Galatasaray ve Başakşehir son 3 haftada kaç puan toplar? Şampiyon kim olacak?

Galatasaray mı Başakşehir mi? Derin Futbol'da sezonun bitmesine haftalar kala şampiyon kim olacak sorusu masaya yatırıldı.

görünümler
106,698

YORUMLAR

  • Başakşehir şampiyon Amk

    Müslüman PoopyMüslüman Poopy6 gün önce
  • Sinana gsden 8 futbolcu say desen inan isimlerini bilmez.Hayatimda gördugüm en cahil spor yorumcusu

    Baran BaranBaran Baran7 gün önce
  • Başakşehir siker atar cimbomu Telekom da

    Er DemirEr Demir11 gün önce
  • 22.. bu sayiyi unutmayin.. yil boyunca cok duyacaksiniz.. bu sayi diagne nin sinan ve ertem e fiskirttigi hortumun boyu degil. bu sayi cimbom un sampiyonluk sayisi.. yarasinnnnnn...😂😂😂😂

    Ay newbornAy newborn11 gün önce
  • şampiyon gstff.....oyun belli.

    ც.ს.მ.ი 67ც.ს.მ.ი 6712 gün önce
  • Üsluba bak konuşmaya bak ahlak denen bir şey yok.

    cemil kelescemil keles12 gün önce
  • Bjk 2 sene üst üste şampiyon olunca ligimiz iyi hoş ama dimi🤣🤣🤣çakaaaallllll

    Ertuey AslanErtuey Aslan13 gün önce
  • amk Ahmet cakari git National geograpic kanalında belgesel sun

    Sezgin AteşSezgin Ateş13 gün önce
  • 6:44 de muhteşem bir cevap konuyor

    StMaartenStMaarten13 gün önce
  • GALATASARAY ŞAMPIYON

    Fŕəə Fïŕə OxyGen0935BFŕəə Fïŕə OxyGen0935B13 gün önce
  • biz 3. olacağız derken şaka yapmıyorduk.hakem katliamlarıyla birlikte istanbul liginde 3. olan Trabzonspor şampiyondur

    mehmet dalmanmehmet dalman13 gün önce
    • Agla

      Fŕəə Fïŕə OxyGen0935BFŕəə Fïŕə OxyGen0935B13 gün önce
  • GALATASARAY 61 PUANDA BİTİREBİLİR DERKEN MKK SALAĞININ TİPİNE 3 SANİYE BAKIN AYNEN ŞREKKKK :))) RİZEYE Bİ KOYDUKKK SESİ ÜLKENİN 4 1 YANINDAN GELİYOR :))

    Ferhat ÖzFerhat Öz13 gün önce
    • :)

      Fŕəə Fïŕə OxyGen0935BFŕəə Fïŕə OxyGen0935B13 gün önce
  • lan kel sinan boş konuşmuşsun yine. size de koyduk rizeye de koyduk. 66 olduk.

    Constantine HellblazerConstantine Hellblazer13 gün önce
  • Sinan Engin 1 tahminin de tutsun be ...

    Ayhan AbaciAyhan Abaci13 gün önce
  • BOŞA HESAP YAPMAYIN ŞAMPİYON GALATASARAY BAŞAKŞEHİRE TUTULMAYIN ÇOK SİKERİZ ASLANTEPE DE BJK DAN BETER EDERİZ

    Burak MetinBurak Metin14 gün önce
  • 6:34 Ekrem ımamoğlu effect 🔊🔊

    Yener AkinciYener Akinci14 gün önce
  • Galatasaray 72 puan alır

    Yusuf HannoverYusuf Hannover14 gün önce
    • Aynn kanka

      Fŕəə Fïŕə OxyGen0935BFŕəə Fïŕə OxyGen0935B13 gün önce
  • Gs 72 başakşehir 69 Katılan varmı bana sampiyon galatasaray

    abdulkadir uçanabdulkadir uçan14 gün önce
    • Galatasaray 69 Başakşehir 69 Averajla şampiyon oluruz son hafta rotasyon yapar hoca

      Ahmet Enes AcarAhmet Enes Acar13 gün önce
  • Gs nin artıları:taraftarı var.rizenin hocası gs lı.başakşehir maçı hariç bir maç yenilme opsiyonu da var,kadrosu diğerlerine göre daha gole yakın takım.diyeceğim Gs şampiyonluk hayırlı uğurlu olsun.

    Ahmet TaşAhmet Taş14 gün önce
  • Sinan Engin GS düşmanısın gelin lan alayınız gelin...

