Güldür Güldür Show 201.Bölüm (Tek Parça Full HD)

Yeter arkadaşlarının hazırlamış olduğu baby shower partisine sürpriz misafirlerle karşılaşıyor! Kızının anne olacağını öğrenen Naime, kızkardeşleriyle bu duruma nasıl bir tepki verecek?
Boru döşemek için mafya babası Hayati’nin ofisine gelen İsmail usta ve Fikri, kendilerini nasıl bir durumun içinde bulacaklar? Mafya üyelerinin özlü sözlerle anlaşmasından bir şey anlamayan İsmail ve Fikri ne yapacak?
İş gereği kutuplara gelen İbrahim, iftar için bulduğu buzul restoranda orucunu açabilecek mi? Eskimoların gelenekleri İbrahim’in sınırlarını ne kadar zorlayacak?
Aşk nedir? Tarihteki destansı aşkların bilinmeyen yönleri neler olabilir? İbrahim Taytaylı, Bilal Çardakçı ve Hayati Akın gibi uzman kadrosuyla aşkın en ince ayrıntısına kadar tartışıldığı programda, aşkın gerçekleri gün yüzüne çıkacak!
Adana Adliyesinde Hâkim Hayati ve Mübaşir Kudret, birbirinden ilginç davaları inceliyorlar! Davalılar Özge, Fikri, Çetin ve Bahadır ne gibi ilginç suçlar işlemiş olabilirler?
Ev hanımı ve aynı zaman anne Naime, eşi Mesut ile hazırlığı mütevazı programda konuklar kimler? Ev Halkının üstlendiği programda konu başlıkları neler?

Güldür Güldür Show resmi sosyal medya hesapları:
instagram.com/guldurguldur/
twitter.com/Guldur_Guldur
facebook.com/guldurguldurtv/

► Güldür Güldür Show Kanalına Abone Olun: goo.gl/v9le8I
► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH

#bkm #güldürgüldürshow #beşiktaşkültürmerkezi #güldürgüldür #alisunal

Herunterladen

YORUMLAR

  • Toplumsal mesajlar çok güzel de anlayacak o ahmak toplum nerede?? Yukarıda ki şerefsizler gözlerimizi bağlamaya çalıştıkça açmak için bu kadar uğraşıyorsunuz. Emeğinize sağlık güldür güldür ekibi.

    AliAli2 gün önce
  • Kadincagiza seyircinin gülmesi ne saygisizlik böyle , ne edepsizce , kendisini ifade etme problemi var ve seyirci buna guluyosunuz ne anlayissizlik 😠

    Yasemin YaseminYasemin Yasemin7 gün önce
  • Naime sevenler +1

    nesib cebrayilovnesib cebrayilov8 gün önce
  • ibrahim taytaylı ilber ortay lı da bilal kim

    Mert YeterMert Yeter8 gün önce
  • Hepiniz cok cok iyisiz.☺☺☺

    My king My sonMy king My son9 gün önce
  • Dram dolu teyzelere bayıldım muhteşem olmuş

    Hatice TurğayHatice Turğay9 gün önce
  • Vucutim58

    Müslüm FatherMüslüm Father10 gün önce
  • bence en güzel bölüm otomatik ev bölümü çünkü ev konuşuyor tsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ben yılanımsssssssssss

    mehmet canmehmet can10 gün önce
  • ilk skecteki yaktıkları ağıtları ileri sardım valla saçma olmş

    tobey meguiretobey meguire12 gün önce
  • Bence Özgeye gerek yok onun yerine irem sak (sinem) gelsin

    NazzokNazzok12 gün önce
    • Bencede

      Devran KayasizDevran Kayasiz8 gün önce
    • Aynen

      NazzokNazzok11 gün önce
    • Nazzok ya da şu kırmızılı üç teyzeden biri gitsin yerine o gelsin

