Geçitler Kitabı | Yuumi Şampiyon Önizlemesi - League of Legends

Şimdi nereye gidiyoruz Kitap?
Yuumi yakında Açık Beta'ya geliyor.
Heyecanı paylaşmak için sen de League of Legends Türkiye resmi kanalına ABONE ol! 👉 goo.gl/q9XL3c
🎮 League of Legends'ı ücretsiz oynamak için buraya tıkla: riot.com/20est3p

📺Diğer League of Legends videoları👇
League of Legends: Lux | Çizgi Hikâye Serisi Önizlemesi
trvision.net/detail/video-ppLTNZFn30U.html
Evreni Paramparça Et | Galaksi Katili Zed Efsanevi Kostüm Tanıtımı - League of Legends
trvision.net/detail/video-u-YmbzkqUtA.html
Kedi - Köpek | Kostüm Tanıtımı - League of Legends
trvision.net/detail/video-VXv3l9sDhJI.html
Kayle Şampiyon Tanıtımı | Oynanış - League of Legends
trvision.net/detail/video-RLVfUVEOHQA.html

🌐Heyecanı paylaş!
Twitter: twitter.com/lolturkiye
Facebook: facebook.com/Lolturkiye
Instagram: instagram.com/lolturkiye
TRvision: trvision.net/nameof-LoLTurkiye

Dünyanın en çok oynanan çevrimiçi PC oyunu League of Legends, tamamen Türkçe içeriği ve desteği ile seni bekliyor. Tasarım ve oynanışıyla kendine özgü 130'un üzerinde şampiyon arasından istediğini seç, takımını kur ve rekabete katıl! League of Legends Türkiye TRvision kanalında; şampiyonları yakından tanıyabilir, yeni sezon mücadelelerinde en heyecanlı anları yaşayabilir ve LoL eğitim videolarını bulabilirsin. Sen de bu heyecanı yaşamak ve LoL Türkiye hakkında detaylı bilgi almak için tıkla: tr.leagueoflegends.com/tr/

Herunterladen

YORUMLAR

  • Yuumi yakında Açık Beta'ya geliyor! League of Legends Türkiye resmi kanalına abone ol! 👉 goo.gl/q9XL3c

    League of Legends TürkiyeLeague of Legends Türkiye4 aylar önce
    • bana akademi görevi gelmedi yardım edermisiniz

      BraveYard BYBraveYard BY4 aylar önce
    • şampiyonun sayfası nerede ?

      Furkan ÇelikFurkan Çelik4 aylar önce
    • Neeko mainim rp ver bana 7 lvl neeko 65k nick: elektronik155

      king 0773king 07734 aylar önce
    • Malesef şampiyon sızdırıldı league of legend türkiye

      Undertale RessamıUndertale Ressamı4 aylar önce
    • Jax nerf yeter artik amk.

      Bláde'sShadøwBláde'sShadøw4 aylar önce
  • mavi özleri biriktirin gençler :D

    Mehmet ÇetinMehmet Çetin4 aylar önce
  • bu arada artık bir solo taşıyıcı suikastci getirin kız olsunda bna uysun XD

    bdbgamebdbgame4 aylar önce
  • içbir kedi rengarın yerini alamaz hemen mi unuttunuz rengarı çalıda gördünüzde bir kedi gördüm sanki dediniz anları

    bdbgamebdbgame4 aylar önce
  • yahu bu karakterin şampiyon tanıtımı nerde=!!!

    AmazingAmazing4 aylar önce
  • Birazda ciddi ağır heybetli bi şampiyon çıkartın ya

    Polo ManagerPolo Manager4 aylar önce
  • LAN BİDAKKA BEYLER DURUN TIOT GERÇEKTEN VADİYE YUUMİ OYUNLARINDA PORTAL GETİRİRSE NOLUR LAN????

    BleuBreey CCBleuBreey CC4 aylar önce
  • Üstat'ı sahibe olarak çevirmek büyük başarı wp

    Yusuf YILMAZYusuf YILMAZ4 aylar önce
  • karakter nerde aq

    Aytunc DemirAytunc Demir4 aylar önce
  • seslendirenin ismi ne bilen varmı ?

    Ortaya KarışıkOrtaya Karışık4 aylar önce
  • gençler neeko,zoe,yuumi yeter da. tamam homofobik değilim de bu kadar feminen de olamam yani :D bu heroları ev dışında bir yerde oynayamam çıkışta tecavüz ederler yeminle.

