FED ÖNCESİ DOLAR RAHAT DURMUYOR, TL AÇISINDAN UMUTLAR TÜKENİYOR...!

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti, aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler, mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi, beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir.
FED ÖNCESİ DOLAR RAHAT DURMUYOR, TL AÇISINDAN UMUTLAR TÜKENİYOR...!
İLETİŞİM ADRESLERİ;
twitter.com/KidemliAnalist
#DOLAR
#FED

Herunterladen

görünümler
41,617

YORUMLAR

  • Işte analizin babası. Analiz dediğin böyle olur. Bravo üstad.

    Soner AkkayaSoner Akkaya7 aylar önce
  • Hocam harikasınız, açıklamalarınız üstün bir analitik zekaya sahip olduğunuzu gösteriyor, ayrıca ilgi çekmek amacıyla popülist açıklama yapmamanızda, takdire şayan, an itibariyle kanalınıza abone olup, nacizane herkese tavsiye ediyorum.

    Madenci 6774Madenci 67747 aylar önce
  • Emeğine sağlık.

    serdar darserdar dar7 aylar önce
  • Crypto yorumlarinida bekleriz

    Cenk AksoyCenk Aksoy7 aylar önce
  • 2019 yazında yaşamamız gerekeni 2018 yılında Abd ile restleşerek farkıyla yaşadık.Eğer Abd ile sıkıntı olmasaydık şu an dolar 6 lira civarlarında olurdu.Dolar 2 tl e giderken hatırlayın cnn gibi kanallarda kırmızı altyazı ile Dolar 2 tl e doğru gidiyor yazardı.Şimdi dolar şokundan ve herkesin dolara yönelmesinden dolayı olmadık işlerle kurları kontrol altında tutmaya çalışıyorlar çünkü bizim insanımız maalesef ekonomiyi dolardan takip ediyor.Yani eğer abd ile kriz yaşamasaydık doalr 6 tl civarlarında olsa da kimsenin umurunda olmayacaktı.4 ü geçtiğinde kimsenin umurundamıydı?

    Süleyman The MagnificentSüleyman The Magnificent7 aylar önce
  • Emeğinize saglık.

    seval arunseval arun7 aylar önce
  • Seçim öncesi belirsizlik oldugu icin fiyat cikiyor diyorlar hocam, ne dersiniz

    özkan coşkunözkan coşkun7 aylar önce
  • Dolar yükselir secime kadar sonra

    Sıddık KarademirSıddık Karademir7 aylar önce
  • Çok teşekkür ederim analizin dogru

    Sıddık KarademirSıddık Karademir7 aylar önce
  • Adamsın anam babam,,,yolcu yola çıkmış bu güzeldi

    Kerim ToluKerim Tolu7 aylar önce
  • Teşekkürler hocam

    Necmettin GülNecmettin Gül7 aylar önce
  • On Numara yorum bence Teşekkürler Gökmen bey

    Metehan GüçlüMetehan Güçlü7 aylar önce
  • meydanlarda tanzim satış noktalarında ucuz dolar satılamazmı!!!!

    ali aliali ali7 aylar önce
  • Hocam tam bu konuyu yazacaktım ki siz konuştunuz. Teşekkürler. Bana şu japon ev hanımlar olayını özetler misiniz.?

    Yiğit KralYiğit Kral7 aylar önce
  • Tesekkürler agzıniza sağlik takip etmeye devam 👍

    Aslı Çelebi GönençAslı Çelebi Gönenç7 aylar önce
  • sen doğrusun allah işini önünü açsın itlerde avlasın.teşekkürler

    İBRAHİM HALİL GünİBRAHİM HALİL Gün7 aylar önce
  • Teşekkürler videolarınız bizleri bilinçlendiriyor

    bilal emektarbilal emektar7 aylar önce
  • Varol abi emeğine sağlık

    Mete hanMete han7 aylar önce
  • Albayrak dolarin yukselmesini daha cok beklersiniz diyor