    Nurlan AkhmedovNurlan Akhmedov14 gün önce
  • sinan : bjk 65 puan garanti bitirir. gs 64 de kalabilir.. neremizle gülelim sinan? futbolun içinde her ihtimal var ama bu nasıl bi degerlendirme. bülent yıldırım kompleksini de atamamıs üstünden daha siz kendnzi hakemle kandrımaya devam edin

    egit ateşegit ateş15 gün önce
    • 72 puanla bitiricez iddasına girerim

      Fŕəə Fïŕə OxyGen0935BFŕəə Fïŕə OxyGen0935B13 gün önce
  • ya su adama tiner çektirip salmayın yayına

    gül güzeligül güzeli15 gün önce
  • Ibb tek avantaji 3macda istanbulda

    RECEP UzRECEP Uz15 gün önce
    • RECEP Uz neresi avantaj amk icerde rahat puan kaybediyorlar zaten

      Vedat CanVedat Can15 gün önce
  • Sinan enginde kabullendi TT arenada Galatasaray ı yenmek çok zor diyen kendisiydi 1:ay önce taraftar faktörü var susmuyor stad

    Sinan ÇalışkanSinan Çalışkan15 gün önce
  • Başakşehir bitik durumda ezildi altında Galatasaray in yerine bjk FB olsa başakşehir olurdu biz varken ikinci olmaya mahkumlar ligin babası Galatasaray dir hersene GS yön verir lige istediginide alır FB çok kötüydü bu yıl oda ayrı bir durum

    Sinan ÇalışkanSinan Çalışkan15 gün önce
  • Kimse kimseyi kandirmasin Kadıköy de kupayı aldı fenerden kupanın kurdelası sarı lacivertti kırmızı kurdela aranmış yarım saat ortada kupa varsa Galatasaray koyar geçer hevesin kaçar

    Sinan ÇalışkanSinan Çalışkan15 gün önce
  • Sikimi ye sinan swrefizi sikdir gitya ordan

    Elmin XelilovElmin Xelilov15 gün önce
  • Herkes bu andan itibaren sampiyonluk vermistir ama Galatasarayimiz vermemistir. Tarih yazmak GSnin isidir. Mayislar daima bizim! ❤️💛🇹🇷⭐️⭐️⭐️⭐️😍

    Oguz HanOguz Han15 gün önce
  • Qalatasaray sampion olacaq 100 de100 ... sinan enginde .........mizi yalar

    Vuqar BehmenovVuqar Behmenov15 gün önce
  • Ertem inceyi vermiş #HerşeyÇokGüzelOlacak 6:33

    Baris OdabasiBaris Odabasi15 gün önce
  • Yok feneride ekleyin mk

    usta yorumcuusta yorumcu15 gün önce
  • Hasta Galatasarayliyim ama Basaksehiri buralarda Görmek Beni sinir ediyor. Rakibimiz Arkadasimiz ve ayni anda Düsmanimiz Fenerbahce, ve onlar ikinci olmali!!! Kendinize gelin artik eski Rekabeti istiyorum!!

    Rusty x3Rusty x315 gün önce
  • ihtimallerle olmuyo bu isler oyunla bakalim gorucezz basaksehir her maci yener diyolardi son haftalarda gorduk ben bu psikolojiyle basaksehir yenemez diyorum

    Mehmet BayMehmet Bay15 gün önce
  • Ulan bu mafya özentisi sinan engin denen yavşağı adam yerine koyupta bu ekranlara çıkaran beyinsizlere Ramazan ayından sonra bilare küfür edicem.. Bu şizofren manyak aynı turgay demir gibi küfür yemekten keyif alıyor muhtemelende, bu TV'lerdeki programcılarda sanırım keyif alıyor...

    Ramazan CotRamazan Cot15 gün önce
  • Busene göreceksiniz o zmn cimbom şampiyon olamaz.

    efe çelenefe çelen15 gün önce
    • +Fŕəə Fïŕə OxyGen0935B görüyoz hakemle hersey kolay hakeme rağmen başak olucak

      efe çelenefe çelen13 gün önce
    • Goruyoz busene

      Fŕəə Fïŕə OxyGen0935BFŕəə Fïŕə OxyGen0935B13 gün önce
  • Sinan in yorumulari sidikli sidikli keline jila yaptirsin :::)))