    AcquilaAcquila4 aylar önce
  • Yuumi shurimaya gidip güçlükle savascak sonra Cho Gath no. No. Nom yapacak

    ProGamer Fnaf FoxyProGamer Fnaf Foxy4 aylar önce
  • Dambılın yeni maini rez alın

    Samuray 42Samuray 424 aylar önce
  • Teemo vol.2

    Emirhan DikpınarEmirhan Dikpınar4 aylar önce
  • Işınlancak kesin ya çıldırıcam

    Yusuf ÇALYusuf ÇAL4 aylar önce
  • Dostum, bence riot bize kitapları sevdirmeye çalışıyo ;-;

    Avakin ScarlettAvakin Scarlett4 aylar önce
  • başta rengar sandım mq

    HEPSİ MANYAK BUNLARINHEPSİ MANYAK BUNLARIN4 aylar önce
  • Rengara rakip kedi kedi kapışırlar artık

    Twitch MomentsTwitch Moments4 aylar önce
  • yeni rakan ile xayah geliyor bu rakan bakalım hayax nasıl olcak

    CelaliCelali4 aylar önce
  • beyler farkımdamısınız eskiden darius zed gibi dehşet ve korku heroları çıkarken şımdi çocuk heroları çıkıyor

    YAN!YAN!4 aylar önce
  • Normalde sup oynamıyorum ama sırf bunun için sup mainlerim ben mükemmelll kdkfslgl

    TitaniumTitanium4 aylar önce
  • yeni mainim

    Gönül KuşcuoğluGönül Kuşcuoğlu4 aylar önce
  • Ay ben seni yerim :D :D :D

    XaxvoXaxvo4 aylar önce
  • ultisi tf nin ultisi gibi bişey olcak sanırım yada ryze ın daha uzun menzillisine

    berk hasgürberk hasgür4 aylar önce
  • Rito Doğru Söyleyin Disney ile ortaklıkmı yapıyonuz ya ?????????????

    Eren ÇoruhEren Çoruh4 aylar önce
  • wtf abi ne bu şimdi

    LeovTrotskyLeovTrotsky4 aylar önce
  • önce zoe sonra neeko şimdi başka bir aptal kız herosu

    Keny Jaye MylankcaKeny Jaye Mylankca4 aylar önce
  • İroman ölecek

    Yaman GökhanYaman Gökhan4 aylar önce
  • Pulse online.

    Alihan FuruncuAlihan Furuncu4 aylar önce
  • Bu riotun sonu dısneyden olacak amk

    Raşid babaRaşid baba4 aylar önce
  • Yuponun reklamından çıkmış gibisin yuumi :D hepimizi ananas gibi görme sonra.

    Doğan DemirDoğan Demir4 aylar önce
  • Ya yine saçma bi karakter gelcek neeko zoe gibi oynanmicak cocuk karakterler yapionuz ve ap oluyor genelde çok renkli abartı vesaire vesaire ve ben eminim ki hepimiz öyle düşünüyoruz "bizce" lale boyle bir yaratık gelsin ad olsun boyle warwick yasuo zed talon master vayne falan filan gibi skilleri olsun BI KEREDE MOBIL OLMASINNGGG mesela iste biz boyle herolar istiyoruz yani Yuumi nedir ya oyuncak ayi ismi mi :D ?

    Mihail KalaşnikovMihail Kalaşnikov4 aylar önce
  • Riotu disney mi satın aldı amk bune

    purgepurge4 aylar önce
  • Direk alıcam süper hero

    Asaf Semih YamanAsaf Semih Yaman4 aylar önce
  • İngilizce izleyip sonra gelip Türkçe izlemek=Eziyet,dram,gerilim..

    Emre TaşdemirEmre Taşdemir4 aylar önce
  • Oyun son zamanlarda disneye döndü anasını satayım

    Emil KorkuluEmil Korkulu4 aylar önce
  • Yummi breakfast amk bu nasıl ad

    MEHMET SALİHMEHMET SALİH4 aylar önce
  • Yeni main Yuumi :D

    SwainsCreedSwainsCreed4 aylar önce
  • oyun bozan ralph deki küçük kzı seslendırens eslendırseydı ya

    Kaneki KiritoKaneki Kirito4 aylar önce
  • Yuumi diye isimmi olur şeker ismimi bu amk

    Ayberk BeyAyberk Bey4 aylar önce
  • rengar x yuumi evet kanserim

    Seadog TrSeadog Tr4 aylar önce
  • Oyun disneyland oldu bence ama karakter hoş

    Berber SporBerber Spor4 aylar önce
  • Loadin is muhtARE

    SafaSafa4 aylar önce
  • trailer veya fragman demek yerine önizleme dediğiniz için teşekkürler.