    YsrYsr7 aylar önce
  • Hocam VİOP ta bize verebileceğiniz bir sıtratreji varmı acaba

    İbrahim Gençalpİbrahim Gençalp7 aylar önce
  • Büyük resimdeki çanak kapanacakkkkkk

    K I L I ÇK I L I Ç7 aylar önce
  • Hocam eline yureğine saglık iyiki varsınız siz bildiklerinizi bu şekilde anlatmaya lütfen devam edin zaten sizi bilen bilir bilmeyende kendi bilir defolup gider buradan ALLAH a emanet olun grz syg

    İbrahim Gençalpİbrahim Gençalp7 aylar önce
  • iyide damat çok beklersiniz diyor...

    murtaza demirelmurtaza demirel7 aylar önce
  • hocam sterlin 7,12 ları görürmü.sterlin paritesi yada euro paritesi ne durumda.saygılar

    ürkütücü zombikürkütücü zombik7 aylar önce
  • Allah razı olsun

    Papatyam YılmazPapatyam Yılmaz7 aylar önce
  • Hocam emeğine sağlık

    Birtan KuntBirtan Kunt7 aylar önce
  • Gökmen bey gayet iyi gidiyorsunuz, sizden çok şeyler öğrendik, öğreniyoruz.... :)

    VAKUR BAYKUTVAKUR BAYKUT7 aylar önce
  • hocam önümüzde ki 3 ay için dolarda kalacak olsanız, "kar al çık" noktanız ne olurdu? geçen sene 7.20 den beri çapalandık dolarda. aynı hatayı tekrar yapmak da istemiyorum. daha önceki videolarda demiştiniz tam olarak zirveyi yakalamanız ve ya dibi bilmeniz imkansız diye. oldukça haklısınız, fikir olması açısından, bizim gibi dolarda 3 aylık yatırımcılar için "kar al çık" tavsiyeniz ne olur?

    c kc k7 aylar önce
    • Kendi hedefinizi koyun, o fiyattan bozdurun. Örnegin 6.50,7.00 gibi. Tam zirveyi tutturmak zor.

      CarseverCarsever7 aylar önce
  • Doğru bildiğinizi herzaman söylemenizi ve cesaretini takdir ediyorum. Başarılarınızın devamını diliyorum. Allah sağlık sıhhat versin. Denizlerin sakin, Puruvanız neta, rüzgarınız kolayına olsun....

    İlker MERİÇİlker MERİÇ7 aylar önce
  • teşekkurler ustat

    kazım dingerkazım dinger7 aylar önce
  • Ağzına, yüreğine, emeğine sağlık hocam biz tekniğe ve bilgiye inanırız kimin ne dediğine çok kulak asmayın

    selahattin tankerselahattin tanker7 aylar önce
  • Teşekkürler arkadaşım. Harikasın.

    Engin UsEngin Us7 aylar önce
  • işlerinizde başarılar

    gülek akdemirgülek akdemir7 aylar önce
  • Günaydın görüşleriniz süper,katılmamak mümkün değil. Ağzınıza, yureginize sağlık.günümüz gönlünüz gibi güzel olsun. Sağlıkla kalınız..

    sevim Simgesevim Simge7 aylar önce
  • ağzınıza sağlık, takipteyim

    nicola aanicola aa7 aylar önce
  • Japon ev hanımları denince aklıma hep geyşa heliyor o 5.80 kırlsada bende o psklojifen kurtulsam.

    ferhat örençferhat örenç7 aylar önce
  • hocam ilk defa yorum yazıyorum.sayenizde ekonomik terimleri az çok ezberledik bu japon ev hanımları doları 5.80 yaptı diyorsunuz bu japon ev hanımları tl mize nasıl darbe vurdu bilgilendirirseniz seviniriz teşekkürler.