    Terminator arnoldTerminator arnold15 gün önce
  • gökmenin yerinde olsam o programa bir daha çıkmam ertem yalakasının olduğu yerden hayır gelmez

    filiz metinfiliz metin15 gün önce
  • sinan engin rizeye yatıp bursayi dusurdunuz onu konus once, çakal şikeci

    A BalabanA Balaban15 gün önce
  • ROK geri dön

    ParoxsymParoxsym16 gün önce
  • galatsray2-1ç.rizesporla yener gs2-1başakşehir yener sivas1-1gs böyle olur

    GALATASRAY ASDGALATASRAY ASD16 gün önce
    • Gs 3 rize 2 Gs 3 0 basaksehir Sivas 0 gs 1

      Fŕəə Fïŕə OxyGen0935BFŕəə Fïŕə OxyGen0935B13 gün önce
  • Ahmet Çakar haklı GS basaksehiri yenemez ise şampiyon başakşehir olur yenerse diğer maçlar bı önemi yok GS olur bjk ve TS nin yeri aynı kalir

    Kemal DemiratesKemal Demirates16 gün önce
    • Aynn ama basaksehir i kolay yeriz

      Fŕəə Fïŕə OxyGen0935BFŕəə Fïŕə OxyGen0935B13 gün önce
  • Galatasarayi şampiyonluk dolayisiyla kutlayan tum Fenerli taraftarlara coook tesekkur ederim. Ezeli rekabet olsada sizin gibi rakiplerle hep karsilasdigimda seviniyorum. Var olun

    Ebulfez VuqarliEbulfez Vuqarli16 gün önce
  • Ertem Şener Gökmen özdenak a benim söylemek istediğimi söyledin valla daha da ağır konuşulur bu konuda ama

    Bay ÖğrenciBay Öğrenci16 gün önce
  • ERTEM ŞENER TARIHINDE EN DOGRU SOZU 6:29 DA SOYLEDI. KESKE MUTFAKTAKILERIN BESIKTASLI OLDUGU GIBI SEN GALATASARAY LI OLSAYDIN DEDIYA. O CUMLE TUM GALATASARAYLILARIN DUYGULARININ TERCUMESIYDI. TERCUMAN OLDUN BIZE ERTEM ŞENER. BU DEFA SANA BIN HELAL DIYORUM

    Ebulfez VuqarliEbulfez Vuqarli16 gün önce
  • Ahmet Çakar en büyük Galatasaraylı ;D tam totemci

    Onur ŞahinOnur Şahin16 gün önce
  • Beşiktaşı yenmiş Galatasaray akbili tabi yener liderlik koltuğunu ısıtıp kaç senedir iniyorlar :D

    Space YSpace Y16 gün önce
  • Kesin bir tahmin yok baska bir secenek yok ztn su olabilir su olabilir diye Bence gs 70 puan Basaksehir 68 puan Bjk 65 puan Trbzon 65 puan

    Ibrahim TekgözIbrahim Tekgöz16 gün önce
    • Trabzon 65 yaparsa 3. Olur bjk 4. İkili averajdan dolayi

      Mert KandazMert Kandaz14 gün önce
  • Bu cahil sinan nasil yorumcu oldu yaa, aq keli

    mur dertmur dert16 gün önce
  • 8:28 AHmet Cakar " Ben sizin gibi matematik hesabi yapmam " 9:38 Ahmet Cakar " Ben matematik adamiyim matematik düsünürüm " 🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️

    Vegeta 88Vegeta 8816 gün önce
  • Galatasaray sampiyon 72 puan

    Farid EhmedovFarid Ehmedov16 gün önce
  • Tiner, Sentetik Metaf.... Bally PİŞMANLIKTIR.... "8taş Hayâlperestliği Bırakma Derneği"...

    Emre ULubeyEmre ULubey16 gün önce
  • Sinan'ım acın büyük ama artık yüreğine gömmelisin. Havaya girdiğiniz an GALATASARAY çakar unutmayın!

    Erkan GürkanErkan Gürkan16 gün önce
  • Şu programda bir düzgün adam abdulkerim var gerisi yalama sıvacı bunak ve meczup

    Serkan GultekinSerkan Gultekin16 gün önce
  • şu programa çıkmadan bi neyi konuşup hesap yapıcagınızı konuşunya 63den 72yi çıkarana kadar 2 saat geçti o onu yenermı yenmezmı diye 2 saat dusunurmu bi insan zaten 1 den 4 kadar sıralanacak takımlar var 1de olabılır 4de olabılır diyip içinden çıkıyolar ama 2 saat programyapıyolar ee nerde bunun inceligi ne diye çıkıyorsunuz programa

    KarşıyakaLııKarşıyakaLıı16 gün önce
  • Net açık şampiyn cimbom beşiktaş 4 olur..