      Sema ToprakSema Toprak11 gün önce
  • -Çünkü Behlül - Irz düşmanı

    Suna ASuna A13 gün önce
  • Ecem Erkek yilin kadin komedyan oyuncusu❤️

    Ali BrownAli Brown16 gün önce
  • Şu bir şey beğenmeyen arkadaşlar, bunu yapmayın. Bu insanların hikâyelerine saygı duyun. Siz birilerini güldürmeyi kolay bir şey mi zannediyorsunuz? Her haftayı da geçtiler 3 güne bir ezber çekip, tuğla gibi tekstlerin (antraktta gördüm ve inanamadım) üstesinden gelip bu sıcakta 100 lerce insanı BKM' de, milyonlarcasını TV de bu kadar acısının, probleminin, derdinin içinde bir nebze de olsa tebessüm ettiriyorlar. Provası, sesi, müziği, dekoru, kostümü, makyajı, efekti vs. vs. si. Tepeden zembille inmiyor yani bu izledikleriniz. Yoğun zahmet içeren hazırlık safhası var. Yani klavyede ahkâm kesmek en kolayı kalıyor. Zamanında sınava falan girerken iki sayfalık ezberde zorlandığınız, kalabalığa hitaben yaptığınız ya da yapmaya çalıştığınız konuşma, sunum gibi bir şeyde saçmalamamaya çalıştığınız ve elinizin ayağınıza dolandığınız gunleri hatırlayın. Basit mi? Her hafta farklı bir mucize yaratıyorlar. Tüm zamanların en iyi güldürü ustalarından Ali Kemal Sunal' ın bir röportajda şöyle bir cümlesini anımsarım: "Efendim, bilhassa bizim memlekette bu işin erbabı olmak ayrı bir zordur. Zaten insanımız hüzünlü, duygusal, sıkıntılı yaşam zorlukları var. Yani gülmeye değil ağlamaya hazır. Biz onları kendi dünyalarından alıp belli bir süreliğine de olsa farklı, neşeli, ironi, nükte, hiciv, mizah kimi zaman karamizah dolu bir dünyaya götürüyoruz." Hepinize şu meşhur gülemeyen palyaço hikâyesini de okumanızı tavsiye ederim. Saygılarımla...

    Eser BilgiçEser Bilgiç17 gün önce
  • Naime karakterine can veren Ecem Erkek olağanüstü bir oyuncu,inanılmaz:)

    Ogün DizdarOgün Dizdar18 gün önce
  • Naime abla şarkı çıkarsın 👌🏻👍🏻

    Sude nurSude nur18 gün önce
  • Hakimi beni sorguluyor,Ben mi hakimi sorguluyorum bellimi degil

    derya aydinderya aydin18 gün önce
  • Sabetayizm - Halit Ziya Uşaklıgil - "Aşk-ı Memnu" - Vedat Usaklıgil - Mustafa Kamal - Doktor Rıza Nur - Latife Uşaklıgil Hatırat

    Levi CohenLevi Cohen18 gün önce
  • özgenin rolunu cok sevdim!

    kingibo04kingibo0418 gün önce
  • Çok güzel toplumsal mesaj içeriyor helAl olsun size

    Kuzey TvKuzey Tv18 gün önce
  • benim anlamadıgım tek şey çok güzel hareketler 2 bunun yarısı kadar guzel degıl oysa her bolumü trendlerde yer alıdıgı yetmezmıs gıbı 2.3 mılyonu buluyor ızlenmeyı bu güldür güldür ise cok daha iiyi ve seyırcı kıtlesıde cok olduguu halde 4 te biri kadar izlenmıyor acaba hilemi var?

    harmy haryharmy hary19 gün önce
  • dikkat ettimde bilal her skeçde alkış alıyor sahneye girdiğinde ve buda onu iyi bir oyuncu olduğunu gösterir gerçi bende çok severim her skeçini tebrik ederim

    Son FEDAİSon FEDAİ19 gün önce
  • Berkayin şarkisi çok güzel❤, Kutup skeci şahane, Mahkeme skeci efsane olmuş 💐🌸 Naimeden inciler : odan it oynamiş yonca tarlasi gibi 😂 Kusura bakma, hiç kivirma 😋

    mulan famulan fa20 gün önce
  • Vurucu tim 58

    Özgür GençÖzgür Genç20 gün önce
  • Hepinizi alıp evimizin bir salonuna koymak istiyorum. orda ömür boyu tiyatro oynayın bize. ben börekler yapayım siz güldürün. öyle yaşayalım gidelim. olmaz mı?