    BelletmenBelletmen4 aylar önce
  • sahibe ne aq

    Berat AcarBerat Acar4 aylar önce
  • ya çok tatlı yeni mainim

    GamingMonsterGamingMonster4 aylar önce
  • Nerdesin Doraaa

    Alperen KayaAlperen Kaya4 aylar önce
  • gerçekten kitaptaki gibi portal açan bi destek ise güzel olur düşünsenize top laneden kasmış adamı bota indiriyorsun :D

    QwllQwll4 aylar önce
  • TRENDLENDİN RİTO AMCA !!!

    EscaPe GameRs TVEscaPe GameRs TV4 aylar önce
  • Xayah oynayan varsa xayah rakan yapalim duoda silver 4 um nick: zeskup

    ZeskupZeskup4 aylar önce
  • Bence karakter lulu ile soraka gibi bir şey olcak çok saldırmayacak ama ultisi adamları parçalayacak

    mehmet demirmehmet demir4 aylar önce
  • Şimdi biz bu çarı kessek kedi kesiyoz diye linç yeriz.

    TalhaKayTalhaKay4 aylar önce
  • Büyük Balıklar :D

    OnurOnur4 aylar önce
  • League of Legends değilde Disney of Legends olmaya başladı bu oyun

    Can YavuzCan Yavuz4 aylar önce
  • Neden hep yumurcak şampiyonları?

    Nursel AkınNursel Akın4 aylar önce
  • DORA İS loading...

    Gölgelerin Efendisi ツGölgelerin Efendisi ツ4 aylar önce
  • Soraka hikayede bazı kişilere eğitim vermeye başlıyordu , sahibe dediği kişi soraka olabilir , Yummi de onun öğrettiği kişilerden biri olabilir.

    Halim ŞanlıHalim Şanlı4 aylar önce
  • Pyke Düşman cıktı

    Pengüen BeyPengüen Bey4 aylar önce
  • biraz ipucu vermesi lazım riot un görünüşü veya yetenekleri hakkında saçma sapan önizleme yapıyorlar.

    özgürözgür4 aylar önce
  • Yeni Kanser Çözümü: Sylas R

    İsyanın Zinciri Sylasİsyanın Zinciri Sylas4 aylar önce
  • ultisi 100de 100 ışınlatıyodur bunun :D

    LananınCigarasıLananınCigarası4 aylar önce
  • Swain eski haline geri dönsün +1

    mustafa çakmazmustafa çakmaz4 aylar önce
  • Sahibe kim peki

    OğulcanOğulcan4 aylar önce
  • Eti puf gibi isim yapmış rito :) sonu ne olucak bakalım .

    ZegabonZegabon4 aylar önce
  • Yine Bir Yasuo Vakası Olmasında Ne Olursa Olsun

    Samet dinçerSamet dinçer4 aylar önce
  • zoe 2 olacak bence ama u su daha uzak yerlere gitmesini sağlayacak bence ve yetenek hirosu olacağı kesin bence güçlü bi çar bence kesin mid hirosu olur :D

    Muhammet ÇetinMuhammet Çetin4 aylar önce
    • bişeydağa farkettim 2 hiro geliyor galiba bütün dediklerimi kendim çöp ettim galiba :D

      Muhammet ÇetinMuhammet Çetin4 aylar önce
    • bi şeydağa var yeni görevler yeni haritası da var bence

      Muhammet ÇetinMuhammet Çetin4 aylar önce
  • League of Disney

    HikikomoriHikikomori4 aylar önce
  • Yine bi disney kahramanı

    Murat OrhanMurat Orhan4 aylar önce
  • çik birini ustune miss hicbisey yapmadan kazan

    anonim gençanonim genç4 aylar önce
  • Bence tek atacak gibi duruyor beyler

    ℓσℓ кαѕαвαℓσℓ кαѕαвα4 aylar önce
Geçitler Kitabı | Yuumi Şampiyon Önizlemesi - League of Legends