE

      John MarstonJohn Marston24 gün önce
    • Habeev07 bitch SHUT THE FUCK UP

      AbedAbed25 gün önce
  • 4:11 They Predicted It.......

    NE Patriots 25NE Patriots 255 saatler önce
  • who is here after AD is traded to the lakers

    KaykaykayKaykaykay6 saatler önce
  • Who here after the AD trade ?

    Helpimfrom FloridaHelpimfrom Florida8 saatler önce
  • Who’s back here after AD got officially traded to Lakers?

    FC HaloFC Halo9 saatler önce
  • I can't believe Bleacher Report predicted when the AD to the Lakers will happen...

    Norman John SiosonNorman John Sioson9 saatler önce
  • Who here after Davis Trade

    Yufan YanYufan Yan10 saatler önce
  • Whos here after the AD trade😂

    Ayo AdewuyaAyo Adewuya11 saatler önce
  • Anthony Davis and LeBron same team now let's go

    joshua williamsjoshua williams12 saatler önce
  • WE WILL TRADE YOU TO HOUSE LAKERS

    Mysterious WaysMysterious Ways14 saatler önce
  • Game of zones right once again

    Wolf GangWolf Gang14 saatler önce
  • 4:09 "Read this, we will trade you to House Lakers"...."not that part!!!, dont read that part"...these writers are brilliant and good at predicting future moves in nba

    coolserver lakecoolserver lake16 saatler önce
    • Agree... they got a lot of parts predicted accurately... Next season of GoZ would be interesting..

      Norman John SiosonNorman John Sioson9 saatler önce
  • Spot on Lakers

    GandekGandek18 saatler önce
  • this aged well

    King Benny GarciaKing Benny Garcia18 saatler önce
  • They weren’t wrong when they said if ad read that he would’ve got traded to the lakers

    Young bonelessYoung boneless18 saatler önce
  • Lebron is not the goat

    ixi xixixi xixGün önce
  • Lebron is not the goat

    ixi xixixi xixGün önce
  • I love how they openly just Mock tampering and how the league chooses to abuse it 😂

    LJ CoolLJ Cool2 gün önce
  • I'm like Cuban sitting in the corner laughing at the grizzlies as soon as I saw how much they paid parsons for lol

    Dan RaulDan Raul2 gün önce
  • Can someone explain the ongoing goat metaphor

    kenneth levykenneth levy2 gün önce
  • Does ANYONE want to talk about the mascots playing the music at the start???

    Ian SalleeIan Sallee2 gün önce
  • “Oh yes, suck it Anthony!”

    Will PapaniaWill Papania3 gün önce
  • Love the LeBron take: "if you don't give a goat the support he needs then he's going to walk out the door... And you know what you'll be left with ? Is 💩 on the floor. Sorry Cavs! Err. Lakers too! -- also loved the goat sounds and Trae yelling in the background when the Pelicans won the lottery

    Matthew YipMatthew Yip3 gün önce
  • 6:24 might have been Lebron's best speech ever!

    Gary SmithGary Smith3 gün önce
  • Lol this is funny one of the funniest episodes yet , keep up the great work on these videos , every Thursday

    TJ MatthewsTJ Matthews4 gün önce
  • AD be like: Hey King James, looks like our team won the Zion lottery. How about I hitch a ride with you to the House Lakers. King James: *YES!!!!* Bring Lonzo, Kyle and Josh the House Pelicans!!!! Both: (In unison) *NOOOOOOOOO!!!!! NOT LIKE THAT!!!!!*

    LA VictaLA Victa4 gün önce
  • Probably not trading AD now

    David NelsonDavid Nelson4 gün önce
  • AD and Zion would be awesome, so I wonder if the Pelicans would be willing to trade AD now

    David NelsonDavid Nelson4 gün önce
  • Poor House Hornets getting ignored.

    Tyler DuckworthTyler Duckworth5 gün önce
  • "but it's merely a pump fake" gets me every time.

    John LeeJohn Lee6 gün önce
  • Damn no one even knows deandre ayton is in the NBA😂

    J.J JJ.J J6 gün önce
    • whos deandre ayton? 🤣

      Mysterious WaysMysterious Ways14 saatler önce
  • "Inside the Realm" 😂

    Das NinjastixDas Ninjastix6 gün önce
  • Man.. that is so true, wolves had the number one pick so many time, still sucked

    Uchiha SitoUchiha Sito6 gün önce
  • That Kevin and LeBron moment was really touching like awwww

    reyian451reyian4517 gün önce
  • Not a single one liner goes to waste.

    Steve NorthcottSteve Northcott7 gün önce
  • Shoulda had D Wayde with the braids for da Heat lol smh

    J FlorceJ Florce7 gün önce
  • Man... I'm late to the party... I didn't find out about game of zones until today! In my defense, I've already watched every season in like 6 hours. Btw, that melo skit at the end was comedy gold

    Willie HavMmeriWillie HavMmeri7 gün önce
  • ahahah y’all peep the Draft Busts lmao 😂 . Simple yet brilliant

    Simba BoseSimba Bose7 gün önce
  • WOW! the level of disrespect to House Raptors! They're soon to be Champions and they didn't have a say in this video!!!

    Muhammad AliMuhammad Ali7 gün önce
  • Yall just shitting on my Hornets! 😂🤣😂🤣😂🤣😂

    Jimmy SealeyJimmy Sealey8 gün önce
  • Zion Lottery really

    MSB 55MSB 558 gün önce
  • Ainge's smile! This show is ridiculous

    lastsonofktnlastsonofktn8 gün önce
  • Who writes this shit?? Best. Show. Ever!!!

    lastsonofktnlastsonofktn8 gün önce
  • Im jealous of lebrons CLEAN ass fade .😂😂😂😈

    DD8 gün önce
  • 5:01 JR hits the pipe

    JR SpliffJR Spliff8 gün önce
  • With one is named Gaybron Flames?