    Dünya Kazan Biz KepçeDünya Kazan Biz Kepçe20 gün önce
  • Super sessss

    Emil CəfərovEmil Cəfərov20 gün önce
  • Askin arka odasinin yerine baska sey olsa super olurdu

    Tural AliyevTural Aliyev20 gün önce
  • "Keşke benim olsa" karakterini bir daha canlandırsanız süper olurdu. Size başarılar.

    Nezrin MahmudovaNezrin Mahmudova20 gün önce
  • Fikri adanalıyi hep oynasin biz seyrederis efsaneydi

    Top Channel BGTop Channel BG20 gün önce
  • Naime efsanesin

    suzi isayevasuzi isayeva21 gün önce
  • Inanilmaz mudhiwsiniz.

    suzi isayevasuzi isayeva21 gün önce
  • Naimeye uyuz olan bi ben miyim

    Muhammed TunçerMuhammed Tunçer21 gün önce
  • 😂 VAY LELE 😂😂

    Pro OyuncuPro Oyuncu21 gün önce
  • Ya eskiden sizi severdik şimdi hem seviyor hem de hayran hayran izliyoruz. Siz ne güzel işler yapmaya başladınız. Yemin ediyorum olan biteni kimse görmüyor mu, bu sanat camiası neden bazı konuları işlemiyor diye iyice psikolojim bozulmuştu. Ekranlarda birbirinden saçma diziler, haber kanalları, diyet-yemekteyiz programları var. Böyle bir vaziyette öyle güzel işler yapaya başladınız vallahi bravo!

    Emre YaykinEmre Yaykin21 gün önce
  • Aşkın odası ibrahim hocam mükemmel olmuş 😀

    Ramazan SönmezRamazan Sönmez21 gün önce
  • Aşkın arka odasında İbrahim İlber Ortaylı'yı ,Hayati Sunay Akın'ı oynuyor da Bilal kimi oynadı ben çıkaramadım.Var mı bilen arkadaşlar.

    Halil İbrahim PoyrazghjiioHalil İbrahim Poyrazghjiio21 gün önce
  • Güldür mü güldür? 😂😂😂 Adanalı öldürdü beni ya.200 bölümün en komik sahnesiydi bence😂😂 en komik sahnesi miydi bence ? 😂😂😂👏👏👏👏👏👏👏👏

    Emre SubaşEmre Subaş21 gün önce
  • Adana kutuplar sahnesine keske biraz daha süre verilseydi.

    veysi erenveysi eren21 gün önce
  • Sanırım en komik güldür güldür buydu

    Rüya AğarlıRüya Ağarlı21 gün önce
  • NAİME ÇOK BUYUK SİLAH ÇOK BUYUK YETENEK .! VE ciddi olarakta uzun hava barak tarzı dınlemek ısterdım sesı cok yatkın .. 😍

    ferhat34 Roseferhat34 Rose22 gün önce
  • Aski memnuya cok guldum 😂😂

    Mehmet IşkınMehmet Işkın22 gün önce
  • Come to Baku Azerbaijan🇦🇿

    Te TeTe Te22 gün önce
  • Keske ali sunal hic mudahale etmese

    Kenan GungorKenan Gungor22 gün önce
  • Naimenin nesine gülüyorlar anlamıyorum, bu sezon güldür güldür çok kötü, tekrar-tekrar sikeçler hiç izlenmiyor

    Anar ƏliyevAnar Əliyev22 gün önce
  • Eskimo değil, Inuit!

    Human istHuman ist22 gün önce
  • Tamam tamam son skecteki cocuk patladi gitti oguzhan koca rakip geliyo 😂😂😂

    Fatos KaymazFatos Kaymaz22 gün önce
  • *1:20:28** hahaha gerçeklerin komedisi yaa :)*

    Crazy Oyuncu Cemal TRCrazy Oyuncu Cemal TR22 gün önce
  • Fokunuzu yiyim! efsaneydi yaa! :)

    Tarık Talip ÖZDEMİRTarık Talip ÖZDEMİR22 gün önce
  • *54:37** en sevdiğim sekç yaa çok iyi :)*

    Crazy Oyuncu Cemal TRCrazy Oyuncu Cemal TR22 gün önce
  • *45:40** ahhaha fokunuzu yiyim :)*