    Samet ArslanSamet Arslan16 gün önce
  • 9 puan gs

    ali ağaçali ağaç16 gün önce
  • Abdülkerim durmaz helal olsun sana 2 sene bjk sampiyon olunca lig güzel başkaları sampiyon olunca ligden cacık olmaz bu bjk yorumcuları dahil taraftarı hep aynı siktirsin gitsinler

    Gökhan TekinGökhan Tekin16 gün önce
  • O kel kafasını sıktiğimin galatasaray düşmanı

    Kaan ŞahinKaan Şahin16 gün önce
  • agla amk keli devrin yalaması adamlıktan nasip almamış teneke

    İddaa İddaalıİddaa İddaalı16 gün önce
  • amg keli senin anlatımına göre 8taş şampiyon amk gevşeği

    İddaa İddaalıİddaa İddaalı16 gün önce
  • ankara başağın içinden geçer başağın zaten ev avantajı diye bi şeyi yok artı ankara çok çok iyi oynuyo

    Yerli ŞeftaliYerli Şeftali16 gün önce
  • sinan abi ne boş adamsın ya valla şöyle konuşma kendini rezil ediyosun

    Yerli ŞeftaliYerli Şeftali16 gün önce
  • Türk futbolundan cacık olmuyorsa senin gibi hıyarların gart olmasından dolayı

    Ali TatlıgünAli Tatlıgün16 gün önce
  • Gs bok 72 yapar başka sehirede 63 66 diyo oç

    Pro GamerPro Gamer16 gün önce
  • Galatasaray belki Rize ye takılır ama en kotü ihtimalle 7 puan alır ve Şampiyon olur

    Fatih ÇetinFatih Çetin16 gün önce
  • 06.35e dikkat.Devrin değiştiğini anlamak buradan da mümkün.Bunlar bile her şeyin farkında. #HerŞeyÇokGüzelOlacak

    Can KolsuzCan Kolsuz16 gün önce
  • Amk saklabanlari 5 hafta önce ne diyordunuz şimdi ne diyorsunuz şike şike şampiyon olcaz başakşehir goztepeyide yeniyordu geldi bastı gitti rizeyi yendikmi sampiyonuz unutmayın

    halil sentürkhalil sentürk17 gün önce
  • Ahmet çakar bunadin amq gördük senin matematiğini 5 hafta önce basaksehir sampiyon olacakti Sinan seni bir sey zannederdim kiskançliğindan gebereceksin derbiyi hakeme attinya helal olsun sana turk futbolu senin gibi eyyamcilar yüzünden bi yere varamaz

    keceli ismailkeceli ismail17 gün önce
  • 3:44 aglamak nasıl olur adlı çalışma :D

    Semih KÜÇÜKÇAKIRSemih KÜÇÜKÇAKIR17 gün önce
  • Sinan engin bunu alabilir bunuda alabilir süper yorum

    İbrahim Tanrıverdiİbrahim Tanrıverdi17 gün önce
  • konuşun, hepinizi üst üste koymaya devam edeceğiz...

    Grauer WolfGrauer Wolf17 gün önce
  • Lan bı sg sınan engın nasıl koyduysak hala içinde o eziklik var dimi got 😂😂

    [LTRR] _PR0_-_ MAXTEAN_[LTRR] _PR0_-_ MAXTEAN_17 gün önce
  • 12:15 :)))

    Vangelle CapsVangelle Caps17 gün önce
  • ERTEM YARAN BAYA DERIN SENI BÖYLE GÖRMEK COK COK KEYIFLI :))))))))

    AZER BABA04AZER BABA0417 gün önce
  • Ya arkadaş imla hatası yapmayın lütfen fetösarayı galatasaray diye yazmayın Gülen amca öldüğü zaman amenna; ama ölene kadar FFF!!! O yüzden hakem edebiyatı yapmayın! Abdürrahim Albayraktan şüphelenmiyor değilim!!⚠️

    Erkan KocamanErkan Kocaman17 gün önce
  • Ertem bey hicde göründüğü gibi değil kapıdan kovdu bizi, gurbetten çıkıp geldiğimiz halde. Allah büyüktür ama

    Ismail KisabacakIsmail Kisabacak17 gün önce
  • ROK olsaydın keşke bee..