    Gerry StevensGerry Stevens8 gün önce
  • Yeaa They already have Luka...

    Brian BrownBrian Brown9 gün önce
  • You're banned!

    djmab1981djmab19819 gün önce
  • I like the love given to Miami in this episode

    OrangePearOrangePear9 gün önce
  • 5:16-5:23 😂😂😂

    Jay M. RJay M. R10 gün önce
  • Lebron corny

    Avery Badazz2000Avery Badazz200010 gün önce
  • The Champions is better🤷🏻‍♂️

    Harold SantiagoHarold Santiago13 gün önce
  • Bulshit cartoon

    MrDeikasMrDeikas14 gün önce
    • Why u here bullshit human.

      soheil adamsoheil adam13 gün önce
  • "Arrogant Lords" your bad😂😂😂

    Erick MbuthiErick Mbuthi14 gün önce
  • LeBron is so true tho

    Matthew BiancaMatthew Bianca14 gün önce
  • That fortitude part got me🤣

    Tecoya GeorgeTecoya George14 gün önce
  • Facts, all facts

    Big PhillyBig Philly15 gün önce
  • 5:49 Idk why I'm laughing at Andrew's face so much

    N3deSTr0N3deSTr016 gün önce
  • The Minnesota part had me weak😭😭😭

    original cameronoriginal cameron16 gün önce
  • Games of Zones rigged the Lottery

    Dan The ManDan The Man16 gün önce
  • Because it’s a metaphor and it’s funny !!! Lmao

    Malcolm DixonMalcolm Dixon16 gün önce
  • The Knicks have the coach cuz they have no one else

    Sean LeonSean Leon16 gün önce
  • Stern with the Frozen envelope statue!!

    NathanielEssexNathanielEssex17 gün önce
  • Hey do us No :(

    NessNess17 gün önce
  • Ya banned mark

    chaspinchaspin18 gün önce
  • Idk why but Kevin Love's voice makes me laugh

    Vince NievaVince Nieva18 gün önce
  • Why is LeBron responding to "Goat"???? You ain't the goat Bron

    KD35BeastKD35Beast18 gün önce
  • Bradley Beal it could be worst

    Ayo_ OchoAyo_ Ocho18 gün önce
  • YOUR BANNED!!! LMAO

    Packers701Packers70118 gün önce
  • Mario Hezonja still looks like a hobo here

    H20nasH20nas19 gün önce
  • “hey do us” “no”

    TheCavsJackTheCavsJack19 gün önce
  • Omg this is amazing LMAO

    panggop jiopanggop jio19 gün önce
  • "Oh yes! Suck it Anthony!" lmao. 7:08

    Ethan Josh OngEthan Josh Ong19 gün önce
  • Its an ovious Illuminatti in the NBA.

    Richard LunayRichard Lunay19 gün önce
  • But it’s merely a pump fake!

    ChickenDoinksChickenDoinks19 gün önce
  • where the raptors at tho

    Andrew BerryAndrew Berry19 gün önce
  • brooo i'm from germany and the german accent is on point 😂💀

    homestyleezhomestyleez20 gün önce
  • 3:06 what about jaren jackson jr???

    PepxiiPepxii20 gün önce
  • When I saw kuzma pushing lebron that shit was hilarious

    Reality CheckReality Check20 gün önce
  • "No house has fallen harder than that of the Grizzly"

    V.G. VictoryV.G. Victory20 gün önce
  • LeBron sounded like Rick

    tatt oo stickertatt oo sticker20 gün önce
  • 0:34 David stern the knicks envelope hahahaha

    Dino SofticDino Softic21 gün önce
  • YOUR BANNED

    Harry StokesHarry Stokes21 gün önce
  • Man whoever took part in writing LeBron's roast was genius.

    Eddie ReyesEddie Reyes21 gün önce
  • Trae Young:Dear Lottery Gods; our house is on the rise. If Zion joins us- Lebron:Then maybe 42 year old Vince Carter won't have to play 17 minutes a battle.

    AstroGamingAstroGaming21 gün önce
  • This is worst then game of thrones season 8...

    Prakit KetthaiPrakit Ketthai21 gün önce
  • 1:17 little did they know they will get 1st pick

    fortnite isnt goodfortnite isnt good21 gün önce
  • “You’re banned!” lol

    M CM C22 gün önce
  • ended with a skid on curb your enthusiasm....love it

    PlainBagelPlainBagel22 gün önce
  • Omg this is amazing LMAO

    M CM C22 gün önce
  • AD's reaction is priceless!! hahahaha

    Property CoachProperty Coach22 gün önce
  • ha ha pushed lebron

    Ty ETy E22 gün önce
  • 6:04 geeks me Beals face😂

    Chase BowersChase Bowers22 gün önce
  • I can hear Stephen A. Smith's voice now with KWAAAMAAAYYYY BROWWWWWWN?

    Karin WilliamsKarin Williams22 gün önce
  • 7:07

    memes101memes10122 gün önce
  • Lebron saying you will end up with poop on the floor is a fantastic reference because he left twice and he is the goat or after goat

    darth rancordarth rancor22 gün önce
  • I love the curb your enthusiasm reference at the end lol

    PowderHeightPowderHeight23 gün önce
  • LeBron sounded like Rick

    Justice KyotoJustice Kyoto23 gün önce
  • What was the metaphor from the sun's mean ?

    StokelySon 666StokelySon 66623 gün önce
  • that AD expression at the end completely cracked me up.

    The Mad ZookeeperThe Mad Zookeeper23 gün önce
Every Team Makes Its Case to the Lottery Gods for Zion | Game Of Zones S6E6