    Mustafa SarıgülMustafa Sarıgül7 aylar önce
    • 03/01/2019 günü uzakdoğu foreks piyasalarında kur bir gecede şok bir çıkışla 5.80 i görmüştü; yarınki gün de 5.30 lara geri geldi. Bu olaya da "japon ev hanımları foreksten usd/tlye yatırım yapıyorlar, onlar satışa geçti, bu nedenle sığ piyasada böyle oldu" demişlerdi. Bu japon ev hanımlarının yatırımcı karakteri, türk tahvil ve bonolarına ilgileri onyıllardır konuşulan bir konudur. Aslında onlar gerçekten ev hanımı değil, yapon yatırım fonlarıdır. Fakat bir ara, gerçekten de japon hanımlar (hangi yıllardaydı hatırlayamadım) türk tahvillerine yatırım yapmışlardı... O zamandan kalan bir deyim bu... Bugün de bir nevi güncel ekonomi muhabbetinin bir deyimi olmayı sürdürüyor vesselam. :))

      milay köktürkmilay köktürk7 aylar önce
  • Hocam öncelikle teşekkür ediyorum analizleriniz için. Fed geçilen toplantılarda tr*mp ın lafından çıkmadı görüntüsünü tüm dünyaya verdi. Faiz artışı beklenmiyor fakat bu da bizim mb nin yaptığı iyi polis kötü polis taktiğinin ardından 625 baz puan artırmasını aklıma getiriyor. Fed de kendi bağımsızlığını ispat etme adına faiz artırabilir diye düşünüyorum. Olabilir mi sizce?

    Tuncay AktaşTuncay Aktaş7 aylar önce
  • Damat bakan'ın yeni işi hazır hocam , Aileden sorumlu devlet bakanı.

    Ahmet PaşmakçıoğluAhmet Paşmakçıoğlu7 aylar önce
  • Japon ev hanımları nedir abi bunu bi cevaplar mısınız ? Birde yüz yüze temel Forex eğitimi almak istiyorum nerden alabilirim ?

    TayyaR KoparaNTayyaR KoparaN7 aylar önce
  • Nrfesinize emeğinize sağlık

    Sengül KücükSengül Kücük7 aylar önce
  • Süpersin kardeşim.

    taner yiğittaner yiğit7 aylar önce
  • Sayin abim uç lu tepe ola bilirmi

    Ramazan EtizRamazan Etiz7 aylar önce
  • sevgili hocam engin bilginize tesekur ederim bu durumda bist yukslemesi var borsa için daha oncede belirttiyiniz gibi secim sonucnu beklyelımmı ?

    Tevres-t TekkkTevres-t Tekkk7 aylar önce
  • Cehaletimi mazur görün kardeşim tüm samimiyetimle soruyorum japon ev hanımlarının dünya piyasaları ve döviz piyasası üstündeki etki hakkında bir video hazırlarsanız valla çok sevinirim yeminle bunalım yaptım japon teyzelerin ninelerin anlayıpta ortalığı birbirine kattığı mevzuları vallahi anlamak istiyorum 😌

    Rabiye TatlıcanRabiye Tatlıcan7 aylar önce
  • abi senin saçta jöle yok ama sen de ''yiğit'' adamsın belli :D

    buğrabuğra7 aylar önce
  • Eyvallah abi emeğine sağlık...

    CeHeNNeMCeHeNNeM7 aylar önce
  • Hocam tum kalbimle inaniyorum Baska analistleride dinliyorum ama Baska analistler derki yerli halk 6.50 den dolar aldilar onlari biktirip zararina sattirmadan dolar yukselmez diyorlar o yorumlarda mantikli geliyor siz ne dersiniz iyi geceler.

    cumhur sarıcumhur sarı7 aylar önce
  • kardeşim ağzına saglık. benide nelerle itham ediyorlar bunların işi bu takma. sen düzgün kişiliğine bak selamlar