    Crazy Oyuncu Cemal TRCrazy Oyuncu Cemal TR22 gün önce
  • Ecem Erkek yine ne rol oynamış be arkadaş- dahiyane!!!! Herzamanki gibi yarıldım gülmekten. Bravo, Bravo, Bravo

    nacandegirnacandegir22 gün önce
  • Ozanin sesi cok guzel yaa...😍

    Xeda BXeda B22 gün önce
  • 09:20 "Bitmez şerefsizi tacizcisi bizim buralarda"

    İşte Kralİşte Kral22 gün önce
  • *Mahir Ipek mister beana benzemiş*

    SayedarSayedar22 gün önce
  • ÇGH2 Daha İyi

    ThePeniaThePenia22 gün önce
  • naime naime naime.....benim el yazım pek güzel değildir ve annem benim defterlerimi görünce ''it oynamış yonca tarlası gibi'' derdi vay be bu lafı annemden sonra ilk kez başka birinden duyuyorum ....

    Duygu DehmenDuygu Dehmen22 gün önce
  • Ayrıca adana görüldüğü kadar kötü bir yer degil komik skeclerde olsa bu durum biraz uzuyor bizi güldür güldür ekibi 😐

    Buket DkcBuket Dkc22 gün önce
  • Adana da çekildi bu skeçler arkadaşlar naime ve bilal efsaneler gerçekten 💕

    Buket DkcBuket Dkc22 gün önce
  • yeni tipleme belli oldu ADANALI FİKRİ :D

    ramazandogutekinramazandogutekin22 gün önce
  • Goril arkaş dolaylı yondan da olsa Selehattin abinin azına s....😂

    Seakawk IntSeakawk Int22 gün önce
  • Ali sunal derhal büyük tepki görmeli oyunculardan. Güldür güldür ü bozan tek kişi. Kim hangi akla hizmet koyar onu oraya anlamadım ki. Sevdiğim biriydi ama git gide kendinden soğuttu

    Davud DağlıDavud Dağlı22 gün önce
  • Adana mahkemesi skeçinde Fikriye bayıldım😂 bi de eskilerden meslek liseliler, bilalle mehtapın tutkulu aşk skeçleri de olursa süper olur👍🏻

    Lamiya GuliyevaLamiya Guliyeva22 gün önce
  • Abi mafya bölümündeki adamların kuru kafa gömleklerini acayip beğendim

    TUĞÇE NİLÜFERTUĞÇE NİLÜFER22 gün önce
  • süper.

    Sultan ÖZENSultan ÖZEN23 gün önce
  • show tv den tut atv ye hiçbirisi güldür güldür kadar özgür düşünceli değil

    Kaan CeyhanKaan Ceyhan23 gün önce
  • Tüm toplumsal mesajlar çok iyiydi ama keşke Ali Sunal bu kadar oyunları kesmese.Oyun akışını bozuyor bazen ve eski espirisini vermiyor...Her şekilde tiyatro oyuncuları candır...

    Hakan HakanHakan Hakan23 gün önce
  • 51:00 'daki kadını,ben kocası olsam; en iyi ihtimalle, anında boşardım. özgürlük böyle bişey değil ya değil, olmamalı...!!! ayağındaki çorap mı bu koca,çıkarıp atacaksın kenan için. ya sabır...

    onuncu köy sakinionuncu köy sakini23 gün önce
  • Bakın bakın ne anlatıcam Bakın bakın ne anlatıcam

    Rana AkyolRana Akyol23 gün önce
  • bahadır ile babasını özledik çoccuğumm

    Ku KaKu Ka23 gün önce
  • Hayati'nin mafya babası rolünü rahmetli Erdal Tosun'un Bir Demet Tiyatrodaki rolüne benzetenler :((

    Sharlock HolmesSharlock Holmes23 gün önce
  • 1 saat 2 dakika 38. Saniyeden itibaren bakınca ibrahimin dediği cahil kız kağıdını ters tutuyor

    Adalet ZehirAdalet Zehir23 gün önce
  • Naime nomre 1

    elvin camalovelvin camalov23 gün önce
  • naime ve mahir ipek süper oynuyorlar

    ali ekimali ekim23 gün önce
  • 50. dkda çıkan kadın rahmetli Kemal Sunal’a benzemiyor mu ya 😳😁

    ESRA CANESRA CAN23 gün önce
  • ya sikicem ahıt şakanızı

    lavuk fenalavuk fena23 gün önce
  • Araya yalandan şarkı sıkıştırmışsınız o ses Türkiye mi bu program ya

    Emre DemirEmre Demir23 gün önce
  • Efsanesiniz ya😆

    Hazal BetülHazal Betül23 gün önce
  • Ecem erkek 💫

    Hazal BetülHazal Betül23 gün önce
  • Celal Şengör de olsun diyoruz!