    HaydaaHaydaa17 gün önce
  • Sinan bey'in şaftı kaymış ne söylediğini bilmiyor. Karmakarışık duygular içerisinde aslında yıllardır da alışıklar bu duruma ama ....

    hakan yılmazhakan yılmaz17 gün önce
  • Pili bitmiş Akbilsporun hâlâ eski ligin başındaki durumunda zannediyorlar. 4 puandan fazla alamaz Akbilspor . Bırakın bu ayakları beyler.

    olcaygstrolcaygstr17 gün önce
  • Bu mallar nasıl top oynamış bu beyinle bu kabiliyetsizlikle bir halt dan anlamıyorlar kıvırıp duruyorlar her hafta

    Cihan KayaCihan Kaya17 gün önce
  • galatasarayın final takımı olduğunu düşünürsek şampiyon belli konuşmaya gerek yok

    çağrı koyuncuçağrı koyuncu17 gün önce
  • ne acınız var ahahahha 3 de 3 yapıcaz ezikler...

    Ertuğ KızıltanErtuğ Kızıltan17 gün önce
  • Galatasaray rizeyle berabere kalir diger iki maci kazanip sampiyon olur bunu gormemek icin kor olmak lazim

    İsmail Leylekİsmail Leylek17 gün önce
  • MAYISLAR BİZİMDİR ⭐️⭐️⭐️⭐️ Çocukları pistten alalım babanız GALATASARAY

    Berke ErtaşBerke Ertaş17 gün önce
  • SAMPIYON BABANIZ GS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    sukruoostensukruoosten17 gün önce
  • KUSLARA KOYDIKMI ??? HAHAHAHA OGGGGG BEHHHHHH ne oldu 8tasli maller hahahaha

    sukruoostensukruoosten17 gün önce
  • Yahu şu ahmetin haline üzülüyorum.nisanda başakşehir tur atar diyordu yine çuvalladı.şimdi bütün umudu rize onunda ne kadar fos olduğunu görecek yine kıvıracak.yahu son 20 yılimız bu ahmetin çuvallamasıyla gecti.adam akıllanmadı

    Binnet AksuBinnet Aksu17 gün önce
  • Salak sinan halen akıllanmadın gs çok rahat 72 yapacak sende yine dansöz gibi kıvırıp ben dedim diyeceksin.

    Binnet AksuBinnet Aksu17 gün önce
  • Trabzon 3 hafta 9 puan alacak beşiktaş da yenecek konyayı da rizeyi de

    CasperR61CasperR6117 gün önce
  • En rahat sampion olabilcek takim trabzon spor burda diğerleri hep kaybedecek son hafta

    CasperR61CasperR6117 gün önce
  • Komik yorumluyorlar ya GS -bjk maçını kim alsa şampiyon olur diyorlar şimdi. GS bu puanda kalabilir diyor GS Rize ve başak maçını alır şampiyonluğunu ilan eder zaten son haftaya gerek kalmadan

    Davut DavutDavut Davut17 gün önce
  • Tarih 19.05 Başakşehir maçında şampiyonluğu kutlayacaz merak etmeyin. Mayislar bizim Tarih de bizim..!!! 💛❤🦁

    Khaneth YoutubeKhaneth Youtube17 gün önce
    • Khaneth TRvision inş

      Müslüman PoopyMüslüman Poopy6 gün önce
  • Gs rizeyi yener akbili yener şampiyonluğu ilan eder.

    orhan eşsizorhan eşsiz17 gün önce
  • İnşallah başakşehir olur,

    ümit toprakümit toprak17 gün önce
  • Ulan okadar GS nin hakkı yendi neden hakemleri eleştirmediniz sinooo ile durmazzzz

    şerif Aliofficialşerif Aliofficial17 gün önce
  • Helal apo sinanı resmen dumura uğrattın.

    Zafer ÇakırZafer Çakır17 gün önce
  • Gs 2 de 2 yapıp sampiyon olur..

    Zafer ÇakırZafer Çakır17 gün önce
  • Başakşehir ve Sivas'ı yencez rizeyle berabere kalcaz rez alın

    Mamos GakkosMamos Gakkos17 gün önce
  • Ahmet Çakar nasıl bir adam ya iki dakika geçmeden adam kendiyle çelişiyor 8:28 9:40

    Yalınsak UğurYalınsak Uğur17 gün önce
  • Ulan Sinan Engin 😂😂 ne boş adamsın ya

    Fahreddin PaşaFahreddin Paşa17 gün önce
Galatasaray ve Başakşehir son 3 haftada kaç puan toplar? Şampiyon kim olacak?