    Tayfun türkyılmazTayfun türkyılmaz7 aylar önce
  • Berat bey,bak beyim sana iki çift lafım var,koskoca ekonomi bakanısın ,paran var,pulun var,herşeyin var... Yakışır mı sana ekmekle oynamak,yakışır mı ters te yakalanan bunca insanı perişan etmek... Ama nasıl yakışmaz,sen degil misin dolarda 6 ları bekleyen çok bekler diyen,üç kuruş kari çok gören. . Anlamıyor musun beyim ,biz dolarlarimizi seviyoruz,zararına asla satmayacağız... Senn büyük bakan,milyarder,para babası,banka sahibi,BERAT bey,sen mi büyüksün, Hayir ben büyüğüm ben küçük yatırımcı erkan usta... Şunu iyi bil ,ne avroma, nede dolarima,hiç bir şey yapamicaksin,yikamicaksin ,mağlup edemeyeceksin bizi.. Çünkü biz birbirimize sevgiyle bağlıyız, biz bir aileyiz,biz güzel bir aileyiz,bunu yıkmaya gücün yeter mi sanıyorsun, Baskilama artık avro mu,baskilama artık dolarimi, eğer daha fazla baskilarsan BEN,ömründe dolardan vazgecmemis ben,erkan usta evi arabayı dükkanı satar dolara basarim,dolara basar arkama bile bakmam.. Mi nur Ozkul un unutulmaz yaşar usta sahnesinden esinlenerek,yazılmıştır,saygilar...!!

    Erkan KalkenErkan Kalken7 aylar önce
  • Sn Analisist sizin bukadar net ve halka indirgenmiş ( yani bize indirgenmiş ) anlatımınız ekonomi anlamında ₺ bin kaybından ötürü bizi üzsede doğruları net ve dürüstçe söylemeniz gelecek anlamında umut verici çok teşekkür ediyorum Saygılarımla

    hamit hamitogluhamit hamitoglu7 aylar önce
  • Hocam fed faiz artırırsa dolar yükselir değilmi ...

    HER TELDENHER TELDEN7 aylar önce
    • Aynen

      Alp er tungaAlp er tunga7 aylar önce
  • Çok güzel tespitler. güzel dileklerin için teşekkürler :) takke düştü kel göründü göremeyen gözüne gözlük taksın :) 5.20 lerden Benjamin amcayi tek geçtik :) bakalım şimdilik iyi gidiyor sizde çok güzel yarışı sunuyorsunuz aracımı sattım Benjamin e geçtim kafam rahat ne TL den faize nede altına yatırdım dolar dan 34 günlük faize yatırdım. 7.20 ye kafa atip kendini gösteren bu ekonomik gidişle neler yapmaz. Faiz getirisi 950 TL di 34 günlük vadede. Dolar olarak yatırdım bugünkü kurla 2200 TL kârim var. Yani arkadaşlar bu bir hisse senedi değil bir günde 300-700 kazandirsin sadece biraz sabır ağır adımlarla uzun vadede bu ekonomik gidişatla kimseyi üzmez bu dolar. Çünkü artık soğandan bile sıfır gümrük vergisi alınıyor. Soğan bile dışarıdan ithal. TL nin değer kazanması için bir etken yokk :( onun için herkes kendine göre hesabını iyi yapsın.bu video yu paylaşan değerli abimizede ayrıca teşekkürler.

    erol 78_41erol 78_417 aylar önce
  • Fena yükseliş olacak yeşil mumlar ardı ardına çok tehlikeli

    Ozkan DurgunOzkan Durgun7 aylar önce
  • Üstadım analizleriniz kıymetli ve takdire şayan.sizden bir ricam var.ben xrp yatırımcısıyım fakat bunun sayıca fazla olması fiyatlanmasını engellermiş gibi hissediyorum.yapacağınız kripto analizinde bundan bahseder misiniz.saygılar.

    Mehmet Ali BulutMehmet Ali Bulut7 aylar önce
  • Sözüm meclisten dışarı milleti tersoya getirebilirler dikkatli olun çünkü herkesin dilinde yükseleceği

    G-Suit MüzikG-Suit Müzik7 aylar önce
  • Hocam Iran ambargosu yaklasiyor. Bu kesin bizi krize sokacakdir. Bunu anlatabilirmisin ?