    Elvin MusayevElvin Musayev23 gün önce
  • 1:39:03 kesinlikle stüdyo kaydı yapılması lazım şarkıya, ben sanatçıyım diye ortalıkta dolanan birçok insandan daha kaliteli müzik ve ses'e sahip adam

    Mesut AKINMesut AKIN23 gün önce
  • 01:41:00 zaman hızlı geçiyor bunu anladım

    erdem acarerdem acar23 gün önce
  • fikri muhteşemdii

    mirbashir bashirovmirbashir bashirov23 gün önce
  • İlk skeç açık ara bölümün en iyi skeciydi...51:50 de ki kadın da kendini rezil etmeye gelmiş heralde eşimi birakip kenan'a giderim diyor değisik 😀

    Glosgow RangersGlosgow Rangers23 gün önce
  • iyiki bi dogurdun YETER artıkkk sıktııııııı baydıııııııı

    salim sürensalim süren23 gün önce
  • ilk skeç çok iyi yhaa

    İbrahim Saygınİbrahim Saygın23 gün önce
  • 17:58 seyircinin eyvah demesi .

    HAYYAM BELAHAYYAM BELA23 gün önce
  • SKEÇ SIRASINDA ALKIŞ YASAKLANSIN. BU NEDİR ARKADAŞ ŞAK ŞAK ŞAK

    Metin KömürcüMetin Kömürcü23 gün önce
  • ADAMSIN FİKRİ

    Metin KömürcüMetin Kömürcü23 gün önce
  • Awik olmak icin kadinin magdur erkeyin kurtarici olmasina gerek yok. 👏👏👏👏

    Ayten AbdulresidliAyten Abdulresidli23 gün önce
  • Askin arka odasi Skecine Haykirdimmm😂😂😂😂😂😂aski memnu

    Arsi ArsiArsi Arsi23 gün önce
  • dikkat ediyorum son 3 bölümdür ufakta olsa dram dokunuşları yapıyorsunuz devam edin karşılığını fazlasıyla alacaksınız

    Erman KaplanErman Kaplan23 gün önce
  • Acaba Bu skecteki ilk bolumde olan 3lünün kocaları nasıl olurdu ? Gözümde canlandırınca bir garip oldum. :D

    Alfanın DünyasıAlfanın Dünyası23 gün önce
  • Seyirci habire alkışlamasa daha anlaşılır olacak. Replik esnasında alkışlamak ne tür bir manyaklık

    Emil Agor YeslamovaEmil Agor Yeslamova23 gün önce
  • Günümüzde bakım var eğer onlar günümüzde yasaydi ne leyla ne mecnun ne ferhat ne şirin olurdu cnku neleri var smdi

    cikolata perisicikolata perisi23 gün önce
  • 26:30 da ki bul beni

    OğuzOğuz23 gün önce
  • Eskiler de arada gelip skeçlere katılsa çok güzel olacak.

    Okan DenizOkan Deniz23 gün önce
  • Şarki efsoo

    blissful screenblissful screen23 gün önce
  • Eski Güldür Güldür nerede şimdiki nerde ,Şevket ,Hüseyin ,Aysel ,nerde bu güzel insanlar :((

    Kenan NurluKenan Nurlu23 gün önce
  • Geçen haftaki bölüm, bu bölümden daha iyiydi düşüncesindeyim. Senaryo konu bulmakta kolay değil bunun farkındayım.

    Gökhan ŞahinGökhan Şahin23 gün önce
  • Naime Naime Naime helal sana kız

    ozlem çakırozlem çakır23 gün önce
  • Efsaneydi

    ozlem çakırozlem çakır23 gün önce
Güldür Güldür Show 201.Bölüm (Tek Parça Full HD)