    Buyuk IskenderBuyuk Iskender7 aylar önce
  • Hahaha bir kilo jölemi güldüm.dolarım var başkan beklemedeyim

    Kemal EsmerKemal Esmer7 aylar önce
  • Japon ev hanımları olayının perde arkasını açıklarsanız memnun oluruz.

    Talat Tayfun UndemirTalat Tayfun Undemir7 aylar önce
    • @sel mas anlamadım IQ yetmedi

      Heinz GuderianHeinz Guderian7 aylar önce
    • O gun icin Usdjpy deki bir destegin kirilmasinin ardindan acik islemlerini azaltan japonlar ilk once jpytry deki acik sell pozlarini kapatmasiyla zincirleme reaksiyona giren tl deki bu hareket surecini(ocak ilk hafta) baslatan jpy olmasi sebebiyle adina japon evhanimlari olayi deniyo kisaca

      sel massel mas7 aylar önce
  • Valla üstad çok güzel özetlemişsin dolar 3.45 de iken 40 bin dolarım vardı vatan haini itamını kabullenemediğim için bozdurdum aklıma tüküreyim o jöleli pislikte dahil kimbilir hangilerinde kaç milyon dolar vardı gariban halkın cebine göz dikip milli duygularla bozdurdular...

    Mehmet Akif DoğanMehmet Akif Doğan7 aylar önce
  • Üstad hoca hacı macı ula yeter aldıysanız bekleyin alcaksanız alın bekleyin neyin sabırsızlıgı bu anlamam ki sanırsınız para basıyor alıp satınca yatırım aracıdır alıp beklersiniz bu meredi hisse senedi değilki günlük 4 6 yapsın

    trysea Slmtrysea Slm7 aylar önce
  • Ağzına sağlık

    fikret6387fikret63877 aylar önce
  • Yalaka jöllei o..... çocuğu millete küfür ediyordu o viskisini içsin i....e çocuğu

    fikret6387fikret63877 aylar önce
  • Emeğine sağlık,sabırla devam beklemeye doğru zaman için. Ben özellikle bu döviz vy altınını bankada bekletenler için sormak istiyorum. Kaçınılmaz fakat olacak olan devulasyonda ve devulasyon sonrası birikimlerimizi bankada tutmak ne kadar güvenli? Birikimler bankada iken istediğimiz tepe noktasında tl ye geçişimizde Devlet tarafından bize herhangi bir sorun yaşatırlarmı? TEŞEKKÜRLER.

    Erhan KErhan K7 aylar önce
  • Çok teşekkür ederim

    Erkan GünerErkan Güner7 aylar önce
  • Dolar viop ta 100 kontrat aldım nisan 5.5744 martta dolar 6 lara çıkarsa benim kazancım olurmu kardeşim yorumlarsan sevinirim kolay gelsin ısrarlı takipçinim allaha emanet ol.

    Gökhan ÇilesizGökhan Çilesiz7 aylar önce
  • Herkes çıkacak diyor.ben böyle sõylemlerden herzaman korkmuşumdur.dikkatli olmakta fayda var.dūşerse aglatir valla.

    Samsung TabletSamsung Tablet7 aylar önce
  • Eğer Seçimden sonra IMF ile anlaşırlarsa öncesinde mi sonrasında mi devalüasyon olur..nasıl ilan ederler. Habersiz pat diye mi duyarız haberlerde..

    Şule KocaşŞule Kocaş7 aylar önce
    • pardon uykusuzluktan yanlış yAzmisim

      Şule KocaşŞule Kocaş7 aylar önce
    • Fed değil imf

      tugay baltugay bal7 aylar önce
  • Teşekkürler abi grm ons altin analiz yapabilirmisinz takipe dvm👍

    ferdi mutuferdi mutu7 aylar önce
  • Hayaller A para tv Hayatlar Kıdemli Analist 😎

    Mehmet ÖkeliMehmet Ökeli7 aylar önce
FED ÖNCESİ DOLAR RAHAT DURMUYOR, TL AÇISINDAN UMUTLAR TÜKENİYOR...!